pirkanmaalta kolmekymppisiä kuumeilijoita joilla alkaa yritys vuonna 2008

Iltasta vielä :wave:

Meillä kans pojat nukkumassa...hiemaan kiukkua ollu meilläki tänään,vallanki nyt täs illansuussa *iso huokaus*!
Isäntä pelaa tuolla pleikkaria ja tässä lostia odotellessa ehtii muutaman sanan vielä kirjoittaa =)
Siis jipii,oon odottanua Lostia kun kuuta nousevaa ja nyt se alkaa
Seuraako kukaan muu sitä?

Öyh,olen tainnu viimeaikoina herkurella liikaa :x Tai sit ne on nää kelit mutta turvottaa,yök :x Jalkoja kiristää ja masu pömpöttää :eek: Kai se on alettava maanantaina terveemmät elämäntavat ;)
Anteeksi turhamaisuuteni :ashamed:

Jisse eikun muutatte tänne vaan ;) Täältä ainaki sai tontteja edullisesti ja taitaa talotkin halvempia olla. Kovasti uusia perheitä tänne muuttaa mikä tietty on ihan kiva juttu =) Lapsille tää on ainaki turvallinen ympäristö kasvaa ;)
Ja täältä löytyis heti yks mammakaveri :wave:

Itse asun tosiaan tässä keskustassa, ihan taajama alueella ja tuo kylä eli kauppa jne. on n. 500m päässä =) Autoa ei periaatteessa tarvitsisi muutakuin pidemmälle kuten Kangasalle matkustaessa ;)
Asuittekos te rantakoivistossa vai mäyrävuoressa vai missä?
Eikös teillä ollu ASOkämppä? Pitikin joskus kysyä että mitä oot tykänny tuosta vaihtoehdosta? Onko hyvä vai mieluummin ostaa sit heti oma?

Toi peräkärry kuulostaa hyvältä
Itsekin sellaista miettiny mutta pyöräkin pitäisi sitten hommata uus,nykyinen on epäkunnossa.
varmasti kyllä pitää kuntoa yllä ja muutenki ovat ihan näppärän näköisiä ;)

Jahans kello käy...öitä kaikille :wave:
 
Torstai 16.8.07

Toivo79........28...........aloitus 2008..........1. haaveissa
Unico............27...........kp..8/28....yk8......1. haaveissa
Jennyli..........27..........aloitus 2008 ?.........3. haaveissa
Jisse78.........29............kp..2/30...yk.........3. haaveissa
Hilbert..........32...........kp..26/?.....yk1......2. haaveissa
Mervi-Elina....29..........aloitus 2007-08.......3.haaveissa
Sädetikku.....30...........aloitus 07-08..........3.haaveisssa
 
Jisse: menikö oikein?
Jennyli: Eihän terveeliset elämän tavat ole turhamaisuutta ;), ne on itsestä huolehtimista.
Täällä ei oikein telkkua ehdi katsomaan muka niin paljon muuta tekemistä, mulle se on turha kapistus ;) yleensä nukuttaa pitkään, mut nytku olis ollu tarve nukkua pitkään niin ei se uni riittäny ;) no pitänee ottaa päivä torkut niin jaksaa. eilen illallakin jaksoin kattoa leffasta puolet ennen kun piti mennä nukkumaan...
 
Olen käynyt ahkeraan lukemassa kuulumisianne, mutten laiskana ole jaksanut kirjoitella :ashamed:
Yritän muistella, mistä olette kirjoitelleet..
Juu, TAYSissa olen synnyttänyt ja oli kyllä aika kamala kokemus, kaikin puolin. Hoitajat ja koko toiminta oli..syvältä :kieh: . No, onneksi sain kuitenkin ihanan pojan palkkioksi.
Minäkin olin onnessani, kun Lost alkoi eilen. Pitää vaan nyt taas pähkäillä, kumman laittaa tallennukseen, Teharin vai Lostin, kun molempia on tullut seurattua alusta lähtien..
Itseä vähän jänskättää, kaartaako täti paikalle viikonloppuna vai ei...
Ihanaa viikonloppua kaikille!
 
Kyllä vaan englanninkielestä tuleepi tuo täti=menkat!

