Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja aapeelle:
Älä välitä. Ens kerralla tiedät.
:hug: Kyllä se helpottaa ajan kanssa kun vaan jaksaa nipistää nyt. :heart:
t. joskus samassa tilanteessa ollut
Kiitos.

Mä kaipasin juuri tuota.
Ihan kun ei muutenkin olisi jo paha mieli.
Ehkä ei vaan kaikilla ymmärrys riitä, ennen kun omalle kohdalle sattuu.
Oi, kyyneleet alko valumaan, kun tuli vähän rohkaisua ja ymmärrystä.
Anteeksi nyt vaan, mutta kyllä mua hitusen pistää näinä aikoina huvittamaan ( ihmisiä potkitaan pellolle joka paikasta ) kun yksi itkee sen perään että joutuu auton vaihtamaan halvempaan...Tulee vähän sellainen olo, että onkohan tuo todellisia ongelmia kohdannutkaan. Ei sillä, kaikkihan on suhteellista mutta itse olisin vaan tyytyväinen jos pääsisin jostain autolainasta eroon.
olenkin tyytyväinen että pääsen autolainasta eroon, ja toivon että peukkuja pidetään että todella saadaan auto vaihdettua. Mutta siis, niin hölmöä kun se onkin, tämä auto on mun ensimmäinen oma auto. Ja mä itse sen kävin ostamassa, viemällä vanhempieni auton liikkeeseen. (vanhempani joutuivat ostamaan uuden itselleen) Ja tämän 3 vuoden aikana mun mummo on varmaankin tuota auto maksanut yhteensä sellaisen 3000?. Mä olisin nyt pyytänyt mummolta rahaa, mutta tiedän ettei hänellä nyt ole.
Mä en voi myöskään mitään sille, että mä ajattelen paljon sitä mitä muut ajattelee. Ja mietin että mitä kaikki tutut sanoo kun on auto vaihdettu.