Miten on parempi?(kuvat),vaatteista kysymys

Alkuperäinen kirjoittaja muori:
Kuule, nuo molemmat ovat todella hyvännäköisiä ja luulen, että sinun päällä näyttää KAIKKI hyvältä!! :) Säärystimet ovat todella mageet.
Etkä ole TAATUSTI yhtään liian lihava, älä höpötä!! Miehet tykkää kurveista.;)
Äläkä välitä näistä päänaukojista, kunhan provosoivat.

Missä ne kurvit savannalla on? Luuta ja nahkaa. Pikku pissis.

Täällä äidit ihmettelee miks lapsia kiusataan. Sit haukutaan toisen säärystimet. Siis mitä väliä jos joku käyttää? Miks ne pitäis riisua pois? Jos ne ei jonku silmää miellytä niin on hyvä ja jättää katsomatta.

Alkuperäinen kirjoittaja heh:
Täällä äidit ihmettelee miks lapsia kiusataan. Sit haukutaan toisen säärystimet. Siis mitä väliä jos joku käyttää? Miks ne pitäis riisua pois? Jos ne ei jonku silmää miellytä niin on hyvä ja jättää katsomatta.

sama mieltä,ihmettelen mikä kasvatus he antavat lapsille?! Onneks mä olen erilainen

Mutta jos mustat leginksit laitan valkoiset säärystimet,valkoinen paita,mutta eri tollainen missä tosi isot ja pitkäät hihat eli kun linnulla ja muutenkin se on tallainen kun isokokoinen paitsi alhalla on tiukka ja sitten valkoinen takki?

Alkuperäinen kirjoittaja hopeasade:
Mut Savanna näytti ne

:ashamed:

Ja se oikeuttaa sanomaan rumasti? Toivottavasti kaltaisiasi et kohtaa, kun olet pukeutunut niiden silmää miellyttämättömästi.

Mustaki tuntuu, et savanna osaa kasvattaa paremmiin suvaitsevia lapsia kuin nää täydelliset kotiäidit :)

Kuule, nuo molemmat ovat todella hyvännäköisiä ja luulen, että sinun päällä näyttää KAIKKI hyvältä!! :) Säärystimet ovat todella mageet.

kurveista ? hoikka on mutta kurveja ei.alempi kuva on just eikä melkein täydellinen! täälki säärystimiä käytetään ja miks ei? ei oo tarvetta orjailla muotia!!!

Mut Savanna näytti ne

Sanoksä kadullakin silleen, jos joku näyttäytyy säärystimissä?

Mä ainakin jätän sanomatta kun joku linkittää tänne jotain umpitylsää. Jätän sanomatta, kun tekee mieli sanoa, että kamala tukka, ruma kassi.

Alkuperäinen kirjoittaja Röhöm:

Missä ne kurvit savannalla on? Luuta ja nahkaa. Pikku pissis.

No en ole puhunut Savannan kurveista, vaan mainintani oli yleinen sellainen. En ole nähnyt Savannaa livenä, en tiedä hänen todellisesta kurvikkuudesta, kuten et sinäkään varmaan. Mutta se nyt ei ollut tämän ketjun pointti. :)

Ja niiiiiiin totta tuo, mitä joku sanoi! Täällä mammat arvostelee ja piikittelee joka pienestäkin poikkeamasta, mikä erottuu ehkä mahdollisesti massasta ja sitten paasataan, kuinka koulukiusaaminen täytyy saada kitkettyä...siis voi mammat, katsokaahan sinne peiliin! Annetaan kaikkien kukkien kukkia -edelleen!

Alkuperäinen kirjoittaja Hah:
Nää kaksplussan mammat onkin tosi päteviä kertomaan mikä on muodikasta ja mikä ei.. Tai mikä on tyylikästä ja mikä ei..

Nim. Parit kuvapinot selanneena.

