Miten on parempi?(kuvat),vaatteista kysymys

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Noi säärystimet on nolot. Laitapas kuva ilman niitä, ois paljon parempi.

Oletko kuullut ettei mua nolottaa mitään? :whistle:
Mä elään kun itse haluan ja näin paremmin

Niin mäkin, katon itte, että mikä näyttää musta itsestä kivasta ja puen niin. Mulle on ihan sama, vaikka se tyyli näyttäs avaruusukon tyyliltä, jos mulla on siinä hyvä olla.

sama minä =) ja hyvää että olet tollainen :heart:

housut on väärän väriset kummallekin yhdistelmälle. Ja onko nuo säärystimet vieläkin muotia??? Miksi laittaa kesäiset, avoimet kengät jos ei tarkene ilman säärystimiä? :D Pistä lämpimämmät kengät ;)

Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Miussa on varmasti vikaa, mut tuo säärystin-korkkari-yhdistelmä näytti hyvältä..ja kapeiden farkkujen/legginsien kans. Aika alastoman näkönen miusta ilman säärystimiä.

Mussa on varmaan kans vikaa, musta noi säärystimet on just hyvät! Eikait niitä myytäis jos ne ois ihan out muodista, mä ihmettelen näitä viisastelijoita joitten mielestä kaikki hyvännäköinen on pois muodista! Mut tosiaan, eihän ne säärystimet kaikille käy, varsinkaan pullukoille.

Molemmat vaihtoehdot näytti hyviltä, itse tykkäisin eniten siitä valkoisesta :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja hopeasade:
Sorry, mä en ymmärrä.... säärystimet ja sandaalit :o

Minusta tuo yhdistelmä on yhtä järkevä kuin turkislakki ja hellehattu siihen päälle. Tai hellemekko toppahaalarin päällä.

Hei, ei kaiken tarvi olla järkevää, ei edes täällä Suomessa! Vai onks stringit järkevät peppuvaossa :whistle: :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:

Minusta tuo yhdistelmä on yhtä järkevä kuin turkislakki ja hellehattu siihen päälle. Tai hellemekko toppahaalarin päällä.

Hei, ei kaiken tarvi olla järkevää, ei edes täällä Suomessa! Vai onks stringit järkevät peppuvaossa :whistle: :snotty:

minulla on mustat stringit nyt päällä :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:

Stringit on ok. Mutta stringit villahousujen päällä eivät. Ja siitä tässä kyse nyt.

Kyllä noi muuten menee, mutta mitä jos vaihtaisit kengät, niin ja ne säärystimet voit antaa vaikka 9v sukulaistytölle. Kengät vois olla vaikka korolliset saappaat tai umpinaiset korkokengät.

Mä luulin et oisit tyylikkäämpi...

Tää oli hyvä :laugh:

millä lailla,se on hyvää :whistle: mä olen hiljaa miten monet muut pukeutu,mulla iankin tyyli vaihteleva,tänään tykkän tästä,huomenna jo eri asioista,sen takkia mulla vaatteita vaikka muille jaaka

Sä itse sanoit yhdelle palstalaiselle kun se laittoi kuvansa: Mä luulin että sä olet hoikempi...

:o

Sitä saa mitä tilaa...

millä lailla,se on hyvää :whistle: mä olen hiljaa miten monet muut pukeutu,mulla iankin tyyli vaihteleva,tänään tykkän tästä,huomenna jo eri asioista,sen takkia mulla vaatteita vaikka muille jaaka

No, olet kyllä aika kova arvostelemaan muita! Sulla on vaan lyhyt muisti!

Sä itse sanoit yhdelle palstalaiselle kun se laittoi kuvansa: Mä luulin että sä olet hoikempi...

:o

Sitä saa mitä tilaa...
ei voi olla totta,oliko se haukkumista jos näin kuva hänestä vielä pari viikko asitten ja hän oli toooosi laiha ja viime kuvassa ihan eri näköinen,mä ensiks ajattelin että hän sen googlettanut jostain kun en ole tunnistanut!Olinko mä hakkunut läskiksi hänet?Vai mistä on kysee,sun olisi pitänyt jatkaa lukemista,kun sanoin ei hän läski ole jos joku NOIN on ymmärtänyt että mä sanoin

Kuule, nuo molemmat ovat todella hyvännäköisiä ja luulen, että sinun päällä näyttää KAIKKI hyvältä!! :) Säärystimet ovat todella mageet.
Etkä ole TAATUSTI yhtään liian lihava, älä höpötä!! Miehet tykkää kurveista.;)
Äläkä välitä näistä päänaukojista, kunhan provosoivat.

Alkuperäinen kirjoittaja fdfdfsdf:
Alkuperäinen kirjoittaja fgfgfg:
Alkuperäinen kirjoittaja ripuli:
säärystimet takkaan!

Mitä vikaa niissä on? kyllä mä ainakin käytän.

Mäkin käytän,ne on taas muodissa muuten =)

no ei todellakaan ole.

Mulle on ihan sama, onko ne muodissa vai ei. Mä käytän, koska ne mun mielestä mulle sopii ja sillä sipuli.

älkää ihmetelkö jos joku nauraa.

No mua ei kiinnosta, mitä joku harmaavarpunen ajattelee.

Sanoo palstan itseoikeutettu uskovainen kauneuskuningatar :laúgh:

näinpä näin, sirkkis se taas loistaa.... ihanko nostat ittes kottaraiseks ja muut on harmaavarpusia? Sä oot kyllä nolo, ihan normin näkönen oot, älä suotta nostele ittees minneen jalustalle ja varpustele muita. Kaikki kun ei omasta ulkonäöstään pidä mekkalaa...

Alkuperäinen kirjoittaja muori:
Kuule, nuo molemmat ovat todella hyvännäköisiä ja luulen, että sinun päällä näyttää KAIKKI hyvältä!! :) Säärystimet ovat todella mageet.
Etkä ole TAATUSTI yhtään liian lihava, älä höpötä!! Miehet tykkää kurveista.;)
Äläkä välitä näistä päänaukojista, kunhan provosoivat.

Kiitos sulle =)
mietin vaan mitä teen hiusten kaa :/
:hug:

Yhteistyössä