pirkanmaalta kolmekymppisiä kuumeilijoita joilla alkaa yritys vuonna 2008

Tiistai 4.9.2007

Toivo79...........28.........kp..5/?......aloitus 2008.......1. haaveissa
Unico...............27.........kp..26/28........yk8.............1. haaveissa Hilbert.............32.........kp..44/?..........yk1..............2. haaveissa
Jennyli.............27..........................aloitus 2008?....3. haaveissa
Jisse78............29.........kp..21/30........yk?..............3. haaveissa
Mervi-Elina.......29..........................aloitus.07-08.....3.haaveissa
Sädetikku........30..........................aloitus 07-08.....3.haaveissa
Roses are red..26..........................aloitus 2008?.....4. haaveissa
 
toivo79: Täällä taaperretaan :) tänään tuhrunnut taasen joten toiveet eivät ole kovin korkealla. Lähden loppuviikoll areissuun joten jos testaamaan asti päästään niin sitten sunnuntaina. Mut reissuun varustaudun sillä menttaliteetillä et menkat pärähtää päälle siellä ollessani.
 
Täällähän minä, kiva että joku kaipaili! Töissä vain niin pirun kiirusta (12 tuntisia päiviä takana) ettei ole jaksanut kotonakaan koneelle...
Tänne ei tosiaankaan mitään uutta, tätiä ei näy, ei... Pitkän antibiottikuurin takia tuli hiiva eli ei ole voinut peiton allakaan heilua isännän kanssa. no, käsi ainakin on parantunut -kiitos tehokkaiden lääkkeiden..
Lauri Tähkästä sen verta, että onpi meidän isännän lemppareita ja siinä sivussa itsekin olen ruvennut tykkäämään...
 
Keskiviikko aamua kaikille :wave:
En olekaan taas hetkeen käyny :ashamed: No ei tänne mitään erikoista....paitsi että mulla on oma autoooo

Sunnuntaina kävin ostamassa :D Eilen sitä sisältä imuroin ja pyyhin...vielä kun saa cd-soittimen ja sisätilan lämppärin nii avot ;)

Kirpputoritavaroita oon nyt 2 iltaa hinnotellu,viedään 2 viikoksi (kuun lopussa) tavaraa myyntiin.

Sit mun pitäis tälläviikolla väkästää työpaikkahakemus :eek: Tossa jo vähän verestin muistia että kuin niitä tehtiinkään ;) Onko kukaan lähiaikoina tehnyt hakemuksia? Olisko hyviä vinkkejä? :D

Viimeistä kuukautta viedään poikien kans kotona. Yritän nyt nauttia täysin rinnoin ;) Pinna on ollut kyllä normaalia kireämpi pitkään :ashamed: Johtuu tästä parisuhteesta :ashamed:
Ihanaa on ollut kotona mutta ainakin vielä tuo töihin palaaminen tuntuu oikealta ratkaisulta, alkoi seinät jo kaatua pahasti päälle :$

Kertokaas mitä tuon ukkoni kanssa teen?! Musta tuntuu välillä että alkaa tosissaan riittämään :ashamed:
Meidän suhde on ihan kuollut...seksiäkään ei ole ollut vissiin 2kk:teen :$ Seksittömyys on isännän puolelta johtuvaa,häntä ei kuulemma vain haluta!!!
En tiedä pitäisikö mun vaan olla kärsivällinen ja odottaa kun tuntuu että itsellä alkaa halut pakkautua liian suuriksi?! Onko kellään muulla ollut suhteessa tälläistä?
Toinen ongelma on se että mies ei puhu,mököilyntaidon osaa kyllä ylihyvin :kieh:
Mitään kotihommia hän ei tee,poikia kyllä hoitaa.
On väsynyt kokoajan ja nukkuu päikkäreitä jne. eikä jaksa/huvita tehdä mitään :/
Mulla vaan alkaa itelläni kärsivällisyys loppua ja tuntuu etten tässä huushollissa kämppäkaveria tarvitse :$ Kaikki hommat kun saan muutenki tehdä itse niin vallan hyvin pärjäisin itestäni!! Ja kun ei toiselta saa mitään hellyyttä ja huomioo niin sekin syö ihmistä :ashamed:

Nyt pojat puurottamaan....

Ps. Kuka on Lauri Tähkä?! :LOL: Ei tuu ainutkaan biisi mieleen ;) Olen tälläinen raskaamman musiikin kannattaja :D
 
Jennyli: Minkälaisen auton sait? Mihin kirpputorille viette? Työhakemuksesta senverran et mahtuu yhdelle sivuille :D eli lyhyt ja ytimekäs. Ja perustelet väitteesi. Joko oot löytänyt tarha paikan pojille? Kattele nyt hiukan aikaa ukkos kanssa miten alkaa menemään kun säkin lähdet töihin, eikös silloin koti oo yhteistä työsarkaa ja jos siinä juttukin luistais kun hommia tettte yhdessä. Voimia sulle!

