Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Mä edelleen odotan sitä ranskalais-italialaista pukeutusmistyyliä =)
Senkin laitan,mutta nyt kyllästynyt jo ja kampaus ei ole sopiva,mulla pitää olla kampauskin jokaisen tilanteen erilainen =)
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Mä edelleen odotan sitä ranskalais-italialaista pukeutusmistyyliä =)
Alkuperäinen kirjoittaja hopeasade:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Mä edelleen odotan sitä ranskalais-italialaista pukeutusmistyyliä =)
Voi pjaskat... oot sä oottanut kauankin?? Voiks mä mennäkkään sinne saunaan??? Savanna älä tänään laita kuvaa :headwall: :headwall:
Mun ois pakko mennä jo |O
Alkuperäinen kirjoittaja hopeasade:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Mä edelleen odotan sitä ranskalais-italialaista pukeutusmistyyliä =)
Voi pjaskat... oot sä oottanut kauankin?? Voiks mä mennäkkään sinne saunaan??? Savanna älä tänään laita kuvaa :headwall: :headwall:
Mun ois pakko mennä jo |O
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:Kai sitä silti voi kysyä kumpi vaihtoehdoista parempi?
En mä ihan usko että hyväksyntää nyt haetaan,vaan mielipiteitä vain.
Alkuperäinen kirjoittaja 21 vuotias:Mä ainakin tykkäsin savannan asusta, tykkäsin enemmän siitä missä oli se musta takki, mutta molemmat oli tosi hyvän näköisiäJa säärystimet oli kans tosi hyvät
![]()
Ja hei palstalaiset, JOS näette kaudulla naisen jolla on säärystimet korkkareiden kanssa, niin menettekö häntä haukkumaan ja räkimään päälle kun on niin epämuodikkaat kuteet!!?? Antakaa kaikkien kukkien kukkia, niin minäkin teen! Aikuiset ihmiset täällä haukkuvat ja aukovat päätään niin että pahaa tekee.
Alkuperäinen kirjoittaja 21 vuotias:Mä ainakin tykkäsin savannan asusta, tykkäsin enemmän siitä missä oli se musta takki, mutta molemmat oli tosi hyvän näköisiäJa säärystimet oli kans tosi hyvät
![]()
Ja hei palstalaiset, JOS näette kaudulla naisen jolla on säärystimet korkkareiden kanssa, niin menettekö häntä haukkumaan ja räkimään päälle kun on niin epämuodikkaat kuteet!!?? Antakaa kaikkien kukkien kukkia, niin minäkin teen! Aikuiset ihmiset täällä haukkuvat ja aukovat päätään niin että pahaa tekee.
Alkuperäinen kirjoittaja voi apuva:Juu en jaksanu muiden kommentteja lukea, mutta tässä omani, joka varmaan toistaa jo sanottua: Kylläpä on melkoinen teinihoratsutyyli! Mä olen saanut sen kuvan, että ap haluaa olla tasokas nainen. Vinkki: noilla kuteilla se ei onnistu.
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Alkuperäinen kirjoittaja 21 vuotias:Ja hei palstalaiset, JOS näette kaudulla naisen jolla on säärystimet korkkareiden kanssa, niin menettekö häntä haukkumaan ja räkimään päälle kun on niin epämuodikkaat kuteet!!??
Ne ei siellä kadulla halua mun ( tai monen muun ) mielipidettä siitä asusta.
Noh, kaikkia ei voi miellyttää ja ei varmaan ole tarviskaan =)
Niinpä. Siinä on vissi ero, satunnainen vastaantulija kadulla tai kuva kera mielipidetiedustelun netissä.
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Alkuperäinen kirjoittaja 21 vuotias:Mä ainakin tykkäsin savannan asusta, tykkäsin enemmän siitä missä oli se musta takki, mutta molemmat oli tosi hyvän näköisiäJa säärystimet oli kans tosi hyvät
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mami:Alkuperäinen kirjoittaja 21 vuotias:Mä ainakin tykkäsin savannan asusta, tykkäsin enemmän siitä missä oli se musta takki, mutta molemmat oli tosi hyvän näköisiäJa säärystimet oli kans tosi hyvät
![]()
Sivusta seuranneena olen kyllä sitä mieltä että täällä kysyttiin mielipiteitä asusta ja ettei se Hopis haukkunut ketään;mielipiteensä kertoi toki. Eikö Hopis ole juuri yksi suvaitsevaisimmista palstalaisista? ap?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Alkuperäinen kirjoittaja 21 vuotias:Ja hei palstalaiset, JOS näette kaudulla naisen jolla on säärystimet korkkareiden kanssa, niin menettekö häntä haukkumaan ja räkimään päälle kun on niin epämuodikkaat kuteet!!??
Niinpä. Siinä on vissi ero, satunnainen vastaantulija kadulla tai kuva kera mielipidetiedustelun netissä.
Alkuperäinen kirjoittaja Hah:Nää kaksplussan mammat onkin tosi päteviä kertomaan mikä on muodikasta ja mikä ei.. Tai mikä on tyylikästä ja mikä ei..
Nim. Parit kuvapinot selanneena.
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alempi asukokonaisuus on mun mielestä kivampi.
Mitä tyyliin tulee, niin Savanna on nuori, nätti, hoikka, hassu, nauravainen nainen, ja tuollainen tyyli sopii mun mielestä hänelle mainiosti. Jätetään ne tätimäisemmät asut muille =)
Alkuperäinen kirjoittaja mää sanon näin:Valkee oli musta sikamakee... Vaihdat topin vain mustaksi!!
Ja Savannalla on silmää pukeutumiselle, persoonallinen tyyli.
Nuori ihminen saa pukeutua kuin nuori ihminen ja leikitellä tyyleillä. Ei äitiys muuta miksikään jakkupukuihmiseksi.