pirkanmaalta kolmekymppisiä kuumeilijoita joilla alkaa yritys vuonna 2008

Hellurei keskiviikkoon!
Ihan ekana Jennylille vastaan, et en ole "aito" täältäpäin... eli muutettiin vuosi sitten. Mutta mukavasti ollaan kotiuduttu.
Meillä tuo yritys on ja ei ole käynnissä, et ihan suoranaisesti en tänne ehkä kuuluisikaan, mutta aikaisemmat muksut on antanut odottaa tuloaan sen verran, että jos vaikka ensivuonna sitten tärppäisi ja sitten aloitetaan oikein kunnolla. Välillä tosin jo oltiin varmoja että olis jo tuloillaan, mutta eipä ole kuitenkaan.
No mutta kotona olen muksujen kanssa :) töihin en ainakaan tämän vuoden puolella ole menossa, ja jos sitten vuoden alusta yritystä aloitetaan, niin voipi olla et olen sitten ensivuodenkin kotona =)
Meillä on ollut sinänsä helppoja lapsia, on yleensä nukuttu hyvin, vaikka yöllä pitkään tissittelinkin ja vielä aina välillä, mut se on vaan niin helppoo ku toinen nukahtaa heti sitten...
Nätti päivä tosin tuulinen, mutta eipä sitä tartte jokapäivä niin hikinen olla. B)
Kaunista päivänjatkoa muillekin :D
 
Mukavasti tosiaan arska paistelee,onneksi B) Synkkyys tekee ihan blaah-olotilan,ainaki mulle :/

Mä oon kans pohtinu tota töihin paluuta. Äippäloma loppuu 1.8 ja fundeerannu oon joko syksyllä palais töihin MUTTA kyllä nuo vuosikkaat tuntuu niin pieniltä että tosi karulta tuntu ne jo hoitoon viedä!
Ensivuoden alusta kyllä viimeistään palaan työrintamalle. Vakipaikka olisi haaveena,olisi sitten työmaa mihin palata komosen jälkeen =)
Vaan ei sekään sitten maailmaa kaada jos vakipaikkaa ei irtoa,vanhuspuolella riittää töitä aina ;)
Syksyllä kai täytyy hoitopaikkahakemusta sit laittaa menemään.

Mä tässä kiroon ainaista sekavaa hormonitoimintaani :headwall: Ennen poikia oli liian pitkät kierrot...pojatki saanu alkunsa kp 40 ja jotain :whistle:
Poiken jälkeen on ollu taas päinvastanen juttu...tuppais oleen menkat kokoajan :eek:
Mulla oli tossa ehkäisyrengas käytössä ja sen kans kierrot oli säännölliset mutta nyt tuli renkaaseen pikku pakkotauko ja oon nyt sit taas tiputellu/vuotanu koko ajan :headwall:
Yksityiselle olis kai mentävä, ei ne tos arvauskeskuksessa mitään tiedä! Mutta kun ei oo rahaa :/
Mielenterveys menee!!! :kieh:
 
Jennyli: söpöt pojat sulla :)

Täällä sitä pojotetaan, mietinnässä on et kauppaan tarttis lähteä, kun ei ole huomiselle eväitä :D samalla reissulla tosin sais sitten jätskin, tekis kyllä hiukan mieli. Rauhallinen olo,ihanaa pitkästä aikaa...
 
tiistai 12.6.2007
Keskiviikko 13.6.2007

Toivo79.......27.................................aloitus 2008........ 1.haaveissa
Unico...........27.................................kp 27/28...yk 5.... 1.haaveissa
Jennyli.........27.................................aloitus?............... 3. haaveissa
Jisse78........29.................................aloitus?............... 3. haaveissa
 
Aika Hauska uni toi Jennyli: Nikula ja Hynynen... Kuinkas kivaa sulla sen Hynysen kans oli?!?! :LOL: Kiva kun sun pojat nukkuu niin hyvin! Millasia nukutusrituaaleja sulla on ollu käytössä? Ootko joskus tehny ihan työkses kampaajan hommia jossain liikkeessä?

