V
Viivi
Vieras
Mä en ole viivi pienellä v:llä vaan Viivi isolla V:llä ja sitä mieltä että ap on kesäkunnossa ja hyvässä hengessä tähän (kin ) vastasin =) Älkää sekoittako tuohon ilkeään läski-viiviin
hih.
hih.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja tulipa vaan mieleen..:Viivi: oletko kenties läski?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Joo, tää oli todella huono aloitusEikä kyse ole kateudesta (laitoin oman kuvani juuri tuohon pitkään maha-ketjuun), mutta naurettavaa ap:n vinkua että on kamalan ruma vatsa. Kyllä mä ainakin voin ihan rehellisesti sanoa, että oon tyytyväinen vatsanseutuuni. Hanki ap itsetunto!
Alkuperäinen kirjoittaja aikuinen :Mun mielestä ihan tavallinen vatsa, tosin veikkaisin, että ikää olis 13v jos raskausarpia ei lasketa.
Alkuperäinen kirjoittaja viivi:Alkuperäinen kirjoittaja tulipa vaan mieleen..:Viivi: oletko kenties läski?![]()
Mielestäni kerroin sen jo tuolla aiemmin;
"Tajuatko miltä oikeasti lihavista tuntuu, idiootti??! "
Se ei poista sitä tosiasiaa, että apn kaltaiset huomionhakijat ovat vain erittäin huonon itsetunnon omaavia.
Mikä tämän aloituksen fokus on? Linkitetään täydellinen mahan seutu ja kerjätään kuin pikkukakara rivien välistä; "Nyyh, olisinpa minäkin nätti!"
:headwall:
SELVENNYKSEKSI; Aplla on upea vatsa ja tietää sen vallan hyvin itsekin. Jostain syystä vain itsetunto niin pohjamudissa, että tarvitsee tämmöisiä aloituksia tehdä. "Kehukaa minua! Kehukaa!"
Alkuperäinen kirjoittaja aikuinen :Mun mielestä ihan tavallinen vatsa, tosin veikkaisin, että ikää olis 13v jos raskausarpia ei lasketa.
Alkuperäinen kirjoittaja KeepGoing:No kyllähän tuo ihan kesäkunnossa on B)
Alkuperäinen kirjoittaja viivi:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Joo, tää oli todella huono aloitusEikä kyse ole kateudesta (laitoin oman kuvani juuri tuohon pitkään maha-ketjuun), mutta naurettavaa ap:n vinkua että on kamalan ruma vatsa. Kyllä mä ainakin voin ihan rehellisesti sanoa, että oon tyytyväinen vatsanseutuuni. Hanki ap itsetunto!
ISOSTI PEESATEN!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja aikuinen :Mun mielestä ihan tavallinen vatsa, tosin veikkaisin, että ikää olis 13v jos raskausarpia ei lasketa.
22v olen, syksyllä tulee 23.
Alkuperäinen kirjoittaja tulipahan vaan mieleen..:Alkuperäinen kirjoittaja viivi:Alkuperäinen kirjoittaja tulipa vaan mieleen..:Viivi: oletko kenties läski?![]()
Se ei poista sitä tosiasiaa, että apn kaltaiset huomionhakijat ovat vain erittäin huonon itsetunnon omaavia.
Mikä tämän aloituksen fokus on? Linkitetään täydellinen mahan seutu ja kerjätään kuin pikkukakara rivien välistä; "Nyyh, olisinpa minäkin nätti!"
SELVENNYKSEKSI; Aplla on upea vatsa ja tietää sen vallan hyvin itsekin. Jostain syystä vain itsetunto niin pohjamudissa, että tarvitsee tämmöisiä aloituksia tehdä. "Kehukaa minua! Kehukaa!"
Miksi olet näin katkera ja vihainen?
Alkuperäinen kirjoittaja viivi:Alkuperäinen kirjoittaja tulipahan vaan mieleen..:Alkuperäinen kirjoittaja viivi:Alkuperäinen kirjoittaja tulipa vaan mieleen..:Viivi: oletko kenties läski?![]()
Miksi olet näin katkera ja vihainen?
En kuluta enenpää rautalankaa. Tuskin tajuaisit selittämälläkään. Kehu hiukan apn vatsaa sinäkin, niin aplle tulee oikein hyvä mieli =).
Minä kehuin jo. Maha on täydellinen. Sen hoitamisen sijasta ap voisi alkaa hoitamaan mieltään.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja aikuinen :Mun mielestä ihan tavallinen vatsa, tosin veikkaisin, että ikää olis 13v jos raskausarpia ei lasketa.
22v olen, syksyllä tulee 23.
Monta lasta?
Alkuperäinen kirjoittaja Viivi:Alkuperäinen kirjoittaja viivi:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Joo, tää oli todella huono aloitusEikä kyse ole kateudesta (laitoin oman kuvani juuri tuohon pitkään maha-ketjuun), mutta naurettavaa ap:n vinkua että on kamalan ruma vatsa. Kyllä mä ainakin voin ihan rehellisesti sanoa, että oon tyytyväinen vatsanseutuuni. Hanki ap itsetunto!
ISOSTI PEESATEN!![]()
Höpöhöpö teille. kaikilla meillä on omat kriisikohtamme. Joku ei tykkää "leveästä" pepustaan, joka toinen ei riippurinnoistaan, joku ei pidä nenästään jne. Joku muu sitten voi olla tyytyväinen riippurintoihinsa, leveään peppuunsa tai nenäänsä. Ei se tarkoita että ap:n pitää olla tyytyväinen omaan mahaansa jos muut on omiinsa![]()
Ootte hassuja.
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Alkuperäinen kirjoittaja KeepGoing:No kyllähän tuo ihan kesäkunnossa on B)
Niin munkin mielestäni.
HAluutko että laitan kuvan semmosesta joka ei oo?![]()
Piru vie kun jäi talveksi kaikki harrastaminen pois....
Alkuperäinen kirjoittaja no tässä:Tosi ruma maha minun mielestä, ei lihava mutta sellainen lapsivyötärö, eli vyötärön kohta liian ylhäällä, laatikkomallinen vyötärö eli ei vyötäröä ollenkaan. Tuon kuntoon saamiseen ei laihdutus auta, pitää saada vyötärö jotenkin esiin.
Alkuperäinen kirjoittaja chef:viivi: mä tajuan miltä oikeasti ylipainoisista tuntuu, sillä mulla on ylipainoa ihan reippaasti. Ja mä siis EN tunne mitään negatiivista fibaa ap:tä kohtaan.
Ei se ole multa pois tai mulle lisää, jos joku mua huomattavasti hoikempi ei ole tyytyväinen itseensä jne. Eikä sen pitäis sunkaan napaa kaivella.
Kyllä mun mielestä se olet nyt sinä, joka kaipaa kaikkein eniten sitä itsetuntoa.
Alkuperäinen kirjoittaja m:"muokkasin" ap:n mahaa. Jos noi jotka jää viivojen ulkopuolelle sais pois niin sit ois täydellinen !
http://www.aijaa.com/v.php?i=6200059.jpg
Alkuperäinen kirjoittaja m:jospa nyt :
http://www.aijaa.com/v.php?i=6200237.jpg