pirkanmaalta kolmekymppisiä kuumeilijoita joilla alkaa yritys vuonna 2008

Täällä yksi pari kuukautta vaille 30-vuotias kuumeilija. Vuosimalli on -77.
Meillä on suunnitelmissa aloittaa yritykset joulukuussa 2007 (tämä on minun toiveeni) tai helmi-maaliskuussa 2008 (miehen toive). Meillä kaksi kouluikäistä lasta ennestään.
 
Tiistai 17.7.2007

Toivo79.......28..............................aloitus 2008........ 1.haaveissa
Unico...........27..............................kp..5/28...yk 7.....1.haaveissa
Jennyli.........27..............................aloitus 2008?........3. haaveissa Jisse78........29..............................aloitus?................3. haaveissa
Hilbert.........32..............................aloitus 2007..........2.haaveissa
Mervi-Elina...29..............................aloitus 2007/2008.3.haaveissa
 
Pitkästä aikaa taas moi :wave:
Jäi edellinenki "raportti" kesken :whistle:

Ja ihan ekaks tervetuloa Hilbert ja mervi-Elina :wave: Onpas mukavaa saada uutta verta kirjoittelemaan tänne meidän kanssa =)

Ja Jisse isot :hug: sinulle!! Nää parisuhdeasiat on välillä niin...*iso huokaus* :(
En tiedä...mä oon ainaki yhä edelleen tosi ahdistunut meidän tilanteesta :ashamed: Mä en oo pystyny syömäänkää kunnolla ja olen sortunut tupakkaankin vaikka oon ollu polttamatta kauan :ashamed:
Isäntä on tosin tällähetkellä ihan normaali,että sen puolesta ihan ok mutta mua vaan on nyt jääny kalvamaan ja ahdistamaan selvittämättömät asiat. Ja toisekseen vaikka meillä isäntä onkin muuten ihan normaali niin mikää kahdenkeskinen kanssakäyminen ei häntä kiinnosta :ashamed: Sekin tuntuu niin kurjalta,ihan kuin olisin hyljeksitty ja inhottava :(

Pojat vie kans energiaa,vierastavat kovasti ja sellanen äiti-vaihe menossa muutenki et välillä tuntuu sekin ahdistavalta :ashamed: Ja kiukkuakin on normaalia enemmän ilmassa yhä edelleen.

Töihin palaamista oon miettiny pää kuumana,voi olla etä jo syksyllä sitten lähden. Nyt vaan on joku kumma että seinätki ahdistaa ja talouskin...olis se kiva kun muutama euro olis enemmän taskussa ;)

Josko sitä kolmatta sit alettais ensivuonna yrittämään niin ehtisin tienaamaan itelleni paremmat äitiyspäivärahat kun palkkani on nyt valmistuttuani suurempi.
Tosin nyt kun on hankalaa niin parisuhteessa kuin poikienki kans (tai no ei pojat oo hankalia mutta haastavampia) niin on itekkin jotenki niin väsyny että vauvakuume on jotenki laantunu :ashamed: Ei se kuitenkaa kokonaan kadonnu oo nyt vaan tuntuu että ei todellakaan vielä!!
Mutta pelottaa sekin että mitä jos isäntä ei vielä ensivuonnakaan suostu tai pelko eroamisestakin on tullut :ashamed:
Välillä tuntuu että miksi tännekin kirjoitan kun en enää itsekään tiedä että missä mennään :snotty:

Anteeksi tälläinen masentava teksti! Nyt vaan on joku kumma kriisi iskenyt tänne suuntaan ja helpottaa kai edes vähän kun kirjoittaa?!

