I
IhaNainen
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja sannulii:aivan mahtava tuo juonitteleva vauva!!
Mua alkaa kanssa aina naurattamaan toi kuva.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja sannulii:aivan mahtava tuo juonitteleva vauva!!
Alkuperäinen kirjoittaja umbrella-:Savanna, sulla on yv-täynnä! Mulla olis hirmu tärkeää asiaa nyt hetiSiis mulle tärkeää!
Alkuperäinen kirjoittaja Satku-:http://www.aijaa.com/v.php?i=6543234.jpg
Minun hupsisukkeli :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:no ei se niin varallista ole, mä en ainakaan ketään pelkää, elämää se on, pitää hyväksyä että on erilaiset ihmiset, eikä pelätä =)
Alkuperäinen kirjoittaja Intiaanisokeri:
Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja äiti:no ei se niin varallista ole, mä en ainakaan ketään pelkää, elämää se on, pitää hyväksyä että on erilaiset ihmiset, eikä pelätä =)
miten voit sanoa noin helposti ettei se niin vaarallista ole hmm en voisi edes itse ajatellakaan että sanoisin elämää se vain on kun se sit tapahtuisikin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja äiti:no ei se niin varallista ole, mä en ainakaan ketään pelkää, elämää se on, pitää hyväksyä että on erilaiset ihmiset, eikä pelätä =)
miten voit sanoa noin helposti ettei se niin vaarallista ole hmm en voisi edes itse ajatellakaan että sanoisin elämää se vain on kun se sit tapahtuisikin![]()
en mä ota stressiä, mitä sitten jos vaikka joku runkkari tallenna kuvan, lapset kasvaa ja muuttuvat kokoajan ja kun puistossa tai missä vaan joku vois ota, sekä myös miks juuri täältä, jos voi googlen laita joku baby, child ja tulee miljoonia kuvia lapsista
Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
Kaunis, onpa todella paljon äitinsä näköinen! :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Sssalla:justiina ei oo oikea nimi, mutta pappa kutsuu lasta sillä..![]()