Mäkään en oo alkuperäinen täältä, mut kotoisin kuitenkin Pirkanmaalaisesta pikkukaupungista. Yo:ksi tulon jälkeen oon asunu opintojen takia mm. 4 v keskisuomessa ja 3 v Kuopiossa. Tänne muutin toukokuussa 2005 ja samalla virallisesti yhteen miehen kanssa. Me on oltu yhdessä 6 v josta oon asunu koulun takia 4v. eri paikkakunnalla! Kihloihin mentiin talvella 2002. Alun perin ollaan samasta pikkukaupungista kotoisin ja tunnettu myös ennen kun alettiin olla yhessä.

Onko sulla Jennyli ollu Nuvaring ehkäsyrengas käytössä? Millanen se on käyttää? Miten vaikuttaa kroppaan esim. verrattuna e-pilsuihin?

Koskas Unico ajattelit testailla vai onko täti ilamaissut merkkejä olemassaolostaan?

Kuinka pitkään neuvotaan yleensä imettämään?

Kertokaapa kokemuksianne raskausajalta ja synnytyksestä ja miehen mukanaolosta ja reaktioista.

Kiva että tässä pinossa keskustelu käy vilkkaana. Meitä on tiivis mut sitäkin innokkaampi porukka, saas nähdä ilmaantuuko muita!
 
Toivo: oerjantai aamuna on pakko, kun päivällä lähen reissuun (äipän luokse niin pakko tietää) mut sitten onkin vaikeaa pitää salaisuus jos se näyttää kahta :D mutta eipä piä ajatella asiaa vielä
 
Kiitos,semmosia äidin pikku mussukoitahan nuo :heart:

Täällä unico peukut ja varpaatkin pystyssä perjantaille :wave:

Hih,kyllähän mulla sen Hynysen kanssa jotain kiehnäämistä oli :p Partaki oli miehellä siistittynä nii oli pal mukavampaa ;) :LOL:
Oon tämmönen metallihenkinen immeinen ja tullu kai Kotiteollisuutta viimeaikoina liikaa kuunneltua =)
Sauna-festareilla kävästiin viime perjantaina vaan en kyllä ehtinyt silloin Kotiteollisuutta näkemään :/

Oon valmistunu kampaajaks...ööö...-98 ja niitä hommia tehny sitten ns. harrastetoimintana =)
Kaikenlaista oon duunaillu tehdastyötä,siivonnu,ollu päiväkodissa ja henk.koht.avustajana. Viimesimpänä sitten kotipalvelussa jonne tarkotus olis sitten palata tammikuussa 2008 =)

Käynpäs tässä välissä kylvettämässä nuo sällit ja palaan kysymystesi pariin :D
 
mulla oli teille mukamas joku hyväkin kysymys mut ehdin unohtaa sen kun tänne palstalle pompin ;)

Mut kysellään nyt vaikka et mitä teillä on juhannus suunnitelmia?
Ja toinen kärsiikö kukaan muu matkakuumeesta?
 
Heippa!
Ompas muutamassa tunnissa tullut jo paljon luettavaa!! Siis aivan ihanaa, että on näin aktiivinen porukka!

Mulla on mennyt raskausajat oikeastaan hyvin, vaikka kaikkee vaivaa olikin, niin en sitä pahalla muistele ja lisää muksuja kuitenkin toivon. Se on aikas pieni aika kuitenkin.
Meillä mies oli mukana kummankin lapsen syntyessä, ja oli hänelle mukava kokemus. Tosin hän on ensihoitaja, et ei ollut mitenkään kammottava. Ja eihän tuo sinne "alapuolelle" mee... Siis paras apu oli se miehen mukanaolo. Eipä meinaan ainakaan ekan syntyessä ollut kukaan hoitaja mukana moneen tuntiin, kävivät vaan välillä vilkaisemassa. Kaikki kuitenkin mennyt hyvin. :heart:
Imettämisestä... tuota olikos se nyt niin, että täysimetystä suositellaan puolivuotiaaksi asti. Meillä tyttö tuo reilu 10kk ja on kyllä aikas moinen tissihirmu edelleen. Tosin tähän vaikuttaa se, et on maitoallerginen. Eikä ole sopivaa korviketta löydetty. :/ Aijon siis tuon pari kuukautta vielä jatkaa, sitten saapi ihan kaupan soijamaitoa antaa ja toivon jo pikkuhiljaa pääseväni tissittelystä, vaikka se onkin ihanaa ja niin helppoa. :D

