pirkanmaalta kolmekymppisiä kuumeilijoita joilla alkaa yritys vuonna 2008

Outoa kun oon vasta pari päivää ollu ilman pillereitä ja musta tuntuu nyt jo ihan erilaiselta, oon halukkaampi ja muutenkin erilaiselta, en osaa eritellä sen kummemmin... Kiva varmaan Jennyli kun on auto. On niin paljon helpompi liikkua paikasta toiseen. Meneekö sun pojat hoitoon päiväkotiin vai perhepäivähoitoon vai mihin? Saako udella paljonko pirkanmaalla on päivähoitomaksu?

:hug: Parisuhde ei ois parisuhde jos se ois aina vaan ruusuilla tanssimista. Voimia sulle Jennyli.
 
Niin tosiaan,pojilla ei ole vielä hoitopaikkaa. 18.9 on paikkojen valinta ja 19pvä saa soitella onko pojat tullut valituksi ensisijaisesti hakemiini paikkoihin.
Hain ryhmäperhepäivähoitoon tähän meidän kylälle. Täällä on myös päiväkoti mutta tällähetkellä ei ole pienten osastoa ja alle 3-vuotiaat sijoitetaan noihin ryhmiksiin. Sikäli hyvä sillä olisin muutenkin hakenut ryhmikseen ;)
Olen työskennellyt myös päivähoidon puolella ja ehdottomasti pidän ryhmistä lapsille parempana vaihtoehtona!!
Soitin ja lasketin hoitomaksua ja 250e/kk tuli antamillani summilla maksu olemaan. Tosin annoin hieman liian pienet tulot joten maksu tulee hitusen tuosta nousemaan.

Onhan se kiva kun on oma auto,tosin tuntuupa se kukkarossakin :whistle: 2 auton pitäminen on kallista!!! Joka penni kyllä menee vaikka töihin menenkin...hoitomaksut,vakuutusmaksut ja lainanlyhennykset pitää kyllä siitä huolen :whistle:
 
Ja kiitos Toivo haleista :hug: Onhan se totta että parisuhteeseen niitä karikkojakin tulee. Ja oikeasti ensimmäinen vauvavuosi on rankka ja elämää mullistava vaikkei se siltä tuntuisikaan. Väsymyskin voi iskeä takaperoisesti.
Jotenkin vaan tuntuu että ollaan niin umpikujassa kun mies ei puhu :/ Ja minusta tuntuu että hän on myös kovin itsekäs eikä edes välitä miltä minusta tuntuu :ashamed:
Olenko vain niin tyhmä etten ymmärrä esim. toisen haluttomuutta?! Musta on vaan omituista että nuori mies lakkaa yhtä'äkkiä haluamasta :eek: Haluaisin tietää syyn jotta voisin ymmärtää paremmin!! En pysty edes jakamaan tätä esiaa kenenkään ystäväni kanssa koska kenelläkään muulla ei ole samaa ongelmaa :ashamed: Jos joku on haluton niin heillä sitten nainen!! Sellainen kuva minullakin on ollut että nainen on se kenellä 'päätä särkee'...tämä miehen haluttomuus vaan on niin uusi asia :$

Huoh,tulipahan tässä samalla vedettyä taas puolilevyä suklaata :x Oletteko muut maistaneet uutta Lontoonrae suklaata? :p
 
Jennyli: Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty ;) aikas kun pyöritelet sitä mielessä niin ei tarvi kun kirjoittaa se paperille eikä pähkiä siinä koneen edessä mitä laittaa :D Voimia sulla sinne kotirintamalle muutenkin! Taitaa multa jäädä lontoon rae suklaa syömättä jos siinä on lontoon raetta :D En oo vielä tarkistanut. Mut marianne ja se marja suklaa on ihan huippuja :p
 
Torstai 6.9.2007

Toivo79...........28.........kp..7/?......aloitus 2008.......1. haaveissa
Unico...............27.........kp..28/28........yk8.............1. haaveissa Hilbert.............32.........kp..46/?..........yk1..............2. haaveissa
Jennyli.............27..........................aloitus 2008?....3. haaveissa
Jisse78............29.........kp..23/30........yk?..............3. haaveissa
Mervi-Elina.......29..........................aloitus.07-08.....3.haaveissa
Sädetikku........30..........................aloitus 07-08.....3.haaveissa
Roses are red..26..........................aloitus 2008?.....4. haaveissa
 
Oli pakko tulla kertomaan kun näin unta jossa unico ilmoitti tällä palstalla olevansa raskaana :wave: Josko se olikin enneuni ja kohta saamme kuulla iloisia uutisia ;)
Aivan ihana joululahjaidea ja tapa kertoa pienestä tulokkaasta olisi kyllä ne pienet sukat isovanhemmille!!! Toivottavasti saisit toteuttaa ajatuksesi =)

Mä en oo joulun suhteen miettiny viel mitään. Joka vuosi suunnittelen että alan hyvissä ajoin keräämään lahjoja mutta todellisuudessa stressaan niillä sit vasta joulukuussa :whistle: Muuten olen kyllä sellainen lahjaihminen että musta on kiva muistaa läheisiä paketilla :xmas:
Meillä ei ole tähänmennessä ollut vielä koskaan joulukuusta...saas nähdä joko tänävuonna?!