Hilbert: Millos aiot testailla?
 
Kiva Hilbert ja Jennyli kun ootte taas maisemissa!

Mun vinkit Jennyli työhakemukseen: yritä erottua muiden hakijoiden joukosta, tee alkuun napakka tiivis esittely itsestäsi, perustelut miksi juuri sinä sopisit tähän työhön, sitten koulutus ja työkokemus siten että uusin on ensimmäisenä, laita vaikka kuva itsestäs mukaan.

Lauri Tähkä ja Elonkerjuu laulaa pohjanmaan murteella. Olivat tänäkin kesänä kaikilla mahdollisilla festareille ja tapahtumissa esiintymässä. Tosi hyvää musaa mun makuun.

Minkälaisen auton Jennyli hommasit?
 
Keskiviikko 5.9.2007

Toivo79...........28.........kp..6/?......aloitus 2008.......1. haaveissa
Unico...............27.........kp..27/28........yk8.............1. haaveissa Hilbert.............32.........kp..45/?..........yk1..............2. haaveissa
Jennyli.............27..........................aloitus 2008?....3. haaveissa
Jisse78............29.........kp..22/30........yk?..............3. haaveissa
Mervi-Elina.......29..........................aloitus.07-08.....3.haaveissa
Sädetikku........30..........................aloitus 07-08.....3.haaveissa
Roses are red..26..........................aloitus 2008?.....4. haaveissa
 
Heippatihei!!!

Minäkin olen elossa vielä. Muutaman kerran olen tällä viikolla jo yrittänyt laittaa viestiä, mutta eipä ole suostunut tuleen tänne asti?!?!

Täällä oltiin viikonloppu leirillä lasten kanssa, kivaa oli ja nautittiin, toki väsyneitä oltiin palattua. :saint:

Niin enpä minäkään työhakemukseen osaisi muuta asiaa painottaa, kuin et on selkeä ja lyhyt. Muista erottuva. :)

Täällä kyllä on tuota vaavi kuumetta ilmassa ihan liikaakin :LOL: Tuntuu et kaikki on saaneet juuri pienen nyytin syliinsä, tai ovat raskaana viimeisillään :$
Ja itse aina pettyy joka kuukausi, kun täti vaanii kylään.... Yleensä mulla alkaa se älytön menkkajomotus jo viikkoo ennen oletettua alkua, ja jotenkin jo nyt sellaista fiilistä tuolla toisen puolen selässä. Vai olisiko issias tekemässä tuloaan :(

Millaisen auton ostit jennyli?
Voi mä haluisin niin kanssa auton millä vois kulkea ideaparkkiin :LOL: No eikait sitä joka päivä sinne vois mennä...
Niin ja eihän mulla ole autoo ostaa, kun täässä pienellä kothoidontuella ollaan. Mutta sitten kun ja jos töihin joutaa menemään, on pakko sellainen menopeli hankkia. :eek:

No mutta eipä täällä oikeastaan muuta... Hei mut tännehän oli tullut roses are red mukaan!!! Niin et oikein kovasti tervetuloa!!!

Nyt on pakko siivousurakka aloittaa :wave:
 
Niin siis me oltiin äiti-lapsi leirillä. Seurakunnan järjestämällä. Meitä oli siellä kymmenisen äitiä ja 1-5 lasta per äitee... Menoa oli ja lapsilla kaveria. Tätejä tais olla viisi ja oli kiva kun ne katsoivat noita pienimpiä, niin ehti muutaman minuutin askarrella isomman kanssa.

Pillereitten lopettamisen jälkeen... siitäpä onkin kyllä aikas kauan aikaa, mutta mulla ei itse asiassa ollut mitenkään erilaisia fiiliksiä. Ainoo ero oli et päätä ei särkenyt enää koko ajan ja ei tullut huippauskohtauksia... Menkatkin pysyi ihan samalla kaavalla, eli ei tullut mitään muutoksia niihinkään?!!? No mutta kaikillahan pillerien lopetus on ihan omanlaisensa. :)
 
Toivo, oltiin kaksi yötä siellä leirillä. Oli sellaiset talot jossa oli huoneistoja, et ihan omassa rauhassa saatiin olla, oma vessakin oli siinä. Suihkut oli yhteiset siellä saunan yhteydessä. Mutta oli tosi kiva paikka ja lerikin! :)
 
Jisse78: millasta ohjelmaa teillä siellä oli?

toivo79: Pillereiden lopettamisesta en enempää muista (vaikka tammikuussa viimeset söinkin) kun että ekat menkat alko oliko se nyt kp 30 vai 31 ja siihen mennessä tietty ehti kiivetä seinille jo monesti :D Ja kaverilla kyläilin ja sille paljastin mut eipä oo vielä ollu mitään uutta kerrottavaa. En muista et olisin ollut hirveen erilaiset muutako kierron pituudesta.
 
Leiristä...

