pirkanmaalta kolmekymppisiä kuumeilijoita joilla alkaa yritys vuonna 2008

Jisse: Sä oot ollut reipas :) Grillaamisesta, mä olen tykännyt no just pihveistä (musta possu tässä tarkoituksessa parempaa kun nauta) ja juusto pippuri kabanossi on aivan ihanaa, ja sitten näitä muita Yks hyvä on kesäkurpitsasta siivuja ja kääriä ne pekoniin :p grillata, okei sama toimii täytetyille sienille.
No laita pojalle huonoa päälle niin sa tekemisen riemun lman vaatteiden ongelmaa jos menee pahaksi nin voi pistää pois ;) tai pue se jätesäkkiin :D

Jennyli: Tsemppiä, toivottavasti lääkkeet autaa, ja saat kierron kuntoon. Kyllä määkin täännlä käyn sulle sitten vastailemassa lauantaihin saakka sit pidän tauon ja käyn sunomassa ja palaan sunnuntaina sorvin äären ;)

Mites tää juhannus, millon se alkaa? siis lähinnä et millon saa kaupasta vielä ruokaa :D jos jotain herkkua hakin niille hetkille kun on kotona.

täällä mietintä mysyyssä nukuin ko tarpeeksi kun äsken heräsin ;) no jos illalla vielä pikku tirsat ottas (jos malttaa)

Mukavaa juhannusta teille jotka jo pääsette sitä viettämään ;)
 
hmm... Mull apää vissiin ihan sekaisin ;) Kaupassa palloillessani ja miettiessä mitä hyvää ostas kun on yksin ja töihin evääksi. No ei oikein saanut mitään hommatrtua kun kaikki muka kuvotti. ;) Pitäs vissiin opetella syömään kun herää... Mun tän päivän saldo on kuitenkin vain pala kakkua ja suklaata yks makkara :)juuh no nyt on potut tulella et eiköhän kohta helpota. Se on näitä kun ei oikein osaa syyä ajallaan valvoessa.
 
Oletko unico menossa yöksi töihin?
Muistahan syödä ;) Nojoo paraskin sanomaan kun itellä menee useinkin päivä pelkällä herkkulinjalla :whistle:
Nooh,tänään oli menyyssä jauheliharisottoa.

Jisse kyseli grilliherkkuja?! Me ei olla mitään hirmu hyviä grillaajia...melkein makkaralinjalla ollaan mut välillä grillaillaan kanaa, se on mun ihan feiforitti :p Kasvisvartaat on hyviä tai sit voi laittaa folioon kasviksia ja vaikka jotain tuorejuustoo nokare sekaan :p
Grillatut kokonaiset tomaatit on,ai nami ja täytettyjä herkkusieniähän monet tekee ja käärii pekoniin :p
Ite melkein vaan grillataan sitä käivärää tai kanaa ja lisäks teen sit salaattia,patonki ja uusia pottuja,se riittää ;)

Mä haeskelin tänää kans kaupasta juhannusruokatarpeita mut ei mun käteen tarttunu lihapitosta muuta kuin makkaraa. Ostin jotain Campingin kevyt grillimakkaraa, onks kukaa maistanu?
Mansikoita ostin kans ja huomena sit laitan ne mansikkatorttuun :p

Jahans poikia puurottaan :wave:
 
Heippa vielä täältä!

Kohta menen jo nukkumaan itsekin, olen yrittänyt siivoilla, mut eihän siitä mitään tuu :( en vaan saanu aikaiseksi. Mä jotenkin inhoon ottaa imurin esille ja mopin. Tavaroiden siirtely paikasta toiseen on sellainen meidän perheen juttu!

