Sanokaa rehellinen mielipide mahastani! (KUVA)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja haluan kesäks vielä kuntoo !
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä en ole viivi pienellä v:llä vaan Viivi isolla V:llä ja sitä mieltä että ap on kesäkunnossa ja hyvässä hengessä tähän (kin ) vastasin =) Älkää sekoittako tuohon ilkeään läski-viiviin ;)

hih.

Alkuperäinen kirjoittaja tulipa vaan mieleen..:
Viivi: oletko kenties läski? :D

Mielestäni kerroin sen jo tuolla aiemmin;

"Tajuatko miltä oikeasti lihavista tuntuu, idiootti??! "

Se ei poista sitä tosiasiaa, että apn kaltaiset huomionhakijat ovat vain erittäin huonon itsetunnon omaavia.
Mikä tämän aloituksen fokus on? Linkitetään täydellinen mahan seutu ja kerjätään kuin pikkukakara rivien välistä; "Nyyh, olisinpa minäkin nätti!"

:headwall:

SELVENNYKSEKSI; Aplla on upea vatsa ja tietää sen vallan hyvin itsekin. Jostain syystä vain itsetunto niin pohjamudissa, että tarvitsee tämmöisiä aloituksia tehdä. "Kehukaa minua! Kehukaa!"

Ehkä jollekkin oma ulkonäkö ei ole ongelma, mutta itse koen että se on ongelma mulle. Tai lähinnä siis mahan seutu on ongelma. En oikeasti kehtaa olla mieheni kanssa edes saunassa, jos ei ole pyyhettä millä peittää maha ! Käytän paljon tunikoita ym. löysiä paitoja koska koen että maha on ongelma !

En pistänyt mahasti tänne kuvia siinä toivossa että sitä kehutaan. Vaan siksi että haluan kuulla ulkopuolisten rehellisen mielipiteen ja vinkkejä kuinka saisin siitä vielä paremman ! :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Joo, tää oli todella huono aloitus :( Eikä kyse ole kateudesta (laitoin oman kuvani juuri tuohon pitkään maha-ketjuun), mutta naurettavaa ap:n vinkua että on kamalan ruma vatsa. Kyllä mä ainakin voin ihan rehellisesti sanoa, että oon tyytyväinen vatsanseutuuni. Hanki ap itsetunto!

ISOSTI PEESATEN! :)

Alkuperäinen kirjoittaja viivi:

Se ei poista sitä tosiasiaa, että apn kaltaiset huomionhakijat ovat vain erittäin huonon itsetunnon omaavia.
Mikä tämän aloituksen fokus on? Linkitetään täydellinen mahan seutu ja kerjätään kuin pikkukakara rivien välistä; "Nyyh, olisinpa minäkin nätti!"

SELVENNYKSEKSI; Aplla on upea vatsa ja tietää sen vallan hyvin itsekin. Jostain syystä vain itsetunto niin pohjamudissa, että tarvitsee tämmöisiä aloituksia tehdä. "Kehukaa minua! Kehukaa!"

Miksi olet näin katkera ja vihainen?

Joo, tää oli todella huono aloitus :( Eikä kyse ole kateudesta (laitoin oman kuvani juuri tuohon pitkään maha-ketjuun), mutta naurettavaa ap:n vinkua että on kamalan ruma vatsa. Kyllä mä ainakin voin ihan rehellisesti sanoa, että oon tyytyväinen vatsanseutuuni. Hanki ap itsetunto!

Höpöhöpö teille. kaikilla meillä on omat kriisikohtamme. Joku ei tykkää "leveästä" pepustaan, joka toinen ei riippurinnoistaan, joku ei pidä nenästään jne. Joku muu sitten voi olla tyytyväinen riippurintoihinsa, leveään peppuunsa tai nenäänsä. Ei se tarkoita että ap:n pitää olla tyytyväinen omaan mahaansa jos muut on omiinsa :D

Ootte hassuja.

