pirkanmaalta kolmekymppisiä kuumeilijoita joilla alkaa yritys vuonna 2008

Moikkis!
Lapsukaiset ainakin pedeissään, isompi ei oikein unta tahdo saada, kun on niin hirmuinen yskä. Hänellä myös tuota astmaa kesäisin. :|
Jennylille voisin vastata näin; Isoveikka on kyllä ahkera autteleen, ja hyvinkin omatoiminen usein, mutta koska pikkusisko saa paljon huomioo, heittäytyy veli välillä hiven hankalaksi. Käy itse pissalla, syö jos on sillä tuulella, pukee ja riisuu, jos huvittaa. En yritä pakottaa, välillä tosin on vaikeaa pitää hermot kurissa, kun olis vaikka kiire jonnekin. :kieh: Uhma on oikeastaa pahentunut nyt kun Sisko jo pääsee liikkumaan huoneesta toiseen ja tulee sotkeen leikit ja lelut. Ja varmasti aina näin allergia aikaan on muutenkin tukkoinen olo, niin hermot on pojallakin sen vuoksi herkässä. Onhan täällä sellaista kitinää ja kiukuttelua, mutta se kuuluu ikään. Mutta muuten ollaan hyvin päästy eteenpäin, että ihan hyvä ikäero toisaalta. :)
Toivo kyselit yrityksestä, siis emme käytä ehkäisyä, mutta emme mitenkään suoranaisesti yritäkään. Olen ajatellut, että ensivuonna sitten aloitamme kunnon yrittelyn, jos ei onni potki ennen sitä =)
Ja isoveljelle luimme kirjaa; vallaton vauva valtaa vatsan, ja samaa sarjaa; vallaton vauva tulee kotiin, tai jotain näin oli kirjojen nimet. Siinä yhteudessä, kun vatsani alkoi näkyä puhuimme asiasta päivittäin, että vatsassa on vaavi. Emme tietysti voi olla varmoja ymmärsikä poika tuon, mutta rasvaili usein vatsaani ja ihmetteli kun liikkui. Mutta noiden kirjojen kautta asiaa kävimme paljon läpi :)

Viikonloppu suunnitelmat olisivat sellaiset, että huomenissa tulee kaverini reilu puolitoista vuotias poika yökylään, ja lauantaina sitten äidilleni kyläileen. Illaksi toki kotio tullaan, joten aina kun koneen lähellä olen niin kyllä lukemassa ja kirjoittelemassakin mielelläni käyn ;)

Huomenna aanupäivällä lähdetään samaisen kaverini kanssa, jonka poika siis hoitoon tulossa, ideaparkkiin shoppaileen muutamaksi tunniksi. Tosin lapsikullat on mukana, joten voi olla niin ja näin tuo shoppailu, mutta yritetään ainakin. :LOL:

Unicolle paljon peukkuja huomiseen!!!

Mutta taidan käpertyä sohvalle telkkua tuijottaan, kun tuo vanhempikin jo sammui..

:wave:
 
Perjantai 15.6.07

Toivo79.......27.................................aloitus 2008........ 1.haaveissa
Unico...........27.................................kp 1/28...yk 6.... 1.haaveissa
Jennyli.........27.................................aloitus 2008?.......3. haaveissa
Jisse78........29.................................aloitus?............... 3. haaveissa[/quote]



 
Iiiiiso :hug: unicolle :hug:
Miten jaksat siellä? Täällä kuitenki tsempataan ja pidetään peukkuja uudelle kierrolle :hug:

Jisse kiva kulla että teillä siellä lievästä uhmailusta huolimatta menee kivasti =)
Mun ystävällä on nyt 6kk ja 2.5v lapset ja jotenki tuntuu että hällä on rankkaa :( Tyttö oli vajaa 2v kun poika syntyi ja uhma tais alkaa uuden vauvan tulosta. Tyttö on muutenkin aivan hirvittävän vilkas ja koettelee äitiään tosi paljon.
Kaveria kun kuuntelen ja yritän tukea niin tuntuu että voi kamala,koska se on oikee hetki tehdä se kolmonen?! Tuota ikäeroa ei ainakaan kaveri suositellut :/
No onhan se niin kiinni lapsesta ja tietysti siitä kotikasvatuksestakin ;)
Tossa just isännän kans juteltiin että kun tekis pienellä ikäerolla niin ei varmaan vielä ymmärrettäis nii olla mustasukkaisia?! Mutta sit mulla olis täällä 3 vaippaikäistä ja pojillakaa vielä sitä järkee juuri päässä. Just oppinu kävelemään jne. Ja miten minä kuskaan 3 niin pientä?! Kun alkaa ajatella tulee heti sellainen tunne että ei vielä :eek: :ashamed: ;) Joku paniikki!!
Sit ajattelee et n.3 vuotiaina ovat varmaan jo kuivia ja omatoimisempia,varmaan avuksikin äidille?! Uhmaa tietty on kun ei äidin huomio riitä mut sit taas ajattelee että heillä on kuitenkin toisensa leikkikaverina...josko viihtyisivät paremmin?! ;)

