mun pidennys ja tuhennus(varo kuva)

Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja nättitähti:
ihanat =) mullon samanmoiset,mutta vaivalle kasvatetut omat.
joskus haaveilin pidennyksistä.
menikö kauan laitossa?
mulla meni 5 tuntia,ai hups unohdin sanoa mulla meni enemmän rahaa kun tunti maksaa 50 ja oli varattu 4tunniksi mutta kesti hurjat 5,lulin että kuolen penkkillä ja otivat vielä 50 lisää :kieh:
Mä sain tietää jo sen kokonaishinnan ennenkuin menin sinne,eikä ajasta ollut puhetta,en muista kauan siinä meni.
 
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Mulla tosin on teipeillä,soitin myös hairstoreen ja siellä olis samat hiukset ja laitto,ei mitään muuta,maksanut yli 600? :eek: :x
Hair storessa on pisin pidennys 50 ja hinta juu sama :/
Se on kauhean kallis paikka :|
on :/ missä sä teit pidennys?Mä ens kerralla otan selvä paremmin kyll,jos otan vielä pidennystä :ashamed:
Se oli sellainen pinempi kampaamo,katsot netistä mitkä kampaamot turussa tekee hiustenpidennyksiä ja alat soittelee,mäkin soitin kolmeen paikkaan ja löysin tämän kyseisen liikkeen =)
Niin,teen niin ens kerralla,kun en enää halua maksaa niin paljon,se on kuitenkin iso rahaa :/
Hui ja tänään mulla työ alkaa,pelotta :$
 
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Mulla tosin on teipeillä,soitin myös hairstoreen ja siellä olis samat hiukset ja laitto,ei mitään muuta,maksanut yli 600? :eek: :x
Hair storessa on pisin pidennys 50 ja hinta juu sama :/
Se on kauhean kallis paikka :|
on :/ missä sä teit pidennys?Mä ens kerralla otan selvä paremmin kyll,jos otan vielä pidennystä :ashamed:
Se oli sellainen pinempi kampaamo,katsot netistä mitkä kampaamot turussa tekee hiustenpidennyksiä ja alat soittelee,mäkin soitin kolmeen paikkaan ja löysin tämän kyseisen liikkeen =)
Niin,teen niin ens kerralla,kun en enää halua maksaa niin paljon,se on kuitenkin iso rahaa :/
Hui ja tänään mulla työ alkaa,pelotta :$
Tsempit sulle työtä varten =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja nättitähti:
ihanat =) mullon samanmoiset,mutta vaivalle kasvatetut omat.
joskus haaveilin pidennyksistä.
menikö kauan laitossa?
mulla meni 5 tuntia,ai hups unohdin sanoa mulla meni enemmän rahaa kun tunti maksaa 50 ja oli varattu 4tunniksi mutta kesti hurjat 5,lulin että kuolen penkkillä ja otivat vielä 50 lisää :kieh:
Mä sain tietää jo sen kokonaishinnan ennenkuin menin sinne,eikä ajasta ollut puhetta,en muista kauan siinä meni.
ja mulla 5tuntia tai he tahallaan tekevät enemmän kuin tarvitse :kieh: ainakin tosi hidas kampaaja oli :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Mulla tosin on teipeillä,soitin myös hairstoreen ja siellä olis samat hiukset ja laitto,ei mitään muuta,maksanut yli 600? :eek: :x
Hair storessa on pisin pidennys 50 ja hinta juu sama :/
Se on kauhean kallis paikka :|
on :/ missä sä teit pidennys?Mä ens kerralla otan selvä paremmin kyll,jos otan vielä pidennystä :ashamed:
Se oli sellainen pinempi kampaamo,katsot netistä mitkä kampaamot turussa tekee hiustenpidennyksiä ja alat soittelee,mäkin soitin kolmeen paikkaan ja löysin tämän kyseisen liikkeen =)
Niin,teen niin ens kerralla,kun en enää halua maksaa niin paljon,se on kuitenkin iso rahaa :/
Hui ja tänään mulla työ alkaa,pelotta :$
Tsempit sulle työtä varten =)
Voih,toivottavasti se menee hyvin,kiitos
=) :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Perhoinen84:
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja Perhoinen84:
mulla meni 2h kun laitettiin pidennys =)
:'( ja mulla 5,siis ihan hirveä,paljonko sinettia sulla on?Mulla 150 :/
Mulla oli se 5 punttia...eli mitä onks siin yhdes puntissa se 25kpl?
aika äkkiä sulla kyllä sitten meni,mulla alkoi 1lta ja kesti melkein 6asti,mies kans kiroili lasten kanssa keskustassa,kun oli paljon käytyy kahvilassa
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
sanokaa jos ei näy hyvin otan uus kuva

http://www.aijaa.com/v.php?i=2876784.jpg

nyt tuntu että hirveän paksut hiukset minulla
Luonnottomat, mutta varmaan stripparilla yli mageet! Ehkä niiden kuolaavien miesten mieleen...
 

Yhteistyössä