pirkanmaalta kolmekymppisiä kuumeilijoita joilla alkaa yritys vuonna 2008

Lauantai 30.6.07

Toivo79.......27.................................aloitus 2008........ .1.haaveissa
Unico...........27.................................kp16/28...yk 6..... .1.haaveissa
Jennyli.........27................................. aloitus 2008?.......3. haaveissa Jisse78........29................................. aloitus?............... 3. haaveissa
 
No voe herranjestas niin se vaan kesäkuukin loppu ja heinäkuu alkaa huomenna. Siis missä välissä tää kesä on tällain huvennut kysyy nimim. epätietoinen pirkanmaalta
! Jaahas laitettiin juuri sauna lämpiämään ja ajattelin korkata siiderin. Pelottaa vaan ettei kissat vaan mee kuumaan kiukaaseen kun kylppärin ovee ei oikein voi laittaa kiinni kun niiden vessa on siellä. Saunan jälkeen vois nauttia vielä viiniä. Juodaan usein lauantaiiltasin pullo viiniä puokkiin miehen kans ja laitetaan jotain iltaruokaa, nyt oli savulohta varattu tälle illalle. Joskus teen jonkun salaatin tai suolasen piirakan tms. Joskus ostetaan pussi maissilastuja ja guacamolee ja mexican dippiä. Vähän riippuu. Ja myös juustoista tykätään kovasti. Onkos teillä jotain lauantai-illan perinteitä? Toi lauantaisauna, viini ja iltapala on peritynyt ihan mun kotoa koska siellä niin on tehty aina ja oon kokenu sen niin kivaks tavaks että halusin jatkaa omassakin perheessä.
 
Tutkittiin tänään ihan huvikseen netistä nimiehdotuksia "tuleville lapsille" ja katseltiin myös harvinaisia nimiä meillä oli hauskaa ja mieskin oli täysillä mukana kun yritettiin vuoronperään keksiä mitä hullumpia ehdotuksia ja kerrottiin millasia mielleyhtymiä joistain nimistä tuli mieleen! Positiivinen edistysaskel siis... Mulla riittää ny pillerit joulukuuhun asti ja kysyin mieheltä että haetaankos niitä sen jälkeen kuinka paljon niin vastas arvoituksellisesti että katsotaan sitä silloin... Saas nähdä mitä sanoo sit puolen vuoden päästä. joka on tuskallisen pitkä aika odottaa!!!
 
Härreguud,tosiaan siis nythän on kesäkuun viimeinen päivä :eek: Meilläki pojille tuli sitten 11kk mittariin...voi mun pienet,kuukauden päästä sitten vuoden :heart: :heart:

Olipa Toivo mukavaa luettavaa sun teksti =)
Ensinäki nous vesi kielelle luettelemistas herkuista (savulohi ei tosin oo mun makuun) :p
Aivan ihanalle kuulosti muutenkin teidän rutinoitunut lauantai-ilta

Ja teillähän näyttää kyl tosissan olevan selvät sävelet että vauva saa ensivuonna tulla. Kyllä on hienoo kun sun mies on noin tosissaan mukana

Mä oon ite kans kova miettiin nimiä ja itseasiassa jos nyt tulis vauva niin mulla olis molemmille nimi valmiina :D

Meillä ei oo mitään viikonloppuperinteitä. Meillä ei oo ees omaa saunaa mikä on kyllä iso miinus :/ Ei olla sit saunavuorookaan otettu,anoppilassa välillä käydään löylyttelemässä.
Mä oon niin perso makeelle että oon yrittäny rajoittaa namipäivän viikonloppuun
ja yleisesti sit muutenki tehdään jotain parempaa ruokaa :p
Monesti mullakin on sidukka ja tulee valvottua hiukka myöhempään katsoen leffaa tai muuta =) Toi hempeilyosastokin keskittyy monesti sit tänne viikonloppuun


Tsiisus, toinen pojista tuli vaivihkaa tähän äippää halailemaan ja puri sit pikkusen lujaa mua reiteen :eek: :LOL:
Isäntä lähti kentälle vähän potkimaan

Harrastaa jalkkista ja niillä on huomena taas peli.
Ehditään kyllä siellä eläintarhassa käydä siinä päivällä =) Sain just vahvistukset että kamu lähtee kans perheineen,hienoo


Markkinoillakin tuli käytyä poikien kans,hieman tais väsähtää kun kiukutteli sitten ennen unia kotona...olihan siinä niille hirveesti katseltavaa. En ostanu kun lakua ja pojille hiekkaleluja =)

Juuh ja kampaajalla kävin kans ja tykkään,oikein onnistunu leikkaus
Parin viikon päästä meen ottaan punaisen raidan tähän vähän pirteyttä tuomaan :D

Ootteks muuten muut luoneet omia mielikuvia millasia ihmisiä tääl nikkejen takana on?
Mulla on ainaki omat kuvitelmat miltä voisitte näyttää ;) Hih,olis joskus kiva törmätä ja nähdä pitikö paikkaansa :D
 
Moikka Jennyli! Ompas teillä sit ollu touhukas päivä tänään! Nam metrilakua! Ne on ihan parhaita! Meillä on ollu väsynyttä porukkaa tänään kun kissat on nukkua tuhissu koko päivän!


