pirkanmaalta kolmekymppisiä kuumeilijoita joilla alkaa yritys vuonna 2008

Moikkelis koikkelis!

Tulin turisemaan joutavia, kun en ole ehtinyt yksinkertaisesti :eek:

Olen tehnyt tämän ja eilisen päivän pikkulettejä, kahdelle kaverille, ihan laitettiin siis sellaista kuitua mukaan :headwall: voi jessus et oli taas mukavata... niskat ja kaikki ihan jumissa, mut oli se kyl ihan hauskaakin :LOL: molemman kun oli hyviä vanhoja kavereita. Saatiin turista monene vuoden jutut läpi. Näillä mun kavereillä ei ole lapsia, joten ei ollut lapsista kyl oikeastaa yhtään puhetta, kaikesta muusta :D

Niin siis Jennylikö kyselit mun työ juttuja?! muistinkohan oikein?!?! No siis tee ravintolahommia... Restel niminen ketju. Paikkoja löytyy pirusti, mut sanotaan näin et olin edenissä töissä vuoden ennen kuin mammalomalle jäin ja siellä kävin yhden aamupalavuoron vetäseen :D
Et nyt viimeistään tuttujenkin pitäis tietää kuka minä olen :LOL: Minnuu tuo ei haittaappi.

Täytyy kyl Unico ottaa se kesätauko kohta, ku alkaa nuo lomat, niin lupasin jättää koneen kotia... mulla siis tällainen läppäri, joka on aina pakko raahata jokapuolelle :LOL:

No mutta kyllä tässä vielä tämäviikko loppuun kotosalla pyöritään, viikonlopusta en tiedä vielä.

En muista kuka kyseli elokuvista, mut me käydään just kerran vuodessa leffateatterissa, ukko lainaa noita filmejä useinkin, mut mulle riittää tuo canal+ palvelut ja leffat. En niitää usein ees ehdi katteleenkaan.

Jaahas, kait sitä vois mennä vaikka ajoissa nukkumaan, jos olis sitten oikein pirteä huomenna!? Kaverini tulee kyläileen huomenna parivuotiaan pojunsa kanssa, joten löytyy tuota leikkiseuraa tuolle mun kolmevuotiaalleni.

:wave:
 
Toivo: Ei hajuakaan, toivoa pidetään yllä :) mutta tuhruaa samalla laill akuten aina näillä päivillä, mutta sitkeästi odotetaan perjantaita jos sinne asti päästään. Ja ihan varmasti pe aamuna testaan jos en jo silloin vuoda kunnolla :)
No mulla alkaa perjantaina tauko kun lähetään reissuun ja läppäri on niin pirun hidas et sillä ei viitti tehä kun pakolliset hommat netissä ja niihinkin menee aikaa ainakin tuplasti jos ei enempää... Ja kun on nopeampien yteyksien ääressä vieraissa niin ei kyllä kehtaa kun ei olla kerrottu, mut noin viikon tauko tulee mulla ;) siksi kyselinkin et joko muut on olleeet poissa.
 
Älkää nyt pudotko penkeiltänne mutta täällä otettiin ennenkuulumaton edistysaskel!!!!!!!! Mies antoi juuri luvan että saan lopettaa pillerit sitten kun ne loppuu eli heinäkuun lopussa!!!!!!!!! Sovimme kuitenkin ettei vielä yritetä lasta vaan ihan että saan kiertoni normalisoitua yli kymmenen vuoden pillerien käytön jälkeen eikä enää tarvii käyttää hormoneja vaan siirrymme luonnonmukaiseen ehkäisyyn. Meillä se tarkoittaa että harrastetaan seksiä varmoina päivinä ja vältetään ovisaikana. Mies pyysi ostamaan ovistestejä että varmasti tiedetään milloin on ovis! Eli meillä vähän käänteinen juttu mutta "sitkeä aivopesu" on auttanut. Yhdessä tutkittiin perhesuunnittelun sivuja ja ehkäisyasioita. Kysyin vielä kerran että miten tehdään niin mies oli sitä mieltä että pillerit voi lopettaa. Perustelin vielä asiaa sillä että kierron normalisoitumisessa voi mennä vuosikin ja sitten yrittämiseenkin aikoinaan aikaa niin että kannattaa valmistautua ajoissa!! Täällä on planeetan onnellisin nainen!!!!! Mitä ovistestejä suosittelette?!? :heart: :heart: :LOL: =) :)
 