Mukavaa kun muutama päivä on ollut taas lämmintä. Olin maanantaina mattopyykillä...musta se on kyllä mukavaa puuhaa ja ajatukset lepää =) Melkein kaikki matot sain pestyä.
Eilen kävin Ideaparkissa ja mun äidillä käytiin syömässä. Velipoikakin käväs.
Tänään sit aamusta siivoilin ja pesin pyykkiä. Ihana kun saa kuivattaa pihalla. Tummat pilvet vaan uhkaavsti lähestyy...meinaako sateeksi heittää :kieh:

Mussukat kutsuu...heräsivät juuri unilta :heart: :heart:
 
Keskiviikko 18.7.2007

Toivo79.......28.............................aloitus 2008...........1.haaveissa
Unico...........27.............................kp..6/28...yk 7........1.haaveissa
Jennyli.........27............................aloitus 2008?..........3.haaveissa Jisse78........29............................aloitus?...................3.haaveissa
Hilbert.........32............................aloitus 2007............2.haaveissa
Mervi-Elina...29...........................aloitus 2007/2008...3.haaveissa

 
Jennyli voimahali sulle :hug: ! Ja samoin Jisselle :hug: ! Kyllä tää parisuhde osaakin olla joskus niin kiemuraista taivalta!!! Ootko Jennyli yhtään päässsy miehn kanssa keskustelemaan? Ootko sanonu hälle suoraan että kaipaisit vähän enemmän läheisyyttä? Onko teillä mahdollista viedä lapset hoitoon niin voisitte jutella asioista kahden kesken?
 
Heipat!

Ensinnäkin Mervi-Elina tervetuloa mukaan turisemaan. On tosi ihanaa kun saa uusiakin mukaan, jospa vaikka tulisi uusia asioitakin puheeksi :D

Mä oon tullut siis siihen tulokseen meidän kohdalla et kesä saa tällaisia kummia ajatuksia liikkeelle, varsinkin suhteessa. Kiristää ja sitten välillä höllää ja taas välillä palaa pinna, ja hetrkeä myöhemmin jo ollaan kuin ei mitään olis ollutkaan :headwall:

Oltiin mökkeilemässä jälleen tuossa 10km päässä, Roineen rannassa. Tosin uimaan ei menty, mut siellä oli muitakin pikkuisia leikkimässä niin mukavastihan tuo aika sitten siinä vierähti :)

Oon muka bongaillut eilen ja tänään hirrmuisasti kaikkia raskausoireita, ihan niinku voisinkin olla raskaana, niin eikös sitten ku veskis äsken kävin, niin jotain mukavan punertavaa jo paperiin hyökkäs :LOL: joo ja siihen loppu oireet ja tilalle tuli se tuttu ja turvallinen masujomotus :kieh:
No en mä nyt oo pettynyt, ku ei siis olla mitenkään yritettykään , on vaan niin surkuhupaisaa aina kuvitella et jos vaikka joku pikkuveikko olis sinnitellyt elossa viikonkin :LOL:

No mutta jokos olette mansikat ostaneet? Mä oon ihan matti myöhäsenä vasta loppuviikosta menossa niitä ostaan ja pakkaseenhan olis nitä sitten tarkoitus laittaa. Mustikoitakin olis metikössä jo kypsinä?! Kait? Niitä on pakko saada ja vadelmia jostain myös! Meillä tuo nuorempi on niin allerginen tapaus, et mustikat ja vadelmat ja viininmarjat on niitä harvoja mitä saapi antaa.

Voi itku mikä ilma tuli illaksi, sataa ja tuulee ihan kamalasti!!! Inhottavaa. Toivotaan et huomenna ei sada kokopäivää, kun nuo lapsoset alkaa käymään ylikierroksilla jos ei pääse ulos juokseen.