Oon ihan hulluna noihin hymiöihin nyt tekis mieli länttäillä niitä joka lauseen perään! Ne on tosi hassunhauskoja!
.

Toi sun mielikuvapohdintas kuulostaa hauskalta! Millases mielikuvan musta oot saanu?
. Odotan mielenkiinnolla vastausta! HIHIHI

Meillä samoin yleensä hempeily sattuu viikonlopulle kun mies tekee pitkää päivää ja muutenkin on aina arki-iltasin kaikkee puuhaa. Nyt vaan pieni pakollinen tauko kun täti tuli tänään poikkeemaan
, on nääs pakollinen tauko pillereissä. Söin niitä kolme laattaa putkeen, koska en niin välitä menkoista näin kesäaikaan.
On kai siinä samalla myös sellanen taka-ajatus että saa sit pilleritkin nopeemmin loppumaan kun pitää taukoja harvemmin. Meinasin pitää tauon normaalisti yhen laatan jälkeen niin mies halus etten pitäiskään taukoo vaan että jatkaisin seuraavaan laattaan
!!! Mutta löylyihin riennän, siellä ukkeli jo kuuluu siahuttelevan vettä kiukaalle. Palaillaan!
 
Olikos lämpöset löylyt?

Hih,taitaa teidän kissoilla olla nyt kasvupyrähdys (?)...sillon ainaki muksuille uni maittaa ;)
Oota vaan,huomena ne pikkukissit saa tietty riehunnallaan äipänki kuumaks :LOL:
Mulla on ollu kerrallaan vaan 1 kissanpentu ja täytyy sanoo et välillä on ollu kyllä hermot riekaleina niiden kolttosista

Mut tuo vesipullo on ollu kyllä aika hyvä ase mikä on tehonnu kissoihin ja koiriinkin :D

Voi noita mun kultusia...tuonne ne simahti taas niin nopeasti,on kyllä niin hellyyttävää tuo lapsen uni :heart:
Nyt saan sit hetken viettää omaa aikaa ennenkuin meen itekkin nukkuun. Isäntä tuolla kattoo leffaa, mua nyt ei vielä kiinnosta kun on muka tärkeenpääki tekemistä tässä koneella

Ja posket on pullollaan metrilakua *öyh* :p

Teillähän Toivo siellä isäntä oikeen nyt kuule innoissaan ;) Mä en ookkaan koskaan syöny useenpaa pillerilaattaa putkeen vaik en kyllä menkkojakaan rakasta ;)
Mutta tossahan on selkeesti taktiikkaa pelissä että pillerit loppuis nopeampaa :D
Tässähän saa alkaa jännittään että onko ennustajat ollu oikeessa että teille ensvuoden lopussa vauva tulis :heart:
Mä en ookkaan vielä laittanu niille ennustajille postia...

Jaa niin niistä mielikuvista...sinä voisit olla sellanen öö,vaalea ja ehkä silmälasit...pitkä tukka...hoikka :D Hih,meneekö ihan mettään?!?
 
Toivo: Nimistä ollaan täälläkin jo keskusteltu :) ja jopa melkein yhteisymärryksessäkin ollaan jo :D. Oliko iltapala hyvää?
Ootko Sä väsyttänyt ne kisut niin et virta loppu ;) onko niissä laturia :)
Jennyli: Teilläon kivan kuuloiset suunnitelmat huomiselle. Toivotaan hyvää ilmaa! Mitä lakuja ostit? Ja mielikuva jutuista, ei oo vieläslkeetä tullut sitä odotellessa :D kerrohan miltä mä näytän :D tai olemus on mitä oot funtsannu ;)
Mä kävi tänään pehmiksellä, oli taas hyvää :) Muuten vähän vetämätön päivä. nukuin melko pitkään ja sit tul kiirus ja sitten ei oikein taas mikään kulkenut ;) huomenna paremmalla onnella.
 
Terveiset särkänniemestä :wave:
Reissu meni oikein kivasti,hiukka pisti välillä toista pojista hermostuttamaan mutta ei mitään suurempia kumminkaan =) Väkee oli ja kelikin suotuisa.
Vaan oli se eläintarha kyllä melko suppee ja tylsä (alpakat oli kyllä kivoja) :whistle:
Joku Korkeasaari vois olla kyllä hieno kokemus =) Onks kukaan käyny?