Toivo: :hug: hienoa, ja eihän sitä koskaan tiedä vaikka vahinkoja sattuu...

Ai juu laittelin sinne madam mammalle viestiäö ja tyuli vastaukseksi että saatte tytön toukokuussq 2008, mä olin kyllä vähän pettynyt et yhdenkö vaan ;) no joo kun nyt tulis se ekakin niin voi sitten alkaa kuumeilemaan seuraavaa :D
 
Torstai 12.7.07

Toivo79.......28.................................aloitus 2008........ .1.haaveissa
Unico...........27.................................kp28/28...yk 6..... .1.haaveissa
Jennyli.........27................................. aloitus 2008?.......3. haaveissa Jisse78........29................................. aloitus?............... 3. haaveissa
 
No voihan harmi Unico :hug: Nyt on sitten ensikierrolle kaikki sormet ja varpaat pystyssä...luotetaan Madam Mamman sanaan ;)
Onneksi tunnut kuitenkin tuollaiselta positiiviselta ihmiseltä etkä vaivu pohjamutiin vaikka plussaa ei vielä ole tullutkaan?
Tuolla asenteella on hyvä mennä eteenpäin,hirveellä ressilläkään ei kyllä pitkälle pötkitä ;) Siinä hajoo oma pää ja suhdekin kärsii nim. kokomuksen syvällä rintaäänellä :$

Teille lomalle lähteville toivotan auringonpaistetta ja rentouttavia hetkiä :wave:

Itse täällä roikun,meillä ei oo mitään lomasuunnitelmia tällekesälle. Keuruulla mennään käymään ystäväperheellä ja se on siinä :D
Tuo meidän isäntä ei oo mitenkää innokas reissaamaan noin pienten kanssa, eikä ylipäätään pahemmin muutenkaan :snotty:

Täällä on ollu aika vaikeeta ja siks en oo jaksanu oikeen kirjotellakaan :ashamed: Meillä on ollu parisuhdeongelmia ja nekin vielä oikeastaan selvittämättä koska tuo isäntä ei puhu, eikä keskustele :/
Eli melkoista vitutusta,ahdistusta,surkumieltä ja kaikkee on ollu ilmassa :ashamed:
Meillä näitä kriisejä on aina ajoittain ja välillä on kyllä tosi vaikeeta...siitä se kuitenki menee ohi, ennenkuin tulee seuraava :whistle:
Tuo mun ukko on sellanen omaa rauhaa rakastava ja omiin mietteisiinsä vetäytyvä. Mun pitäis sitä ymmärtää ja antaa olla rauhassa silloin kun nään että se sen vaatii MUTTA mä oon ite sit tämmönen joka ei kestä hiljaisuutta ja kaivertavia asioita :headwall: Mä yritän selvittää mikä isäntää vaivaa ja hänpä vajoaa vielä syvemmälle omiin aatoksiinsa eikä puhua pukahda mitään :eek:
Sit mä kyrpiinnyn ja soppa on valmis :headwall:
Mä tiedän että välillä isäntä ahdistuu siihen malliin että on ajatellu pois muuttamistakin :ashamed:
Pitäis vaan ite olla kärsivällisempi ja antaa sitä omaa rauhaa ja aikaa ja olla vaatimatta ja kyselemättä silloin kun toinen sitä kaipaa. Avokki taas sais tulla siinä hieman vastaan että yrittäis opetalla edes hieman puhumaan,mä kun olen tottunu riidat ja muut riitelemään/puhumaan,en mököttämään. Mulle taas se hiljasuus on jotain niin kiduttavaa :kieh:
Ei oo helppoo nää parisuhdekiemurat :whistle:

