No järjestä tässä nyt sitten jotain!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmi

Vieras
Piti tänään klo 15 tulla porukkaa suunnittelemaan siskolle ylläri vauvavakutsuja. Tosi innostunutta porukka on ollut ja haluaa päästä paikalle, siksi ajankohtaa on jo useaan kertaan siirretty. Tämä päivä neljä viikkoa etukäteen kaikkien tiedossa. No, kello tuli 14 ja jo alkoi puhelin piippaamaan, että ei päästäkään. Lopulta ihan muutaman piti tulla, mutta tähän mennessä ei ole ketään näkynyt. Harmittaa vietävästi! Nyt en tiedä sitten että sopisinko uutta aikaa vai suunnittelisinko ohjelman itse ja antaisin sitten vain juhlien ajankohdan ja toivoisin että porukka tulee. Todella tylsää.

Kukaan ei tullut? Jos sisko ei kutsuista tiedä niin unohtaisin ne. Pitäisin vaikka siskon perheen kanssa keskenään!

Sinuna laittaisin nyt vain viestiä kaikille tyyliin: harmi, ettei suunnitelma onnistunut. Unohdetaan koko juttu tms.

Alkuperäinen kirjoittaja häh:
Kukaan ei tullut? Jos sisko ei kutsuista tiedä niin unohtaisin ne. Pitäisin vaikka siskon perheen kanssa keskenään!

Sinuna laittaisin nyt vain viestiä kaikille tyyliin: harmi, ettei suunnitelma onnistunut. Unohdetaan koko juttu tms.

Kukaan ei tullut, ja paikalle oli kutsuttu pitkälti toistakymmentä siskon kaveria & sukulaista. Ja aika oli tosiaan sen mukaan valittu, että sen piti monelle sopia ja pariin kertaan jo siirretty.

Aika mänttejä kavereita ovat! Itse ilmoittaisin vain ajankohdan ja suunnittelisin juhlat itse. Suunnitelmat sellaisiksi, että ei haittaa vaikka olisitte siskon kanssa kahdestaan.

Alkuperäinen kirjoittaja e:
Isoa porukkaa on vaikea saada kasaan. Suunnitelkaa sähköpostien avulla, eli keräätte kaikkien osoitteet. Facebookissakin homma käy. Nykyaikaa, naiset!

No olen kyllä sähköpostiosoitteita pyytänyt ja antanut omani ja pyytänyt ideoita. Olen myös pyytänyt soittamaan jos ideoita on. Ketään ei ole ollut yhteydessä. Silloin kun olen soittanut ja tapaamista koittanut järjestää, kaikki ovat vastanneet tyyliin että jee, hyvä idea, tottakai olen mukana! Sopii hyvin. Mutta ei niin ei.

Yhteistyössä