Kävelin lasten kanssa kauppaan tuossa alkuillasta, ja sellainen parikilsaa piti talsia.. onneks meillä on noi tuplakärryt, niin isompikin pääsee kyytiin ku jalat ei enää muka jaksa. Ja onhan se aikas hiljaista menoo, kun poika kävelee. Onneksi kyl välillä suostuu käveleen...
Kaupasta tosiaan jäi vielä viimeiset ostokset, joita unhoitin mainita muorille, joka papan kanssa kävi kaupas jo päivällä.
Ostin nyt kerrankin sellaisa kanapihvejä, oli jotain ohuita ja oli 3-4 min. vaan paistoaika per puoli. Ku niitähän ei raa'aksi uskalla yhtään jättää.
Meillä on toi possu ollut sellainen mitä mielummin rillaillaan, ja just kasviksii. Täytyy vaan soveltaa kaikkee mitä kaapista huomenna löytyy :LOL: katotaan sitten mitä kaikkea kivaa sitä on sitten rillailtu ;)
Mä en erikoisemmin pekonista ole koskaan pitänyt, mut anoppilassa oli juuri näitä sieni-juttuja ja jäin kyl totaalisesti koukkuun :p siis olipa hyviä!
Me ollaan joskus sitä juustomakkaraa rillailtu ja muistaakseni oli hyvää!! On ollut myös jotain sinihomemakkaraa ja sekin oli mun makuun, mä kun tykkään noista juustoista.

Muistankos oikein et Jennyli olit pitänyt tupperin kutsut?! Olen kanssa lupaillut ystäville ja lähinaapureille, et voisin kutsut järkätä, kun olisivat halukkaita tuleen. Mut osaisitko sanoa onko siis pakko tilata? Ku on aina sellainen pelko, et jos ei sitten kukaan innostukaan ostaan mitään, kun onhan niillä aina hiven hintaa enemmän, ku lähimarketista haettuna...

Puhuin just lasteni papan siis isäni kanssa, et on kokko nyt laitettu, voi olla et tuo kolmevuotias pikkumieheni on innoissaan, toivon et saan hänet päikkäreille huomenna, kun muuten simahtaa jo kasin aikoihin illalla. Toisaalta siis aivan luksusta, kun molemmat menee aikaisin nukkuun :heart:

Mutta nyt toivottelen oikein ihanaa jussia kaikille!!! Minä palailen sunnuntaina aikaisntaan linjoille, tai ensiviikosta, kun ei ole kiire kotio, nin voipi menä vaikka paripäivää lisää :D

:wave:
 
Jennyli: Juuh yökyöpeli täällä, siis eikös tosta tule et olen juhannus noita :) juuh kuten jutun tasosta voi huomata et vielä on öitä edessä :D Ja juuh sain syötyö pottua ja jotain. Yöllä vaan meni jugurtti linjalla kun ei vieläkään maistunut. No ens yönä ehkä :D

Jisse: Ei mulakaan mee pekonia alas muuten kun just noissa sieni ja kesäkurpitsa jutuissa. Mut joku kanamuna ja pekoni alkaa olemaan liian tujua tavaraa syödä. Sinihome ei oo mun juttu, mut melkein kaikki muu menee alas.

Mitäs tänne sen kummempaa :D pelaillessa menee tää aika kotona ollessa jaodotellessa töihin menoa, okei olis varmasti muutakin mut ei saa aikaan, kun lisäksi pitää täällä kuikuilla :D

Nauttikaa juhannuksesta! Ja kokoista (mä en pääse kattomaan, se ainoastaan harmittaa.)
 
Äh,mulla on kaamee kapula :whistle: Ei vaan ihan elävien kirjoissa mut väsyttää |O
Innostuin sit houkutteleen kamun eilen ehtoolla baariin ja siellähän meni silleen et olin puol 4 kotona :D Pojat onneks oli äipälle suosiollisia ja antoi nukkua puol 9.
Kumma kyllä väkee oli ja ihan mukavaakin vaikken tästä paikallisesta kuppilasta niin välitä,yleensä käymme Tampereella ja enemmänkin hevahtavammissa kuppiloissa ;)

Eilen käytiin myös anoppilassa saunassa ja syömässa...tulikin vihdottua oikein kunnolla :D
taitaa nää vuodotki alkaa lopahtamaan tällä lääkkeellä,josko isukin kanssaki sais välillä vähä hempeiltyä :p On ollu vähän hiljasta sillä rintamalla :ashamed:
Vieläkään en tiedä miten täs edetään tän vauva-asian suhteen...pallohan on isännällä,minäkun en ehkäisyä enää aloita ;)

Poikien kans pitäis suunnata ulos...tyytyisköhän vaan makoilemaan takapihalla...