Öh,me herättiin aamulla vasta 8.30 :eek: Harvemmin menee näin pitkään!!
Puurolle pitäis tästä valua =)
Mun vuoto jatkuu edelleen,kohta 2vkoa vuotanu :headwall:
Illalla pitäis sit mennä tän samaisen vilkkaan 2.5v tyttösen tukkaa leikkaamaan,tai ainaki yritys hyvä kymmenen ;)
Ja huomena pitäis lähtee toisen kamun kans Ideaparkkiin =) Siinä on vaan semmonen pikku juttu et mun pitäis sinne ajaa,ihan ajahorjoituksen takia ja pelkojeni voittamiseksi :eek: Itelläni on moottoritielle liittymisen pelko ja oon kyllä kiertäny aina kaukaa moottoritiet!! Nyt meen siis ekaa kertaa sinne isolle motarille :eek: Ja tiiän et teen melkein kuolemaa :/ Onko se vaikeeta?!!?
Oon ajanu kortin vasta n. 3v sitten ja kakkosvaihekin vielä ajamatta...se olis nyt 29.6,aaapuvaaa!!! :eek:
En ajele myöskään Tampereen keskustassa enkä missään tuntemattomilla alueilla :ashamed: Olis pitäny vaan ajaa se kortti sillon 18v :headwall:

Mut nyt puurolle...
 
Kiitti taas listan päivityksestä Jennyli!

Unico otan osaa! Parempi tuuri enskierrossa! :hug:

Ihanaa kun pääsi jo kolmelta töistä! Ompas erikoinen ilma kun ei osaa päättää että sataisko vai paistaisko?!? Mekin juteltiin miehen kanssa että olis kiva saada 2 lasta pienellä ikäerolla. Ja mietin jo niinkin pitkälle että sit kun ne menee eskariin ja kouluun vois yrittää vielä pikkukolmosta iltatähdeks niin sais siinä vaiheessa olla kolme vuotta kotona kun lapset aloittaa koulun... No niin eriasia taas kannattaako tuollaisia kymmenvuotissuunnitelmia ees tehdä :p. Tulipahan vaan tällainen ajatus ja julkilausuin sen ääneen miehellekin.

Keskusteltiin myös syvällisiä siitä että kaikkeen pitää varautua, lapsi voi olla terve, sairas, vammainen, voi olla huulihalkio, koliikkivauva... Mies sanoi että hälle vois olla aluks vaikea paikka jos lapsi olis vammainen. Kenellepä ei. Oletteko te käyneet miestenne kanssa tällaisia keskusteluja?

Lisäks olen miettinyt että olis kiva laittaa lapsi sitten joskus vieraskieliseen päiväkotiin. Trella ois ainakin ruotsin, ranskan ja englannin kieliset. Mä oon sitä mieltä että siinä antais ikään kuin lahjaks lapselle hyvän kielitaidon ja itse olen ajatellut ruotsinkielistä päiväkotia, koska sen osaaminen olis todella iso plussa sitten joskus työnhaussa varsinkin rannikolla ja pääkaupunkiseudulla. Ja ruotsin opetushan on nykyään kouluissa vähän niin ja näin. Englantiahan kuitenkin oppii koulussa jo pienestä pitäen ja sitä kuulee muutenkin joka tuutista nykyään. Mitäs ootte mieltä näistä mietteistä? Pidättekö mua ihan hölmönä? :whistle:

Jaahas, mieskin kotiutui töistä ja mä täällä taas läppäri sylissä.Jee posti toi taas nipun laskuja.. ja yhtiövastikekin näkojään nousi. jipii! :LOL: Joopa joo! Jaahas mies lähtee nyt kissojen haku reissulle meidän kotipaikkakunnalle ja on kotonaan yön. mitähän sitä keksis kun mut ypöyksin tänne "hylätään"! Vaavit tulee sitten huomenna! Harmi kun en pääse mukaan nyt kun huomenna työpäivä. Taidampa mennä kahvittelemaan ton miehenpuolikkaan kans ennen kun se lähtee. palataan :LOL:
 
Perjantai iltaa!