Jennylille on ihan pakko sanoa, et ompas meillä samanlainen "tausta". Olen käynyt parturikoulua, toiminut koulunkäytiavustajana, ja tarkoitus olisi hoitajaksi vielä oppisopimuksella jossain vaiheessa opiskella. Siivousta opiskeluaikana, ja muutamia sijaisuuksia koulussa opena ja tarhassa tätinä.

No mutta tulipa kerrottua paljon...

Meillä lapsukaiset menivät ajoissa nukkumaan, onkin ollut sen verran känkkis päivä, et on ihanaa saada iltasella sellaista omaa aikaa. ;)

Unicolle niitä peukkuja oikein paljon!!!!

Palailen jälleen! :wave:
 
Nonii,josko taas pälättäis jotakin :D
Pojat menossa nukkumaan ja toivon että nukkumatti tulisi taas nopeasti ;)

Mun imetyshistoriasta sen verran että en ehtinyt sitä ihanuutta kokea kuin 2kk :/
En ottanu mitään stressiä imetyksestä ennen poikien syntymää ja yllätykseks mulla tulikin maitoa tosi hyvin. Olin jotenkin ihan varma että näillä rusinoilla (=mun tissit) ei varmaan imetyskään onnistu :whistle:
Noh,kun pojat oli sen 2kk niin mulla tulehtu umpisuoli ja leikkauksen,sairaalassaolon ja vahvojen lääkekuurejen jälkeen ei enää imetys onnistunu ja maitoki oli ihan lopuillaan.
Tuttelilla ollaanki nyt sitten posotettu ja hyvin on kasvettu ja terveenä pysytty senkin voimalla.
Kolmosen kanssa toivonkin sitten että tuota imetystä saisin jatkaa kauemminkin.
Niinhän se taitaa olla että suositukset on sen 4-6kk täysimetystä mutta toisethan jatkaa yli vuosikkaiksikin,silleen kun hyvältä tuntuu!
Ite oon kuitenki sitä mieltä että tuota imetystä korostetaan turhan paljon,ei siitä kannattaisi stressiä ottaa. Ja jos jostain syystä se imetys ei onnistu niin se ei tee kenestäkään yhtään huonompaa äitiä,se täytyy muistaa!! ;)

Mulla raskausaika sujui hyvin. Pahoinvointia ei ollu juuri ollenkaan,hirvee väsymys kylläki ensimmäisen kolmanneksen |O Siinä ennekuin alkoi liikkeitä tuntemaan oli sellanen vaihe ettei tuntunu yhtään et olis ollu raskaana. Ja sit alko tuntuun ne ihanat pikku potkut :heart:
Mä olin jotenki tosi hehkee ja elinvoimainen raskausaikana. Myös tosi tasapainoinen...sitä se avokkikin aina muistelee ;)
Olihan ne viimekesän helteet kyllä välillä raskaita viimesillään ja etanan lailla sitä mentii eteenpäin =)
Mut ainoo mikä on jääny silleen epämiellyttävänä mieleen nii oli supistukset joista kärsin raskauden puolestavälistä asti ja niihin kyllä tympäänty totaalisesti :/