Juhannuspäivää kaikille :hug:

ps. Jisse juu Tuppereita on tullu pidettyä eräskin :D Todellakaan ei ole ostopakko eli sen puolesta voit hyvillä mielin pitää. Siinähän on se idis että myynnin mukaan saa emäntä lisälahjoja mut kiitoskukkasenhan tulet jokatapauksessa saamaan kun kutsut pidät vaikkei kukaan mitään tilais. Ite sain viimeks termarin...ihan huippu tuote ;)
 
Jennyli: Otan osaa..., mua väsyttää muuten vaan mut oli pakko kammeta ittensä ylös. Ja kohta alkaa suunnittelemaan autolla liikkeelle lähtöä :)
Kiva kuulla et alkaa helpottamaan ;) sitten vaan voi toivoa et isäntäs alkaa kuumeilemaan kans :)

Minälin suunnittelen nyt aloittaa juhannuksen vieton ;)onhan mulla kokonaista puoltoista päivää aikaa :D Mutta palailllan taasen
 
Hih,ei jatku ;) Kyllä alkaa olla Jussi tältävuodelta "juhlittu" =)

Eilinen meniki siinä matalaa profiilia pidellessä ja mässätessä ittensä ihan turvoksiin :p
Välillä meinas jopa tylsyys iskee ihan tosissaan :snotty:
Tänään on sit ulkoiltu ja grillattu hyvät sapuskat,siinähän sitä :D
Huomena se alkaa taas arki ja mulla on se autokoulun arvioiva ajo :eek: Joo,mua jännittää!!! Eikä oo ees sama autokoulu mis kävin ykkösvaiheen nii sekin jännittää.

Mulla on ollu tänää selkee ovis,ainaki luulen nii...yritys on ollu kova lämmitellä tota isäntää mut saas nähdä,taitaa takkiin tulla :ashamed:

Jahans,olis poikasten uniaika...palataas :wave:
 
Heipparallaa :LOL:

Kotiin ollaan palattu, ja ihana oma sänky odottaa huutaen jo mua :kieh:
On se oma peti vaan se paraspaikka...

Kyllä on tosiaan Jussit nyt juhlittu. Saunottua tuli joka päivä, tänäänkin siis vielä! Kyllä pitäis olla puhtoinen nyt :LOL:
Alkoholia ei paljoa tullut nautittua, muutama siideri perjantaina ja pari lasia poolia, mutta niin pitkällä aikavälillä, et ei kyl tuntunut humalaiselta olo missään vaiheessa. Olis kyl tehnyt mieli vetää oikeen kunnon "kännit", mut kukapa olisi hoitanut lapsukaisia sitten :eek:
En ole marraskuun 2005 jälkeen juonut kun pari siideria tai vastaavaa kerrallaan, ja joskus kyl tekis mieli ottaa olan takaa :kieh: No ollaan tuossa vähän jo likkaporukalla sovittu heinäkuun puolella, et mentäis terassikierrolle, mut katotaan nyt kuin käy. Salaa toivon, et pikkuinen salamatkustaja yllättäisi ennen sitä, mutta eipä ole nyt otolliset ajat :( Miehellä sellainen lääkitys, et sen pikkuveijarit ei ole "käyttökelvollisia".

No mutta Arkihan se taas jatkuu huomenissa samalla tavalla kuin viimeviikolla, jotta ehkä paremmin jaksan keskittyä tähän koneeseenkin B)

:wave:
 
Maanantai huomenet kamulit :hug:
Se olis arki sitten koittanu ja isäntä poistunu työmaalle. Yön nukuin kyllä tosi levottomasti,välillä sängyssä ja välillä sohvalla :/ Liekö nyt tuo tämänpäivän ajo mikä niin stressaa?!
Tosiaan klo 15 mulla olis se ajo ja siitä käyn sitten sen jälkeen hieman ostoksilla.