Toiseks pojat on ollu ihan helvetin vaativia ja se on vieny kans mehut ihan täysin |O
Siis yhtä kiukkua,kiukkua ja kiukkua!!! Puntissa roikkumusta eikä mikää oo hyvin :eek: 1vee kriisi siis niilläki :LOL:
Huh,mut oikeesti on nyt kyllä rankinta mitä tähän mennessä ikinä |O

Mä oon menossa tossa iltapäivällä kampaajalle,uusinta yritys raitojen kans mitkä ei keskiviikkona onnistunu. Ja sit lähdetäänki vaippa ostoksille Lidliin ja jätetään samalla reissulla isukki Kangasalle. Jatkaa siitä sit Tammerfesteille rillutteleen.
Täytyy sillekin tota vapaata suoda,josko sit olis paremmalla tuulella ;) Harvoin sekää missään käy eli liikaa täs varmaan ollaan "naimisissa" keskenämme :D

Pojat nukkuu,oltiin tossa lähipuistossa leikkimässä ja nyt väsyttää kovasti |O
Toi sade kyllä tympii,mä luulin että alkais jo paistaa ja pyykkikone pauhaa :whistle: Nyt sit ei toi kuivauspuoli oikeen onnistukkaan silleen ku piti :headwall:

Palaillaas :wave:

Ps. Tein sellasen sormustestin mikä näyttää lapsien lukumäärän ja sukupuolet oikeessa järjestyksessä. Näytti sitten mulle vaan 9 lasta; 7poikaa ja 2 tyttöö :whistle: :LOL:
No ehkä en ihan usko mut kyllä silleen pistää mietityttään kun se on niin monella pitäny paikkaansa,eli näyttäny jo olevat tai sitten tulevat (mitkä on sit syntyny) niin ihan oikein :eek:
 
Jennyli :hug: ! Voimia parisuhteeseen!!! Meillä oli kans oikeestaan koko viime vuosi hankalaa ja yhtä kriisiä ja mies oli jo kokonaan lyömässä hanskoja tiskiin. Jostain saatiin voimia jatkaa ja nyt meillä menee paremmin kuin koskaan kuuteen vuoteen!!! (Eilen tuli 6 vuotta seurustelua ja yhdessä oloa täyteen, marraskuussa ollaan oltu 5 vuotta kihloissa.). Mieskään ei oo ollu koskaan sellaista keskustelevaa sorttia mut vähitellen avautunut enemmän. Ottanut hirveesti vastuuta kotihommista ihan vapaaehtoisesti pyytämättä! Ennen piti vaan oman päänsä mutta nyt tekee vapaaehtoisesti myös kompromisseja. On todella muuttunut positiivisempaan suuntaan. Kai olen sitten itsekin muuttunu... en osaa sanoa, pitäis kysyä mieheltä. En tiedä mikä sen on saanut aikaan, kai sille on jääny jotain mieleen mun jutista kun on YRITETTY keskustella ja sit vaivihkaa miettiny niitä omassa päässään itekseen ja tulos on megapositiivinen!

Jopas sulle Jennyli lapsia suodaan!!!!:LOL: Onko teillä minkä verran kahdenkeskistä parisuhtenhoitoaikaa? En halua kuulostaa miltää terapeutilta. Vaikka jotain niin että tekisitte yhdessä sellaisia asioita että tekisit miehen kanssa jotain mistä hän pitää ja mies tekis sit sun kanssa jotain mistä sä pidät. tms. ja lapset ois hoidossa?

