pirkanmaalta kolmekymppisiä kuumeilijoita joilla alkaa yritys vuonna 2008

Jisse moooij :wave:
Nuo markkinat on Sahalahdessa eli Kangasalaa tämäkin nykyään ;) Eli sillä meinasin että täällä pikkukyläpahasessa :D
Siivousintoa sinne ja tsemppiä sinne arkeen miehen ollessa työmatkoilla


Täällä pojat heräs just aamu-unilta. En kyllä taas käyttäny vapaa-aikaa mitenkää hyödykseni...kuhan söin aamupalaa ja maleksin :snotty:
Nojoo vein mä koiraakin pikasesti ;)
Kyl on harvinaisen tylsää :kieh:
 
Toivo: Juuh hoitotyötähän minä teen ;) siinä saa olla "aina" töissä.

Jisse: No tuo aamulehti juttu kuuulostaa niin tutulta, meillä ne kanssa kerääntyi tuohon just oven eteen :D aj mainoksilla sama juttu, nytnäköjään ukko on alkanut nostella mainokset mulle tähän tietsikan näppikselle et katon ne heti pois tai ainakin ne mitä en aio lukea :D

Täällä pitää hoppua (tai no miten sen otta akun koneella istun) Mut suunnitelmien puolella :D no pyykkien kaappiin viikkauksen otan tällä päivää tavoitteeksi :D mut sit sais kyllä siivota ja pitäs ommella, ajattelin tehä kaverin likalle kun sillä on 6wee synttärit niin lahjaksin nuken vaatteita, parissä kätityökerhoon lehdessä oli kaavoja ;) niin se vois tykätä kun vasta talvella se mulle valitti kun ei hällä oo nukelle juuri mitään vaatteita :D
 
Siis mä tein sen.. siivosin koko reilun 90neliöö :D Oon aikas ylpee nyt. Imuroin ja luuttasin ja vaihoin lakanoita, tuuletin mattoja ja petivaatteita ja kaikenmaailman lelut ja sohvatyynyt ja kaikki.. Nyt on taas kiva sotkea paikat, kun on saanu eka järkkäiltyä. :LOL:
Oon kyl tosi poikki nyt joten pakko mennä nukkumaan, jaksaa taas aamusella riehuu...

Jennyli; ymmärrän nyt miksi en ole kuullut markkinoista aiemmin. Tosin anoppini niistä kyllä mainitsi heti tänään kun käytti meitä kaupassa.

Palailen jälleen! Nyt nukkumaan!

:wave:
 
Iltaa! Myöhäistä sellaista! Tultiin vasta puol 23 kotiin kun käytiin miehen veljen ja avokkinsa luona kyläilemässä. Kylläpäs viikko on vierähtäny, huomenna jo torstai!

Mistä Jennyli löysit noin kivoja hymiöitä? Miten sulla muuten sujui se ajotunti silloin? Onko Kangasalla markkinat lauantaina? Moneltko ja missä siellä? Ja millaset ne markkinat on? Vois olla kiva poiketa, vähän ohjelmaa viikonlopuks! Ompas monta lasta tällä sun ystävällä! Sanokaa mun puolesta alpakoille terveisiä Särkkiksessä, ne on mun suosikkeja! Ylisuloisia!

Kiva Jisse että sustakin kuuluu! Sama vika kotitöitä piisais ja mies eilen jo "vihjaisi" että mites olis jos siivottais :-D! No ei tää kämppä nyt sentään sikolätti ole mut pyykkivuori kasvaa ja imurilla vois vetästä.

Tänään sain ennustajaelliltä vastauksen (tiedättekö tyypin?): Sinulle syntyy tyttö 17.7.2008 ja tyttö 7.5.2010. Juuh. Aika kiirettä pitää jos meinaa ennustuksen toteuttaa!!! ?

Kyllä kyllä! Kuinka pitkä matka Jennyli Kangasalta on Sahalahdelle?

Nyt taitaa kyllä olla aika lähteä höyhensaarille! Good night!
 
