pirkanmaalta kolmekymppisiä kuumeilijoita joilla alkaa yritys vuonna 2008

Jennyli: Ei se sitä vaiki paikkaa tarvi oman kodin ostoon ;) mäki ostin yksin kun oli työttömänä ja sin lainan ;) Mut tuohan se vähemmän ressiä kun ei tarvi miettiä jatkuuko työt yhdessä paikassa vai ei.
 
Ai että kun eletään jänniä aikoja! Vielä 5 pientä pyöreetä pilleriä ja sitten on pillerien syönti loppu! Mun tekis mieli kuuluttaa aasiasta koko maailmalle mut jääkööt nyt mun, miehen ja teidän väliseks asiaks! :LOL:

Investoin tänään uuteen kännykkään. Otin Elisan puhepaketin 400 min puhetta ja 100 tekstaria ja navigaattorikännykkä. Tulee maksamaan n. 34 egee/kk. Eli saman verran kuin mun puhelinlaskut on nytkin niin saan samalla rahalla uuden puhelimen. Nyt pitäis löytää ainakin helposti perille joka paikkaan!

Oon niin onnellinen tosta pillerien pois jättämisestä etten meinaa housuissani pysyä.Miehen aloitteesta nyt sitten lopetan pillerit vaikka viime keväänä oli vielä epävarma haluaakokaan lapsia?!? Autto vissiin kun silloin tällöin vihjailin enkä painostanu ja luettiin yhdessä mm. perhesuunnittelun sivuja. Vissiin miehellä ollu se käsitys että nainen tosta vaan tulee raskaaks. No ollaan ajteltu että lapsi voi syntyä vuoden 2009 puolella joten n. vuoden päästä aletaan sitten tosissaan yrittämään. Katellaan miten mun kroppa alkaa toimia ilman pillereitä. Ja jonkun verran pitäis samalla saada vähän kiloja pois vuoden aikana. Taidanpa minäkin alkaa tikuttelemaan kun lopetan pillerit ja tyhjennysvuoto on tullu. Tilasin jo 12 liuskaovistestiä mammaksi.fi:stä.
 
toivo79: :) hei ne on sun vipat "namit" :D Ihanaa kun on molemmat mukana.
Täällä alkaa itellä tuntumaan et on pakko touhuilla :d aloitettiinkohan me liian aikaisin tuo joka toinen päivä touhu. Kun tuntus et välillä vois useamminkin mut toisaalta taas välillä harvemmin, no jos nyt sinnillä mennään tää kuukausi ja sit saa kyll änoin suunnitelmallinen puuhastelu jäädä ;)
 
mervi-elina Meillä taitaa kans mennä suvussa...äidilläni ollut myös epäsäännölliset kuukautiset. Veljeni oli saanut alkunsa helposti mutta minua ei sitten meinannutkaan kuulua...5vuotta on ikäeroa minulla ja veljelläni :whistle:
Silläpä sitä ei itse mielellään alkaisi hormonaalista ehkäisyä käyttämään enää ettei kroppa menisi vielä entisestäänkin sekaisin mutta täytynee katsoa,ei tuo kumien kanssakaan pelaaminen niin kivaa oo kun se vie sellasen sponttaanisuuden noista petipuuhista ;)
Vaikka ei meillä isäntä oo valittanu ja tällähetkellä tulee muutenkin hempeiltyä aivan liian harvoin :ashamed:

Taisi isäntä olla helpottunu kun tänään mainitsin että mikähän vauvakuumehöyrähdys mulla oli tässä muutama kuukausi sitten...nyt ei tulis meinaa kuuloonkaan |O
Mutta ihana elää teidän kuumeilua ja jännittää teidän plussauutisia =)
Välillä tuntuu etten tänne enää kuulukaan mutta onhan ensivuosi vielä aikaa mahdollisen kuumeen puhkeamiselle ;)
 
keskiviikko 22.8.07

Toivo79........28...........aloitus 2008..........1. haaveissa
Unico............27...........kp..13/28....yk8......1. haaveissa
Jennyli..........27..........aloitus 2008 ?.........3. haaveissa
Jisse78.........29............kp..8/30...yk.........3. haaveissa
Hilbert..........32...........kp..31/?.....yk1......2. haaveissa
Mervi-Elina....29..........aloitus 2007-08.......3.haaveissa
Sädetikku.....30...........aloitus 07-08..........3.haaveisssa
 
Heippa!!