No mutta paremmin fiiliksin taas huomiseen ja hymyä huulen! Pakkohan tämän elämän on välillä mukavaakin olla!!! =)

:wave:
 
Kamala ilma tosiaan jatkuvasti! Vois tosiaan käydä vähän mustikoita katselemassa kun mennään viikonlopuks mökille! Täytyy ostaa mansikoitakin sikäli mikäli porukoitten kasvimaalta niitä ei saa. Yleensä on tullu litra kaupalla mut kun on ollu niin sateista! Kisut voi paksusti. Toinen on tosin vähän kitukasvuinen, täytyy tarkkailla ja kysästä sit eläinlääkäriltä onko kaikki ok kun on niin selvä kokoero noilla kahdella. Mulla vielä 14 pilleriä jäljellä ja sit alkaa luomuelämä ja varmojen päivien laskeminen! Luomuehkäsyyn siirrytään!
 
Torstai 19.7.2007

Toivo79.......28.............................aloitus 2008...........1.haaveissa
Unico...........27.............................kp..7/28...yk 7........1.haaveissa
Jennyli.........27............................aloitus 2008?..........3.haaveissa Jisse78........29............................aloitus?...................3.h aaveissa
Hilbert.........32............................aloitus 2007............2.haaveissa
Mervi-Elina...29...........................aloitus 2007/2008...3.haaveissa
 
Argh, huomenna papaan ja sitten lopetan pillerit...
Miten voi olla, että nyt tuntuu näkevänsä raskaana olevia naisia tai pieniä vauvoja ympärillänsä jatkuvasti ;)
Ilmat jatkuu vain surkeina. No, vein tänään pojan mummille hoitoon, niin sain siivota koko talon rauhassa ja kunnolla. Saipa jotain hyödyllistä tehtyä lomalla.
Mustikkametsään pitäisi raahautua, meinasin lentää takamukselleni, kun isäntä sanoi, että voisi lähteä messiin :LOL: No, mikäs siinä..
Ihanaa viikonloppua kaikille :flower:
 
Jee aurinko paistaa

Toivottavasti nyt sitten koko päivän...tuuli on kyllä jo kylmä ja eilen tuntui jo ihan syksyltä kun tuuli oli riepotellut kellastuneita lehtiä maahan,koivun siemenetkin jo lentää :|
Tää heinäkuu on kyllä ollu melkoisen persuksista...olis viimevuonna ollu kun ison mahani kanssa yritin sen helteen keskellä jaksella ;)

Täällähän on ihania kuulumisia kun toiset pääsevät kohta jo tosi toimiin :heart:
Hilbert itse olen suunnitellut myös tuollaista 3v. ikäeroa lapsille. Onko sulla aiemmin ollu vauvakuumetta vai vasta nyt pukannu? Itsestä kun tuntuu että kuumetta on ollu ilmassa siitä asti kun pojat tuli jonku 10kk :eek:
Toissapäivänä näin kylläkin yhden vanhan tutun jolla oli 2kk ikäinen ihana pikkuinen mutta ei musta tuntunu siltä että -mä haluun ton!! Paremminkin ne vauvamasut tekee mulle sen tunteen :D
Mite Hilbert ootko vielä hoitovapaalla vai työelämään jo palannu?
Ei muutakuin tärppionnea teille


Toivokin pääsee ihan just pillerittömän elämän makuun =) Ihana edistysaskel =) Heh,ja täällä mä odottelen josko ne varmatpäivät vaikka pettäis :D ;)
Kiva kuulla että kisutkin voi hyvin...jospa se toinen pentu vaan on sellanen sirppanampi yleensäkin?! Kyllähän niissäki eroja on.

