pirkanmaalta kolmekymppisiä kuumeilijoita joilla alkaa yritys vuonna 2008

Morjens taas hetkestä aikaa :D Mitäs teidän syksyyn kuuluu? Sekin sieltä pyyhälsi. Onneksi ehdin killua noi väriklkäät perhoset tonne partsille niin voi iltasella laittaa ne ja kynttilöitä palamaan niin saa tunnelmaa. Onko kellään hyviä tekemis ehdotuksia nöin syksyyn, kriteereinä että rauhallista ja ei fyysisesti raskasta ;) Lukemista ja leffoja on varattu mut mitäs muuta vois puuhailla? (muuten mä oon täällä roikkumassa et miksie kukaan vastaa kun vasta 5min sitten laitoin viestiä, mut ei ihan vielä tossa pisteessä )
toivo79: Juuh ei oo tänne iskenyt toi BB katselu, jotenkin vaatisi liikaa seuraamista. ei sillä nyt olis aikaa kun suunnittelis levon ja pystyssä olon siihen sopivaksi mut en taida viittiä :)
 
toivo79: tuo valokuvat oli hyvä juttu olis 06 kesän kuvat laittamatta :D kiitti ;) Käsitöitä täytyy miettiä jos hiukan virkkailis kun on hiukan parempana, mut se on tälle päivää vielä liian rankkaa :LOL: ehkä parin viikonpäästä sopivaa (toivoa vaan sopii et olis jo) Laitetaan korvan taakke, ja täytyy tulla tänne lavertelemaan mitä on saanut tehtyä :)
 
Perjantai 31.8.07

Toivo79........28...........aloitus 2008..........1. haaveissa
Unico............27...........kp..22/28....yk8......1. haaveissa
Jennyli..........27...........aloitus 2008 ?.........3. haaveissa
Jisse78.........29............kp..17/30...yk..........3. haaveissa
Hilbert..........32............kp..40/?.....yk1.......2. haaveissa
Mervi-Elina....29............aloitus 2007-08......3.haaveissa
Sädetikku.....30............aloitus 07-08..........3.haaveisssa
 
Lauantai 1.9.2007

Toivo79........28...........kp 2/?..aloitus 2008..1. haaveissa
Unico............27...........kp..23/28....yk8.......1. haaveissa
Jennyli..........27...........aloitus 2008 ?..........3. haaveissa
Jisse78.........29............kp..18/30...yk.........3. haaveissa
Hilbert..........32............kp..41/?.....yk1.......2. haaveissa
Mervi-Elina....29............aloitus 2007-08......3.haaveissa
Sädetikku.....30............aloitus 07-08..........3.haaveisssa
 
Kirpakkaa syyskuista iltaa kaikille! Siis aivan ihana ilma ulkona! Oltiin miehen kans koko päivä kaupungilla, shoppailtiin ja käytiin syömässä! Rakastan näitä kirpakoita syksyisiä päiviä ja talvea. En ole niin kesäihminen, kun en jaksa jos on hirveä helle. Pidän tällaisista viileämmistä keleistä. Onkos ihmiset mitä mieltä kumpi joutaa pudota BB:stä Einari vai Maria? Musta ehdottomasti Maria sais mennä niin kauas kuin...
 
Moikka,
Ollaan miehen kanssa emmitty että mitäs tehdään,heti vauvaa yrittämään vaikos jaksetaanko ootella alkuvuoteen....vaikeita päätöksiä.Meillä on ennestään jo kolme lapsosta,mulla kuume kovana,mutta kun ois tässä vielä tekemistä ennen kuin alettas yrittään,näin täällä tällaisen ketjun ja aattelin että jospa teistä olis tsemppaamaan mua sen verran että jaksaisin pitkittää vauvakuumettani tuonne alkuvuoteen....
Kirjotelkaas mulle niin katsotaan =)
 
Tervetuloa mukaan Roses are red. Jos haluat tietos tuohon listaa´n niin voin ne sinne laittaa. Meillä on tällainen pieni joukko täällä. Itsellä kans sama tilanne että ensvuoteen vielä odotellaan. Itse haaveilen miehen kanssa ekasta lapsesta. Vauvakuume on todella meneillään eikä tunnu hellittävän sitten millään...
 
Lauantai 1.9.2007

Toivo79........28.........kp 2/?......aloitus 2008.......1. haaveissa
Unico............27.........kp..23/28........yk8..............1. haaveissa Hilbert..........32.........kp..41/?..........yk1..............2. haaveissa
Jennyli..........27..........................aloitus 2008?....3. haaveissa
Jisse78.........29.........kp..18/30........yk?..............3. haaveissa
Mervi-Elina....29...........................aloitus.07-08...3.haaveissa
Sädetikku.....30...........................aloitus 07-08....3.haaveisssa
Roses are red..?..........................aloitus 2008?...4. haaveissa
 
Roses are red: Tervetuloa mukaan joukkoon :) Varo vaan saat vielä suuremman kuumeen :D

Tänään oli kyllä hieno ilma, oltiin grillibileissä ja sää suosi. Ihanan raikasta. Kohta saaa alkaa hämystelemään kotonakin ja anuttimaan kynttilöiden valosta :D Se on syksysä ihaninta ja se kun luonto muuttuu värikkääksi :D
 
Sunnuntai 2.9.2007

Toivo79........28.........kp..3/?......aloitus 2008.......1. haaveissa
Unico............27.........kp..24/28........yk8..............1. haaveissa Hilbert..........32.........kp..42/?..........yk1..............2. haaveissa
Jennyli..........27..........................aloitus 2008?....3. haaveissa
Jisse78.........29.........kp..19/30........yk?..............3. haaveissa
Mervi-Elina....29...........................aloitus.07-08...3.haaveissa
Sädetikku.....30...........................aloitus 07-08....3.haaveisssa
Roses are red..?..........................aloitus 2008?...4. haaveissa
 
toivo79: Mistä lajista? (juuh tiedetäänei hirveesti tuu seurattua)

Joko ootte alkaneet miettiä joulua ja valmisteluja? Mä olen alkanut miettiä kun nyt aikaa olis kaikkeen rauhallise3en et mitä alkas tekemään jouluksi koristeiksi ja lahjoiksi :D
 
Unico Tero Pitkämäki voitti keihään MM-kultaa!!!!!