Lapsukaiset on saatu jälleen sänkyihin, niin omat kuin "laina"lapsikin. Oma poikani tosin vielä kuikkii, mutta saa lukea hetken iltaisella. Olipas rankkaa, tosiaan kun kolmea hoitelee, kun tuo hoidokki on tosiaan sen vajaa kaksi, eikä vielä ole niin itsenäinen, niin kyllä riitti lusikoitavaa, meidänkin kolmevuotias halusi syöttöpalvelun :LOL:
Nyt toivon, että nuput nukkuisivat aamuhun asti, jotta ei menisi yö ihan pilalle. Meidän pikkutyttö tosin kyl heräili viimeyönä parikin kertaa, ja koska olen hirmuisen "mukavuuden" haluinen tai unelias kait, niin annan tissiä suosiolla, tämän jälkeen neiti nukahtaa. Meilläkun tuo tutti ei maistu, enkä enää viitsi kyllä tyrkyttääkään. :kieh:

Oltiin ideaparkissa shoppalemassa monta tuntia ja kyllä vaan ne pienetkin rahat jota omistin sai kyytiä :LOL: No mutta tuli ihan kiva fiilis kun itselle etupäässä ostin :D

Ajamisesta Jennyli kun kyselit, niin en osaa kyl sanoo, muuta kun hyvin se menee. Yrittää olla jännittämättä ja ajella sillain rauhassa, rajoitusten mukaan... Mulla on tosiaan ollut tuo kortti siitä 18v. asti ja olen ajellut kyllä aikas paljon. Pisin reitti on ylläkseltä tampereelle, tosin oulussa oltiin yö, mutta minä jouduin toimimaan kuskina. Ei onneksi ollut mikään hirmuisen raskas, oli ihan mukava auto alla, niin mikäs siinä. =)

Toivo, sinä niistä kielikylpy tarhoista mietiskelit. Meillä tuo mieheni veli tai oikeastaan velipuoli, oli englannin kielisessä ja nyt kolmannella jo koulussa, siellä kansainvälisessä, missä sitä enkkua käyteteään paljon, niin tosi hyvin kyllä puhuu kieltä. Siis huomattavasti paremmin kuin minä, vaikka ikää on se 9v.
Olisin halunnut toisaalta laittaa poikamme kielitarhaan, ja täällä kangasallakin sellainen on, mut en ainakaan vielä ole hakenut. Ikävaatimus on kait sen kolme, ja puhe kait niinkun ymmärrettävää. Eräs tuttavani olisi halunnut tyttönsä kielitarhaan, mutta hänen puheensa oli vielä kehitysvaiheessa, niin ei siis päässyt!??! Et kait sitten lapsen pitää osata puhua sitä suomea tässätapauksessa ymmärrettävästi. :|
Mutta olisihan se loistavaa, jos lapselle sellainen rikkaus suodaan, että osaisi kieltä paremmin jo pienenä.

Ihanaa kun muksut mene ajoissa nukkuun, niin on tätä omaa aikaa iltasella sitten muutama tunti. Olen aamuisin niin aamu-uninen, etten kyllä ennen lapsia nouse :LOL:

No mutta pakko mennä kasteleen naapurin kukat ja hakea heidän posti, ettei ihan ole unohtunut mitä lupailin.. siis hoitaa postit ja kukat heijän loman ajan.

:wave: palaan vielä.
 
Kiitos kannustuksesta Jisse :hug:

Meillä pojat vielä hakee unta,menipä taas myöhäiseksi :whistle:
Jotenkin tän valoisuuden myötä on ajauduttu pikku hiljaa tähän että uni tulee vasta klo 22 kanttiin.
Ite en sit jaksa juurikaan paljon muuta tehdä kun jos hetken tv:tä katselee ja sitten itesekin nukkumaan |O
Huomena tosiaan pojat onkin melkein isännän vastuulla kun lähden sinne Ideaparkkiin ja mikäli sinne hengissä selviän niin aion kyllä kierrellä ihan rauhassa ;)
Pojille pitäis kesävaatetta löytää,viime sunnuntaina kävin tampereen H&M:llä ja kaikki poikien koot menny :eek: Että sapetti!!
Josko tuolta nyt jotakin saisi kotiin tuomisiksi =)

Puuh,että on taas :x olo...oon todella perso makealle ja tossa Äijiä katsellessa hujahti karkkipussi lähes kokonaan :whistle:

Vai on Kangasallakin kielipäiväkoti?!En tiennytkään.
Ei tuo minusta ole yhtään hullumpi ajatus laittaa lasta kielipäiväkotiin. Ite oon niin surkee kielissä että arvostan ainakin tosissani tuota taitoa! Siitä on kyllä merkittävä apu tulevaisuudessa ja varmasti sillä työrintamallakin. Kuinkahan varhaisessa vaiheessa jossain Tampereella täytyy tuollaisiin ryhmiin hakea että sinne lapsensa saisi?