Mulla oli varattu käynnistysaika rv. 38+2 aamulle mutta aamuyöstä menikin lapsivedet ja päästiin tosi toimiin ilman avitusta. Avokin kans oli puhetta että hän saa poistua ponnistusvaiheessa syn.salista koska on aika herkkä mutta isäntä olikin yllätykseksi koko synnytyksen mukana :heart: Eikä se kuulemma ollu yhtään sellaista kun hän oli kuvitellut ;)
Mä sain kivunlievitystä sen verran et kipeistä supistuksista en joutunu kärsiin eikä oo sellasesta kärvistelystä tietookaan. Ponnistusvaihe oli mulle kaikein järkyin kokemus ja A:n virhetarjonnan takia ei synnytys edistyny vaik olin ponnistanu yli tunnin,sit tehtiin eppari ja imukupilla autettiin poika ulos. B syntyi reilu 20min päästä veljestä. Yhteensä syn. kesti 9.5h.

Positiivinen yllätys on ollu että tuo mun laiskanpulskee ukko on ollu täysillä mukana tässä vauva-arjessa ja yhtä paljon ja hyvin hoitaa poikia kun minäkin =)
On aivan ihastuksissa poikiinsa :heart:

Mitäs vielä?! Nii tosta renkaasta...on Nuvaring joo =)
En oo havainnu pillereihin verrattuna mitää eroo,hyvin on käyny mulle molemmat. Halusin vaan ton renkaan siksi että jää se pillerin muistamisen vaiva. Eka kk oli vähän sellanen et mietti ja kokeiliki et onko se rengas nyt paikallaan mut nyt ei sitä enää ees muista =) Eikä siitä mitään ongelmia oo ollu.
Mut nyt oli pakko pitää tauko..siis mulla ei ollu rahaa ostaa uutta :/ Ja nää s-tanan vuoto-ongelmat läppäs heti päälle :headwall:
Siks olis mentävä yksityiselle että sais jonku syyn täle vuotamiselle,ei sekään oo hyvä että sillä renkaalla siirtää ongelmaa ja sit kun sitä kolmosta aletaan yrittää niin ollaanki saman asian edessä taas!
Ja toiseks ei oo kyllä mitenkää kivaa kulkee koko kesä rätti pershiissä :kieh:
Mutta siis rengas on ollu tosi hyvä ehkäisymuoto =)

Jokohan pojat nukkuu täytyypä käydä katsomassa...
 
Eipä meinaa tulla ei,äh :snotty:

Onpas Jisse tosiaan samanlainen "tausta" meillä =)

Ja unico täällä ei oo mitään juhannus suunnitelmia. Taitaa mennä ihan perinteisen arkirutiinin mukaan ja jos anoppilaan pääsis aattosaunaan ja grillaamaan =)
Matkakuumettakaan ei ole,en ole nimittäin ikinä käynyt etelässä joten ei sitä osaa niin kuumeillakaan. Joskus olis kyllä ihanaa päästä katsomaan vähä maailmaakin.

Mulle tulee aina näin kevään/kesän aikaan sellanen uudistus halu,pitäis shoppailla ja tehä tukalle jotain jne.
Shoppailut vaan melkein menee nyt poikien hyväks mut kampaajalle kyllä haluisin ja leikkuuttaa jotenki ihan uuden lookin =)

Hih,tulipahan kumminkin taas siitä vauvasta puhuttua tuon avokin kans :whistle: Ja johan se on tänää kummalla tuulella kun ei laittanu yhtään hanttiin :eek:
Ei edes sitä että alettais heti tekeen vauvaa,WHAT?!!?
Hyväntuulisena ja lempeenä vaan tuumi että jaksaiskohan sitä vielä yhtä tuollaista =)
Nooh,avokki on horoskoopilta kaksonen ja jos nyt menisin kysymään nii oliski varmaan jo eri mieltä ;)

Pojat ei nuku vieläkään :headwall: Pinnat vaan kolisee :D
Jokohan sitä tältä ehtoolta lopettelis :wave:
 
Nonii... täällä sitä taas ollaan... piti pitää pientä breikkiä palstailussa kun miehen kaveri oli käymässä eikä sen nähden kehdannu vauvapalstoilla pyöriä.

