pistää silmään eräs äiti, joka ilmestyy hiekkalaatikolle aina tähän aikaan...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hämmästynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja -:
Alkuperäinen kirjoittaja Timangi-Bling-Bling:
Näin kesälomalla ja kauniilla ilmalla meidän kekarat leikkii tossa pihass/hiekkalaatikolla tonne ysiin asti, helposti :o (8v,7v ja 3v) Viime kesänä istuin vielä pihakeinussa ja luin lehtiä ym..Mutta nyt ne painelee keskenään :whistle: Nukkumaan vasta kympin tienoilla B)

3 vuotiaskin painelee keskenään?

Great!

Joo,,kauheeta on . Ls vetämään?

Alkuperäinen kirjoittaja ev:
Minustakin tuo on todella outoa, en ole tähän mennessä osannut kuvitellakaan että joku liikkuisi ulkona lasten kanssa klo 19 jälkeen, meillä on aina ovet lukossa ja verhot kiinni tuohon aikaan

Olispas ahdistavaa, onneksi asun kerrostalossa niin ei tarvii verhoja vetää ainakaan.

Ei tuossa oo mitään outoa, ehkä on siksi myöhempänä ulkona että saa lapsen paremmin yöunille.
Tai sitten kyse on esim. ruusufinnistä, joka pakotti mun siskon pysymään 3 vuotta auringosta poissa. Iho ärtyi niin pahasti ja muuttui kivuliaaksi. Nykyisin kyllä on ulkona päivisinkin, kun on saanut ihon oireilun kuriin, mutta auringossa käyttää aina lierihattua.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
en siis mitenkään erityisesti kyttää tätä naista , tulee aina vain pihalle tyttöineen kun meidän perhe lähtee sisälle...

Jos se ei tykkää teistä? luulee että olet joku kerrostalokyttääjä joka ei siis kyylää mutta pistää merkille ja tarkkailee ;)

Mä käyn taaperon kanssa aina pihalla just 19-20:30 välisenä aikana, mä tykkään siitä kun puistoissa ei oo muuta porukkaa silloin :) Ja ei, meidän poika ei syö puuroa vielä seiskalta.. Ysiltä syö ja kympiltä menee nukkumaan.

no minä ain akin pääsen n. 6 töistä, jonka jälkeen saatan hyvinkin mennä ulos lapseni kanssa kun en kerran saa päivisin hänen kanssaan leikkiä, vaikka hiekkalaatikolla ei muita olisikaan. ehkä häntä ei kiinnosta puhua muille äideille, ehkä hän haluaakin sinne kaverin, ehkä hän ei edes ole sen lapsen äiti... mee kyylä kyselee jos häirittee :D:D

ihmetyttää vain, eikö se pieni tyttö kaipaa kavereita?! joskus lapsi kiljahtelee tuuletusikkunasta, kun väkeä siinä laatikolla enemmän... tulee mieleen että pikkuinen haluaisi liittyä seuraan ! :( toisaalta nyt kun joku mainitsi ihottuman.. lapsella on aika pahannäköiset käsivarret & kaula. samoin äidillä on ihottumaa. että olisiko se jonkun mainitsema ruusufinni/ aurinkoherkkyys ? vai pelkääkö tämä äiti että ihmiset karkaavat lapsen nähdessään ?!

ihmetyttää vain, eikö se pieni tyttö kaipaa kavereita?! joskus lapsi kiljahtelee tuuletusikkunasta, kun väkeä siinä laatikolla enemmän... tulee mieleen että pikkuinen haluaisi liittyä seuraan ! :( toisaalta nyt kun joku mainitsi ihottuman.. lapsella on aika pahannäköiset käsivarret & kaula. samoin äidillä on ihottumaa. että olisiko se jonkun mainitsema ruusufinni/ aurinkoherkkyys ? vai pelkääkö tämä äiti että ihmiset karkaavat lapsen nähdessään ?!

Helvetti soikoon, PIDÄ HUOLI OMISTA ASIOISTASI

Alkuperäinen kirjoittaja hämmästynyt:
päivällä ei näy äitiä eikä lasta, seitsemän pintaan kun muut lapset häviävät sisälle tämä äiti ilmestyy taaperoineen hiekkalaatikon reunalle. tulee mieleen, että pelkääköhän se raukka ihmisiä... :( ! hetki sitten kun kävin parvekkeella, niin eikös tämä äiti kyyhötä pitkässä mustassa mekossaan ja tukka silmillä hiekkalaatikon reunalla ja taapero väsää siinä hiekkakakkuja . muitten lapset saavat tähän aikaan iltakylvyt & puurot, mutta tuolle pienelle alkaa näköjään leikki-aika... sanokaa vain naapurikyyläksi, mutta hiton omituista !

yök. inhoan kaltaisiasi ihmisiä. siinä syy vältellä hiekkiksiä silloin kun siellä on muitakin. sinä ja kaikki muut mammat.

Voi itku. Nyyh. Ehkä se olin minä. Mä en jaksa tässä meidän hulinapihassamme istua kuin silloin kun muita ei ole mailla halmeilla...no en se ollut mä, mä en koskaan istu hiekkiksellä... :'(

Voi elämä. Oikeesti, anna mun kaikki kestääääää.

Mihin lakiin on kirjotettu että juuri silloin klo 19 kaikki lapset kylpevät ja syövät iltapuuronsa. Mieti, jotkut menevät ehkä nukkumaan 21 jälkeen, ja syövät iltapalaksi jotain ihan muuta kuin puuroa :o :o
Missä sanotaan että kaikkien äitien pitää hengata juurikin siinä omassa pihassa? Jos he käyvät muualla ulkoilemassa. Jos tätä äitiä ei kiinnosta tollasten naapurikyylien seura siellä hiekkalaatikolla. Ja pliis, vaikka lapsi kiljahtelis mistä, ei se tarkota sitä että sen äiti on niin vtun ilkeä kun ei anna lapsensa leikkiä muiden lasten kanssa. Tosiaan, heillä voi olla vaikka kuinka paljon seuraa jossain muualla.

PUUH.

on tullut nyt kevään/kesän tullen tavaksi (hyvällä säällä) lähteä vielä 18.30 maissa noin tunniksi puistoon,eri puistoon missä on tapana päivisin käydä.Kello 21 on taapero jo iltapalat, pesut,sadut ja pusut saanut ja sängyssä nukkumassa,herää aamulla 7-8 aikaan...ei mun mielestä mitenkää erikoinen päivärytmi.Tykätään ulkoilla paljon ku on hyvät säät.

: DDDD Tää oli jo pohjanoteerus. Voit joku ilta vaikka ajoittaa teidän ulkoilun samoihin aikoihin. Kyttäät ikkunasta koska aurinkoherkkyy/ruusufinni-perhe saapuu ja hyökkäät. Jos tohdit niin keskustelun voit avata esim samalla tavalla kuin tämän keskustelun. "Hei, olen Marja. Oon tässä useempana iltana katellu tuolta ikkunasta, että ulkoilette tosi myöhään. Ootko yksinäinen? Onko sulla tai lapsella joku sairaus? Sun lapsi kiljahtelee tuuletusikkunasta, se haluis varmaan tulla päivisin leikkimään?"

Mä luulin, että kaikki äidit (itseäni lukuunottamatta) ovat ap:n kaltaisia, mutta vastauksista päätellen se on vaan sitten meiän pihapiiri missä tollasia asuu, tietenkin ap:n lisäksi. Ellei sitten hänkin asu täällä.