Mitäs teidän lauantai-iltaan kuuluu? Me käytiin puhelinkaupoilla! Ostin elämäni ensimmäisen kunnon puhelimen (Tähän mennessä ollu vaan halpoja karvalakkimalleja mulla), jossa on navigaattori! Elisalla oli pakettitarjous kännykkä, 400 min puhetta ja 100 tekstaria. Tai gigantissa ei nyt ollu mut varasin itelleni sen puhelimen ja saan kuun lopussa. JIPPII!

Täällähän on ollu porukka aktiivisena ja juttua tullu sivukaupalla. Kivaa! On hauska kuulla kaikkien kuulumisia, jatketaan samaan malliin!

Meillä toinen kissa säikäytti pahanpäiväsesti kun tultiin ostoksilta niin ei löytyny mistään! Oli menny päiväpeiton alle nukkumaan. Löytyi sieltä tyytyväisenä makoilemasta.
 
No jotain tollasta mä siitä "tätistä" ajattelinki :D En vaan ole ennen moista vertauskuvaa kuullu.
Tultiin just miehen kanssa saunasta. Lapset on mummulassa, mies just lähti hakeen niitä kotiin. Ruoka odottaa pöydässä... Tulimme aamulla Ruotsista, ihana olla kotona!
Ja vauvakuume jäytää edelleen, vaikka jo toivoinkin sen menevän ohi :whistle: Mut olisi "jännittävää" taas kerran kantaa sisällään uutta ihmisenalkua, jota kukaan muu ei olisi koskaan vielä nähnyt... :whistle: Outoako? :whistle: No ei oo! :D
Mut gotta go! Illan jatkot!
t.Sädis
 
Heipparallaa!!

Jep Unico, kyllä ne meni oikein tuonne, siis tuo kierto juttu... eikä oikeen tota yritys kertaa oikeen osaa laittaa, kun se todellinen yritys sitten ensivuonna. :D

Siis joo täti tuli kyläilylle, eli menkat... En mäkään tiennyt aluksi mitä tuo tarkoitti, mut kyllä nopeesti älysin, ja täällä palstalla vauvakuume siis on sellainen slangia uusille ketju... sieltä olen itseäni käynyt sivistämässä :LOL:

Huhhuh mikä päivä on ollut |O Oltiin siis ylis-festareilla. Elikkä Ylisten palvelutalolla järjestetään joka vuosi festarit, jossa on niitä asukkaita ja tietty ulkopuolisia käy myös. Siellä on esityksiä lapsille ja aikuiseenkin makuun, syötävää, juotavaa, temppurataa ja siis kaikkee kivaa tuolle pikku kansalle. Aah ja zencafe oli illan pääesiintyjä!!! Katri Ylander oli ja Frederik, et ihan mukavasti päivä meni. =)

Ihanaa sain lapset vihdoin ja viimein nukkumaan, jos vaikka hetken jaksais itse kattoo telkkua ja kömpiä sitten nukkumaan. Huomenna pitäis kaverin tulla tyttöjensä kanssa kyläileen :) Tajusin vaan just et ei ole mitään tarjottavaa mulla. Pakko yrittää aamutuimissa jotain vääntää :eek: Rahkaa ja mansikoita löytyis, pari munaakin on, mutta mielelläni teen munattomia tarjottavia, et poikakin saa syödä. Joku nopee piirakka taitaa olla aamun projekti :D

Hei mut hauskaa sunnuntaita kaikille!!!
:wave:
 
Hyvää huomentapäivää kaikille! Onko Jisse noi Ylis-festarit ihan jokavuotinen tapahtuma. En ookkaan ennen kuullut? Vois olla kiva mennä joku kerta!
Onko Jisse sun lapset allergisia kananmunalle?
Tää vauvakuume on ihan mahdoton! Ei helpota sitten millään! Onko kellään mitään lievityskeinoa?
 