Onnea perjantaihin Unico! Meillä juhannussuunnitelmat että mennään torstaina anopille ja apelle, jossa grillaillaan ja saunotaan. Pe. tai la. mennään meidän mökille jossa vipinää riittää: Mun vanhemmat, veli ja siskot perh. ja me 10 aikuista ja 6 lasta ikähaarukalla 1½-7! siihen päälle 1 koira ja meidät kisut!!! Maanantaina koittaakin sitten arki ja työt kutsuu! Mitenkähän sitä edes malttaa mennä töihin ja jättää ne karvapallot tänne keskenään riehumaan!

Mitä Jennyli tarkottaa että tehtiin eppari synnytyksessä?

Ootteko muuten synnyttäneet TAYS:ssa vai jossain muualla? Millaisia kokemuksia teillä on hoitohenkilökunnasta ja siitä kohtelusta mitä saitte? Oon välillä lueskellu noita synnyttäneiden juttuja ja siellä keskustellaan onko saanu hyvää vai huonoa kohtelua...

Jaahas. kello käy ja lienee aika painua höyhensaarille. "nähdään" huomenna! :LOL:
 
täällä taas... Ada tuolla lähes kolmekymppisissä ekakertalaisissa puhui ramppikuumeesta... Mulla on vähän samoja mietteitä... Nyt vauvakuume pahimmillaan ja kun tietää että mieskin haluaa että yritys alkaa joskus ensvuonna, niin sitten kun se hetki koittaa että pillerit jätetään pois.... niin... pelottaa vaan se, että jos sitten mua alkaakin jännittää viimehetkellä...Onko muilla samanlaisia kokemuksia?



 
Toivo eppari on siis välilihanleikkaus,tehdään aina imukuppisynnytyksessä.

Taysissa olen tosiaan pojat maailmaan pykännyt. Päivänä jolloin pojat syntyivät oli sen hetkinen synnytysten ennätyspäivä ja kyllähän se näkyi.
Mulla oli kyllä yksityisyys kaukana synnytyksestä koska esim. h-hetkellä salissa oli kymmenkunta ihmistä :whistle:
Mutta lääkäriä sai välillä odotella ja esim. yleensä se epparihaava ommellaan heti kiinni niin mä jouduin odotteleen hyvän tovin ennen lääkärin tuloa. Menetinkin synnytyksessä yli litran verta ja olin punasolutipassa alhaisen hemoglobiinin ja huteran olotilan takia.

Osastot oli tosi ruuhkaiset,äitejä oli käytävillä vauvoineen. Hoitajilla oli tietysti hirvee kiire ja minäki sain melkein opetella sen vauvanhoidon yksin:eek:
Kyllä siinä oli monen moista mikä v-tutti silloin henkilökunnan taholta,siis juuri sen ettei meinannu saada sitä opastusta ja apua mutta onneksi mullaki oli muutama ihana omahoitaja jotka sit kyllä panosti muhun enemmän kun olivat työvuorossa.
Olen sairaalassa 10vrk ja siinä oli välillä muutenki tunteet pinnassa kun alvariinsa vaihtu huonetoveri ja itestä tuntui ettei pääse ikinä kotiin,koti-ikävä vaivas.
Nyt jälkeenpäin ajattelen että mikäs siinä oli ollessa...upee ilmastoitu osasto,apu lähellä ja ruoka ihan sairaan hyvää ;)
Ja sain kyllä tosi hyvän pohjan sit kotiin lähdölle kun siinä 10vrk aikana alko vauvojen hoito luonnistua jo ihan rutiinilla =)
Oli se kotiin lähtö silti tooosi jännää!!

Ramppikuume ei vaivaa ;)
Sellasta jahkaamista kyllä on että vauvakuume on päällänsä mut sit taas joku sanoo että ei vielä,eli jos nyt olis raskaana nii luulisin että se jännittäs ja mietityttäs paljon enemmän kuin mitä uutinen silloin kaksosraskaudesta.