Voi kökkerö, taas kirjootin pitkät stoorit ja kas kummaa hävis ku pieru saharaan?!?!

Hammittaa...

Siis meidä likka on kuukauden kävellyt tukien, mut viikon ottanut ihan yks tai kaks askelta vahingossa, mutta TÄNÄÄN hän päätti et nyt tää tyytö kävelee ja niin on teputettu sisällä ja naurettu osaamiselle!!! TAitaa olla pylly kipee kun pyllähtää, niin aina uudestaan ylös!! Ihanaa katseltavaa.

Mutta yritän palailla huomenissa paremmalla ajalla! Nyt on pakko kaatua sänkyyn :wave:
 
Nega tuli verikokeista, tätiä ei vieläkään kuulu ja ajattelin sitten vielä itsekin testata aamulla,niin nega siinäkin :( No, pakkohan se on uskoa, ettei tästä kierrosta tärpännyt. Mutta sais se täti nyt kaartaa paikalle, että saisi uutta kiertoa käyntiin :|
 
Toivo ja muun " tikuttelijat" !

Mä en noista ovistikuista tiedä mitään ja siksi ajattelinkin kysyä suoraan teiltä: Käytetäänkö tikkuja siis siinä toivossa , että koska olis paras mahdollinen hedelmöitys hetki vai "varmojen päivien " laskemiseen? Mä en ole lukenu tein kaikkia juttuja, mistä vois löytyä vastaus...

Mulla alkais ovis lähestyä, nyt vaan en enää tiä haluanko vielä kuitenkaan.... Taas tää sama paini alkaa.... :kieh: Mut jos vaan koittais ja tärppää jos tärppää =)

Miehen serkku sai viikonloppuna pojan. En uskalla mennä edes sitä katsomaa, kun en tiä jos vaikka varastan sen :D
Me nähtiin maanantaina Porissa mahdottoman pieni vauva; olisko ollu viikkoakan vanha :heart: . Mieski oli ihan haltioissaan =)

Mut kaunista päivää kaikille!
 
Jisse superisot onnittelut sun tytölle kävelemään oppim isen johdosta!!!!!

Aika lämmin ilma edelleen tuolla ulkona vaikka Pekka Pouta lupaskin että syksy alkaa!

Sädetikku. Me käytetään ovistikkuja miehen kans käänteisesti, eli apuna oviksen bongaamisessa kun lasketaan varmoja päiviä. On sovittu että n. vuoden verran lasken varmoja päiviä ja vältetään pupuilua silloin kun ois paras aika hedelmöittyä. Haluan lopettaa hormonaalisen ehkäisyn ja mies oikein kannusti lopettamaan pillerit. Kiva oppia tuntemaan miten oma kropa toimii. Ei oo hajuakaan mikä mun luomukieto on kun oon 12 vuotta syöny pillereitä. Enää tän päivän jälkeen 4 pilleriä ja siinäse.