Sunnuntai 19.8.07

Toivo79........28...........aloitus 2008..........1. haaveissa
Unico............27...........kp..10/28....yk8......1. haaveissa
Jennyli..........27..........aloitus 2008 ?.........3. haaveissa
Jisse78.........29............kp..5/30...yk.........3. haaveissa
Hilbert..........32...........kp..29/?.....yk1......2. haaveissa
Mervi-Elina....29..........aloitus 2007-08.......3.haaveissa
Sädetikku.....30...........aloitus 07-08..........3.haaveisssa
 
toivo79: Tuohon vaavikuumeen helpottamiseen, ei kait se helpota ennen kun on masussa joku asukki ;) ja silloinkin ehkä vaan hetkeksi :) Tai sitten totaalinen kyllästyminen kaikkeen, mut ei tuokaan olis kivaa. Sen kanssa varmaan vaan kysytään hermoja tai sitten pitää saada hirveesti kaikkea muuta tekemistä. en mä tiiä kertokaa vastaus mullekkin :)
ai juu ja jossain menny sekaisin mun päivät mulla nyt vasta 10 ;) oliskki jo hioukan enemmän :)
 
Sunnuntai 19.8.07

Toivo79........28...........aloitus 2008..........1. haaveissa
Unico............27...........kp..10/28....yk8......1. haaveissa
Jennyli..........27..........aloitus 2008 ?.........3. haaveissa
Jisse78.........29............kp..5/30...yk.........3. haaveissa
Hilbert..........32...........kp..28/?.....yk1......2. haaveissa
Mervi-Elina....29..........aloitus 2007-08.......3.haaveissa
Sädetikku.....30...........aloitus 07-08..........3.haaveisssa

korjasin tuon oman kp:n... vähän jännittävät päivät meneillään...
 
Moikka Hilbert. Mulle tullu laskuvirhe näköjään kun päivittelin tota tilannekatsausta. Toivotaan parasta Hilbert!!!Me kaikki vrmaan jännitetään sun kanssa!

Tuli piitkästä aikaa Sininen laguuni telkkarista. Onkin aikaa kun sen on viimeks nähny. Hyvä leffa. Käytiin miehen kans kattoon edellisviikonloppuna Harry Potter ja Feeniksin kilta ja viimevloppuna Simpsons Movie originaalina? Onko kukaan teistä muista Harry Potter fani? Mulla on kaikki kirjat suomeks ja kaikki dvd:t. Mieskin tykkää leffoista. Ei oo jaksanu lukee kirjoja.
 
Heipat vaan :wave: Viikonloppu näyttää olevan pulkassa ja huomenna tiedossa työpäivä. Liian mukava viikonloppu takana, kun tuntuu niin kurjalta taas aloittaa uutta viikkoa. Sitä tahtois vaan kyhnätä ton oman miehen kainalossa ja katsella lasten touhuja :hug: On taas sellanen asenne itsellä, että "en mä minnee töihin mene". Noo, täytyy vaan potkasta tämä oma mopo käyntiin, niin kait se viikko taas vierähtää.

Pitäis vaan ajatella, että jokainen kulunut työviikko on lähempänä vaavitehtailua. On oikeastaan hyvä, kun aika kuluu. Täytty psyykata itseänsä kohti maanantaita.
 
Hilbert: Isosti peukkuja! Ja hermoja sinne!

Toivo79: Mitä pidit potterista? Me käytiin kattoos se viimeviikolla kanssa. Musta se leffa oli huonoin ilmestyneistä, jotenkin sekava, (ja niin paljon oli jätetty pois et jäi tynkä olo kun on kirjan kuitenkin lukenut). Mulla ei vielä ole kirjoja itellä, mut pikkuveljeltä lainaillu kun sillä on kaikki. Leffat siis 4 ekaa mulla on kotona ja aattelin loputkin hommata ihan vaan et on sitten sarja :D

mervi-elina: tuo on tuttu tunne joskus kun töihin pitäs lähteä. Mulla se yleensä menee ohi kun vaan pääsee sinne työpaikalle. Tosin loman jälkeen oli käynnistymisvaikeuksia urakalla mut nyt taas on tuttunut ja se menee ihan ok kun tosiin sinne pääsee ja leimaa kellokortin niin ;) Tsemppiä sulle!
 
Hejssan! Auttakkee mua. Nyt mies on sitä mieltä että saan ite päättää koska lopetan pillerit. Alettais laskemaan varmoja päiviä perhesuunnittelun ohjeiden mukaan ja mittailemaan aamulämpöjä. Käänteisesti siis eli vielä ei ryhdyttäis heti tositoimiin vaan annettais mun kehon normalisoitua pillerien jälkeen. Alun perin oli tarkotus jättää pilsut jo elokuun alussa mut jänistin ja hain 3 kk lisää. Ja nyt en osaa päättää kun 2 pilleriä jäljellä että lopetanko nyt keskiviikkona pilsut vai syönkö ne 2 kk, jolloin lopetus ois lokakuun puolivälissä!!! Auttakkee mua. Mies haluis että lopettaisin pilsut!!!
 
