pirkanmaalta kolmekymppisiä kuumeilijoita joilla alkaa yritys vuonna 2008

Jisse78: No täällä on se hyvä kuumeillessa et ei oo vielä ketynyt kamaa hirveitä ja ne miä on niin on visusti varastossa :D Ja tsemppiä olla hermostuttamatta ukkoasi liiallisilla puheilla, jos se vaikka lämpäis kun näkee pikkusen :)

Tänne ei kummempaa ovista pongaillut mutku, tikku näytttää koko ajan haaleaa viivaa, ja eilen oli toispuoleinen alavatsa kipu, mut ota nyt noista selevä ;)
 
Yksinkö mä täällä olen? Huhuu huhuu!

Nyt tällänen kysymys tähän väliin, tietääkö joku kuinka aikaisin se veritesti näyttää raskauden? (multa otettiin se varoiksi tänään, et näkyykö jos on tässä kierrossa tärpänyt vai joutuuko jännittämään vaikka tuo olis nega?)
 
Maanantai 27.8.07

Toivo79........28...........aloitus 2008..........1. haaveissa
Unico............27...........kp..18/28....yk8......1. haaveissa
Jennyli..........27...........aloitus 2008 ?.........3. haaveissa
Jisse78.........29............kp..13/30...yk..........3. haaveissa
Hilbert..........32............kp..36/?.....yk1.......2. haaveissa
Mervi-Elina....29............aloitus 2007-08......3.haaveissa
Sädetikku.....30............aloitus 07-08..........3.haaveisssa
 
Kaikissa ketjuissa on tänään ollut hiljaisempaa.. Lieneekö syy noilla syksyisillä ilmoilla.. No, täällä ei ainakaan mitään uutta, tätiä ei edelleenkään näy ja tosiaan negaa näyttää testit. On vähän turhauttava aikakausi meneillään..
 
En ainakaan mä tiedä tuota kirjailijaa Unico. Tulis kyllä varmaan halvemmaks lainata kirjastosta mu tykkään sillon tällön ostaa pokkareita ja yleensä saan joululahjaks jonkun kirjan. Kuulun myös pariinkin kirjakerhoon, joista kyllä harvoin tilaan jotain.On vaan niin vähän aikaa lukea. Nytkin on pinkka kirjoja sängyn vieressä yöpöydän virkaa toimittavalla tuolilla odottamassa lukemista.
 
toivo79: Juu mäkin olen läytämässä kirjaston "uudelleen" Kun niitä kirjoja onihan kiva ostella. Ja se t kirjaston kirjoja ei kehtaa ottee mihinkään mukaan, et ne tulee luettua kotona. Tuo kirjailija ne mitä mä on lukenut niin kirjoittaa fantasiaa. (juu juu itedetään todellisuudesta pakenemista, mutta niin kivaa)
 
Itse kanssa "eksyin" pojan kanssa kirjastoon kesälomalla, lainattiin silloin hänelle kirjoja (kyllä ihmetteli, kun kirjaston täti piippaili kirjoja ;) ). No, nyt sitten pari viikkoa sitten käytiin uudelleen ja lainattiin molemmille kirjoja. En ole moneen vuoteen käynyt kirjastossa, joten tästä se varmaan uudelleen käynnistyi, tuo kirjastossa käyminen siis... Olen kans paljon osteskellut noita pokkareita, varsinkin Hulluilta päiviltä, kun saa halvalla ;)
Vähän ).( eli tätiä ei sitten vieläkään kuulu. Alkaa oleen jo toudella turhauttavaa... No, meillä on isännän työpaikan isot juhlat viikonloppuna, taidanpa ottaa parit sidukat siellä, jos saisi sitten tämän pois vähäksi aikaa mielestä (jos vaikka sillä konstin tätikin kaartaisi paikalle?).
Mukavaa päivän jatkoa kaikille!!
 
Jipii! Tulin juuri kampaajalta uuden pään kanssa! Leikattiin ja laitettiin raitoja eteen sellaset tummemmat suikaleet, muuten vaaleet! Kyllä taas kelpaa pari kolme kuukautta. Mies tuli kotiin töistä kuumeisena! Täytyypi toivoa että flunssa ei tartu. Kuinkas teillä sujuu?
 
Tiistai 28.8.07

Toivo79........28...........aloitus 2008..........1. haaveissa
Unico............27...........kp..19/28....yk8......1. haaveissa
Jennyli..........27...........aloitus 2008 ?.........3. haaveissa
Jisse78.........29............kp..14/30...yk..........3. haaveissa
Hilbert..........32............kp..37/?.....yk1.......2. haaveissa
Mervi-Elina....29............aloitus 2007-08......3.haaveissa
Sädetikku.....30............aloitus 07-08..........3.haaveisssa
 
Tänään se sitten alkoi BB! Meillä näkyy 24/7 joten tulee varmaan kaikki vapaa-aika taas vahdattua Menee aika taas nopeeta kun sit onkin jo melkein joulu kun voittaja selviää! Onkos kukaan muu koukussa BB:n?
 
Onnea Toivolle,nyt se pilleritön elämä sit alkoi =)

Tänään on ollu kyllä jo ihan syksyinen ilma. Pojillekin sai pukee haalaria,pipoo ja tumppua myöden kaikki :eek:
Ajatella että kesä alkaa olla historiaa,toivottavasti kuitenki syksy olis vielä pitkään leuto!!
Joulua odotellessa :xmas:

Täällä etsitty pää kuumeisena sitä omaa kulkupeliä persiin alle :whistle: =)
Pankissa käyty ja lainaa saatu...nyt vaan sitten etsitään sitä autoo mikä kolahtaa ;) Yks huippu oli jo menny ja toinen mikä kiinnosti nii ei sit iskenytkään.
Toinen minkä tää syksyn alku aiheuttaa niin hirveen shoppailubuumin :whistle: Pojille pitäis saada jos jotakin hoitoa ja talvee ajatellen ja itellekin tekis mieli jotain uutta!!