Ja Toivo mä harrastan kanssa tuota tulevaisuuden suunnitelua :D Mulla oli haaveissa että päättötodostuksen hakisin masukkaana ja niinhän sitten kävikin ;)
Haaveissa ollu aina 3 lasta mutta nyt kun tuli kaksoset kerralla niin salaa haaveilenkin 4stä :D
Tämä kolmonen olisi siis haaveissa nyt ja nelonen kenties sitten iltatähtenä,juuri samoin aatoksin kuin sinulla eli poikien kouluun mennessä ;)
No aika näyttää! Kuitenkin toivon että luoja ainakin sen yhden vielä soisi :heart:

En ymmärrä miksi nämä sivut aina tökkii?! Tökkiikö muilla?
Eipä taas enempää huvita kirjoittaa kun ei tästä oikein tule mitään :kieh:

Hyviä öitä :hug:
 
Hei sunnuntaita rakkaat kanssasisaret :hug:
Hiljaista onkin ollu,mitä teille kuuluu?
Toivo siellä vissii hoivailee pieniä kisuvaaveja,voih :heart: :heart:
Onko kisut minkä värisiä?

Täällä pojut aamu-unilla ja ite oon imuroinu,pyykänny ja vetäny nurmikon matalaks...eli näitä ihania kotihommia tehny =)
kamun pitäis tulla tukanleikkuuseen ja isännällä olis jalispeli tos iltapäivällä. Koiraki odottais lenkille pääsyä,plaah! ;)

Eilinen päivä meni pitkälti siellä ideaparkissa. Jee mä tein sen,ja ajoin sinne!!! :D Eikä ollu yhtään kamalaa eikä vaikeeta!
Nyt vaan tarttis ottaa itteensä niskasta kii ja ajeltava useesti ettei taas pelko iske persiisiin ;)

Isännän kans oli eilen puhetta että lopetan ehkäsyn,tai siis en enää alota ehkäsyä. Ollaan sit kumilla tai ilman,miltä ny tuntuu :whistle:
Aika paljon on ollu ny huulenheittoo siitä pikku-kolmosesta :heart:
Mut oikeesti vaik kuume on kova nii aika hurjalta tuntus jos nyt tärppäis :eek: Mä en oikeen tiedä mitä haluan :ashamed:
Jos nyt malttais mielensä edes ensivuoden alkuun...
 
Sunnuntai 17.6.07

Toivo79.......27.................................aloitus 2008........ 1.haaveissa
Unico...........27.................................kp 3/28...yk 6.... 1.haaveissa
Jennyli.........27.................................aloitus 2008?.......3. haaveissa
Jisse78........29.................................aloitus?............... 3. haaveissa[/quote]



 
Moi! Joo aika menee kisuvaaveja hoitaessa kuin siivillä. Eilen tulivat. Tykkäävät nukkua tuolla sohvan alla perimmäisessä nurkassa jostain syystä. Ensin ne ravaa täällä pää kolmantena jalkana ja leikkii noilla leluilla mitä niille on ostettu ja sitten simahtaa yhtäkkiä. Joka kerta ne on käyny pissalla ja kakalla hiekkalaatikossaan, ei yhtään vahinkoa oo tullu. Saa nähdä onko huomenna tullu kun mennään molemmat töihin ja ne jää päiväks keskenään. Ihan säälittää jättää ne tänne, ois pitäny ottaa pari päivää äippälomaa töistä! Ne syökin ihan ok aika vähän kerrallaan. Toinen ei oikein juo joten sitä pitää vähän vahtia. Ne on tuolla sohvan alla vielä vähän hmoilasena kun mun vanhemmat ja isosisko 3 ja 2 vuotiaiden poikiensa kanssa kävi täällä kylässä. Vähän raukat pelästyivät kun tuli yhtäkkiä tupa täyteen äänekästä porukkaa. Laitan vaikka joku päivä kuvan tonne profiiliin niin näätte ne, nyt ei oo just sopivaa otosta, täytyy joku päivä räpsiä kuvia niistä enemmänkin. Palaillaan.
 
