O
Oulu
Vieras
Sääli lastas kun saanut sinut äidikseen. Empatiakyvytön yksilö. Muista kasvattaa lapsesi täydelliseksi yhteiskuntaa, ettet joudu häpeämään, jos hän vaikka joskus tarvitsee apua.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Oulu:Sääli lastas kun saanut sinut äidikseen. Empatiakyvytön yksilö. Muista kasvattaa lapsesi täydelliseksi yhteiskuntaa, ettet joudu häpeämään, jos hän vaikka joskus tarvitsee apua.
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Alkuperäinen kirjoittaja Oulu:Sääli lastas kun saanut sinut äidikseen. Empatiakyvytön yksilö. Muista kasvattaa lapsesi täydelliseksi yhteiskuntaa, ettet joudu häpeämään, jos hän vaikka joskus tarvitsee apua.
Minusta sinun kannattaa säästää säälisi omille lapsillesi...
Alkuperäinen kirjoittaja oulu:Onneksi olen jättänyt hankkimatta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Oulu:Sääli lastas kun saanut sinut äidikseen. Empatiakyvytön yksilö. Muista kasvattaa lapsesi täydelliseksi yhteiskuntaa, ettet joudu häpeämään, jos hän vaikka joskus tarvitsee apua.
Alkuperäinen kirjoittaja coatrack:Onnea koko perheelle :flower: =) Niin se aika vaan rientää..
Minä muistan sut tältä palstalta ekaa kertaa vasta joltain myöhemmältä ajalta, joko d-vitsku- tai istukkaketjustaOn niistäkin jo aikaa..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä olen luullut, että ap on luomukasvisruokafanaatikko. Mutta söikin kebabbia :O
Alkuperäinen kirjoittaja coatrack:Keksisit nyt jonkun uuden säväyttävän aiheen niin sais vähän vipinää kesälomasta uinuvalle palstalle![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Alkuperäinen kirjoittaja coatrack:Onnea koko perheelle :flower: =) Niin se aika vaan rientää..
Minä muistan sut tältä palstalta ekaa kertaa vasta joltain myöhemmältä ajalta, joko d-vitsku- tai istukkaketjustaOn niistäkin jo aikaa..
Joo mä kyllä palstailin aika paljon jo raskausaikana, mutta ei kukaan mua huomannu silloin... Eka kunnon ketju oli vaistovanhemmuusketju (jotain 40 sivua) ja sen jälkeen sitten istukkaketju :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:ninaTT, sun saapuneet-kansio on täynnä! :attn:![]()