Juuh,mistäs te tääl muusta puhuitte?! Nii mä oon joskus ollu kova lukemaan mut nyt kyllä jääny. Oon keränny Nora Robertsin kirjoja ja niistäki osa lukematta :whistle: Eli kun lukuinto iskee niin luettavaa löytyis ;)
Tota BB:tä seurasin jonkun verran ekana tuotantokautena mut viimevuotinen jäi kyl ihan väliin...ei vaan jaksanu keskittyy eikä valvoo kun pojat oli pieniä. meni pitkään ennenkuin jaksoin leffojakaan katsella ja valvoa hiukka myöhempään illalla.

Eipä kai sen kummosempia,öitä!
 
Iltojen iltaa !

Toivolta tulli hyvä kirjavinkki; Kiitos! Mulle on "vauvakirjoista" eniten mieleen Gro Nylanderin Äidiksi ensi kertaa. Oli ihana teos!

En tiä, olisko sitä raskaana...nimittäin tänään on rintoja nipistellyt ja pingottanut ihan samanlaisesti kun silloin, kun en vielä tiennyt esikoisen tulosta ;) Tai sit vaan niin paljon haluais olla raskaana, et kehokin alkaatekee tepposia! :)
Mieskin on ihan höpö tän "odottamisen " suhteen :)


Öitä naiset!
 
Heipä hei vaan!

Voi kun aika menee niin kovin, etten ehdi iltaisin enää niin usein koneelle. :( Mutta aamusella kun sähköpostin käyn lukeen, niin samalla usein käyn lukeen mitä olette kirjoitelleet :)
Tosiaan tuntuu ihan syksyiseltä... Sain laittaa tosiaan jo aamusella haalarit ja tumput ja saappaatkin pojalle piti kaivaa... Maa on niin kovin märkä ollut aamuisin, etten ole raaskinut lenkkareita laittaa... ne on muutenkin ihan puhki jo. Kastuis vaan turhaan sukat :)

Voi oltiin tosiaan siellä vaarilla viikonloppuna ja voi miten suloinen tuhisija siellä olikaan :saint: kolmiviikkoinen voih... =) niin suloinen, En muistanutkaan kuin pieniä nuo ovatkaan syntyessään.
Ei tuo mies mitenkään ahdistunut ollut reissun jälkeen, sanoi matkalla et hällä on paketti buranaa sulle mukana :LOL:

Me käydään kerran viikossa kirjastossa, mutta todella harvoin itselleni otan kirjaaa. Yleensä poika haluaa muutaman videon ja muutaman kirjan. Niitä sitten luetaan ahkerasti kannesta kanteen ja todella moneen kertaan.

Ja minä tunnustan et oon tosi BB-fani... en tiä mikä tuossa niin kiehtoo, mut jotenkin on vaan niin hauska katella toisten sekoilua... Ja meillä on tuo 24/7... sai ilmaiseksi kun oli jotain muita kanavia tilattu... en tiedä, ukko sen sinnne asensi.

No mutta taidan seurata muutaman minuutin vielä BB:tä ja kömpiä nukkumaan sitten.

Öitä :wave:
 
Täällä ollaan myös armottomia BB faneja. Veli tuossa soittelikin ja kehuskeli kattelleensa,kuinka ensimmäinen asukki oli tullut jo taloon. Me kun ei olla kaapelissa, vaan antenni, niin meillä alkaa näkyyn 12/7 vasta 3.9. :kieh: No, täytyy netistä seurata siihen asti. Sekin on tyhmää, että kaapelitalouksilla näkyy se 24/7.. No, toisaalta, töissähän sitä päivät ollaan, joten eiköhän tuo 12/7 ole meille ihan riittävä ;)
Minkäslaisia asukkeja sinne on nyt valittu? Onko jo ollut jotain kiinnostavaa?
 
Tjaahas nyt ne sitten alotti juomaan heti ekan illan kunniaks BB:ssä. Meille kans tuli ilmaseks toi 24/7 kun oli ilmanen maksukanavapaketin tilaajille. Meillä näkyy mm. Max formuloiden takia. Taidampa vielä vähän aikaa seurailla noiden elämää ja sit nukkumaan. Aika laidasta laitaan tota porukkaa. Ei voi sanoo että onko joku suosikki/inhokki vielä näin ensivaikutelman perusteella. Mut HYVÄÄ YÖTÄ!!
 
Keskiviikko 29.8.07

Toivo79........28.............aloitus 2008.............1. haaveissa
Unico............27.............kp..20/28....yk8........1. haaveissa
Jennyli..........27.............aloitus 2008 ?..........3. haaveissa
Jisse78.........29.............kp..15/30...yk...........3. haaveissa
Hilbert..........32.............kp..38/?.....yk1..........2. haaveissa
Mervi-Elina....29............aloitus 2007-08.........3.haaveissa
Sädetikku.....30.............aloitus 07-08............3.haaveisssa
 
Torstai 30.8.07

Toivo79........28.............aloitus 2008.............1. haaveissa
Unico............27.............kp..21/28....yk8........1. haaveissa
Jennyli..........27.............aloitus 2008 ?..........3. haaveissa
Jisse78.........29.............kp..16/30...yk...........3. haaveissa
Hilbert..........32.............kp..39/?.....yk1..........2. haaveissa
Mervi-Elina....29............aloitus 2007-08.........3.haaveissa
Sädetikku.....30.............aloitus 07-08............3.haaveisssa
 

Yhteistyössä