Pika terkut :) Viikonloppu oli rentouttava, näki kamuja ja oli mukavaa tekemistä ja ilmatkin suosi :) Ihanaa. Tosin yksi pieni varjo oli päällä. Ööö menkat ne ei ollu normaalit :Dvaan paljon niukemmat ja kestivät kokonaista 2 päivää Outoa kun mikä. No Täällä nyt kiipeillään taasen melkein seinille heti kun kotiin pääs... No mietintä myssyssä et jos muistan aamulla herätessäni, niin vois testata mielen rauhan saamiseksi :) juu oon outo nyt tänään ja ehkä vielä huomenakin, mut oli niin outoa mulla noi menkat et ääh

Jennyli: sullahan on sitten ollut tapahtumarikas viikonloppu :) Ja eihän se ajaminen niin vaikiaa ole kun ei vaan hermostu...

Toivo: varmasti ihanaa seurata niitten touhuja :)
 
Niin se viikonloppu mennä hurahti ja maanantaikin jo ehtoopuolessa =)
Tuntu et sen Ideaparkin reissun takia viikonloppu oli entistäkin lyhyempi kun siellä meni melkein koko päivä ;)

Mukavalta kuulosti unico sinunkin viikonloppu =)

Meillä herättiin tänään vasta 9tä :eek: Kerranki sai tääki mamma nukkua mut pidemmän päälle ei se ollu ollenkaan hyvä juttu kun meni päivärutiini ihan uusiks eikä poikia saanu nukkumaan kun 1 päikkärit,nukkuivat kyllä 3h =) Mut ekaa kertaa mentiin vain yhdillä unilla.
No anyway siis ihan hyvin tää päivä on menny,yö vaan hirvittää et sekoittiko tää nyt jotenki sit yöunet :/
Juts tultiin ulkoo,oltiin reilu tunti mun kamun kans lenkillä ja saatiin sade niskaan :kieh: Onneks pojat rattaissa suojassa!
Puurolle seuraavaks ja jos tänään sais sällit ajois nukkumaan ;)

Varasin itelleni myös lääkärin,torstaina olis. Turha reissu varmaanki mut elän siinä toivossa et laittas vaik lähetteen sairaalaan gynelle nii ei tarvis maksaakun polimaksu. Mulla on ollu vuotoo taukoomatta nyt kolmatta viikkoo,jee :headwall:
Heitänpä lekurille myös tulevaisuuden haaveet koskien pikku-kolmosta josko sekin auttas asiaan. Tälläsellä tiputtelulla ei varmaan ihan äkkiä raskaudu,eikä kiinnosta peiton alla hempeilyt sit ollenkaan :kieh:

No se siitä...
Mitäs muille? Meillä muuten Toivo kans kisut hakeutunu aina pienenä sohvan nurkkaan nukkumaan...kai siellä on nii turvallista =)
 
Maanantai 18.6.07

Toivo79.......27.................................aloitus 2008........ 1.haaveissa
Unico...........27.................................kp 4/28...yk 6..... 1.haaveissa
Jennyli.........27.................................aloitus 2008?.......3. haaveissa
Jisse78........29.................................aloitus?............... 3. haaveissa

 
Täälläpä ei sen ihmeellisempiä. Kisut oli koko päivän yksin kun oltiin töissä. Olivat pärjänneet vallan mainiosti ja kaikki tarpeet oli tehty laatikkoon! On ne ihania! =)

Ootko Unico aatellu testata vielä uudelleen? Oisko toi voinu olla kiinnittymisvuotoa? Mitä ootte mieltä?

Sulla on Jennyli ollu tapahtumarikas viikonloppu! Pitäs mennä kans käymään joku kerta Idea Parkissa. Ei oo vielä kertaakaan käyty (ollaan varmaan jotain poikkeustapauksia). :LOL: Ootteko ajatellu alottaa pikkukolmosen yrityksen jo tän vuoden puolella vai maltatteko odottaa ensvuoteen?

On noi kissat vaan hullun hauskoja :LOL: On se hassua ettei tänne palstalle oo vielä muita uskaltanu kun me neljä vaan! Meidän toinen kissa on ihan saman näkönen kun Whiskas mainoksen kissa ja toinen vähän tummempi, valkoset tassut, mahanalusta ja kaula, vähän pienempi kooltaan. Täällä on ihan hirvee ralli menossa, noi juoksee peräkanaa kuin jauhopäät!
 