Just eilen isännälle sanoinki ettei tänävuonna vielä kannata ajatella uutta vauvaa! Isäntä oliki sit jotenki pölähtäneen olonen kun oli eilen muutenki ihan oudolla tuulella :D Kysyinki siltä että -vai haluaako se vauvan jo?! :LOL:
Mut jotenki en haluais enää ehkäsyä aloittaa vaan saada nää vuodot nyt kuriin ja sit haluaisin alkaa opetella tätä mun kroppaa. Isännälle ei oo koskaan ollu kumin käyttö epämiellyttävää nii mentäs sit sen kans.
Vuoden alusta kun menee töihin nii sais siinä sit muutaki ajateltavaa kun vaan sen pikkukolmosen väkästämisen ja jos se vakipaikkakin vaikka yllättäs ;)
Ensikesänähän pojat tulee sen 2v. ja jos siihen 3v. ikäeroon tähtää niin yritykseen vois sit alkaa =)
Tälläset haaveet ja mietteet nyt mut saas nähdä muuttuuko mieli kunka täs matkan varrella ;)
Meillä siis Toivo tuo aloituksen ajankohta on vissiin sama?
 
Torstai 14.6.2007

Toivo79.......27.................................aloitus 2008........ 1.haaveissa
Unico...........27.................................kp 28/28...yk 5.... 1.haaveissa
Jennyli.........27.................................aloitus 2008?.......3. haaveissa
Jisse78........29.................................aloitus?............... 3. haaveissa[/quote]

 
Täällä alkaakin jo jännittää unicon puolesta =) Huomenako sitä sitten testailet?

Ja Jisselle kans toivottelen plussaonnea :heart: Toivottavasti pikkuinen ei odotuttaisi kovin kauaa!
Oletko muuten huomannut onko kuume erilainen kun on jo lapsia? Ite jotenkin kuvittelisin tai anakin toivon ettei mun kuume pääsis tälläkertaa valtaan liikaa mun ajatuksia,nyt kun on jo pojat...mutta taitaa olla toiveajattelua?!
Mua kiinnostaa hirveesti tuo millaiseksi oot kokenu tuon teidän lasten ikäeron? Meillä kun olisi tarkoituksena tuollainen ikäero kaksosten ja kolmosen välille.
Tuliko teillä pojalle uhmaa tytön syntyessä,onko jo kuinka omatoiminen ja onko ollu jo apuna vauvan hoidossa?

Ihanaa aurinko paistaa,vaan vilpakkaa tuo keli silti on. Just sain pojat puurotettua. Pitäis alkaa siivoamaan ja poikien uniaikaan leipoa Brita-kakku :p
Illalla on tosiaan ne Tupperit =)

Mulla tuntuu olevan aina jotain maratoonikirjoituksia,jaksaakohan kukaan edes lukea?! :D
Oon vaan nii innostuksissani nyt kun tieni löysi tänne,ihanaa kuumeilla taas yhdessä :hug:
Muuten oonki kyllä tällä palstalla "vanha vierailia",kuumeilin jo pojista täällä. Oon vaan nyt enää vähemmän käyny kun oon pyöriny yhdellä monikkopalstalla,yllätys ;)
Mut nyt taas intoo piukassa täällä ;)
 