 
Torstai 23.8.07

Toivo79........28...........aloitus 2008..........1. haaveissa
Unico............27...........kp..14/28....yk8......1. haaveissa
Jennyli..........27...........aloitus 2008 ?.........3. haaveissa
Jisse78.........29............kp..9/30...yk..........3. haaveissa
Hilbert..........32............kp..32/?.....yk1.......2. haaveissa
Mervi-Elina....29............aloitus 2007-08......3.haaveissa
Sädetikku.....30............aloitus 07-08..........3.haaveisssa
 
Alkuperäinen kirjoittaja toivo79:
Jos pillerien lopettamisen jälkeen ja normaalin tyhjennysvuodon jälkeen kierto venyy eikä luomumenkkoja kuulu niin mennäänkö sitten gynekologin juttusille ja missä vaiheessa jos menkkoja ei näy?
Varmistin tuon asian tänään neuvolasta, kun itellä menkat siis myöhässä , niin on kuulemma ihan normaalia, että tyhjennysvuodon jälkeen voi jäädän jopa yhdet menkat kokonaan tulematta!
 
:( Sain ikäviä uutisia. Mun mummo oli aamulla nukkunut pois 88-vuotiaana palvelutalossa jossa asui. On vähän surullinen mieli, vaikka kuolema oli vain ajan kysymys. Hankalaksi asian tekee se että samana päivänä on hautajaiset kun meidän oli tarkotus mennä yksiin häihin. Että siinäpä äärilaitaa kerrakseen kun pitäis päättää kumpiin juhliin menee!
 
Jennyli Minulla ja siskollani on melkein 7 vuotta ikäeroa. Tällaista tarinaa olen kuullut, että siskoani tehtiin noin 10 vuotta, jne... Että raskautuminen voipi olla isompi urakka täällä meillä. :'( Mutta en nyt vielä sanoisi, että tilanne on toivoton. Eipä olla vielä edes kunnolla kokeiltu sitä kolmosta.
 
sädetikku: Ainakin mun ovistikkujen ohjeessa lukee että ei saa käyttää ehkäisyyn, et ei kai ne niin varmat kuitenkaan ole, ja toisaalta kun ovis on niin jos on just onnistunut touhuilemaan niin siellä saattaa olla vielä eloa ;)

Hilbert: hurjaa et yhet vaan jäis väliin, siinähän saa ressata urakalla sitten.

Toivo79: :hug: ja voimia paljon...

mervi-elina: toioa on ja kannattaa pitää yllä, kun teill äkuitenkin onjo tulosta tullut, toivotaan parasta et saatte sitten uuden alulle kun on sen aika.

tänne, ei menny ihan touhuilut putkeen, aamulla päästi mut nousemaan (oli siivoukset kesken hiukan vielä ) ja nyt sitten ei tuu ennen aamua ukko kultani kotio, ja kaiken lisäksi tänään on vielä limaisempi päviä kuin eilen, jos se ovis oliskin nytte niin saa nähä, mitä tikut sanovat huomenna. Jos tulee ihan kunnon viiva niin kait se ei oo myöhäistä aamullakaan touhuta (täytynee herättää tuo kultani kun herään jos hää ei herätä mua) Miten sitä pitääkin muka ressata joka asiasta...
 
toivo79 :hug: otan osaa :'(

Unico Omastakin mielestä kuulosti aika hurjalta, että menkat voi vain jäädä välistä pois aluksi. Mistäs sitä sitten tietää, onko jossain vaiheessa raskautunut vai ei... vai tuleeko silloin edes ovista :/ ?
 
Noista ovistikuista...ihan totta unico puhut että jos niitä ehkäisyyn käyttää niin siinä voipi silti vahinko käydä ;) Vaikka testi näyttäis ns. negaa ja olisi yhdynnässä, voipi se testi näyttää muutaman päivän päästä plussaa ja siittiöt voivat elää jopa 5vrk ;)
Eli eivät oo varmaan 100% menetelmä ehkäisyyn!
Tärppionnea sinulle unico tähän kiertoon :heart:

