Mulla on tuossa kuvassa värilliset piilarit.Alkuperäinen kirjoittaja TeylaEmmagan:Wau, onpas sulla nätit vaalet, jäänsiniset silmät!Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
tulee mieleen miun ukin silmät... Oisin semmoset halunnu, mutta, mulla on alkanu iän myötä vihertää, ennen oli tosi kirkkaan siniset.. :/
Joo, mustakin vois olla vähän pidempi ja sit välillä lisää volyymia. väri on kiva.Alkuperäinen kirjoittaja Kaiutin:Scarlett, mä laittaisin jotakin volyymia sulle, siis ehkä hiukan lyhyemmäksi ettei olisi niin tasapitkä ja raskas, ja sitten vaan reilusti pystyyn. Sulla on ainakin kuvan perusteella (voi olla kuvakulmastakin kiinni?) melko voimakas leuka, ja nyt hiusten latvat jotenkin korostaa sitä kun ovat samalla korkeudella. Sitä vaan mietin. Väri on kiva =)
Ahaa no, mut nätit silti.Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Mulla on tuossa kuvassa värilliset piilarit.Alkuperäinen kirjoittaja TeylaEmmagan:Wau, onpas sulla nätit vaalet, jäänsiniset silmät!Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
tulee mieleen miun ukin silmät... Oisin semmoset halunnu, mutta, mulla on alkanu iän myötä vihertää, ennen oli tosi kirkkaan siniset.. :/
Mielummin pidempi kuin lyhyempi. Mä oon itte pätkäässy nuo hiukset ja summissa vedin jostakin kohtaa poikki. :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja TeylaEmmagan:Joo, mustakin vois olla vähän pidempi ja sit välillä lisää volyymia. väri on kiva.Alkuperäinen kirjoittaja Kaiutin:Scarlett, mä laittaisin jotakin volyymia sulle, siis ehkä hiukan lyhyemmäksi ettei olisi niin tasapitkä ja raskas, ja sitten vaan reilusti pystyyn. Sulla on ainakin kuvan perusteella (voi olla kuvakulmastakin kiinni?) melko voimakas leuka, ja nyt hiusten latvat jotenkin korostaa sitä kun ovat samalla korkeudella. Sitä vaan mietin. Väri on kiva =)
Ne on väriltään vaalianvioletit, mutta silmät näyttää lähinnä sinisiltä kuitenkin.Alkuperäinen kirjoittaja TeylaEmmagan:Ahaa no, mut nätit silti.Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Mulla on tuossa kuvassa värilliset piilarit.Alkuperäinen kirjoittaja TeylaEmmagan:Wau, onpas sulla nätit vaalet, jäänsiniset silmät!Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
minäkin haluan ton väriset hiukset...ja mielellään ton malliset ja väriset silmätkin näiden omien pyöreiden sekaväristen sijaan *kateellisena*Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
En mä osaa kuvitella ittelleni tuollaasia hiuksia.Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:scarletille vaihtaisin ihan erilaisen tyylin. hiukset ylòspàin pàànahasta tyyliin:
http://www.pourfemme.it/wp-galleryo/tagli-corti-sexy/tagli-capelli-corti.jpg
mitens olisi:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Profiilissa on
On siis lyhyt, takaa mallia kananperse, edestä hiukan pidempi. Aika musta väri
Mä oon samaa mieltä. reilusti lyhyemmäksi ja just sellanen "sekainen" ja "villi" kampaus. Sopis tohon väriin ja olis varmaan pirtsakka sulleAlkuperäinen kirjoittaja Kaiutin:Scarlett, mä laittaisin jotakin volyymia sulle, siis ehkä hiukan lyhyemmäksi ettei olisi niin tasapitkä ja raskas, ja sitten vaan reilusti pystyyn. Sulla on ainakin kuvan perusteella (voi olla kuvakulmastakin kiinni?) melko voimakas leuka, ja nyt hiusten latvat jotenkin korostaa sitä kun ovat samalla korkeudella. Sitä vaan mietin. Väri on kiva =)
Näkyypäs.Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Mamma italianan linkissä ei kyllä näy mitään?
Sun pitää liittyä päättömän seuraan. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Mamma italianan linkissä ei kyllä näy mitään?
Mitä mulle tarjottiin, sopisko mulle?Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Näkyypäs.Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Mamma italianan linkissä ei kyllä näy mitään?
En mäkään kyllä näe siellä mitään. Tai no valkoonen sivu näkyy.Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Näkyypäs.Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Mamma italianan linkissä ei kyllä näy mitään?
No kyllä mä uskon että se sopisi. =) Ihan hieno. Odotas, mä koitan jos saan sen suoraan tähän ketjuun.Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Mitä mulle tarjottiin, sopisko mulle?Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Näkyypäs.Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Mamma italianan linkissä ei kyllä näy mitään?
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Et uskaltanut laittaa sitä kuvaasi ketjuun näkyviin vaan piilotit sen profiiliisiAlkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Profiilissa on
Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:Saa ehdottaa muita malleja, jotka sopii. Vaikka eipä sillä, en mä tästä ole luopumassa vielä
Voi kun olet sievä nainen
Oi ei :'(Alkuperäinen kirjoittaja Kipis on pelkurii:Et uskaltanut laittaa sitä kuvaasi ketjuun näkyviin vaan piilotit sen profiiliisiAlkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Profiilissa on