Huomenta

Tehän ootte oikeen yökyöpeleitä :LOL: Mukavaa aina näin aamulla lukee teidän kuulumisia =)

Sinä oot ollu siellä Jisse eilen tosi reippaalla siivoustuulella

Onkos sun anoppi Sahalahdeltapäin vai muuten vain markkinoista otti puheeksi?
Missäspäin Kangasalaa itse asut? Vai onkohan siitä joskus jo ollut puhetta :whistle:

Ei voi olla totta että jo 3tta päivää sataa :headwall: Kyllä nyt jo pikkuhiljaa sais alkaa selkiimään!! Huonolta näyttää Särkkäreissukin jos vaan satelee :/ Mutta josko sinne pääsemme niin alpakoille lähtee terkut ihan varmasti ;) :D

Toivo Kangasalan keskustasta on Sahalahteen sellainen n. 15km. Nää markkinat on sellaset aika pienimuotoiset kun kyläkin on pieni. Mutta on se yleensä aina sellanen kesän kohokohta täällä ;)
Ei muutakun lähde ajelemaan ja tehdään treffit ;)
Mulla on silloin lauantaina kampaaja 10tä ja siitä sit suoraan uudella lookilla kattomaan kojut läpi :D Lakua on pakko saada :p

Kiitos kysymästä Toivo, maanantaine ajo meni kaiketikin hyvin..en ainakaan haukkuja saanut :D
Täytyy vaan sanoo että jännitys oli kyllä tosi korkeissa lukemissa ja en ajanu kyllä yhtään silleen rennosti vaan tosi varovaisesti ja jotenki epävarmasti :whistle:
Eipä mulla juuri jääny mieleen mitä se opettaja taloudellisesta ajosta paasas..nyökkäilin kyllä mut en tainnu mitään kuulla kun jännitti


Huomena mulla oliskin teoriatunnit ja liukasrata,sit on ohi nuo jutut iäksi

Ainoo miinuspuoli on nyt vaan se että avokilta tuli tossa viesti et joutu lähteen bussilla töihin kun auto oli kyrvähtäny aamulla pihaan

Voi helkkari soikoon :headwall: Pistin jo veljellekin viestiä että saanko autoo huomena lainaan!

Mun piti äitikin hakee tänään töistä kun lupas ostella meille safkaa (Saarioisilta)...milläs ny haet :headwall: :kieh: :/

Puurolle...
 
Että mua ressaa ny nää autokuviot ja sotkut

Nojoo,silleen kyl paremmalla puolella että vaari (avokin isä ) tuli tossa elvyttään meidän autoo laturin kanssa ja lähtihän se käyntiin.
Se nyt sitten vaan on taas arvotus lähteekö se huomenaamulla kun mun pitäis lähtee sillä liikenteeseen :kieh:
Veljeltä en ehdi enää autoo saamaan kun asuu Tampereella ja on menossa iltaan töihin,olis menny tooosi vaikeeks :headwall: Ja anoppilan kotteroilla en suostu lähtemään vaikka kottero toi omakin on!

Äiti pitäis hakee töistä ja avokkikin pitäis hakee töistä ja molemmat pääsee samaan aikaan *huoh* |O
No vaari hakee vissiin avokin sitten ja minä meen äitini hakemaan. Saa siinä sit pojatki pakata mukaan.

Sit mua ärsyttää sekin et pojat ei suostunu nukkumaan ku vaari tuli ja nyt ne sit kiukkuaa ja on yliväsyneitä

Sänkyyn mä ne taas laitoin mutta eipä siellä tunnuta nukahtavan :headwall:
Ja kun sataa ja sataa niin en tonne uloskaan lähde :kieh:

Tulipas valitusta,sori :ashamed:
 
Noniin,nyt pystyn taas ajattelemaan ja rauhoittumaan kun sain pojat nukkumaan ja pois tuosta kiukuttelemasta

Toinen pojista ei rauhoittunut muutakuin lopulta sänkyyn viereeni silittelemallä.
Siinä kun hetken katselin ja haistelin nukkuvaa poikaa niin johan rauhoitti kummasti,äidin mussukkat


Vai tyttöjä se Elli sulle Toivo ennusteli =) Nyt sitten vaan tuumasta toimeen ja marraskuussa kun napsahtas plussa nii olis Elli oikeessa ;)
Mikäs sen Ellin osoite olikaan josko itekkin kokeilis?