Toivo voi kurjuus,otan osaa :hug: Vaikka sitä osaa jollaintapaa odottaa että joskus ne vanhimmat läheiset keskuudestamme poistuvat niin aina se silti tulee yllättäin ja liian pian :(

mervi-elina todellakin ei heitetä kirvestä kaivoon :hug: Kyllä me vielä se pieni,ihana tuhiseva nyytti saadaan syliimme :heart: Ja onneksi meillä on jo nämä 2 ihanaa lasta kummallakin :heart: :heart:
Itse olen sillätapaa positiivisin mielin että nykyään saapi sitten niin hyvin apua tuohon lapsettomuuteen että en ole ollenkaa ainakaan toivoo menettäny =)

Jisse wau,onnea pikku tepastelijalle :heart: Meillä kävellään vain tukeavasten. Ei ole ollut edes yritystä muutoin. Voi kunpa nyt kuukauden sisällä hoksaisivat kun lähden sitten töihin!!

Tosiaan työt kutsuu sitten 1.10 =) Ja eilinen meni taas soitellessa päivähoitoon ja selvitellessä hoitomaksuja jne.
Nyt hössötän sitten autoo :whistle: Eli liikkuvan työn takia olis oma auto ehdoton (isäntä kulkee omallaan töissä ) ja sais poikiaki kuskata sit autolla hoitoon. Olis hiukka ikävää syksyllä sateessa tai talvella räntä/lumipyryssä viedä rattailla :$
Veli mulle lupas kattella passellia autoo ja sit pitäis lampsia pankkiin kysymään lainaa ;)
Kallista se kyllä on 2 autoo pitää :eek:

Unico mistä pankista oot työttömänä lainaa saanu?
Täällä paikallis Op:ssä on niin nihkeessä lainan saanti :kieh: Mullaki takaaja ihan pikkulainassa ja jos jotai isompaa lainaa suunnittelis niin varmasti pitäis jonku pantata omaisuuttaan lainaa vastaan+takaajat :eek: Ja säännölliset tulot on melko varmasti ehdoton juttu!!!

Jahans,pojat nukahti...nyt saan nauttia hetken omasta rauhasta :D
 
Heippa vaan täältäkin!!!!

Voi kuin ihana lukee teidän juttuja. Yritän käydä lukemassa jokapäivä, mut en taas eilenkään ehtinyt koko koneelle... :( No toisaalta ihan hyvä ei tule istuskeltua naama kiinni ruudussa koko ajan. :LOL:

Juu niin se meitin likka otti ja lähti käveleen ja on nyt niin tärkee juttu, et ihan koko ajan pitäis saada taapertaa paikasta toiseen. Sisällä ei enää haluiskaan kontata. :D
Mutta nyt kun tuo äitin pikku vauva onkin jo iso iso tyttö, niin ihan vauvakuumeeksi pistää :heart: Tuossa ihan sillain vaan kyselin ohi mennen, et pakkaanko kaikki vaavikamat johonkin laatikkoon, jotta voi laittaa johonkin varaston peränurkkaan... tuli sellaisia ympäripyöreitä vastauksia, et otan ny noista miehistäkin sitten selvää... joo ja jos multa kysyttäis niin varmaan viikkaisin jo valmiiksi johonkin kaappiin :LOL: :LOL: oon ihan hölmö :p

Mä sain sampo pankista lainaa tähän asuntoon, vaikka olin raskaana ja jäämässä kotiin. Et aikas kepeesti myönnettiin 20t.

Jaahas, huomenissa pitäis ajella ikaalisiin minun isukkiani moikkaan ja siellä se päivä sitten varmaan meneekin hyvin. Ja siellä on sellainen kaksi viikkoinen vaavi, voi ei... paketti buranaa ja silmälaput mulle :$ Siis mä varmaa puhun koko tulomatkan sitten vaan vaavista. Taitaa ukko kulta menettää hermonsa huomenna :saint:

Nyt on pakko mennä leikkaan noi loput kestovaippa kankaat, et saan typykälle isompaa vaippakokoo...

Mutta yritän jälleen maanantaina viimeistään palata :wave:

Ja hauskaa viikonloppua kaikille!!!!
 

Yhteistyössä