Pistetäänkö uusi naamakuva pino ja ehdotellaan toisillemme millaiset uudet hiukset sopisi?

Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
Alkuperäinen kirjoittaja meah:
Kyllä mä muuten, mutta en mä tahdo enkä tartte uusia hiuksia. Ei ne näy pipon alta kuitenkaan :D
huomasin minàkin suomen pakkasissa miten vàlttàmàtòn ja masentava pipo onkaan
Ei pipo ole ollenkaan masentava :eek:
Niitä saa kivan mallisia ja värisiä, jos ei muuten niin itse tekemällä.
Eikä tartte vääntää ja kääntää tukkaa ollenkaan, kun vetää vaan myssyn korville ja menoksi :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja meah:
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
Alkuperäinen kirjoittaja meah:
Kyllä mä muuten, mutta en mä tahdo enkä tartte uusia hiuksia. Ei ne näy pipon alta kuitenkaan :D
huomasin minàkin suomen pakkasissa miten vàlttàmàtòn ja masentava pipo onkaan
Ei pipo ole ollenkaan masentava :eek:
Niitä saa kivan mallisia ja värisiä, jos ei muuten niin itse tekemällä.
Eikä tartte vääntää ja kääntää tukkaa ollenkaan, kun vetää vaan myssyn korville ja menoksi :D
totta, mutta kun se myssykkà pityàà joskus ottaa poiskin ja suitten ne hiukset...!!!!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
Alkuperäinen kirjoittaja meah:
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
Alkuperäinen kirjoittaja meah:
Kyllä mä muuten, mutta en mä tahdo enkä tartte uusia hiuksia. Ei ne näy pipon alta kuitenkaan :D
huomasin minàkin suomen pakkasissa miten vàlttàmàtòn ja masentava pipo onkaan
Ei pipo ole ollenkaan masentava :eek:
Niitä saa kivan mallisia ja värisiä, jos ei muuten niin itse tekemällä.
Eikä tartte vääntää ja kääntää tukkaa ollenkaan, kun vetää vaan myssyn korville ja menoksi :D
totta, mutta kun se myssykkà pityàà joskus ottaa poiskin ja suitten ne hiukset...!!!!!!
Huh, onneksi mun ei tartte riisua pipoa, kuin yöksi ja suihkuun ;)
Töissäkin saa viipeltää pipo korvilla.

Mutta siinä on pipokuva:



Voitte vapaasti ehdottaa mulle uutta pipoa, se kyllä käy :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:
Kuva on kyllä aika iso kun en osaa pienempää laittaa,hiukset on siis pitkät...http://www.aijaa.com/v.php?i=5573745.jpg
suoristaisin nuo, hieno vàri sulla
http://www.sfondi-desktop.eu/images/medium_thumbs/981-memic.net-angelina-jolie-blowing-soap-bables-1280x1024.jpg
 
Alkuperäinen kirjoittaja meah:
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
Alkuperäinen kirjoittaja meah:
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
Alkuperäinen kirjoittaja meah:
Kyllä mä muuten, mutta en mä tahdo enkä tartte uusia hiuksia. Ei ne näy pipon alta kuitenkaan :D
huomasin minàkin suomen pakkasissa miten vàlttàmàtòn ja masentava pipo onkaan
Ei pipo ole ollenkaan masentava :eek:
Niitä saa kivan mallisia ja värisiä, jos ei muuten niin itse tekemällä.
Eikä tartte vääntää ja kääntää tukkaa ollenkaan, kun vetää vaan myssyn korville ja menoksi :D
totta, mutta kun se myssykkà pityàà joskus ottaa poiskin ja suitten ne hiukset...!!!!!!
Huh, onneksi mun ei tartte riisua pipoa, kuin yöksi ja suihkuun ;)
Töissäkin saa viipeltää pipo korvilla.

Mutta siinä on pipokuva:



Voitte vapaasti ehdottaa mulle uutta pipoa, se kyllä käy :saint:
http://www.megamodo.com/images2009/10/550_nadjaCap.jpg
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
Alkuperäinen kirjoittaja Senni Tonnika:


Siinä miun kuva. hieman ylivalottunut, ku pimeässä napsastu salaman kanssa :D viimesimmistä kuvista noita hiuksia on lyhennetty liki 30cm...
sullakin lysyemmàksi, kasvojen pitkàhkòà muotoa pehmentàmààn
En mie kyl taida lyhyemmäks enää leikellä =) Liki 30 cm tosiaan näistä jo napsin pois ja kuitenkin tykkään, et yltää kiinni, ku töissä ei oikein voi tukka aukikaan olla, tai ne on hiontakoneessa :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
Alkuperäinen kirjoittaja harmaana vaan:
Alkuperäinen kirjoittaja hedona:
Alkuperäinen kirjoittaja harmaana vaan:
Ja mulle ei kukaan sano millaiset hiukset. Pöh.
Olisit lattanut mustana :)
En kehdannut... :(
Mutta unohdetaan sitten koko homma jollei kerran harmaille kerrota.
älä välitä, mä olen mustana, eikä kukaan mullekkaan mitään sano...
toisaalta taitavat tietää jo ettei mun päässä koskaan tulla näkemään ns revittyä polkkatukkaa, jota on ehdotettu...
mulla on ollut pitkähkö tukka jo vuodesta kuokka ja kirves, ja haaveissa olisi tosi pitkät hiukset :)
merianna, noi on hienot, mutta kasvattaisin nuo otsakiehkurat pois ja ehkà suoristaisin kiharat
suoristaa en uskalla kun hiusten latvat on jo kuivat muutenkin, mun hiustyyppi kihartuu niin tiukkaan että permis pysyy ikuisuuden, nykyinen permis on tehty viime kesäkuun alussa