Mä oon nyt taas vähän rauhottunu tän kuumeeni kans sen jälkeen kun isäntä mut maanpinnalle pudotti.
Oon saanu pidettyä nyt kuumeilun ihan omana tietonani. Nojoo, kyllä mä eilen ohimennen höpötin että jos musta olis kii niin voisin vaik 5 lasta tehdä ;) Johon isäntä tuumas että eikös se kolmesta ollu puhe :D Joten ehkei se nyt niin ehdoton ollu sen viimeisin lausahdus että lapsiluku olisi jo täys


Tää on ollu jänskää seurata nyt omaa kroppaa tuon ihan selkeen ovulaation jälkeen. Alapäätä on juilinu siitä asti,sillon ilmeisesti irtoamisen jälkeen oli vas. munasarja tosi kivulias ja nyt on ollu menkkajuilintaa sit siitä lähtien. Nännit on kipeytyny viimesinpänä. Muka vilun väristyksiäkin ja etomistakin,heh! Jos ei olis ollu ehkäisyä niin täs jännäisin kokoajan että onko tärpänny kun on tälläsiä oloja ;) :LOL:
Niit oloja mulla oli sillon ku poikiakin kuumeilin nii vaikka minkälaisia mut sitten kun tärppäs oikeesti nii mulla ei ollu ennen plussaa mitään selvää oiretta...en siis tienny et olisin raskaana :D

Nii unicolta mun piti kysyä et ootko Koukkuniemessä töissä?
Mites sun kuumeilut pysyy aisoissa? Oletko sortunu oviksen bongailuun ym. poppakonsteihin vai ootko saanu pidettyä kuumeen aisoissa? Tärppionnee tähän kiertoon


Kai mä poistunen...johan taas saatteki mun löpinöitä lueskella
 
Toivo: tuohan luo toivoa :D, mitäs kyselit?
Jisse: Sä olet ollut ahkera, sama homma odottaisi täälläkin.
Jennyli: Kiva kun ajot mennyt hyvin. Ja En en ole koukkuniemessä :), Paikkaa en viitis paljastaa näin julkisesti, kun ei sitä koskaan tiedä ketkä täällä hilluu ja töihin en halua kertoa :D Kuumeilua kuumeilua, se meitä rajoittaa kun ei nähdä mut muuten kyllä aika lailla on yritystä. Oista en oo bongaillut kun päivistä ja oireista. Tosin nyt en oo yhtään varma mistään asiasta, joten ei muuta kun harjoitusta päälle.
Tuo sade on kyllä aika inha, no js kuitenkin lähtis kaupungille eikä siivoais :D kumpikaan ei innosta mut kaupunki on pienempi paha :D
 
Mäkin lähtisin ilomielin tälläsinä päivinä shoppaileen :D
Alkaa kyllä riittään tällänen 24h/vrk sateet :kieh: Jo 3 päivä ettei päästä ulos :eek:
No pääseehän nuo sällit nyt sit ajelulle kohta ;)

Juuh,ja ymmärrän unico ette haluu työpaikkaas paljastaa ;) Täällä tulee helposti tunnistetuks ja mut on ainaki jo muutama (ja ties kuinkamoni muu) tunnistanu :whistle:
No mulla ei oo mitään salattavaa joten olkoon...mä voin myöntää et vauvakuumees ryvetään...tiedoksi tämä siis kaikille tutuille,heh :wave:

Toivotaan et teille pian plussa pärähtäis vaik harvemmin isännän kans näette :heart: Mun mielestä onki parempi ettei ota hommasta mitää stressiä ja eläähän ne simpatki useamman vuorokauden joten ei sitä hempeilyäkään tarvii jokapäivä harrastaa ;)
Mulle ei ainakaa stressaaminen tuottanu tulosta vaan pojat tuli just ku vähiten odotti =)
 
Ihanaa iltaa |O
Tai oikeastaan tosi sateista ja väsyttävää... Siis koko päivä on sadellut ja lapset, varsinkin tuo vanhempi on ollut kuin persiisiin ammuttu karhu :x Mikään ei ole ollut hyvin. Aamupäivällä oltiin leikkimässä kaverilla ja lapsia piisas, mut meidän herralle ei seura taas kelvannut ja kitisi koko ajan vaan kotia :( Oli mammalla taas hermoissa pitelemistä, etten alkanut raivoomaan....
No siinähän se iltapäiväkin meni kitinää kuunnellen, saunaan mentiin niin hetkeksi helpotti. Mutta nyt, ne ihanat pikku riiviöt nukkuu!!!! Ja mun hermot alkaa pikkuhiljaa palautuun normaalitasolle =)

No mutta eipä nyt enempää tämän päivän huolia..