Elikkä ainaskin täällä KAngasalla tuli sellainen esite tuonne avoimelle kerholle, jossa siis käydään joka keskiviikko aamu. Siitä sitten käväisin oman seurakuntani kotisivuilla ja siellä oli koska ilmoittautumiset jne... Ohjelmaa oli koko päivälle. Esim näin... lipunnosto ja pieni aamuhartaus, aamupala, sisällä askartelu, ulkoleikki(tässäkin oli kaksi eri ryhmää jossa eri ikäisset jaettu omiin) ruokailu ja reilu tunti omaa aikaa, sitten välipala eli makkaran paisto ja letunpaisto, kahvia ja mehua, askartelua sisällä ja leikkiä ulkona, ruokailu, saunominen, leikkiä ja laulua, iltahartaus, lipunlasku, iltapala, ja isommille oli vielä iltasella ysin jälkeen taskulamppuvaellus. Et kyllä kaikkee kivaa oli.
Tämä leiri maksoi 30e perheeltä. Ei omia eväitä tarttenut ottaa vaikka meilläkin todella allergisia lapsia, niin kaikki ruoat oli hommattu jopa nuorimmaisele. Tietysti leirillä puhuttiin jonkin verran uskontoon liittyviä asioita, kun seurisleiristä oli kyse, mutta minä ainakin olen ihan ok näiden asioiden suhteen, ja onhan se kiva et poikakin saa jotain ukonnollista oppia.

Et kyllähän ne varmasti yleensä on maksullisia ja kannattanee käydä oman seurakunnan nettisivuilla ja tarkastella onko leiritarjontaa.
Meilläkään ei ollut kuin tämä yksi leiri tänä vuonna. Että semmossii.
 
Iltasta!

Kiitos työhakemusvinkeistä :hug: Yritän kyhätä jonkunnäköisen ja mielellään hyvän sellaisen ;)
Kumma vaan kun ei tahdo saada itestään irti,tänäänkin oon vaan pyöritellyt asiaa mielessäni mutta elettäkään en oo tehny että alkaisin rustaamaan :whistle: No tämä on tyypillistä minää että kaikki tuollainen kirjallinen tuotos (esim. opiskeluaikoina) jää viimetinkaan mutta pakolla ne on aina valmiiksi tullut ja hyvin onnistuneet :D

Autosta senverran että persiin alla olis nyt Nissan Almera -96 =) Tässäpä olis kuva menopelistä ja kissamme Taavi poseeraa vierellä =) http://www.aijaa.com/v.php?i=930876.jpg
Onpas muuten aurinko ottanut pahasti kuvaan :whistle:

Ja kirpputoripöytä ollaan varattu tuosta Kangasalta. Oletkos sinä Jisse käynyt paljon Kangasalan kirpputorilla?

Kuulosti mukavalta leiriltä vaikka minua ei seurakunnan leirille saisikaan :$ Ja todellakin halpa oli hinnaltaan =)

Toivo kyselit pillereiden lopettamisesta?! Minäkään en muista kyllä että minkälaisia tuntemuksia minulla silloin oli. Itselläni kierrot eivät olleet säännöllisiä joten ainaista odotteluahan se oli koska ne kuukautiset alkavat ja raskausoireitakin oli vaikka muille jakaa :whistle:
Poikien jälkeen mulla oli ehkäisyrengas ja lopetin sen käytön kesällä. Silloin huomasin että seksihalut parantuivat ja vaikka tiesin etten ole raskaana (ei siis ollut mahdollista) niin mulla oli lopettamisen jälkeen erinäisiä oireita mitkä olis voinu yhdistää raskausoireiksi :snotty:
Noh,sittenhän aloin vuotelemaan jatkuvalla syötöllä ja oon nyt syönyt 2 keltarauhashormonikuuria. Niiden kanssa menkat ovat tuleet tasan 28pvä mutta kuuri on aiheuttanut myös turvotusta ja rykelmän näppylöitä otsalle :eek:
Nyt mulla onkin just menkat ja toivon että enää ei tarvis kolmatta kuuria syödä ;)
Meillä ehkäisynä ollut kondomi,tosin tällähetkellä ei ole tolla koko seksirintamalla kehumista :ashamed:
Meinaakohan tuo ukko vielä kauankin pihdata....en ymmärrä en :eek:

Ehkä mä nyt yritän olla kärsivällinen ja antaa ajan mennä. Katsotaan muuttaako se mun töihin meneminen mitään. Tuntuu vaan että jossain se rajakin kulkee eikä jaksa enää itekkään panostaa koko parisuhteeseen :ashamed: Jotenki tuntuu just nyt siltä että kaikilla menee vaan nii hirveen hyvin. Olen kateellinen ja tuntuu että minäkin haluaisin olla onnellinen :ashamed: En tiedä saavutanko sitä haluamaani onnea ikinä tuon nykyisen avokkini kanssa...ei se taida tuosta miksikään muuttua :(

Nyt öitä :wave:
 

Yhteistyössä