Ja Toivo, ei olla nyt miehen kans keskusteltu sekun on ollu meillä aina kompastuskivi :ashamed: Monesti ne meidän "keskustelut" menee sit siihen että minä keskustelen ja avokista alkaa tuntua siltä että mä painostan sitä puhumaan ja siinä käy monesti niin että mörköilyks sekin menee :/
Nyt ei oo vaan ollu paukkuja ottaa sitä riskiä et taas tulis "kinaa" kun just on taas tässä vähän tilanne rauhottunu.
Mutta kyllä tällainen suhdetta syö...keskustelu olis kaiken a ja o!!
Pojat ei oo ollu vielä koskaan yökylässä mutta isovanhemmat ovat kyllä hoitaneet niitä täällä meillä. Avokin kanssa ollaan käyty yleensäkin sitten viihteellä eikä siellä kyllä keskusteltua tuu :$
Musta olis kiva mennä vaikka elokuviin ja syömään mut se ei oo kauheesti kiinnostanu avokkia. Elokuvissa ollaan kyllä aikoinaan käyty mut syömässä ei juurikaan (ei oo mikää ravintolatyyppi tuo isäntä).
Sillon kun pojat oli n. 5kk niin oltiin hotellissa "nukkumislomalla" mut silloin ei ollu mitään parisuhdeongelmia.
Täytyy tunnustaa että vaikka sitä kuinka sillon raskaanaki ajatteli et ei meidän suhde muutu että pidetään parisuhteesta huolta niin kyllä se lapsi vaan muuttaa eloa...tai ainakin meillä muuttanut.
Mutta eiköhän se tästä taas...vikaa on ihan itessäkin ;)

Isännän pitäis käydä tänään Kelassa ja sas nähdä änkeydyttäiskö poikien kans mukaan =) Muutama matto olis vielä pestävänä,sitäki tässä mielin et lähtis ne pesemään.
Mustikoita oon minäki mettässä bongaillu vaikka kuinka (koiran kans) mut poimimassa en oo vielä käyny. Kyllä nyt ainaki yhet piirakkamarjat on haettava :p
Kanttarellejakin oon muutaman sattumalta löytäny,mitenkää sienessä en oo käyny.

Juuh,nyt puurolle :wave:
 
Jennyli ja Jisse :hug: Voimia ongelmien selvittelyyn!
Hilbert ja mervi-elina: Tervetuloa joukkoomme!
Toivo79: Kyllä mekin vielä :D
Jisse: Juuh mustikoita näkyi tuolla reissussa, et kai ne täällä etelämpnäkin olis valmiina jos vaan sinne asti pääsis :)
Hilbert: tuo on niin tuttua, joka paikass amuka pörrää isoja mahoja ja pikkusia vauvoja, vai onko niille vaan tullut herkemmäksi näkemään.
Mitäs täällä on yksi reissu tehty ;) telttailu on ihanaa. Ja toiselle pitäs kohta lähteä. Viimenen loma viikko onkin sitten hiukan rauihallisempaa eloa kun oon ihan itsekseni lomalla saapi puuhailla kotana kaiken näköistä (okei remppa pitäs tehä) :D mut tuntuu et kyllä tää loma hyvää tekee :D
Positiivista kesän jatkoa kaikille!
 
Isäntä tuossa vielä tapittaa formuloita, vaikka pitäisi pihahommia mennä tekeen, no, käytetään tämäkin aika hyödyksi täällä ;)
Nuo miehet on kyllä sellaisia, ettei niiden aivoituksia aina ymmärrä.. Mekin kohta ollaan oltu 14 v. yhdessä, niin kyllä niitä alamäkiä on mahtunut myös joukkoon..
Jennyli: Vauvakuumetta on kyllä ollut, mutta isäntä ei ole aikaisemmin suostunut pikkukakkosen tekoon. Nyt jostain kumman syystä taipui ja toissapäivänä tosiaan otin viimosen pillerin! Poikaa yritettii 7-8 kk ennenkuin tärppäsi, joten saa nähdä kuinka nyt käy.
Töissä ollaan oltu jo vuodenpäivät eli kyllähän sitä sitten taas voisi jäädäkin äippälomalle ensi vuonna :)
 
Hei vaan!