Jennyli , anoppi ei ole sahalahdesta, mutta heidän mökki on tossa roineen rannassa valkeakoskentien varrella. Hänen äitinsä, eli avokkini mummo, on asunut tai hänellä on ainakin ollut mökki sahalahdessa, järvenrannalla. Olen käynyt siellä kerran kolmisen vuotta sitten, mutta tosiaan se mökki myytiin silloin.

Aattelin nyt tästä vaavihaaveestani hivenen purkautua, kun välillä tuntuu niin yksinäiseltä pohtiminen. Mä en ole oikeastaa kenellekkään kaverilleni puhunut asiasta, mutta eipä nyt sinänsä haittaa jos tuo julki tuleepi. Meillä ei ole koskaan lapset tullut helposti, enkä odota nytkään. Tosinhan meillä ei ole mikään yritys ees päällä, et siis silloin kun ollaan vällyjen välissä saapi herra päättää otetaanko kumit esiin vai ei. Ja kyllä on tähän asti jääneet kaappiin.
Tosin pohdin, kun menkat alkoi noin neljäkuukautta tytön syntymän jälkeen, nyt kun lopetin imetyksen kokonaan, niin nyt on ekat kunnon menkat?!?! Tähän asti siis kierto ollut tasainen, mutta sellaista pikku tuhruttelua neljänpäivän ajan ja siinä sit, nyt on taas sellainen kunnon meiniki :kieh: mielenkiintoinen aihe....

Eräs kaverini minulle tuossa taannoin sanoi näin, (kun hänelle sanoin, et kolmatta haaveilen), et eihän sulla riitä rakkautta kaikille?!?! :/ siis täh? Mä en ollut uskoa korviani, kun ny sattuu oleen hyväkin kaveri... Meillä on saman ikäiset kummatkin lapset, ja hänellä ehkä vähän vilkkaampaa laatua, joten ajattelin et jos hän nyt vaan ei halua vielä lapsia tai on hiven sellaista masiss oloa... ku lapset oli kuitenkin vasta muutaman kuukauden... No mutta mun asenne olis paremminkin se et en halua nelikymppisenä enää vauvoja...
No mutta päivä kerrallaan, eihän sitä koskaan tiedä mitä tapahtuu :)

Niin ja vielä Jennylille et asutaan tässä suoramalla. Minua ei haittaa vaikka minut tunnettaisiin. ;)

Hei mutta nyt taidan tuon telkkarin ääreen vaipua, kaikille kivat torstai illat vielä!!

:wave:
 
Jennyli: Juuh ei sitä viitti, kun muutenkin tuntuu et kuulee vihjailuita siihen suuntaan et millos tulee, ja en todellakaan halua tätä paljastaa. Kuunnellen sitten kysymyksiä et eikö jo tule. Ja juu siinäpäse et ei passis ressata ;) mut kun on niin vaikeaa olla ajattelematta ;) Siksi kehitellyt matka kuumeen, ja nyt pelkään kumpi tapahtuu :D et pääsee reissuun vai ei :) molemmat tervetulleita vaihtoehtoja vaikka molempiin haluaisin. ;) mut kaikkea ei välttis saa mitä haluaa.
Jisse: Oli sulla kaveri ;) mitähän se ajatteli, no eiköhän se oo niin et kyllä sitä rakkauta löytyy ;) Näin mä ainakin haluan ajatella, kun useammasta haaveilen. Ja tsemiä teille et nappaiskin :)
Jennyli ja Jisse: no joo ehkä se tunnistamisen kanssa ei olis niin paha jos ei olis eka josta kuumeilee...
 
Heippatirallaa! Pitää yrittää olla positiivisella mielellä vaikka vettä ropajaa!

juuh pistin sit myös Madam Mammalle viestiä ja ennustus oli seuraavanlainen:Korttieni mukaan saatte 2 lasta: tytön marraskuussa v. 2008 ja tytön toukokuussa v. 2011. (madam.mamma@luukku.com).

