laittakaa kuvia, lapsista, perheestä :)

no ei se niin varallista ole, mä en ainakaan ketään pelkää, elämää se on, pitää hyväksyä että on erilaiset ihmiset, eikä pelätä =) [/quote]

miten voit sanoa noin helposti ettei se niin vaarallista ole hmm en voisi edes itse ajatellakaan että sanoisin elämää se vain on kun se sit tapahtuisikin :(

Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
no ei se niin varallista ole, mä en ainakaan ketään pelkää, elämää se on, pitää hyväksyä että on erilaiset ihmiset, eikä pelätä =)

miten voit sanoa noin helposti ettei se niin vaarallista ole hmm en voisi edes itse ajatellakaan että sanoisin elämää se vain on kun se sit tapahtuisikin :(

[/quote]

en mä ota stressiä, mitä sitten jos vaikka joku runkkari tallenna kuvan, lapset kasvaa ja muuttuvat kokoajan ja kun puistossa tai missä vaan joku vois ota, sekä myös miks juuri täältä, jos voi googlen laita joku baby, child ja tulee miljoonia kuvia lapsista

Alkuperäinen kirjoittaja Intiaanisokeri:

meidän tyttöä luultiin vauvana aina pojaksi. vaikka sillä oli vaaleanpunaiset vaatteet. nykyään ei enää kylläkään. ja eihän tuosta kyllä osaisi sanoa onko tyttö vai poika. :)

Mun poikaa taas on useamman kerran luultu tytöksi, vaalean kiharapehkön takia, vaikka hänellä on lähes aina selkeästi poikamaiset vaatteet, paitana usein bändipaita tai joku autokuvioinen tms.

Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:
no ei se niin varallista ole, mä en ainakaan ketään pelkää, elämää se on, pitää hyväksyä että on erilaiset ihmiset, eikä pelätä =)

en mä ota stressiä, mitä sitten jos vaikka joku runkkari tallenna kuvan, lapset kasvaa ja muuttuvat kokoajan ja kun puistossa tai missä vaan joku vois ota, sekä myös miks juuri täältä, jos voi googlen laita joku baby, child ja tulee miljoonia kuvia lapsista[/quote]

Samoilla linjoilla. Minusta monet on vähän turhankin varovaisia ja epäluuloisia.

Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:
Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:

en mä ota stressiä, mitä sitten jos vaikka joku runkkari tallenna kuvan, lapset kasvaa ja muuttuvat kokoajan ja kun puistossa tai missä vaan joku vois ota, sekä myös miks juuri täältä, jos voi googlen laita joku baby, child ja tulee miljoonia kuvia lapsista

Samoilla linjoilla. Minusta monet on vähän turhankin varovaisia ja epäluuloisia.
[/quote]

on ja se on huono juttu jos on liiankin, varovainen pitää olla, mut ei niin tyhmissä tai pienissä asioissa =)

Suurin osa kuvan laittajista nuoria vanhempia. Hienoja ja suloisia kuvia ei siinä mitään, mutta ihan oikeasti kannattaa miettiä missä niitä kuviaan jakaa. Omiahan voi laittaa, mutta haluaako teidän miehet ja lapset et heidän kuvat nettiin laitetaan? Ootteko ikinä aatellu et voi olla et lapset isoina vihaisia ku kuvat netissä ja ties missä pedofiilin koneella. Hei miettikää ny oikeesti kuinka paljon tietoa ja kuvia itsestänne jaatte. Niitä voidaan käyttää väärin hyvin monella tapaa. Ei kaikkea tarvi pelätäkään, mutta silti kannattaa miettiä tätä päivää pidemmälle.

Yhteistyössä