Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Tuhmahauva:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla ei ole mikään maailman huonoin itsetunto mutta rehellinen mielipide on etten menisi bikineissä

Uikkarin laittaisin. Ei arpia ole mitään syytä hävetä, mutta toisten ihmetteleviä katseita ei voi välttää.
IHMETTELEVIÄ KATSEITA?!?!?! Kai nyt jokainen normaali ihminen tietää mistä raskausarvet tulee :kieh: jeesus...
Juu, ei mitään hävettävää, menisin vaikka alasti
No ei kaikki tiedä, todellakaan. Ja niitä tuijotteleviä hölmöjä on yleensä vanhoissa ihmisissä, mutta tietämättömyyttään tuijotella saattaa sitten lapset ja nuoret. Hitostako sitä joku 16 vuotias juippi tietää sun raskausarvistas vaikka ne nyt meille äideille onkin niin ah niin ihanan luonnollisia ja puhuttuja juttuja
Mitä väliä sen on, jos joku tuijottaa?
Siis on mua siellä rannalla tuijotettu, mutta ei se ihan oikeasti mua haittaa. Joku ehkä tuijottaa koska ei tiedä miksi moiset arvet mulla on. Joku toinen ehkä tuijottaa koska ajattelee, että pukispa tuokin akka sukelluspuvun päälleen ennen kun lähtee julkiseen paikkaan. Kolmas sitten tuijottaa koska on niin ymmällään siitä miten jollain on niin hyvä itsetunto että voi moisten arpien kanssa kulkea, sillä hällä itsellään ei moista itsetuntoa ole, vaikka haluaisi.
Ex luuli että mulla on maha palanut (siis että olen lentänyt kiukaan päälle), kun näki arvet. Mutta mitä sitten...sanoin mistä ovat tulleet ja that´s it.