Taas olis viikonloppu takana ja arki olisi huomenna tiedossa... Onneksi meidän arkipäivä huomenissa meneepi muumimaailmassa. Taitaa tämä äitikin oikei odottaa innolla :D Oon käynyt siellä kerran tooosi kauan sitten siis monta vuotta, nyt kun on omiakin muksuja voi taas mennä ja tehdä kaikkea sellaista "lapsille" sopivaa siinä sivussa :LOL:
Mulla olikin tänään poikkeuksellisesti sellainen siivouspäivä... sunnuntai, joo mitä mainioin päivä siivota :headwall:
Yritän ehtiä taas turisemaan ensiviikosta enemmän, kun ollaan kotosallakin

:wave:
 
Moikka pitkästä aikaa! Oltiin taas karvaisten lasten kanssa viikonloppu mökkeilemässä ja huomenna ois taas paluu arkeen edessä! Palailen kirjottelemaan taas paremmalla ajalla kun kello on niin paljon että on paako mennä nukkumaan!
 
Sunnuntai 22.7.2007

Toivo79.......28.............................aloitus 2008...........1.haaveissa
Unico...........27.............................kp..10/28...yk 7.....1.haaveissa
Jennyli.........27............................aloitus 2008?..........3.haaveissa Jisse78........29............................aloitus?..................3.h aaveissa
Hilbert.........32............................aloitus 2007............2.haaveissa
Mervi-Elina...29...........................aloitus 2007/2008.....3.haaveissa
 
Moikka vaan kaikille! Meidän perhe oli eilen sunnuntaina Roineella uimassa ja syömässä eväitä. Kylmää oli vesi :x mutta lapset viihtyivät, joten päivä oli mitä parhain. Nyt sitten maanantai meneillään... Vielä 3 viikkoa kesälomaa jäljellä.

Se on kyllä kumma, miten tässä "kuumetilassa" bongailee kaikki vauvamasut ja vauvat. Miestä täytyy vähät väliä nykiä hihasta ja hokea, että "kato, kato..."
 
Moi! Tuttu tunne Mervi-elina! Tuntuu kans että miten vaan joka puolella näkyy vauvoja ja vaunuja ja raskaana olevia naisia. Cittarissa pysähdyn joka kerta lasten ja vauvanvaatteita ihastelemaan ja hiplaamaan. Mies käy leluosastolla katsastamassa leikkiautoja! No jäi taas lyhyeks tää juttu mutta pakko mennä nukkumattia moikkaamaan! Jos joku päivä olis taas aikaa kun tuntuu että koko ajan on vaan kiire! Hyvää yötä ja kaikkee hyvää kaikille!!!!!!!
 
Juuh täällä myös pongaillaan pikkuvauvat ja isot masut :LOL: Ja tulee vielä osoteltua ukollekkin kun yhdessä ollaan ja toisaalta se kyllä välillä osottelee mulle :)
Täällä tarttis kipeästi siivota :) mutkun kahet tavarat on purkamatta ja yhet pakkaamtta :D reissaminen rankkaa puuhaa, mut eroaa ainakin arjesta kunnolla vaik oliskin hiukka väsy loma niin jaksaa sitten parermmin arjessa kun on ollut erilaista...
Kivaa kesän jatkoa kaikille :D
 
Heipparallaa!!

Miten musta tuntuu et nää viikot vaan niinku menee ohi, enkä ole ehtinyt yhtään käydä kurkkiin täällä?! No toisaalta ihan hyvä, et ei ihan jokapäivä tulis täällä nenä kiinni lasissa oltua :headwall:

Olen myös huomannut nuo isovatsaiset odottajat.. siis aivan ihania vaavimasuja muilla! Missä mun on :p