Jennyli: ainahan sitä pitää olla innossaan ;) kun siltä tuntuu ja pomppia palstalta sinne tänne missä on sopivin meno.
Mä olen kyllä tykastynyt tähän palstaan, ja mukava kun saatto jatkaakkin kun räikeimmän "virheet" korjattiin uudistuksen jälkeen (joko oli mun mielestä teksti täysin vasemmassa laidassa, on tää ehkä hiukan liikaa vieläkin mutta siihen verrattuna paljon parempi.
Mitäs vielä lätisis, outo olo täällä, toisaalta pelottaa ihan hurjasti mut ei kuitenkaan pysty erittelemään mitä, mut kuitenkin on rauhallinen olo et tulee mitä tulee :) Jännää ei oo tällänen olo kyllä ollu. Ja kaiken huipuksi mun psyyke yrittää tehä mulle kiusaa (niin kuin se olisi erillinen olento poissa minust, mitä se ei ole). Meinaan mulla ollu tänään muka paha ja oksettava olo, muka pitänyt itkeä ihan mitättömistä asioista ja muutenkin ihan höpö höpö. Mut huomenna aamulla näkee sitten :) Toisaalta toivoo et olis jo aamu, ja toisaalta taas haluaisi viivytellä :D
 
Kiitti Jennyli kun päivitit ton listan =) !

Kestääkö toipuminen välilihan leikkauksesta pitkään, onko paikat kipeinä pitkään. Saanko kysyä henk.koht. kysymyksen johon ei ole pakko vastata: Aiheuttaako välilihan leikkaus myöhemmin yhdyntäkipuja ja vaikuttaako se synnytyksen jälkeiseen seksielämään? Olen vain jostain lukenut että niin saattaa käydä. Sekin lienee kuitenkin yksilöllistä.

Onko teillä Jisse siis jo yritys käynnissä? Saanko Jisse kysyä, miten kerroitte esikoiselle että äiti odottaa uutta vauvaa ja miten esikoinen on reagoinut pikkusiskoon?

Musta on Jennyli vaan kiva että jaksat tarinoida, niitä on kiva lukea.

Voi Unico sulla on jännät paikat... Tuu sitten heti kertomaan miten kävi...jookos!

Mustakin on kiva tää palsta, kiva että innostuitte. Ollaan samanhenkistä ja -ikäistä porukkaa. Kaikki tuntuu olevan samalla aaltopituudella. Saas nähdä onko tää meidän neljän porukka vai uskaltautuuko joku muukin tänne.

Täytyypä taas vilkaista morosta vauvaosasto että millasia vauvoja on tullu vaikken niitä ihmisiä tunnekaan. Mun harrastuksiin nimittäin kuuluu lukee ke. moron vauvaosasto ja su. asiat ja ihmiset-liitteestä hää- ja kasteilmotukset. Kiva tutkia, minkälaisia nimiä lapsille on annettu ja katsella niitä ylisöpöjä vauvan kuvia!

Varasin tänään kissoille rokotusajan kaupungin eläinlääkäristä. Maksaa 2 kissaa yht. 71 ?, eka kissa 48? ja toka kissa 23?. Neloisrokote, kaikki muut paitsi rabies kuuluu hintaan. Ostin myös jo matokuurit valmiiksi odottamaan. Saan sit madottaa ne viikonloppuna. Jipii varmaan kädet naarmuilla kun tungan ruutan suuhun :LOL:




 
Huh,ne olis nyt sit Tupperit takana ja viimeinenkin vieras lähteny =)
Tiiätteks,tilasin melki 50e :eek: ja sain myyntiäki niin hyvin että mulle tulee kaiken maailman lisälahjoja+tietty emännän lahja...mihin helv. mä ne kipot tungen kun kaapit jo ennestäänki vääränä :whistle:
Pojat nukkuki ensimmäisen tunnin mut herättyään oli kyllä ihmeissään ku tätiä oli ympärillä kun pipoo :D

Huh,sulla alkaakin olla unico jännät paikat,kuinka saat untakaan? Tuuhan sit heti meille kertomaan =)

Ja toki saat Toivo kysellä, minä oon sen verran härski että ei täs mitää salailtavaa oo ;)

Voi helketti kun alko taas tökkiin nää sivut,murr :kieh: Ei tästä ny tuu mitään :/
Tuun vastaan myöhemmin :wave:
 
Se taiski olla vika täs meidän koneella...pyöritti virustorjuntaohjelmaa nii siks tökki. Mut jee,nyt pelaa :D