Tilasin kokeeksi mammaksilta liuskaovistestejä 12 kpl saas nähdä pääseekö jo elokuussa niitä kokeilemaan. Jännittää että miten kierto asettuu uomiinsa 10 vuoden pillereiden syönnin jälkeen! Elokuun alussa pitäis tulla tyhjennysvuoto (ihan kun jotakuta kiinnostais :LOL: ) sen jälkeen alkaakin sitten "luomuna" eläminen pitkästä aikaa ja oman kropan toimintaan tutustuminen ja toivona toivossa eläminen että kaikki sujuis hyvin ja kroppa rupeis suht. nopeesti palautumaan hormonirääkistä.

Mietin kans samaa että miks nykyään pitää kaikista asioista tehdä niin vaikeeta, raskaaksi tuleminenkin vaatii kemistin tutkintoa. Ruuat on pullollaan myrkkyjä ja lisäaineita ja joka tautiin ja vaivaan syödään jos jonkin laista nappia ja pilleriä liiankin helposti. Ennen vanhaan ollaan oltu autuaan tietämättömiä monista nykyajan asioista ja vaivoista ja hyvin on pärjätty ja lapsia on tullut kun on ollut tullakseen. Ei siinä paljon ajatuksia ja aikatauluja olla mietitty.

:LOL:
 
Perjantai 13.7.07

Toivo79.......28.................................aloitus 2008........ .1.haaveissa
Unico...........27.................................kp1/28...yk 7..... .1.haaveissa
Jennyli.........27................................. aloitus 2008?.......3. haaveissa Jisse78........29................................. aloitus?............... 3. haaveissa
 
Täällä ollaan :wave:

Wau,sullahan toivo siellä ihania kuulumisia :heart:
Kohtahan sitä saadaan sit ruveta jännäämään koska teiltäpäin kuuluu plussauutisia :D
Hmm...nuihin varmoihin päiviin en kyllä ite uskaltais luottaa silloin jos vauva ei ole kuitenkaan vielä ajankohtainen :whistle:
Pitäis tuntee oma kroppa niin perusteellisen hyvin ja ehkäisyn jälkeen se voi olla melkoisen sekaisin,tai sitten ei ;)
Ite oon ainaki huomannu et vasta nyt tiedän koska mulla on ovulaatio ja senkin parhaiten kohdunnipukkaa tunnistelemalla :whistle:
Meillä vaan ei halua isäntä ottaa mitään riskejä vaan kondomilla mennään.
Tai no tällähetkellä on nii kuollutta sillä rintamalla ettei paljo mennä millään :ashamed:
Meillä siis edelleen vaikeeta ja tuntuu et lisää tuli pökköö pesään ton isännän viihdereissun myötä :(

Jahans täytyy ruokkia pojat,tuun jatkaan myöhemmin :wave:
 
Hejssan! On ollu "lapsellinen" viikonloppu! Eilen oltiin siskon perheen kanssa Särkänniemessä lapset 5 v ja jouluna toinen 2 v. Vanhempi eli mun kummipoika päästeli ipanalaitteesta toiseen ja oltiin eläintarhassa ja delfinaariossa. Tänään oli veljen lapset meillä monta tuntia ja touhuiltiin kaikenlaista. Äsken käytiin leffassa katsomassa Harry Potter ja Feeniksin kilta. Ihan ok mut vaisumpi kuin kirja. Huomenna taas töihin :( .
 
Sunnuntai 15.7.07

Toivo79.......28.................................aloitus 2008........ .1.haaveissa
Unico...........27.................................kp..3/28...yk 7..... .1.haaveissa
Jennyli.........27................................. aloitus 2008?.......3. haaveissa Jisse78........29................................. aloitus?............... 3. haaveissa
 
Palailin pitkästä aikaa näille sivuille ja ajattelin, että saiskos liittyä tähän porukkaan :attn:
Poika on 2 v 3 kk (ja aivan järkyttävässä uhmassa) ja nyt olisi tarkoitus jättää pillerit tämän laatan jälkeen! Jos menee yhtä kauan, kuin tuota esikoista "tehdessä" eli 7 kk, niin sittenhän se menee ensi vuodelle, mutta TOIVOTAAN, että aikaisemmin jo tärppäisi ;)
Mukavaa viikon alkua kaikille!!
 
