Pistetäänkö uusi naamakuva pino ja ehdotellaan toisillemme millaiset uudet hiukset sopisi?

miiku
Alkuperäinen kirjoittaja sannulii:
no höh, keksikää nyt mulle uus tyyli :whistle:
tuosta en osaa sanoa onko sulla paksut vai ohuet hiukset..

mutta jos paksut, ehkä otsis, siis ihan kunnon otsis ja polkkatukka
(tosta leuan korkeudelta poikki) ja jos tykkää niin niskasta vähän lyhyemmäksi.
ja raitoja että tulee elävämpi, tummia ja vaaleita :D
 
niin ja mulla on ohuet hiukset
. niin ja hirmu taipuisat
vaikka kuin leikkaisin suoran geometsisen mallin niin ne taipuu mihin niitä huvittaa

tosta kuvasta olen oikestaa jo leikannut olkapäiden kohdalle.
mutta välillä leikkaan suoran otsatukan ja taas kasvatan sen pois ja taas.. ja taas.. kun en osaa päättää mikä sopii.. mulla on aika pitkulaiset kasvot..
 
hius
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
ap, mitàs sanoisit:
http://bellezza.pourfemme.it/wp-galleryo/tagli-corti-capelli-2009/capelli-corti.jpg

Tää on sellanen tukkamalli, joka sopii tommoselle mallityyppiselle superkaunottarelle. Esim. mun perusnaamassa toi tukka näyttäis vain sotkuiselta ja epämääräiseltä kasalta :) Ap:llekin suosittelisin enemmän jotain suoraa linjaa :)
 
hius
Alkuperäinen kirjoittaja sannulii:
niin ja mulla on ohuet hiukset
. niin ja hirmu taipuisat
vaikka kuin leikkaisin suoran geometsisen mallin niin ne taipuu mihin niitä huvittaa

tosta kuvasta olen oikestaa jo leikannut olkapäiden kohdalle.
mutta välillä leikkaan suoran otsatukan ja taas kasvatan sen pois ja taas.. ja taas.. kun en osaa päättää mikä sopii.. mulla on aika pitkulaiset kasvot..
Entäs jos leikkais kumminkin sen geometrisen ja sitten vois pesun jälkeen pöyhöttää sitä taipumaan vähän sinne sun tänne. Eli olis selkeä leikkaus mutta ite kampauksessa sitä ilmavuutta!

 
Alkuperäinen kirjoittaja hius:
Alkuperäinen kirjoittaja sannulii:
niin ja mulla on ohuet hiukset
. niin ja hirmu taipuisat
vaikka kuin leikkaisin suoran geometsisen mallin niin ne taipuu mihin niitä huvittaa

tosta kuvasta olen oikestaa jo leikannut olkapäiden kohdalle.
mutta välillä leikkaan suoran otsatukan ja taas kasvatan sen pois ja taas.. ja taas.. kun en osaa päättää mikä sopii.. mulla on aika pitkulaiset kasvot..
Entäs jos leikkais kumminkin sen geometrisen ja sitten vois pesun jälkeen pöyhöttää sitä taipumaan vähän sinne sun tänne. Eli olis selkeä leikkaus mutta ite kampauksessa sitä ilmavuutta!
juuri nàin :flower:

 

Yhteistyössä