No ei se Ideapark mikää erikoinen paikka oo. Toisaalta mieluummin kiertelen sitten ihan Tampereen keskustassa shoppailemassa. Mutta ylpee oon itestäni että sinne ajoin,se oli vähän niinkuin se pointti siinä käynnissä :D

Toivo teidän kisut on varmaan tosi suloisia :heart: Ja aivan ihanan värisiä jos on sen Whiskas-kissan värisiä,ihania =)
Hih,elävästi mielessä pikkukisun kaahailut ja kaikki muukin, ei niin ihana temmellys ;)

Kysyit koska alamme pikku-kolmosta yrittämään?! Hmm...jätin pallon isännälle :D
Sanoin että minun puolesta ei tarvitse ehkäisyä enää käyttää :whistle:
Toisaalta mua jännittää ja pelottaa,taitaapa sittenkin vaivata ramppikuume ;)
Mä en oikeesti tiedä :/ Katsotaan mitä tuleman pitää...
 
Maanantaista iltaa vielä täältäkin!!!

On ollut menopäivä jälleen..huhuh! Pihalla ja sisällä, mummolassa ja kaupassa. Nää on näitä ihanuuden päiviä, kun lähdetään koko poppoolla kauppaan :LOL:

Me ei olla niin kissa ihmisiä, tosin onhan ne aivan ihania pentuina, ja tiedän sen ruokamainosen missä on hurmaava kisu. Toki sukulaisilla on kisuja ja niitä kyllä rapsuttelen. Meille ei vain valitettavasti voida ottaa kun poika on allerginen kissalle ja koiralle. :(

Juhannusviikko olisi käsillä ja kaikkea muka pitäisi ehtiä tekeen ennen sitä... Lupasin anopille pestä heidän mökin ikkunat, ku hällä käsi paketissa, eikä oikein onnistu :kieh: No pikku homma, tai niin mä kait luulen.... :$ No mutta jos nuo ikkunat ehtis jynssätä, kukkia pitäisi kastella parissakin osoitteessa, ja postejakin pitäisi kasailla... olen siis lupautunut kastelu/postivahdiksi. Mutta kun ei nyt mihinkään olla menossa, niin mielelläänhän muita autan, jospa vaikka joskus itse apua tartten :)
Nii meni vähän asian vierestä, siis juhannuksena mökille lasten kanssa, ukko on töissä, joten pidetään mehubileet mummun ja papan kera. Saunotaan, paistetaan lettuja, grillataan makkaraa, tehdään juhannustaikoja, kerätään siis kukkia tyynyn alle... :D

No mutta taidan istahtaa sohvalle telkun ääreen vielä hetkeksi.
 
Tulimpas toivottelemaan hyvät yöt vielä. Olipa taas hauska Tahdon asia -jakso, satuittekos vilkasemaan? Noi nassikat "just sopivasti" taas piristy kun pitäis mennä nukkumaan. Onneks pääsen huomenna jo kolmelta niin ei niiden tarvii olla ykin niin pitkää päivää. Palaillaan asiaan huomenna ja käyppäs Unico ilmoittelemassa miten kävi, testasitko uudelleen?
 
Jennyli: Teillähän on ollut sitten oikein unikekoa väkeä ;) se on kyllä välillä tosi hienoa kun saa nukkua pitkään (ja uni riittää myös).
Jisse: Sulla sitten työntäyteistä viikkoa luvassa...
Toivo: Hienoa kun kisut oli kunnolla ;) ne on sitten oikein salonkikelpoisia :D
Tänne: juuh testasin uudelleen ;) ei voinut vastustaa kiusausta mut mut negahan sieltä tuli kumminkin, ja iltapäivällä alko uudelleen tuhruamaan :/ mielenkiintoista, en oo vielä kävässy kurkkaas paljoko on tullu... Ilta meni sitten töissä niin ei oo tänne ehtinyt kirjoittelemaan. Oli ihan tois taitoinen olo siellä ja pää ei tuntunut omalta ja muutenkin outo olo, tosin silloin kun menin töihin olo oli ihan ok ;) et tiiä sitte mitä oli ja oli lämpö noussu 37 et ei ihan kipeeksi ollu vielä tulossa. No jospa huominen olisi paremepi päivä.
 