Eipä oo vielä joulua mietitty. Pitäis alkaa miettimään lahjoja. Teetetään kummankin vanhemmille todennäkösesti taas ifillä kalenterit omista valokuvista. Viimejouluna tykkäsivät niistä että aateltiin tehdä ihan perinne siitä. Täytyy miettiä jos taas askartelis omatekoiset joulukortit. Mietintää aiheuttaa myös se, että vietetäänkö joulu jommankumman kotona. Mä haluisin viettää joulun kyllä meidän mökillä ihan kaikessa rauhassa mutta saas nyt sitten nähdä.

Millaisia jouluperinteitä teillä/teidän perheillä on?
 
toivo79: Mulla on viimeiset joulut ollu jouluperinne olla töissä :D eli meillä joulu vietetään hiukan etukäteen ja hissukseen. :) Oikeana joulun aikana sitten miten jaksaa ja ehtii työn ohessa. Mut hyvää ruokaa pityää olla paljon koko joulun ajan sekä aloitetun että oikean. Mun tekis hirveästi mieleni antaa porukoille joulu lahjaksi pienet sukat josaa viesti että ens vuonna tapaamme, mut alkaa huonolta näyttää kun ei se pikkuien pesiydy tonne masuun ;) Ja ihan aikasessa vaiheessa ei sitte viitti jos esim just ennen joulua tulee plussa :D jos nyt tulis niinolis ihan hyvä aika julkistaa :D
 
Elikäs mä oon 26 ja mulla on 5v, 4v ja 1v pojjaat =)

Ilmoittelen sitten kun tiän että millonka aletaan yritteleen..on tässä viä harkinta vaihe menossa että joko nyt heti vaiko ootellako nuo hään vietot ekana..mut kun ei millään malttais ootella tuonne alkuvuoteen..päätös tulee sitten kun huomataan että kumpi asia painaa tällä hetkellä enemmän vaakassa meidän kantilta....

Krooninen vauvakuumeilija olen,niin myös mieheni,se on heti valmiina,ja kun mä pilleritkin jo jätin tuossa pois ja aiemmin olen helposti raskautunut niin kovasti mieli halajasi kokeilla heti vaan sitä vauvan tekoa..mutta mutta..ensin harkitaan ja sitten päätetään..

Toivon tosiaan ettei mun kuume nouse täällä korkeammaksi..teidän pitäisi siis tukea mua jaksamaan oottaa tuonne alkuvuoteen asti tän kuumeeni kanssa,heh... =)

Mutta kirjoitellaan taasen!
 
Roses are red: Tuohan on hankalaa jos periaatteessa olis lupakin, mutta tsemppiä jaksamiseen, Yritä keskisstyä johonkin muuhun ajatukseen... (juu tiedetään ei se toimi kumminkaan kun hetken) Missä päin muuten asustelet? (heti hirvee utelu) :)
 
Sunnuntai 2.9.2007

Toivo79...........28.........kp..3/?......aloitus 2008.......1. haaveissa
Unico...............27.........kp..24/28........yk8..............1. haaveissa Hilbert.............32.........kp..42/?..........yk1..............2. haaveissa
Jennyli.............27..........................aloitus 2008?....3. haaveissa
Jisse78............29.........kp..19/30........yk?..............3. haaveissa
Mervi-Elina.......29..........................aloitus.07-08....3.haaveissa
Sädetikku........30..........................aloitus 07-08....3.haaveissa
Roses are red..26..........................aloitus 2008?....4. haaveissa
 
Maanantai 3.9.2007

Toivo79...........28.........kp..4/?......aloitus 2008.......1. haaveissa
Unico...............27.........kp..25/28........yk8..............1. haaveissa Hilbert.............32.........kp..43/?..........yk1..............2. haaveissa
Jennyli.............27..........................aloitus 2008?....3. haaveissa
Jisse78............29.........kp..20/30........yk?..............3. haaveissa
Mervi-Elina.......29..........................aloitus.07-08....3.haaveissa
Sädetikku........30..........................aloitus 07-08....3.haaveissa
Roses are red..26..........................aloitus 2008?....4. haaveissa
 
toivo79: syyskuu on hienoa aikaa :D Hitto kun nolla tukossa niin tukkonen olo mut muuten loistavaa :D ja juu muka olis tekemistä paljon mut silti ei saa mitään aikaiseksi ja kuitenkin on tylsää, eli seilataan laidasta laitaan :D
 
Syyskuun lapsi ( eli minä ) tykkää syksystä. Ihan mahtavia lenkkikelejä. Pimeitä iltoja ja öitä. Jopa sade on mukava asia... :heart:

Kyllä se aikakin näyttää kuluvan. Kalenteri näyttää, että noin 3 kuukautta ja meillä alkaa tositoimet. :p
 

Yhteistyössä