Just myin nuo meidän paremmat tuplarattaat pois kun sain sellaiset kerhotuplat tilalle. En viitsinyt säilyttää niitä, kun ajattelin et jos se vaikka edesauttais raskautumista, kun niitä ei enää olekaan ;)
Niin et jos vaikka saataiskin se kolmonen jo nopeemmin, kun tuo kakkonen ei enää haluukkaan istua rattaissa, ja mä JOUTUISIN ostaan uudet tuplat :saint:
Mä oon oikeastaa aikas sellainen hamstraaja kaiken tavaran suhteen |O Kierrän kaikki lähikirppikset ja jos vaan autoa on niin kauemmaksikin lähden ja huuto.netistä huutelen alvariinsa lapsille vaatteita :LOL: Niin ja kaiken kukkuraksi oon hurahtanut kestovaippoihin, niin onhan niitäkin tullut ostettua ja tehtyä kaikenmaailman kierrätysmateriaaleista niitä vaippoja... :D

Just tuossa laitoin raparperejä pilkoten ja pakkaseen muutaman purkin. Alkaa vaan tuo pienenpieni pakastin kaappi oleen täys :(
Tarttiskohan ostaa jostain sellainen pikkuinen arkkupakastin et saisin kaikki tarvittavat marjat ja muut herkut pakkaseen?

Mitenköhän mä oon ihan väsynyt koko ajan, onkohan joku syysmasennus jo iskenyt, vai onkohan vaan tää harmaa ilma aiheuttajana, tai sitten joku vitamiini puutostila...

Viikonloppuna olis kaverin tuparit ja mä oon tänään käynyt ottaan kikkurat päähän ja vaatteet ja kengät ja se lahja pitäis huomenissa mennä ostaan. Sitten eikun lauantaina juhlatuulelle. EN ole käynyt yli puoleentoista vuoteen baareissa, enkä muutenkaan juhlimassa, en oikein yhtään tiedä mitä pitäis päällekään nykyään pukea, kun muotikin kulkee koko ajan...

No mutta hauskaa loppuviikkoa kaikille! :wave:
 
Jisse: Mukavia juhlahetkiä, se on kivaa aina sillon tällön tuulettaa. Ja totta tuo et on mukava saada marjoja talteen. Mulla on kanssa jo raparperiä menny pakkaseen ja nyt viikonloppuna ajattelin laittaa viinimarjoja sinne :D sieltä on sitten talvella kiva keitellä kiisseleitä ja leipoa.
 
Torstai 26.7.2007

Toivo79......28...........aloitus 2008.........1. haaveissa
Unico..........27...........kp14/28...yk7......1. haaveissa
Jennyli.........27..........aloitus 2008 ?......3. haaveissa
Jisse78........29..........aloitus ?..............3. haaveissa
Hilbert..........32..........kp4/?.....yk1.......2. haaveissa
Mervi-Elina....29..........aloitus 2007-08...3. haaveissa


Menikö oikein?
 
Sunnuntai 27.7.2007

Toivo79........28...........aloitus 2008.........1. haaveissa
Unico............27...........kp17/28...yk7......1. haaveissa
Jennyli..........27..........aloitus 2008 ?......3. haaveissa
Jisse78.........29..........aloitus ?..............3. haaveissa
Hilbert..........32...........kp7/?.....yk1.......2. haaveissa
Mervi-Elina....29..........aloitus 2007-08...3. haaveissa
 
Moi! Oltiin taas maalla viikonloppu niin en oo kerenny sorvin ääreen! Mitäs itse kullekin säädyllen kuuluupi täällä? Kissoilla oli jännä viikonloppu kun piti olla samassa huushollissa porukoiden 14-vuotiaan labradorinnoutajavanhuksen kanssa. Kissat pörhenteli ja sähisi ihan muodon vuoksi ekan päivän, mutta sitten yrittivät tehdä jo tuttavuutta puolin ja toisin. On noi vaan hupaisia tapauksia.
 
Toivo79: Varmasti mukavaa katseltavaa :D
Mulla alkaa reissut olla reissattu ja viimenen viikko menee kotosalla (öö rempatessa mutta kumminkin) En ole kovin toiveiskas tässä kierrossa mutta silti uskon että jännittää kun alkaa merkkejä näkymään menkoista.
 

Yhteistyössä