siis maksat meilluummin byrokratiasta kuin halvemmasta joukkoliikneteestä asia on selvä.Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;30486143:Tottakai lisää. Mutta jos byrokratian kulut suhteutetaan noihin kaiken kattavan joukkoliikenteen ja työnkiertojärjestelmien kuluihin, niin aika olemattomia kuitenkin ovat ja paljon mieluummin makselen niitä byrokratian kuluja.
veikkaan että sä oot tehny kauemmin samaa hommaa. Sitä lähinnä tarkoitin.voihan sitä väittää ihan mitä vaan
Niin siitähän menimmekin eteenpäin sanoinhan mokanneeni ja siihen sitten tartuttiin.Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;30486148:Tätä minäkin olen yrittänyt sanoa reilut kymmenen sivua, mutta kauhean vaikea tätä on ilmeisesti ymmärtää.
Aivan totta... ihan turhaa kohua avioliittolaista, kohta se on historiaa, kun ei tiedä kenen sänkyyn päätyy.Kuulostaa jo aika seikkailulta.
Nyt vain huomataan miten tyhmä kohu oli tuosta uudesta avioliittolaitstakin. Ihan turhaan. Ei tarvitse mennä edes naimisiin tulevaisuudessa, koska kaikki vain seikkailevat sillä halvalla joukkoliikenteellä, menevät jonnekin töihin tekemään jotain, jonkun kotiin nukkumaan ja hoitamaan sen kodin askareet... Nukkuvat sen vieressä kuka siellä milloinkin sattuu olemaan...
Sohava lainaus onkin jo käytössä yleisesti maailmaalla.Kuulostaa jo aika seikkailulta.
Nyt vain huomataan miten tyhmä kohu oli tuosta uudesta avioliittolaitstakin. Ihan turhaan. Ei tarvitse mennä edes naimisiin tulevaisuudessa, koska kaikki vain seikkailevat sillä halvalla joukkoliikenteellä, menevät jonnekin töihin tekemään jotain, jonkun kotiin nukkumaan ja hoitamaan sen kodin askareet... Nukkuvat sen vieressä kuka siellä milloinkin sattuu olemaan...
Niin ei oo ensimäinen kerta kun olen nähnyt atk hepun tekevän tetristä työajalla. Valtion hommisshan tuon palkan voisikin puolittaa jos se niin helppoa on. Tulisi säästöä ja säästöä taaskin.konttorihommat on huippuhelppoja, kyllä ne menee ihan kirkkaasti elämänkoulupohjalta
niimpä, se mitä ekana tulee mieleen on se että kiiwi on niin paljon korkeammalla faktakoloogisella tasolla kuin me muut että hän nyt vaan selvityis ihan kaikesta tosta noin vaanBTW...
Ehkä se kertoo sinusta aika paljon, jos sinun on vaikea ymmärtää, että joidenkin asioiden oppiminen voi todellakin viedä vuosia.
Mutta entäpä jos joku ei halua luopua työpaikastaan!? Miksi ihmeessä mä antaisin esim mun oikeasti ihan kivan duunin jollekin vetelykselle, joka sekoittaisi kaiken vuodessa? Tulisin sitten takaisin tänne vuoden päästä laittamaan kaiken taas kuntoon..?
Tää vuoden työnkierto ansaitsee kyllä jonkun sortin Nobelin! Pitääki ehdottaa naapureille että jos Pekka tekee ensi vuoden mun työt, minä makaan kotona lataamassa akkuja ja meen seuraavana vuonna vaikka Sirpan kirurginhommat hoitamaan niin Sirpa voi tehdä Pekan raksahommat kun Pekka lataa akkujaan. Sitä seuraavana vuonna Pekka hoitaa Sirpan leikkaukset ja mä meen rakentaa taloja niin Sirpa lepäilee. Win win, paitsi Sirpan potilaille ja mun ja Pekan asiakkaille.
Kongreettisen loistava idea.
kuvaillaan vaikka näin. hmm hommien määrä on erittäin laaja. Ehkä parhaiten näin.
Mitäs hommia sä olet tarkalleenottaen tehnyt?
niin se onkin minä minä ajattelua. Mutta kun se nyt olisi vaan luovuttava mistä repäsit että toinen olisi vetelys?. Tästähän onkin paras esimerkki se että juuri nämä pinkot telee sitten ylitöitä kun pomo on ekanana pistäny jengiä pellolle niin loput sitten kynsin hampain tekee sen toisenkin työt.Mutta entäpä jos joku ei halua luopua työpaikastaan!? Miksi ihmeessä mä antaisin esim mun oikeasti ihan kivan duunin jollekin vetelykselle, joka sekoittaisi kaiken vuodessa? Tulisin sitten takaisin tänne vuoden päästä laittamaan kaiken taas kuntoon..?
Tavallaan joo.on mulla ollu lyhkäsiäki työsuhteita mutta onko sulla pitkiä?
tai sellaista asiaa ei ole viellä tullut vastaan. Noh myönettäköön että en ehkä yhteen asiaan tuhlaisikaan kymmeniä vuosia. Maailman laajuuden tähden.BTW...
Ehkä se kertoo sinusta aika paljon, jos sinun on vaikea ymmärtää, että joidenkin asioiden oppiminen voi todellakin viedä vuosia.