Ennustaja Elli povas seuraavaa:Sinulle syntyy tyttö 17.7.2008 ja tyttö 7.5.2010. (ennustajaelli@luukku.com)

Vähän menne erilailla ennustukset (niinkuin niiihin kannattaisi uskoa...):LOL:

Täytyypi elätellä toivoa...

Täytyy kyllä sanoa että aika omituinen tuo Jissen kaverin kommentti, mitähän se meinas?!?

Tänään tuli meillekin sitten hääkutsu, vähän kauemmaks, Enontekiöön syyskuussa! Kiva että jos edes johonkin juhliin päästään!

Kisut on entistä villimpiä. Ne on keksineet verhot ja pöytäliinan! Aiettä niissä on kiva roikkua. On aina kun on nähty, komennettu ja suihkautettu suihkupullosta vettä päälle etteivät oppisi moisia temppuja. Ne päästää täällä niin että "tanner tömisee"! :kieh:

Mistä Jennyli oot löytäny noi kaikki kivat hymiöt? Tosi kivoja!




 
Pitäs saada ittensä liikkeelle :d ensin ruokakauppaan ja sitten kaupunkiin soppailemaan :D ja jos aikaa jää niin Särkänniemeen hiukan riehumaan laitteisiin :) Joskos Jennyli kävitte? ()mulla saattanut mennä osa lukemastani ohi). Kerran olen käynyt vasta :d ja aattelin jos nyt pyörähtäs ja ens viikolla pari kertaa kun tulee vieraita et niitten kanssa sit täytyy myös mennä :D (Okei mä rakastan huvipuistovempeleitä)
 
Hauskaa perjantai ehtoota!!!

Meillä oli tänään ystävä kahden tyttönsä kanssa, ja kylläpä oli ihanaa kun meidän poju ja hänen vanhempi 2v. tyttö tulivat niin hyvin toimeen ja leikkivät yhdessä =)
Nyt onkin oma tyttönen jo untenmailla ja tuo poju tuossa yrittää haukotusten kera syödä murojaan |O näyttää silmätkin jo lumpsuvan.

Me ollaan käyty tänävuonna jo kerran särkässä. Poika kyl ei ole innostunut laitteista, viimevuonna ei yhteenkään uskaltanut mennä. Nyt jo pariin uskaltautui isin kanssa :)

Tänään onkin jo ollut mukavampi päivä, oikein aurinkokin on paistellut ja lämmintäkin ollut. Tosin sitä vettäkin on taas tullut, mutta päästiin onneksi ulos pariinkin otteeseen. Se on kyl lapsien kanssa ehdoton juttu ;) Siellä jaksavat temmeltää ja tehä mutakakkuja ja ties mitä ja aika lentää kuin siivillä :D

Mä lähdenkin nyt viikonlopuksi nettipimentoon, joten sunnuntaina tai oikeastaan maanantaina viimeistään palaan ruudunääreen!!!!

Toivottelen kaikille hyvää ja lämmintä ja aurinkoista viikonloppua B)

:wave:
 
Perjantai 29.6.07

Toivo79.......27.................................aloitus 2008........ .1.haaveissa
Unico...........27.................................kp15/28...yk 6..... .1.haaveissa
Jennyli.........27................................. aloitus 2008?.......3. haaveissa Jisse78........29................................. aloitus?............... 3. haaveissa
 
Moikkelis! Heti alkuun antoisaa viikonloppua kaikille! Unico sulla ovis lähenee! Täällä ollaan rauhallisissa merkeissä. Karvatollotkin tuossa vieressä omalla patjallaan nukkua tuhisevat vierivieressä. Eipä tässä sen kummempaa kai. :) ! Mies osti uuden tallentavan digiboxin ja tossa tökkii mua ja haluais innoissaan esitellä sen hienouksia ja virittelee sitä tossa. Kiinnostaakin ihan kympillä :LOL: . No täytyy olla hengessä mukana ja esittää oikein innostunutta siitä hyvästä että hän oli ollut oikein kultainen ja täällä kisujen avustuksella imuroinut ja mopannut mulle yllätykseks kun pääsi aikasemmin töistä ja minä tulin kotiin 18.00 niin kaikki oli tip top. Siis niin ihanaa!!! :heart: C
 