Nii siitä välilihasta...Kyllähän se synnytyksen jälkeen tietty kipee oli mut nopeesti parantu ainaki mulla.
Oltaisko oltu yhdynnässä 4vkoa synnytyksestä ja varovastihan sitä täytyi edetä,kyllä se silleen hiukka kiristi silloin. Mut liukuvoidetta käytetään ja se auttaa. Syn. jälkeen on limakalvotki nii kuivat että liukkari on tarpeen ;)
Ei oo meidän seksielämään kyllä tuo vaikuttanu mut täytyy sanoo et kyllä se synnytys tuota alapäätä sen verran muutti et itellä tulee välillä sellanen ämpäri-olotila :/ Mies ei oo kyllä ikinä valittanu et olisin löysä,itestä vaan tuntuu.
Lantionpohjalihakset meni kans tosi huonoon kuntoon ja niitä oon yrittäny reenata. Pidätyskyky oli aluks aika huono :/

Mulla on muuten ihan sama "harrastus" kun sulla Toivo =) Syntyneitä ja kastettuja tulee aina vilkaistua ja nimiä mietiskeltyä että mikä olis kenties seuraavalle mukava ;)

Onkos teillä viikonloppusuunnitelmia minkälaisia?
Mahtaakohan mulla olla täällä turinaseuraa silloin ;)

Kyllä on taas ähkytila tosta kaikesta makeesta :x Ei oo tullu muutamaan pävään syötyä oikeen oikeeta ruokaa ja nyt alkaa jo tuntua sellaselta että kroppa vaatii pottua ja lihaa :D
Jotenki menny täs touhutessa tjtn. ja jääny syömiset tonne herkkujen puolelle :p

Ja taas alko tökkiin,jo nyt on... :kieh:
 
;) totta kai tulen kertomaan. Ja uskoisin että ens yönä uni maittaa kun ei oo pakko aamulla herätä niin voi valvoa ja mennä yhtä aikaa ukko kullan kanssa nukkumaan ja nukahtaa hänen lähelle niin sillon uni tulee helposti, joskus vapaa päivinä ei meinaa ylös päästä kun köllötellään. Meillä kun ei aina niin tiivistä tää näkeminen ole molemmat vuorotöissä :D
 
ai juu, mäkin muka puoli huolimattomasti luen ne vauvojen nimet ja katon kuvat, siis kun tuo pitää tehdä töissä niin ei voi kovin näyttävästi sitä tehä :) siellä en aio paljastaa mitään.

Mulla menee viikon loppu äippän luona et mua ei varmaan täällä hirveästi näy, sattuneesta syystä en aio kertoa äipälle vaikka olisi plussa tulos, se kun on hiukan lörppä :LOL: Mut muuten kelpo tapaus. Tosin viimeksi kun se kävi kylässä, niin kehu et kun hänestä tulee mommo niin menee aino jalassa töihin :) tuumasin vaan et onko veljet oireilleet sen suuntasta et tulis ;)
 
Voi kun kuulostaa ihanalta tuo ukko kullan kanssa köllöttely :heart: :heart:
Meillä ei tuota niinkään harrasteta mutta se on kyllä tosi että siinä läheisyydessä tulee kyllä uni heti...ite pilkin aina sohvalla pää avokin sylissä :D
 
Kyllä mä täällä viikonlopun vietän varmaan keskustelemassa, varsinkin kun oon huomisillan ja yön yksin kotona. La. meenkin töihin ja la.iltana tulee sit kisuvaavit! Tuskin mulla on "parempaa" tekemistä kuin täällä lörpötellä.

Mekin harrastetaan tota köllöttelyä viikonloppuisin aamulla. Mikä on sen ihanampaa... Jaaha pian alkaakin teho-osasto. Taidampa käydä värkkäämässä kupin kaakaoo ja istahtaa tehistä tuijottamaan. Yks ihan ehdoton lempparisarja! Palaillaan asiaan...
 

Yhteistyössä