Maanantai 16.7.07

Toivo79.......28.............................aloitus 2008..............1.haaveissa
Unico...........27.............................kp..4/28...........yk 7...1.haaveissa
Jennyli.........27.............................aloitus 2008?............3. haaveissa Jisse78........29.............................aloitus?.....................3. haaveissa Hilbert..........?............................. aloitus 2007............. 2.haaveissa
 
Alkuperäinen kirjoittaja toivo79:
Sunnuntai 15.7.07

Toivo79.......28................................. aloitus 2008........ .1.haaveissa
Unico...........27................................. kp..3/28...yk 7......1.haaveissa
Jennyli.........27................................. aloitus 2008?........3. haaveissa Jisse78........29................................. aloitus?................3. haaveissa
Hilbert..........32.................................. aloitus 2007..........2.haaveissa
Tässä korjattuna.. Meikkishän on jo kypsää tavaraa täällä :LOL:

Ah, viikko vielä kesälomaa ja sitten töihin..
 
Heissuli!!
En ole taas kerennyt käymään palstailemassa, nopeesti sähköpostin ehtinyt parikertaa lukasta :/
On ollut muutenkin meillä siis myös vaikee kausi tai aika, tai jotain sinnepäin... :headwall:
Oon tuonne suhdepuolelle aikanani purkanut omaa pahaaoloani, ja olin niinkun olettanut et meillä kuitenkin olis kaikki jo hyvin, mutta minkäs teet. Tulee ns. "paskaa" niskaan juuri silloin kuin ajattelis kaiken olevan hyvin. :( No mut se purkauksistani...
Täällä ollaan kanssa nyt toppuuteltu tuon uuden vauvelin kanssa, et josko sitten ensivuonna oikeesti sitten yrittämään alettais :kieh:
Täytyy tää suhde saada eka kuntoon ja toimimaan. Tää on varmaan tää kesäaika tällaista juoksentelua... tarkoitan et kaippa tuolla ukolla on tullut 3kympin kriisi kolmevuotta myöhässä... :LOL:
Ahdistaa nää kotiseinät :headwall: Mulla ei ole omaa autoa ja tuo ukko on taas pitkällä keikkareissulla, joten mihinkään et pääse. Tietty lähipuistoihin ja kirjastoon ja lähikauppaan. Et joo :x
Onneksi on ollut aurinkoinen päivä jo eiliseen verrattuna, muuta ku satanut ja satanut :whistle:
Hei Hilbert toivottelen kanssa tervetulot sinulle, pieneen, mutta pippuriseen jengiimme :saint:
Hei mut nyt täytyy vielä mennä ulos tuohon auringon paisteeseen, että illalla saapi mukelot nukkumaan ajoissa. Meillä pojan kanssa ongelma, jos ei ole saanut tarpeeksi liikuntaa ja touhua, niin on kitinät, kiukut ja pahat mielet koko illan ja iltaunet pitkittyy jopa parilla tunnilla.

No mutta palaillen taas :wave:
 
Maanantai 16.7.2007

Toivo79.......28..............................aloitus 2008........ 1.haaveissa
Unico...........27..............................kp..4/28...yk 7.....1.haaveissa
Jennyli.........27..............................aloitus 2008?........3. haaveissa Jisse78........29..............................aloitus?................3. haaveissa
Hilbert.........32..............................aloitus 2007..........2.haaveissa
 
Kiitokset Jisse78.. Kiva, että olette kelpuuttaneet meikkiksen tänne, vaikkakin olen jo päälle 30 (mutta enkös silti ole vielä kolmekymppinen :LOL: ). Oli aivan ihanaa olla pitkästä aikaa puistossa ja tehdä illalla kotonakin pihahommia, kun oli niin hyvä ilma. Toivottavasti vielä huomennakin olisi, jos pääsisi pojan kanssa ensi kertaa tänä vuonna rannalle...
 

Yhteistyössä