Juuh,sainhan minä sen isännän eilen sitten innostumaan hempeilymielessä mutta niin siinä kävi että hää ryökäle kaivoi kumin esiin |O Ei tarvitse siis 2 vkon päästä jännäillä :kieh:

Rasittavaa kun ollaan jo puhuttu tuosta asiasta melkoisen paljon,eilen jopa puhuttiin et menisin jo syksyllä töihin jos vauva tulis...nooh,hää ei oo vielä valmis sit kumminkaan :ashamed:
Oishan se vissii ihan hyvä tuonne ensivuoteen odotella...voivoi |O
 
Jennyli: Eihän sitä tiiä millon on valmis... Mut peukkuja et mahd pian.

Jisse: niinpä niin nin se meni aika nopsaan ja arki palas :)

Juuh täällä kans oltu tänään hommissa. Oli mlla se yksi vapaa juhannuksena :D eilinen, ja oli hienoa kun pääs saunaan ja uimaan tuntu kun olis ollu pidemmäläkin vapaalla.
 
Onhan täällä juhannuksenjälkeistä elämää! :LOL: Pitkästä aikaa! Ollaan oltu niin juhannustunnelmissa tuolla maalla ettei oo tällä kerenny poikkeemaan ollenkaan, kun ei ollu läppäriäkään mukana kun ei siellä oo nettiyhteyttä. Kuulostaa että kaikilla on jussi sujunu hyvin. Samoin täällä eilen illalla kotiuduttiin ja tänään sitä taas töissä oltiin. Onneks lyhyempi päivä, pääsin jo kolmelta. miltäs meidän lista näyttää, onko tiedot oikein?

Maanantai 25.6.07

Toivo79.......27.................................aloitus 2008........ ..1.haaveissa
Unico...........27.................................kp11/28...yk 6..... .1.haaveissa
Jennyli.........27................................. aloitus 2008?........3. haaveissa Jisse78........29................................. aloitus?............... 3. haaveissa


Noi meidän karvapallot menee pää kolmantena jalkana, on ne huvittavia! Kysymys: Onko teillä tietoa montako pillerilaattaa voi suositusten mukaan korkeintaan syödä putkeen ilman taukoa? Mites Unico, jokos pian ovista pukkaa? Onkos teillä ollu yritystä ilmassa?
 
Meillähän on aina yritystä ilmassa ;) juuh varsinkin kun ei bnähty hetkeen niin eilen viuhui ;)kait se tällä viikolla pityäs olla :D vielä ei mahassa tunnu mut limasemapaaa yllä ;) ja tänhän kaikki halusitte tietää :LOL: Jeps sitä odetellessa ja harjoitellessa ... Tarttis kammeta ittensä liikkeelle ja reenaamaan :) palaillaan
 
Tiistai 26.6.07

Toivo79.......27.................................aloitus 2008........ ..1.haaveissa
Unico...........27.................................kp12/28...yk 6..... .1.haaveissa
Jennyli.........27................................. aloitus 2008?........3. haaveissa Jisse78........29................................. aloitus?............... 3. haaveissa
 
Hello! Viikko taas pian puolessavälissä ja just oli juhannus!

MISSÄS TE KAIKKI LUURAATTE?!? :whistle:

Juuh... tässä pitäis kai alkaa henkisesti valmistautua siihen että reilun viikon päästä tulee taas yks vuosi ikää lisää ja kolmekymppiä lähestyy uhkaavasti :-(!

Luitteko muuten Kodin kuvalehdestä joka tässä keväällä ilmesty kun puhuttiin 60-luvusta, että vielä 1960-luvulla piti yli 24 -vuotiaiden naimattomien miesten ja naisten maksaa vanhanpiian ja -pojan veroa 6-10 prosenttia!!! Sillä kannustettiin ihmisiä menemään naimisiin nuorempina! :LOL: Ja henkilötunnuksen loppuosa annettiin kaikille 1960-luvulla ja puolisoilla oli käytössä yhteisverotus eli tulot laskettiin yhteen ja niitä verotettiin! Niin ne ajat muuttuu! :LOL:
 
Täällä on käyty kurkkimassa :D mut kun ei itekseen viitti porista :D
Juuh onneksi enää ei ole vanhanpiian veroa :D
Vai sä tuut jo niin pian taas vanhemmaksi, Onnea paljon :) Muttta perässä tullaan.
Täällä valmistaudutaan lähtemään hommiin :D olis kyllä mukava jo aloittaa kesäloma...
 