No on sulla Toivo ihana mies,tollanen mullekin :attn:
Meillä ei isäntä juuri siivouspuuhiin innostu ja koulutuskin on jääny vaiheeseen kun ei AINA jaksa pyytää :snotty:

Unico ei olla käyty vielä särkänniemessä...sunnuntaina oli tarkoitus jos se nyt vaan onnistuu (vielä hieman auki) ja mennään ihan vaan eläintarhaan,saa pojatkin ihmetellä elikoita =)
Huvipuiston puolella en oo käyny vuosiin ja luulen etten enää laitteisiinkaan menisi,en tiedä :whistle:

Jisse, oon samaa mieltä että oli jo aikakin sateiden väistää että pääsee ipanoiden kans ulos! Katkaisee kyllä mukavasti päivää kun pääsee pihalle ja jaksaa muksutki olla hetken kiinnostuneita ;) Unikin maittaa sit erilailla =)
Ja oli sun ystävä kyllä kurjasti sulle sanonu...en ymmärrä miksi hän sitä mieltä olisi? :hug: Tai ylipäätään kuinka hyvä ystävä voi noin sanoa :eek:
Olisiko vain jotain kateutta tai katkeruutta? Älä välitä :hug:
Ja tiäks mulla on vähän sama tunne etten varmaankaan raskaudu kovin helpolla :ashamed: Ennen poikia en olisikaan ilman lääkitystä sillä mulla oli liian isot prolaktiinipitoisuudet ja tämä aiheuttaa ovuloimattomuutta :/
No tämä vika on multa löydetty jo vuosia sitten ja oon lääkkeitä syöny. Mulla oli vaan ennen poikia liian pieni annostus ja kun kävin sitten gynellä niin huomattiin ettei munasolu irtoa,nostettiin annosta ja hups olin raskaana :D
Se että sain kaksoset ei kuitenkaan liity mitenkään tähän lääkitykseen,pojat kun ovat identtiset ;)
No nyt raskauden jälkeen yllättäin nää mun prolaktiiniarvot on pysyny alhaalla enkä oo lääkitystä sit aloittanu lääkäreiden näin sanoessa,käyn kyllä 3kk välein kontrollissa..tänäänki verikokeessa.
Silleen sit mietityttää tulevaisuus mut nyt kun oon 100% varma että mulla oli ovulaatio niin oon jotenki toiveikkaampi et josko nyt ilman läkitystä päästäis eteenpäin ;)
No isäntä ei meillä siihen vauvaan kuitenkaan vielä valmis ollu kun kerta valitsi sen kondoomin viimeksi kun hempeiltiin :/ Ei auta kun odottaa koska hänkin on valmis...kuitenkin tietää että ite en ala vuosia odottamaan ;)

No joo, sit omia kuulumisia eli JIPPII,mä tein sen ja oon nyt suorittanu sen autokoulun 2vaiheen

Ette usko kuin ylpee oon itestäni kun oon tällänen vähemmän rohkee ajaja

Tosiaan meidän oma autohan kyrvähti eilen ja kävi niin että hain sit illalla veljeni auton Tampereelta (oli iltavuorossa töissä ). Nooh,enhän oikein osannu sen autolla aluks ajaa kun siinä oli kytkin niin outo. Jännitin siis ihan hirveesti kuinka selviän ensinäkin sen autonkin takia :eek:
Mut meni hienosti,siinä tuli moottoritielläki ajoo ja vähän sellasta suunnistamistaki kun ei oikeen tienny mihin pitää mennä. Siellä liukkaalla radalla oli loppupeleis aika kivaakin :D
Pääsin siel käkkärijarrutuksessa kokeileen kuin hienosti autoki pyörähti ympäri :LOL:
Mut kyllä väsyny olin päivän jälkeen,kotona olin vasta puol 6 |O
Pojat oli ollu täällä mummun ja vaarin hellässä hoivassa :heart:
Tos isäntä kävi vaihtamassa meidän autoon uuden akun ja nyt käynnistyy kuulemma taas kun unelma

Höm,mullehan tuli heti kauhee autokuume kun veljen hyvää autoo ajelin :whistle: Kyllä joku kuume on aina oltava kun nuo vauvahaaveetkin on vissiin sinne ensvuoteen vaan lykättävä ;)