Tiistai 19.6.07

Toivo79.......27.................................aloitus 2008........ 1.haaveissa
Unico...........27.................................kp 5/28...yk 6..... 1.haaveissa
Jennyli.........27.................................aloitus 2008?.......3. haaveissa
Jisse78........29.................................aloitus?............... 3. haaveissa

 
Tänään ei sitten nukuttukaan pitkään,ollaan herätty isännän kelloon jo 6 jälestä. Yöllä bunkkasin sohvallakin kun toinen pojista kekkuloi hereillä ja kääns ja vääns nii että sänky vaan kolisi...ei siinä sit saa ite nukuttua ;)
Voishan nuo sällit omaan huoneeseenki laittaa kun kerran isompaan kämppään muutettiin just sen takia, vaan laittaa tuo isäntä hanttiin kun harrastushuone menee sit alta :kieh:
Nooh,jokatapauksessa pojat tänne tulee siirtymään,ei siitä ees tarvii keskustella ;)

Tänään ei oo ihmeitä, tosin iltapäivällä kärrytellään mun äidille...pitäis leikata sen miehen hiukset.
Muuten ei ohjelmaa,joten ehtiihän sitä varmaan väliin tylsistyäkin :snotty:

Jussi juu lähestyy :D Teillähän Jisse kivan kuuloinen Juhannus ja mehubileet tiedossa :p
Ikkunanpesu on kyllä väliin ihan mukavaakin puuhaa,riippuen tietty millaset ikkunat on ja kuinka monta niitä täytyy pestä ;)
Mulla itelläni on hinku mattoja pesemään, siellä saa aina kivasti grillattua nahkaakin samalla :D
Tänävuonna on ihanaa kun pystyy taas ottaa aurinkoa,viimekesänä se ei onnistunut ollenkaan...alkoi heti ahdistaa masukkaana auringossa :/
Meillä ei oo jussisuunnitelmia,josko aattona pääsis kuitenki anoppilaan saunaan ja makkaran paistoon :p

Nyt aamupuurolle :wave:

Ps. Toivottavasti et tuu unico kipeeks :hug:
 
Jennyli: Ettekö te muuttaneet tarpeeksi isoon ;) et olis pojille huone ja isännälle harrastus huone ;) Meillä on kyllä tällä hetkellä sama juttu (kun (toivoton että kun) Saahaan vaavi aikaiseksi niin tää meijän tietsikka huone menee hälle, ja nää kaikki romppeet saa sitten siirtyä olkkariin (makkariin ei kiitos koneita)
 
Ompas teillä ollu aamuvirkkua porukkaa Jennyli!

Täällä voidaan hyvin "karvaiset kaksoset" voivat hyvin myös!

Oon Unico samaa mieltä sun kans ettei koneita makkariin. En salli makkariin tietokonetta enkä varsinkaan telkkaria. Makuuhuone on nukkumista ja parisuhteen hoitoa varten. Me asutaan nyt kaksiossa, joten sitten kun perheenlisäystä suodaan on muutto edessä isompaan. Ollaan alusta asti päätetty että kissoja ei päästetä makuuhuoneeseen, koska jos ne oppii sinne tulemaan niin jos siellä joskus on se vauva niin ei ne voi tulla samaan sänkyyn tai etei ne sit mee sen vauvan sänkyyn.

Meidän toisella kisuvaavilla on tänään nimpparit! En ois muuten huomannu, mut pomo sanoi töissä että teillä on sitten tänään juhlat kun on kissalla nimipäivä! Se kysyy joka päivä mitä kissoille kuuluu ja haluais että näytän sille kuvia niistä! :LOL:

Tässä odotellaan kaveria avomiehineen kylään seiskan maissa mut pitää ottaa siihen saakka kaikki hyöty irti tästä palstailusta! Ompas toi kello taas näemmä paljon! Jaahas kait se kuitenkin on lähdettävä pian tästä laittamaan kuppeja ja tarjottavaa pöytään. Palataan asiaan.
 
Hui kauhistus ;) mehän olimme jo tippuneet toiselle sivulle!
Ihana toivo kuulla teidän kisu vaavien kuulumisia. Mä meen tänään kattonkaverin kisua, se on kyllä jo aikuinen, mut tarvitsee hoitajaa jussina niin käväsen silloin siellä sen kans kahestaan niin pitää mennä esittäytymään, ettei oo ihan iohmeissään kuka tulee.
Täällä ollaan taas hyvässä olossa, tiiä sitten mikä tuo toissa päiväinen oli. mulla kun on välillä jotain ihme oloja jotka kestää jonkin aikaa eikä niistä ota selvää :)
Mä oon tehnyt tänään mansikka kakkua :D kohta pääsee maistelemaan. Aattelin tehä ihan mansikoiden kunniaksi, kun nyt tuolla partsilla on kypsynyt niin paljon masikoita et saa hienon koristelun :D ja voi se sitten olla aikainen jussi kakku :D kun muuten söisin sitä yksin tai sitte pitäs kuljettaa pitkälle...
 