täältäkin :wave:
Minäkään en oo sit käyny itekseni porisemassa päivällä ;) Tosin surffimassa kyllä ja lueskelemassa mut ei vaan jaksunu mitään turista |O

Mä oon tulossa vanhaks kun paikkoja kolottaa näin matalapaineella tai sitten oon tulossa kipeeks :| Muutenki ollu jotenki masis-fiilis tässä eilisestä asti :ashamed:

Juuh ei noista miehistä ota selvää,ensin puhutaan ja vitsaillaan kolmannesta lapsesta ja sit taas yhtä'äkkiä ollaanki sitä mieltä et lapsiluku on täynnä :headwall: :kieh: :eek: |O :ashamed:
Mä oon kyllä liikaa taas jauhanu koko asiasta muutenki et ehkä olis parempi lopettaa ja pitää pieni paussi tästä aiheesta :/
Josko se isännän mieli siitä taas sit muuttuis kun mennään hetki eteenpäin!
Musta olis kauheeta jos mä en enää sais lasta :eek: Ite vaan tiiän ettei MUN lapsiluku oo ainakaan täys!

Tänää pännii kaikki,tuntuu et toisten elämä on jotenki paljon antosampaa...mennää naimisiin,ostetaan talo ja tehään lapsia. Meillä ei oo tällähetkellä isäntä kiinnostunu mistään noista :ashamed:

Mut ihanaa et on noi pojat...tänää kun ei päästy sateen takia ulos nii laitoin kylppäriin sellasen puhallettavan uima-alaan ja siel pojat sit onnessaan peuhas ja läiskytti vettä :LOL: Hih,sitä oli kiva kattella ja sen jälkeen tuli uni hyvin :D
Tos äskettäin kävin kaverin kans lenkillä ja parantamas maailmaa ja kohta alkais sit iltatoimet poikien kans.
 
Moikka vaan! Ajattelin tulla vielä vilkasemaan näin ennen nukkumaanmenoa että mitäs tänne kuuluu!

Minkä alan töitä Unico teet kun tunnut aina olevan töissä =) !

Jennylille :hug: ! Noita miehiä on aina välillä niin vaikee ymmärtää! Meilläkin on nyt vasta kevään ja kesän aikana alkanut lämpenemään vauva-ajatuksille. Vielä viime vuonna oli ihan kauhuissaan moisista ajatuksista. Onneks sulla on kaksoset joiden kans puuhastella =) . Ja onneks meillä on kissat joita hoitaa ettei vauvakuume lähde ihan käsistä. Ja on kiva käydä täälläkin höpöttelemässä ja purkamassa tuntojaan.

Palaillaan huomenna asiaan. Ajateltiin huomenna käydä ostamassa kisuille valjaat ja viedä ne viikonloppuna ulkomaailmaan tutustumaan, ihan siis tohon pihanurtsille, kun eivät oo päässeet ulkoilmaan tutustumaan muuta kuin kuljetuskopassa ja lasitetulla parvekkeella. Mahtaa olla hauska kokemus :LOL: !

Hyvää yötä! Palaillaan!
 
Tässä olis Toivo tää perhesuunnittelun ovulaatiolaskuri/sivustot http://metku.net/~pesu/ovulaatiolaskuri.php :wave:

Jos kierto on tasainen niin varmasti tuosta onki hyötyä mut mulle joka on aina ollu nii sekava tapaus niin ei tuommosia voi käyttää :snotty:

Mä oon ite harrastanu tota itseni tutkiskelua. Nyt bongasin ihan vahingossa oviksen joka oli täs su-ti välis ja nyt meni ohi.
Ei olekaan vissiin poikien jälkeen ovista vielä ollutkaan ja eilen oli tosi kovat kivut vas. munasarjassa (vissii irtoomiskipua). Su oli oikein kunnon limat :x
Nojoo, eihän siit mitää hyötyä ollu kun ei isäntä vauvalle lämmenny mut kiva tietää et kroppa aina välillä toimii ;)
Nyt sit menkat odotettavissa 2vkon sisään.
 
