Sanokaa rehellinen mielipide mahastani! (KUVA)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja haluan kesäks vielä kuntoo !
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja no tässä:
Tosi ruma maha minun mielestä, ei lihava mutta sellainen lapsivyötärö, eli vyötärön kohta liian ylhäällä, laatikkomallinen vyötärö eli ei vyötäröä ollenkaan. Tuon kuntoon saamiseen ei laihdutus auta, pitää saada vyötärö jotenkin esiin.

en olekkaan koskaan kuullut lapsivyötäröstä :D :D miten vyötärö voi olla liian korkeella ? missä sen pitäs olla :D ?

Tuossa joku olikin jo piirtäny, noin sen pitäis olla että vyötärö olis, nyt näyttää lapselta, ei naiselta.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
siis en halua arpia pois, eihän niitä saa. vaan haluan litteän ja kiinteämmän maha ! Kertokaas millasia lihaksia kannattais tehdä ?

Ihan kun mun maha. Pömppö... Vatsat ja muukin lihaskunto jumppa. Ryhti paranee niin vatsa näyttää pienemmälle ja vatsalihasjumpalla ja pilateksellä pömppöys vähenee. Kirjotan samalla ittelleni :D

no totta kai haluaisin että menee noin miten joku oli piirtänyt !

en vaan tiedä miten sais sit sivuilta ylimääräset pois. ( mun mielestä siis siinä on ylimäärästä )

Alkuperäinen kirjoittaja so simple:
Alkuperäinen kirjoittaja so simple:
siis en halua arpia pois, eihän niitä saa. vaan haluan litteän ja kiinteämmän maha ! Kertokaas millasia lihaksia kannattais tehdä ?

Poikittaista vatsalihasta eli pilatesta kehiin!

Kannattaa myös tehdä vinoja vatsalihaksia sekä kylkiä niin näyttää masu paremmalta.

Tässä on sulle, ap, se vastaus, miten saa muokattua masua!

no totta kai haluaisin että menee noin miten joku oli piirtänyt !

en vaan tiedä miten sais sit sivuilta ylimääräset pois. ( mun mielestä siis siinä on ylimäärästä )

Ylimääräistä ei saa muutakun laihduttamalla. Mut ei sun vyötärössä mun mielestä mitään vikaa oo.

Alkuperäinen kirjoittaja chef:
viivi: mä tajuan miltä oikeasti ylipainoisista tuntuu, sillä mulla on ylipainoa ihan reippaasti. Ja mä siis EN tunne mitään negatiivista fibaa ap:tä kohtaan.

Ei se ole multa pois tai mulle lisää, jos joku mua huomattavasti hoikempi ei ole tyytyväinen itseensä jne. Eikä sen pitäis sunkaan napaa kaivella.

Kyllä mun mielestä se olet nyt sinä, joka kaipaa kaikkein eniten sitä itsetuntoa.

Mä peesaan!

Rehellinen mielipiteeni: kaunis vatsa kuin mikä!

Mä en enää tollasta saa muutakuin kirurgin veitsen avulla, sellaset geenit mulle on suotu :D (ja ihan normaalipainoinen olen)

Ihan kuule oivan näkönen!

Toi, minkä joku oli piirtänyt, oli ihan typerä ja älytön, oli poistanut koko lantion. Sä oot ton mallinen, minkä mallinen olet ja näytät kauniilta noin!

Alkuperäinen kirjoittaja Mustikka85:
Miten tehään kylkiä ja vinoja vatsalihaksia? :ashamed:

No esim. kylkiä siten, et seisot ja otat toiseen käteen painon, vaikka 4kiloo, ja taivutat sivulle ja nouset suorax ylös. Olet niinku kahden seinän välissä. Helppoa ja tehokas liike.

Vinoja vatsoja voit tehdä vaikka koukkuselinmakuulla ja kierrät vurotellen vastakkaista kättä vastakkaisen polven ohi pohjetta kohden.

Yhteistyössä