kerrankin olen niin laiska etten jaksa laittaa kuvaa, profiilissa on kuva, mutta sekin on huono ja ilmekin aika... :xmas:
Joo, kasvoihin sopii muttei kroppaan :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:sulle sopii monenlaiset hiukset
peesaan tätäAlkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:sulle sopii monenlaiset hiuksetAlkuperäinen kirjoittaja hedona:
Kiitoksia, tässähän menee ihan hämilleen :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja sannulii:peesaan tätäAlkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:sulle sopii monenlaiset hiuksetAlkuperäinen kirjoittaja hedona:
tosi kauniit kasvit ja ja leuka tosi kauniin mallinen . tohon sopii mikä vaan
OT, mutta mulla oli ihan erilainen mielikuva muodostunut susta :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja hedona:
Kiitos :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja jadal:OT, mutta mulla oli ihan erilainen mielikuva muodostunut susta :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja hedona:
Mä oon kuvitellut, että oot sellanen "pehmeän pyöreähkö" ja vaalea tukkainen :snotty:
Mut sä oot kyllä tosi nätti :flower:
Olisit lattanut mustanaAlkuperäinen kirjoittaja harmaana vaan:Ja mulle ei kukaan sano millaiset hiukset. Pöh.
http://bellezza.pourfemme.it/wp-galleryo/capelli-medi-estate-2009/eva-longoria.jpgAlkuperäinen kirjoittaja harmaana vaan:Ja mulle ei kukaan sano millaiset hiukset. Pöh.
En kehdannut...Alkuperäinen kirjoittaja hedona:Olisit lattanut mustanaAlkuperäinen kirjoittaja harmaana vaan:Ja mulle ei kukaan sano millaiset hiukset. Pöh.
mamma italiana laittoi sulle kuvalinkin..Alkuperäinen kirjoittaja harmaana vaan:En kehdannut...Alkuperäinen kirjoittaja hedona:Olisit lattanut mustanaAlkuperäinen kirjoittaja harmaana vaan:Ja mulle ei kukaan sano millaiset hiukset. Pöh.
Mutta unohdetaan sitten koko homma jollei kerran harmaille kerrota.
sulla oli niin pieni kuva etten oikeesti saanut siitä selvää!Alkuperäinen kirjoittaja harmaana vaan:En kehdannut...Alkuperäinen kirjoittaja hedona:Olisit lattanut mustanaAlkuperäinen kirjoittaja harmaana vaan:Ja mulle ei kukaan sano millaiset hiukset. Pöh.
älä välitä, mä olen mustana, eikä kukaan mullekkaan mitään sano...Alkuperäinen kirjoittaja harmaana vaan:En kehdannut...Alkuperäinen kirjoittaja hedona:Olisit lattanut mustanaAlkuperäinen kirjoittaja harmaana vaan:Ja mulle ei kukaan sano millaiset hiukset. Pöh.
merianna, noi on hienot, mutta kasvattaisin nuo otsakiehkurat pois ja ehkà suoristaisin kiharatAlkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:älä välitä, mä olen mustana, eikä kukaan mullekkaan mitään sano...Alkuperäinen kirjoittaja harmaana vaan:En kehdannut...Alkuperäinen kirjoittaja hedona:Olisit lattanut mustanaAlkuperäinen kirjoittaja harmaana vaan:Ja mulle ei kukaan sano millaiset hiukset. Pöh.
toisaalta taitavat tietää jo ettei mun päässä koskaan tulla näkemään ns revittyä polkkatukkaa, jota on ehdotettu...
mulla on ollut pitkähkö tukka jo vuodesta kuokka ja kirves, ja haaveissa olisi tosi pitkät hiukset
joo toi ois kiva. mun pitää töissä ja harrastuksissa vaan saad hiukset kiinni et pitempänä pitäs olla. kiiti vinkistä! =)Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
huomasin minàkin suomen pakkasissa miten vàlttàmàtòn ja masentava pipo onkaanAlkuperäinen kirjoittaja meah:Kyllä mä muuten, mutta en mä tahdo enkä tartte uusia hiuksia. Ei ne näy pipon alta kuitenkaan