mun tukka on tälläinen löysis luonnostaan kuten tässä kuvassa, värikin on oma (kaamea ilme taas)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:
Kuva on kyllä aika iso kun en osaa pienempää laittaa,hiukset on siis pitkät...http://www.aijaa.com/v.php?i=5573745.jpg
suoristaisin nuo, hieno vàri sulla
http://www.sfondi-desktop.eu/images/medium_thumbs/981-memic.net-angelina-jolie-blowing-soap-bables-1280x1024.jpg

Väristä pidän itsekkin paljon,Suoristaminen on todella uuras työ tähän pehkoon eikä siihen aikaa tahdo löytyä.On siis luonnonkihara ja itsepäinen hius...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Senni Tonnika:
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
Alkuperäinen kirjoittaja Senni Tonnika:


Siinä miun kuva. hieman ylivalottunut, ku pimeässä napsastu salaman kanssa :D viimesimmistä kuvista noita hiuksia on lyhennetty liki 30cm...
sullakin lysyemmàksi, kasvojen pitkàhkòà muotoa pehmentàmààn
En mie kyl taida lyhyemmäks enää leikellä =) Liki 30 cm tosiaan näistä jo napsin pois ja kuitenkin tykkään, et yltää kiinni, ku töissä ei oikein voi tukka aukikaan olla, tai ne on hiontakoneessa :whistle:
no sitte volyymià... http://www.hairfinder.com/roystonblythe/mahoganylowlights.htm

olisko liian hurja?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
Alkuperäinen kirjoittaja Senni Tonnika:
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
Alkuperäinen kirjoittaja Senni Tonnika:


Siinä miun kuva. hieman ylivalottunut, ku pimeässä napsastu salaman kanssa :D viimesimmistä kuvista noita hiuksia on lyhennetty liki 30cm...
sullakin lysyemmàksi, kasvojen pitkàhkòà muotoa pehmentàmààn
En mie kyl taida lyhyemmäks enää leikellä =) Liki 30 cm tosiaan näistä jo napsin pois ja kuitenkin tykkään, et yltää kiinni, ku töissä ei oikein voi tukka aukikaan olla, tai ne on hiontakoneessa :whistle:
no sitte volyymià... http://www.hairfinder.com/roystonblythe/mahoganylowlights.htm

olisko liian hurja?
Hui! :eek: :D Ei nyt hurja, mut ei kyllä yhtään miun tyyliä =)
 
harmis
Scarletille etuhiukset ehdottomasti. Ja shokkiväri seuraavaksi tekemään kampaajalla niin että tarttuu muihinkin kuin vaaleisiin sivuhaiveniin. Hieno väri kyllä kaikinpuolin on.
 
Alkuperäinen kirjoittaja harmis:
Scarletille etuhiukset ehdottomasti. Ja shokkiväri seuraavaksi tekemään kampaajalla niin että tarttuu muihinkin kuin vaaleisiin sivuhaiveniin. Hieno väri kyllä kaikinpuolin on.
Huoh, taas tämä sama vinkuna. Mulla on kyllä ihan tuossa päällä vaikka kuinka paljon shokkiväri, että en mä mitään parturia siihen tarvitte.

Etuhiukset mulla ei menisi koko ottan leveydeltä, koska tuohon jakauksen kohtaan tulis lovi. Eivät suostu siitä menemään kunnolla.
 
Scarlett, mä laittaisin jotakin volyymia sulle, siis ehkä hiukan lyhyemmäksi ettei olisi niin tasapitkä ja raskas, ja sitten vaan reilusti pystyyn. Sulla on ainakin kuvan perusteella (voi olla kuvakulmastakin kiinni?) melko voimakas leuka, ja nyt hiusten latvat jotenkin korostaa sitä kun ovat samalla korkeudella. Sitä vaan mietin. Väri on kiva =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Tuossa ei näy, mutta mulla on päällä shokkiväriä ja alla tummaa.

Wau, onpas sulla nätit vaalet, jäänsiniset silmät! :)
tulee mieleen miun ukin silmät... Oisin semmoset halunnu, mutta, mulla on alkanu iän myötä vihertää, ennen oli tosi kirkkaan siniset.. :/
 

Yhteistyössä