Se Lontoon rae-suklaa oli oikeestaan ihan hyvää :p Vaikka se marianne ja sit daim-suklaa on kyllä ihan ykkösiä :p

Nojuu,eikai tässä muuta...Lostia odotellessa :D
 
Daim- ja hasselpähkinäsuklaa on nykyiset suosikit. Kummassakin suklaassa on hampaille töitä, eikä ole mitään kevyt versioita. :p Huomenna onkin jo perjantai + namipäivä. Täytyykin ostaa sellanen lontoon rae-suklaa. Se on varmaan kivan narskuva hampaissa...?

Kyllä parisuhteeseen kuuluu ylä- ja alamäet. Meillä tätä yhteiseloa on takana kohta 14 vuotta. Ollaan siis oltu yksissä ihan teini-iästä lähtien. On ollut aikoja, että ihan tosissaan on tehnyt mieli pakata tavarat ja lähteä. Esimerkiksi kun olin lasten kanssa kotona sen 3 vuotta, mietin välillä, että

[/b]"mihin mä tota miestä tarvitsen, kun kaikki hommat hoituu ilman miestä ja kaikki arjen jutut teen itse". Tuolloin mies teki pitkiä päiviä töissä ja musta tuntui, että olen aina lasten kanssa kotona. Oltiin sitten erossa kokonaiset kolme kuukautta ja palattiin takaisin yhteen. Tää nyt on tosi vaaleanpunaista ja imelää, mutta me ollaan rakastuneita ja vasta kuolema meidät sitten joskus erottaa...
 
Jennyli: Sää näät jo unia tästä :D aika jännää... No Tuhrua vielä täällä edelleen ja huomenna vasta odotellaankin mut ei toivoa ole juuri, mut jos tuo olis ennen uni niin olis kiva, mut ehkä mä joskus pääsenkin kertomaan sen teille :D Oliko siinä lontoon res suklaassa niitä lakun paloja? Mä vetäsin tänään mittusuklaa levyn kun kattelin leffaa...

mervi-elina: Mi9nkäalinen systeemi sulla on tossa nami päivässä?

Mulla on jotenkin ollu nyt åpari laiskotus päivää, ei oo oikein mitään saanu aikaan. No äsken tempasin ja siistein tiskipöydän ja kone käyntiin :D sittte hiukan itsensä hemmottelua (tai no joo) Öljyt päähän ja naamio nassuun ja odotellessa täällä lueskellen :D Ehtii suihkuun vielä ennen kun mies tulee kotiin niin sit on ihan puhas ;) Jos vielä laittas hajuvettä, en ookkaan aikoihin käyttänyt :)
 
Perjantai 7.9.2007

Toivo79...........28.........kp..8/?......aloitus 2008.......1. haaveissa
Unico...............27.........kp..29/28........yk8.............1. haaveissa Hilbert.............32.........kp..47/?..........yk1..............2. haaveissa
Jennyli.............27..........................aloitus 2008?....3. haaveissa
Jisse78............29.........kp..24/30........yk?..............3. haaveissa
Mervi-Elina.......29..........................aloitus.07-08.....3.haaveissa
Sädetikku........30..........................aloitus 07-08.....3.haaveissa
Roses are red..26..........................aloitus 2008?.....4. haaveissa
 
Perjantai-aamua kaikille! Mäkin rakastan suklaata kaikki maut käy mut varsinkin minttukrokantti ja daim on ihania! Oltiin eilen miehen kanssa tuulettumassa kaupungilla. Syötiin järkyttävän hyvää ruokaa ja juotiin muutamat oluet. Kai me ollaan tulossa vanhaks kun jo puol 11 tultiin kotiin viimesellä bussilla.

Koskas Unico meinaat testailla?
 
toivo79: Huomenna kait, jos sinne asti selvitään... Kun mä oon laittanut itelleni ehdon et vain ja ainoataan aamupissasta saa tehä sen testin :LOL: niin pakko odottaa huomis aamuun ja samalla antaa aikaa menkkojen alkaa...
 
No kumpaa Unico toivot plussaa vai miinusta? Tuntuu välillä ihan siltä että mikshän sitä näillä palstoilla seikkailee ja lietsoo vauvakuumettansa vielä isommaks. Mut toisaalta täällä saa myös vertaistukea! En oo kun yhen kaverin ja miehen kans jutellu tästä infernaalisesta vauvakuumeestani. No nyt on tosiaan menty pillereiden lopetuksen myötä yks askel kohti tavoitetta.
 
toivo79: Mitäs luulet :LOL: (kattoon hyppisin jos plussan saisin tai sit itkisin, ilosta) Juu täällä tulee siekkailtua ainakin mull asen takia et pysyy siviilissä olemaan rauhallisempi ja "unohtamaa" koko jutun kun saa tänne höyrytä.
 