Alkuperäinen kirjoittaja tulipahan vaan mieleen..:

En kuluta enenpää rautalankaa. Tuskin tajuaisit selittämälläkään. Kehu hiukan apn vatsaa sinäkin, niin aplle tulee oikein hyvä mieli =).

Minä kehuin jo. Maha on täydellinen. Sen hoitamisen sijasta ap voisi alkaa hoitamaan mieltään :).

Alkuperäinen kirjoittaja tulipahan vaan mieleen..:

En kuluta enenpää rautalankaa. Tuskin tajuaisit selittämälläkään. Kehu hiukan apn vatsaa sinäkin, niin aplle tulee oikein hyvä mieli =).

Minä kehuin jo. Maha on täydellinen. Sen hoitamisen sijasta ap voisi alkaa hoitamaan mieltään :).

Mä suosittelen sulle kans sen mielen hoitamista :D

Alkuperäinen kirjoittaja Viivi:

Höpöhöpö teille. kaikilla meillä on omat kriisikohtamme. Joku ei tykkää "leveästä" pepustaan, joka toinen ei riippurinnoistaan, joku ei pidä nenästään jne. Joku muu sitten voi olla tyytyväinen riippurintoihinsa, leveään peppuunsa tai nenäänsä. Ei se tarkoita että ap:n pitää olla tyytyväinen omaan mahaansa jos muut on omiinsa :D

Ootte hassuja.

Ei, kaikilla ei ole kriisikohtia - ainakaan sellaisia, joissa ei oikeasti ole mitään vikaa. Terve suhtautuminen omaan kroppaan lähtee sieltä pään sisältä. Ap on kyllä vielä sen verran nuori, että itsetuntoa ehtii vielä kehittää. Vatsalleen hänen ei tarvitse sitävastoin tarvitse tehdä mitään.

Tosi ruma maha minun mielestä, ei lihava mutta sellainen lapsivyötärö, eli vyötärön kohta liian ylhäällä, laatikkomallinen vyötärö eli ei vyötäröä ollenkaan. Tuon kuntoon saamiseen ei laihdutus auta, pitää saada vyötärö jotenkin esiin.

viivi: mä tajuan miltä oikeasti ylipainoisista tuntuu, sillä mulla on ylipainoa ihan reippaasti. Ja mä siis EN tunne mitään negatiivista fibaa ap:tä kohtaan.

Ei se ole multa pois tai mulle lisää, jos joku mua huomattavasti hoikempi ei ole tyytyväinen itseensä jne. Eikä sen pitäis sunkaan napaa kaivella.

Kyllä mun mielestä se olet nyt sinä, joka kaipaa kaikkein eniten sitä itsetuntoa.

Alkuperäinen kirjoittaja no tässä:
Tosi ruma maha minun mielestä, ei lihava mutta sellainen lapsivyötärö, eli vyötärön kohta liian ylhäällä, laatikkomallinen vyötärö eli ei vyötäröä ollenkaan. Tuon kuntoon saamiseen ei laihdutus auta, pitää saada vyötärö jotenkin esiin.

en olekkaan koskaan kuullut lapsivyötäröstä :D :D miten vyötärö voi olla liian korkeella ? missä sen pitäs olla :D ?

Alkuperäinen kirjoittaja chef:
viivi: mä tajuan miltä oikeasti ylipainoisista tuntuu, sillä mulla on ylipainoa ihan reippaasti. Ja mä siis EN tunne mitään negatiivista fibaa ap:tä kohtaan.

Ei se ole multa pois tai mulle lisää, jos joku mua huomattavasti hoikempi ei ole tyytyväinen itseensä jne. Eikä sen pitäis sunkaan napaa kaivella.

Kyllä mun mielestä se olet nyt sinä, joka kaipaa kaikkein eniten sitä itsetuntoa.

Peesiä pukkaa!

Yhteistyössä