Heippa!

Nyt on ikkunat pesty anopin mökillä =) Kylläpä vaan oli taas rankka homma, niillä kun on sellaiset ärsyttävät puuristikko kehikot ja ei saa irti, ja nehän oli koko ajan tiellä :kieh:
No mutta puhtaat ovat ja toivotaan et anoppi tyytyväinen :D

Naapurin postit on haettu, kukat tarttis vaan vielä mennä kasteleen :| Poika tuolla vielä möyryää sängyssään, nukkui päikkärit joten ei tule uni aikaisin ei |O
Joten ootellaan, josko vaikka itse pysyisin hereillä siihen asti kun poju nukahtaa. Ehdin jo silittää liinavaatteetkin tuossa :LOL:
Kumma siivousvimma iskee, kun saa jotain aikaiseksi, niin on pakko saada kerrasta koko omakin huusholli siivottua, ja tässä nyt riittää tota hommaa reilu 90neliöö, ei ihan hetkessä ole siivottu :whistle:

Mietinkin tässä mitä kivaa voitaisiinkaan grillailla jussina, minä en mikään superkokki oikein ole ja aina tulee sitä samaa makkaraa vaan käristettyä, maissia joskus, kesäkurpitsaa, sipulia ja tomaattia. Joskun olen sieniä rillaannut, mut mitäs te laitatte rillaukseen? Et josko vaikka viimehetken vinkkejä saisin!? :p Minä olen sellainen kaikkiruokainen tyyppi, ja lapsille olen kanssa pienestä pitäen yrittänyt opettaa kaikkiruokaiseksi, et maistaa ainakin pitää, mut jos ei tykkää, niin ei tietysti pakko ole syödä. Poika tosin on kyl aikas mukavasti tottunut äipän pöperöihin, on vaan niin haaveilija luonne, et tarttee väliin syöttää vieläkin. Siskonsa on 10,5kk ja suuttui mulle tänään kun ei saanut banaania omaan käteen, no annoin sen sitten ja kyllä se ihan oikeeseen osoitteeseen meni!!! Osa tosin hiven poskellekin ;)

Tehtiin tähän meitin rivarin pihaan tuollainen pikkuinen aita, siis pation eteen, et olis hiven näköestettä tielle... tarttis yrittää se asentaa pystyyn huomenna, sitten olisin maalausurakka vielä edessä... pojalle jo lupailin, et saapi auttaa äitiä sitten pensselihommissa :kieh: saas nähä kumpi on enemmän maalissa, poika vai aita?!?!

No mutta hauskaa pikkulauantaita kaikille!

:wave:
 
Heippa kamut :wave:

Se alkais oleen Jussi käsillä :D Nojoo,meillä se kyllä menee samalla tavalla kun muutkin päivät. Mut josko huomena pääsis anoppilaan saunaan ja vihtomaan oikein kunnolla :D

Just sain pojat nukkumaan toiveissa oikein pitkät päiväunet ;) Eivät oo tänään kun vähän nuokkuneet rattaissa kun äitini vei niitä aamupäivästä ulos.
Lounaan jälkeen oltiin vielä takapihalla pitkä tovi eli ulkoiltu on poikien kanssa.
Ihanaa että on näin hyvä ilma...toivottavasti pysyy koko viikonlopun!

Kävin tänään siellä lääkärissä. Nyt olin kovana :D En saanut lähetettä vielä gynekologille mutta sain 2 lääkkeet. Toinen on nyt sellainen jolla pitäisi saada tämä vuoto loppumaan ja toinen on keltarauhashormoonia jonka aloitan sit seuraavasta kierrosta jos tuntuu vaan pitkittyvän. Näin 3kk ja jos vieläkin vuotelee niin sit lähete eteenpäin.
Tais auttaa vauvahaaveista maininta ;)

Nyt taidanmennä hetkeksi ottamaan aurinkoa ja odottamaan isäntää kotiin. Pääsi jo 2ta mutta meni uutta kännykkää hakemaan. Sillähän se sitten leikkii koko ehtoon |O

Hih,saankohan minä pulista Jussin yksikseni täällä? No saanpahan ainakin mieleisiä vastauksia :LOL:

Oikein ihanaa,lämmintä ja rentouttavaa Juhannusta teille :hug:
 

Yhteistyössä