Keskiviikko 27.6.07

Toivo79.......27.................................aloitus 2008........ .1.haaveissa
Unico...........27.................................kp13/28...yk 6..... .1.haaveissa
Jennyli.........27................................. aloitus 2008?.......3. haaveissa Jisse78........29................................. aloitus?............... 3. haaveissa

 
Jiha,en oo tullu kipeeks...ainakaa vielä


Täällä herätty 7.30 ja nyt naatiskelen täs aamukaffetta

Onneks ei ainakaan vielä sada nii päästään tänään uloskin =)

Tää päivä on taas semmonen hohhoi-päivä kun ei oo mitään tekemistä...niin no tietty nää kotihommat joo,ne ei lopu koskaan ;)

Loppuviikkoo odotellessa...Perjantaina mulla on se autokoulun 2vaiheen liukkaankelinrata ja teoriatunnit.
Lauantaina täällä pikkukyläpahasessa on markkinat,pääsee pojatkin sit "humuun" jos ei sada.
Eilen rykäsin ja kävin varaamas parturin,sekin lauantaina. Mulla on pitkät hiukset ja nyt haluun uudistaa itteeni ihan jollain uudella mallilla ja vetää aika lyhyeks. En oo ollu parturissa taas aikoihin kun tulee ite näitä kynittyä :whistle:
Sunnuntaina sit lähdetään Särkänniemen eläinpuistoon (säävaraus kyllä ) =)
Siellä pitäis treffata yks toinen kaksosten äiti perheineen. Niillä on yht. 7 lasta ja nuorimmaiset on kaksoset ja täyttää muuten tänään 1v :heart: :heart:
Ollaan tutustuttu tääl 2+ palstalla alunperin ja nyt ystävystytty =) Hää on oikein rakas ja tärkee ystävä minulle :heart:

Nyt puurottelemaan...
 
Heippulis keippulis!!!

Täällähän minä!!! :wave:

On vaan ollut jotenkin hulinata paripäivää. Nyt ukko läx viemään pojan mummulle, ja pikkupimu on päikkäreillä, niin äkkiä tulin koneelle :kieh:

Olis kanssa tuota siivousta tässä tiedossa, ei oikeesti millään jaksais kiinnostaa :/ Mut kaippa se pakko on, kun poju meni sitä varten hoitoon iltapäiväksi. Tosin siellä on hänen setänsä 8v, jonka kanssa leikit sujuu jo muitta mutkitta! Aivan ihanaa kun jaksaa tuo isompi meidän pojan kanssa leikkiä.

Ilma on kyl ollut aikas ankee, vaikka ei nyt niin kovin ole satanut, tosin kyl piskottelee koko ajan...

Jennyli siis mitkäs markkinat täällä on? Mä taidan olla taas ihan ulkona? En ehdi lukeen lehtiä tai mitään mainoksia koskaan, ja sit ku kysellään et huomasitko sen ja sen, niin kyllä oikeesti ottaa välillä aivoon :kieh: Oli pakko pistää aamulehtikin tauolle, kun viikon lehdet loju lukematta pinossa :whistle:

Meillä avokki lähtee jälleen työreissulle tänään ja tulee vasta maanantaina takaisin... tää on sitten taas sellaista niinku yksinhuoltoo lapsille, onneksi oon niin tottunut jo et menee ihan rutiinilla ;)

Mun pitäis kanssa päästä parturiin, en vaan saa aikaiseksi varattua aikaa ja sit toisaalta kun onn muutamassa huonossa käynyt, niin ei oikein niinku uskalla mennä... Vaikka ite osais kyl sanoo, et jos tuntuu tai näyttää huonolta, mut ei vaan niinku muka kehtaa... Ite kyl ooon kanssa limpsautellut näitä... Tosin mun tukka kaipais kyl permanenttiä. On sellainen olkapäille litissä oleva lättänä :eek:

no mutta palailen vaikkas illemmalla jos vaikka olis aikaa paremmin kun lapset jo nukkuun saatu. :wave:
 

Yhteistyössä