Heh no sitähän minäkin Unico :LOL: ! Ihanaa meillä molemmilla on tänään vapaapäivä ja täällä vaan möllötellään kisujen kanssa. Huomenna on murheenpäivä sillä on mun mummoni hautajaiset niinkin kaukana kuin Liperissä eli pitää lähteä jo aamulla kukonlaulun aikaan ajamaan.
 
Jennyli: Eihän sussa oo noidan vikaa? Yks puhuu siitä et mä tuun ilmoittamaan plussa uutisia ja nyt on menkat myöhässä...

toivo79: aina sitä tekee mieli on pillerit tai ei :D

Miten sitä jaksaa aamuun, no kun uni tulis niin varmaan menis mukavammin :D mut jotenkin luulen et ens yönä ei paljon nukuta.
 
Iltasta!!

Hei Unicolle plussa puhureita huomiselle testaukselle :whistle:

Mulla on ainakin tuon karkin ja suklaan jaiken herkun syönti sellainen oire tulevista menkoista. Vookpn sisällä alkaa taas. On muuten tosi ärsyttävää, kun tulee jo viikkoa ennen ne menkkamaiset oireet :ashamed: Ei siis ole mitään jännäämistä viikon päästä... Aikaisemmista raskauksista muistan sen verran, et ei kyllä ollut minkäänlaisia menkkaoireita, josta siis tiesin olevani raskaana. Tosin ei kyllä ollut mitään raskausoireitakaan, et se oireettomuus kaikensuhteen on varmin merkki...

Toivolle voima :hug: huomiselle. Nuo hautajaiset ei koskaan ole kivoja.

Täällä ollaan huomenissa menossa mummulaan yökyläileen lasten kanssa. Pojalla on ensin "ekat" jääkiekko reenit, siis isä-poika luisteluun ovat menossa. Äiskää jännittää varmaan taas enemmän kun osallistujia :LOL:
Nyt on sitten pojalla maanantaisin kerho, jossa 2tuntia ihan itsekseen jää muiden lasten ja ohjaajien kanssa, ja lauantaisin luistelu. Eiköhän ole jo tarpeeksi 3.5v pojalle. Ihanaa kun on noin pienillekin jo jotain toimintaa, tai sellaista hauskanpitoahan se vain on.

No mutta mä jään katseleen vielä hetkeksi sohvaperunana bb:tä...

öitä kaikille :wave:
 
Tosi kivalta kuulostaa sun pojan harrastukset. Pääsee ikäistensä seurassa olemaan ja tutustuuhan siinä vanhemmakin toisiinsa samalla. Kuinka poika on suhtautunut siihen että äiti ei ookkaan paikalla. Onko hyvin jäänyt muiden lasten ja tätien kans. Mäkin haaveilen että jos mulle joskus suodaan lapsia, haluaisin laittaa ne partioon. Se on niin hyvä harrastus. Itsekin olin yo-kirjotuksiin asti mukana partiotoiminnassa ja vesinkin yhtä sudenpentulaumaa pari vuotta. Tiirailen kans BB 24/7:aa, mut huomenna herätys ennen kukonlaulua 6.00 joten pian pitää mennä nukkumaan!
 
Aluksi poika itki ja takertui muhun, mut seuraavalla kerralla meni jo ihan itse mukaan. Sinne ei siis saa jäädä vanhemmat edes katselemaan. Toisaalta tosi hyvä, oppii oleen muiden kanssa jonkun verran.
Mulla kauhee bb tuijotus päällä vielä...
 
Unico olen ottanut tavaksi sellasen karkkipäivän. Yleensä se on perjantai, kun ostan karkkia. En oikeastaan vahdi linjoja. Enempi sellanen terveyteen liittyvä asia. Mulla on nimittäin ollut 8-vuotiaasta asti diabetes ja mahdollisimman hyvin haluan itseäni hoitaa. Ja kaiketi on tällanen karu elämä tuottanut tulosta, kun olen välttynyt lisäsairauksilta, jne.
 
Perjantai 7.9.2007

Toivo79...........28.........kp..9/?......aloitus 2008.......1. haaveissa
Unico...............27.........kp..1/28........yk9.............1. haaveissa Hilbert.............32.........kp..48/?..........yk1..............2. haaveissa
Jennyli.............27..........................aloitus 2008?....3. haaveissa
Jisse78............29.........kp..25/30........yk?..............3. haaveissa
Mervi-Elina.......29..........................aloitus.07-08.....3.haaveissa
Sädetikku........30..........................aloitus 07-08.....3.haaveissa
Roses are red..26..........................aloitus 2008?.....4. haaveissa
 
mervi-elinia: Täytyy harkita olisko musta siihen :D mikä kaikki sull aon rajattuna karkkipäivään?

Mut mut mä taidan yrittää rajoittaa täällä roikkumista katotaan miten onnistuu... Jotenkin alkaa masentamaan tämä, mut eiköhän tästä vielä ylös nousta...
 

Yhteistyössä