Isäntä on nyt sit pelaamas jalispaa ja mä täällä poikien kans kotosalla...kohta syödään.


Eipä sen kummempia,huomena alkaa taas arki...isännälle enää ensviikko töitä ja sitten 3vkoa lomaa,jihaa!! :D
 
Oh,mikä ihanuus...pojat nukkuu ja on niin hiljaista :D
Sain tossa just tiskattua,kämppä on toosi skeidasessa kunnossa kun ei nyt viikonloppuna joutanu siivoomaan...huoh,löytyiskö täältä jotain innokasta siivoajaa meillekkin ;)

öyh,masukin pullottaa täys metrilakua...hyvin oon saanu urakoitua melkosen määrän lakua :whistle: :x :D
Nyt sit taas taukoo ensiviikonlopun namipäivään :p

Hih,tää mun vauvakuume on menny melkoseks valeraskaudeks :whistle: Täällä sitä taas oloja löytyis vaikka muille jakaa :LOL:
Nyt 2 päivää ollu välillä todella huono olo,tuskanhikee pukkaa,alvatsalla menkkatuntemuksia ja välillä vihlasuja jne.
Tänään jo mainitsin asiasta isännällekin joka heti tuumas että ei varmaan olis kiva olla raskaana (siis sen pahoinvoinnin takia)! Johon meikämanne vastas että oikeestaan olis kiva olla :D Tietäis ainaki mistä tää olo johtuu,nyt pikemminki huolestuttaa että mikä syöpä tai juopa mussa oikeen on :/
Nooh,viikonpäästä pitäis sit menkkojen tulla...ollaan nyt sit siihen asti valeraskaana :LOL:

Öitä :wave:
 
Moikkelis! Sunnuntai-iltaa! Taas on viikonlopu ohi ja arki koittaa huomenna
! Oltiin kissojen kanssa tänään ulkoilemassa ekaa kertaa. Kisut oli valjaissa! Hyvin meni! Tutustuttiinpa samalla joihinkin naapureihinkin joita ei oo paljoo näkyny. Neljät naapurit tuli siihen päivittelemään ja silittelemään noita ja yhen naapurin kissa ja toisen mäyräkoira! :LOL: Noi ei edes pelänneet yhtään! Oltiin varmaan puoli tuntia ulkoilemassa ja jäätiin suusta kiinni naapureiden kans. Jaahas taidan käydä vielä viemässä lakanat narulle kuivumaan!
!Huomissen! :hug:
 
Jennyli: Kiva et oli hieno reissu :) Mun korkeasaaren reissusta alkaa olemaan jo vissiin viisvuotta viimeisestä, mut mä tykkäsin kovasti. Että suositteln sinne käyntiä jos hiukiankin eläimistä tykkää. sit onhan niitämuualla sen kmukaan klun liikkuu. Haaveena joskus päästä ruotsiin kolmåårdeniin.
Onsulla hienot oireet :D tuttu tunne tuo pahoinvointi, mula on sitä aina välillä ;) ilman mitään ns oikeeta syytä.
Toivo: Teillä llut sitten kokopoppoolla kunnon ulkopäivä :D mut hienoa etteivät valjaita vierastaneet.
 
Sunnuntai myöhäisiltaa!

Nopeasti tulin vielä moikkailemaan :wave:

Poika on mummunluona kyläilemässä ja tytön kanssa kasin kotosalla. On outoa varmaan aamusella, kun ei kuulukaan pojun kikatuksia, sekun huvittaa siskoonsa aina aamun pikkutunneilla, jolloin mä vielä haluisin koisata :kieh:

Tuli tuossa limpsottua jälleen naapurin muksun tukka, ja isänkin tukka sai lyhennystä, jotta poika suostui penkille... No lisätienisti ei ole pahitteeksi ollenkaan tällaiselle kotiäiteelle.... Paitti, et meen töihin ens torstaina, kun pidin kesäloman heti äippäloman perään ja siitä sit suoraan jäin hoitovapaalle, niin mun täytyy mennä tekkeen yksi työvuoro, jotta lomaltapaluurahat kilahtavat tilille. Teen vuoron siksi, jos vaikka iskee uudentyön etsimisvimma. :D Tosin toivoisin niin kovin et ei tarttis mennä ensvuonna töihin, et olis jotain paaaljon paaaljon mukavampaa lomaa tiedossa =) =)

Täällä nuo menkatkin alkaa pikkuhiljaa jo loppuilemaan, eipä kestäneetkään taas ku 10 päivää!!! :eek: Siis mä en käsitä, yleensä pääsee 4 päivällä.... no kaikkee sitä mahtuu tähän kroppaan....