Unico mun mielestä elokuva varsinkin liekehtivä pikari ja feeniksin kilta oli aika vaisuja verrattuna kirjoihin mut ymmärrettävää että kun opukset on niin paksuja että pakko jättää jotkut asiat vähemmälle. ihan ok leffoja kaikki kuitenkin. Aion hankkia kaikki loputkin leffat ja kirjan ostan sit ens talvena suomeks kun se ilmestyy. On tosin nyt kaverilta lainassa se viimenen kirja englannin kielellä.
 
Maanantaita ladyt!

Viimeinen viikko kesälomaa lähti käyntiin =) Tänään tarvis suunnata jonnekkin koko perheen voimin, varmaan Poriin lähdetään.
Toivo:no niin mieskin näyttää vihreää ;) Yrittänyttä ei laiteta, eiku pillerit nurkkaan vaan! Muistan ku ensimmäisestä jätin pillerit pois, niin sitten parin päivän päästä iski hirvee paniikki, että mitä mä oikeen teen????!! Mutta sitten nappasikin heti, ei tullut yhtään kuukautisia välissä. Se on sellaista tunteiden ja ajatusten selvittämistä, iso päätös sanoisin. Kyllä kaikki selkiintyy :hug: ja Onnea jos nyt päätätte yrittää :flower:
 
Kauhee vauvakuume mulla on mut nyt järki ja tunteet tappelee keskenään. Tiedän että jos ny lopetan pillerit, kierto ei välttämättä normalisoidu hetkeen voi mennä useitakin kuukausia! Tunteet sanoo etää kauhee vauvakuume mut järki hannaa vastaan. EN haluais valittaa mut en tiedä mitä tekis! Milloin kannattaa mennä gynekologille jos menkkoja ei ala kuulumaan tyhjennysvuodon jälkeen kun lopettaa pillerit?

Onko teistä kukaan käyttäny tota perhesuunnittelun sivuilla olevaa menetelmää. Eli luonnollista ehkäisyä. Siinä mittaillaan aamulämpöjä ja lasketaaan kalenterin avulla päivä join voi tulla/ei voi tulla raskaaksi. Ajattelin että jos jollain olis kokemusta niin ottaisin mielellään vinkkejä vastaan. Me päätetiin miehen kans että aletaan käyttämään luonnollista ehkäisyä heti vaan kun uskallan jättää pilsut pois!

http://metku.net/~pesu/ehkaisy/luonnolliset.php


 
Maanantai 20.8.07

Toivo79........28...........aloitus 2008..........1. haaveissa
Unico............27...........kp..11/28....yk8......1. haaveissa
Jennyli..........27..........aloitus 2008 ?.........3. haaveissa
Jisse78.........29............kp..6/30...yk.........3. haaveissa
Hilbert..........32...........kp..29/?.....yk1......2. haaveissa
Mervi-Elina....29..........aloitus 2007-08.......3.haaveissa
Sädetikku.....30...........aloitus 07-08..........3.haaveisssa
 
toivo79 meillä oli kanssa isännän kanssa aluksi puhe, että syön pillerilaatat (oli 3 laattaa jäljellä) loppuun ja sitten aletaan yrittään. no, jostain kumman syystä isäntä muuttikin mielipiteensä ja sanoi, että heti vaan yrittään.. Noudatin kirjaimellisesti ja lopetin mercilonit kesken laattaa :LOL: ! Nooo, nyt on kp 29 ja vähän jännittää..
No, jännitykselle tulee loppu viimestään huomenna, kun kävin tänään lääkärissä ja otettiin verikoe että olenko raskaana vai en. Tuo sen takia, kun kädessäni on ilmeisesti punkin tai jonkun muun purema, mikä on tosi pahan näköinen ja sain siihen nyt antibioottikuurin. Jos olisinkin raskaana, niin sitten pitää ottaa yhteyttä infektiolääkäriin ja pidentää hoitoa...
 

Yhteistyössä