Mä olen samaa mieltä :D En itsekään muodista niin tiedä, mut ainaki täällä kuvista päätellen suuri osa pukeutuu erilailla ku muotilehdissa ;)

Mut Savanna näytti ne

Ja se oikeuttaa sanomaan rumasti? Toivottavasti kaltaisiasi et kohtaa, kun olet pukeutunut niiden silmää miellyttämättömästi.

Mustaki tuntuu, et savanna osaa kasvattaa paremmiin suvaitsevia lapsia kuin nää täydelliset kotiäidit :)

Oonkos mä haukkunut jotain? Tai siis oon... säärystimiä :o
Mutta suvaisevaisuudesta tuskin on kyse tai täydellisestä kotiäidistä :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Mutta jos mustat leginksit laitan valkoiset säärystimet,valkoinen paita,mutta eri tollainen missä tosi isot ja pitkäät hihat eli kun linnulla ja muutenkin se on tallainen kun isokokoinen paitsi alhalla on tiukka ja sitten valkoinen takki?

Pistä kuule päälle ihan mikä itseäsi miellyttää, miksi sä täällä sille hyväksyntää haet ? Ja ihan sama muutenkin mitä siellä ravintolassa on päällä, kunhan on siistiä ja puhdasta, luuletko että sinua siellä kaikki kyttää ja arvioi vaatetustasi?

Alkuperäinen kirjoittaja bih:
Alkuperäinen kirjoittaja Hah:
Nää kaksplussan mammat onkin tosi päteviä kertomaan mikä on muodikasta ja mikä ei.. Tai mikä on tyylikästä ja mikä ei..

Nim. Parit kuvapinot selanneena.

Mä olen samaa mieltä :D En itsekään muodista niin tiedä, mut ainaki täällä kuvista päätellen suuri osa pukeutuu erilailla ku muotilehdissa ;)

Niinpä! Tai muutenkaan eivät ole omien pärstiensä perusteella mitään sanomaan toisen vartalosta tai ulkonäöstä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Pistä kuule päälle ihan mikä itseäsi miellyttää, miksi sä täällä sille hyväksyntää haet ? Ja ihan sama muutenkin mitä siellä ravintolassa on päällä, kunhan on siistiä ja puhdasta, luuletko että sinua siellä kaikki kyttää ja arvioi vaatetustasi?

Kai sitä silti voi kysyä kumpi vaihtoehdoista parempi?
En mä ihan usko että hyväksyntää nyt haetaan,vaan mielipiteitä vain.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Kyllä mä laitan mistä tykkän,mutta nyt on kolme vaihtoehtoa ja en tiedä mikä niistä mä laitan,I go crazy

Sitten täällä inistään että "mitäs tulet kyselemään!"
Eikö täällä saa aloittaa kuka vaan ihan mistä vaan aiheesta keskustelun, tämä on VAPAA keskustelufoorumi ja jokainen lukutaitoinen aikuinen varmaan huomasi mistä tässä keskustelussa oli kyse. Älkää avatko/kommentoiko jos ei kiinnosta PÄSSIT!
Alkuperäinen kysymys kuului kumpi on parempi ja kohta on mammat sieraimet laajan kuin ravihevosella ja hullunkiilto silmissä näppiksen ääressä paasaamassa kuinka säärystimet eivät ole enää muodissa ja ylimääräistäkin sulla näyttäisi olevan..

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Siis tota noin... onks sulla sandaalit ja säärystimet?
Voi olla että tää näyttö pitäis pestä mutta siltä se näyttää meille päin. Et kyllä varmasti pihalle ovesta moisessa yhdistelmässä mene :o
Tuo valkoinen takki on kivan raikas...

Jaa, kyllä mäkin käytän korkosandaalien kanssa säärystimiä. Ei tietty ole multa pois, jos joillain muilla on kauheen rajoittunutta.

Oikeesti??? Hyi helkatti :o Mä en tykkää!!!!!
Ja just joo, kohta taitaa tuo meijänkin eilen "aikuiseksi" tullut likkakin kaivella säärystimiä kaapistaan :o Perskule poltan ne ens yönä :p

Rukoilijasirkka, tässä tämä

:D

Joo, nähty, so?

Yhteistyössä