Hei mut nyt on pakko painua pehkuihin!!! Öikkösii kaikille!

:wave:
 
Sunnuntai 1.7.07

Toivo79.......27.................................aloitus 2008........ .1.haaveissa
Unico...........27.................................kp17/28...yk 6..... .1.haaveissa
Jennyli.........27................................. aloitus 2008?.......3. haaveissa Jisse78........29................................. aloitus?............... 3. haaveissa
 
Satuitteko muuten lukemaan ihmiset ja asiat liitteestä sitä tarinaa kun perheenäiti kuoli yllättäen ja isä jäi yksin kolmen pienen lapsen kanssa? Luin sen ja itkee vollotin samalla! Kyyneleet vaan virtas
. Alan aina jos on leffoissa tai kirjoissa tai missä vaan jotain herkkää tai surullista itkee vollottamaan! :LOL:
 
Maanantai 2.7.07

Toivo79.......27.................................aloitus 2008........ .1.haaveissa
Unico...........27.................................kp18/28...yk 6..... .1.haaveissa
Jennyli.........27................................. aloitus 2008?.......3. haaveissa Jisse78........29................................. aloitus?............... 3. haaveissa

 
Tossa kun päivittelin tota listaa nii huomasin että siellähän vissii Unicolla ovisaika jo ollu ja menny? Onko sulla ihan säännöllinen 28pvän kierto?
Kohta saadaan tällä taas jänskättää sun kans kuin käy ;)

Toivo mä luin kans sen lehtiartikkelin :'( Ja kyllä minäki vollotin niin että en meinannu nähdä lukea :whistle:
Mä vollotin eilenki Selviytyjät-sarjan lopussa kun oli tää voittaja jakso,enkä oo ees seurannu koko sarjaa ja eilenki katoin vaan ihan lopun :LOL:
Laitetaas tääki tän valeraskauden piikkiin,en mä oikeesti näin herkkä oo :whistle:

Ihanaa kun aurinko paistaa ja tulee varmaan lämmin päivä tänään. Jos mun pyykitkin jo vihdoin kuivais...on narulla 3tta päivää :whistle:
Nyt se olis sitten puuroaika joten :wave:
 
No jo oot Särkänniemeen hurahtanu :D Taidat olla oikeen hurjapää?!

Mä laitoin just pojat nukkumaan ja toivon että uni tulis pian niin pääsen siivoamaan tätä lättiä, EVVK mutta pakko ;)

Yöllä meinasin saada perslaakin kun toinen pojista pärähti niin hysteeriseen itkuun :eek: Oli tutti jääny jotenki pään/leuan alle ja nyt aamulla siinä oli oikeen mustelma. Samanen poika sai heti aamulla kuhmun ja mustelman otsaanki kun meni mukkelis seisomasta :(
Voi toista,aika herkkä ollu tän aamua joten uni saattaa tulla kyllä nopeesti.
 
Heipsunkeipsun!

Tänne pääsin käväiseen, kun neiti meni aamupäivätirsoille ja poika on kylpytouhuissa :whistle:

Unico, joo oli tosiaan rauhaisaa iltesella ja päivällä eilen pyristelin tytön kassa tampereella vaunujen kera, bussilla pääsee täältäkin niin näppärästi :) Suunnitelmista... siis joo, olen ihan hirvee suunnitteleen kaikkee valmiiksi ja etukäteen, ja kuinkas sitten yleensä käy, ei puoletkaan mee niin kuin suunnittelee :LOL:

Huomenna olis tarkoitus mennä nuiden äiti-lapsi kavereiden kanssa pikkukakkosen puistoon, autolla joutuu kyl meneen, mut alkaa nää omat puistot oleen jo niin koluttu läpi, et aika piipahtaa jo muualla.

Mietin tuota minäkin joskus, miltä kukin teistä näyttää?! Enkä kyllä osaa oikein kirjoitusten perusteella arpoa, mutt mielikuvitustahan siinä tarvitaan vain :D

Voi elämä.. siis katoin äsken ikkunasta ulos ja ihmettelin mikä vilinä siinä oikein on käynnissä, niin harakat tappelee keskenään, siis neljä. Nokkii toisiaan sulista, just! Ja kaamean metelin saavat aikaan...

Meidän tarttis kauppaan tänään mennä, mut lasten kanssa yksin ei oo niin kiva mennä, mut kaippa se on pakko vaan yrittää, et ruokaa saapi tehtyä!!!!

No mutta täytyypi tästä lähtee laittaan pyykkiä ulos kuivumaan, on nii hyvä kuivauskeli ulkona että!!!

:wave:
 

Yhteistyössä