Kävin tos poikien kans suihkussa,tai mä kävin suihkussa ja pojat leikki uima-altaassa ja sit välillä niitäki suihkuttelin :D Hitsi että oli kivaa :LOL:
Ja pojat nukahti tossa Äijien (ihan must sarja) jälkeen kun saunalyhdyt


Ite avasin yhen sidukan,oon sen kyllä ansainnu ;)
Huomenna olis sitten ne markkinat jamulla kampaaja klo 10 =) Että mua jänskättää että oonko ihan tollon näkönen sit lyhemmillä hiuksilla..outoo se aina aluks on vaikka mulla on ollut ennenkin oikeen tooosi lyhkäsetkin ;)

Mut nyt lopetan jo,hiiirvee romaani :whistle:

Niin ja niitä hymiöitä on täällä http://www.cosgan.de/smilie.php?wahl=1&ziel=muede
 
Moikka Jennyli! Onnea ajokortista!!!! Kiva että kaikki meni hienosti! Miten sait noi hymiöt kopioitua tähän kun multa ei onnistu :'( ! Valitsen sieltä hymiön ja painan kopioi mut kun tuun tähän kirjotusruutuun ja painan hiiren oikeella niin liitä onkin harmaalla eikä sitä voi valita...
 
Mitä vittuu
Kirjoitin ärkön pitkät pätkät ja tää kone vaan niinku poisti ne tostanoin vaan :kieh:

Se olis lavvantai ny :D
Mä tossa just värjäsin tukkani ja istun täs väri päässä ja kahvikuppi kädessä :p
Oli nii hirvee tyvikasvu ja olis ollu ihan törkee kun tukka leikataan kuntoon mut sit tyvi on tommonen 2cm :eek:
Mulla on oikeesti vaalee tukka mut ollu nyt 2v musta eli näyttää tooosi hyvältä :whistle:
Mut viihdyn tässä mustassa paremmin

Ja raskausaikana värjäsin tätä ihan samalla tavalla kuin muutenki,ehkä hiukan pidensin väliä.
Mä en oo luonteeltani mikää turhan stressaaja ja raskausaikanaki elin maalaisjärkee käyttäen ;)
Toisethan on siis suorastaan hysteerisiä syömisineen ja tekemisineen :eek:

Jahans mikro tuol "huutaa" että poikien puuro on valmis =)
Täytyy siis vissiin lähtee puurolle ja sit peseen tää väri pois

Isäntäki pitäis herättää että pääsen sit lähtemään tonne kylille. Ei viitti autolla mennä kun siellä on nii ahdasta niiden markkinoiden takia mut onneks ei oo pitkä matka ;)

Hyvää viikonloppua kaikille :hug:
Mä täällä kyllä päivystän :p
Ja Toivolle täältä touhausenergiaa tälle päivälle :wave:
Hienosti sait sinäki hymiöt toimimaan
 
Teillähän on ollut täällä oikein kuva karnevaalit :D
Jisse: hienoa kun leikkivät keskenään jo noin pikkuisina :)
Jennyli: Tää suuntas särkänniemeen heti eilen kun oli hiukan paistetta ja vapaata yhtäaikaa :D Oli iha kivaa pyöriä siellä niissä laitteissa :)
Mites teidän markkinat meni?
Toivo: hiukansamaa pitäs saada tehtyä ennen tiistaita :D siisihan pakko mut katotaan millä intensiteetillä tulee valmista ja millasta valmista :D
Pitäs kekiä jotain syömistä naamaan ja lähteä liikkeelle taasen :)
Kivaa viikonloppua kaikille!
 
Hauskaa lauantaita! Täälläpä ei ihmeempiä! Kotosalla ollaan möllötetty. Laitettiin kissoille ekaa kertaa valjaat ja ne vaan kehräs ja kiehnäs sylissä kun niitä puettin niille!
Ja ne ei oo ees huomaavinaankaan että jotkut remmit on päällä nytkin tossa nukkua tuhisevat tyynen rauhallisesti ja ovat leikkineen ja touhunneet ihan normaalisti!
. Tossa miehen kans just jutskattiin että jos olis hyvä ilma niin vois ehkä huomenna piipahtaa kans Särkänniemessä!
 

Yhteistyössä