Pinoon kivat, mutta EI NIIN YLEISET poikien nimet!!!

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Mun lempparinimiä on Nikolas :heart: , Kaspian, Kasimir, Jooa, Petrus, Elian, Eljas, Kaius, Marius, Marlo, Kaspar, Bastian.

Sitä, montako mitäkin noista nimistä Suomessa on, en tiiä.

kamalia nimiä!!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mun lempparinimiä on Nikolas :heart: , Kaspian, Kasimir, Jooa, Petrus, Elian, Eljas, Kaius, Marius, Marlo, Kaspar, Bastian.

kamalia nimiä!!
Sun mielestä.
Mä taas en ikinä antaisi omalleni mitään Miro, Niko, Mico, Veeti- tyylistä nimeä, tai Toivo, Onni, Otso- tyylistä. Oikeastaan yksikään kalenterista löytyvä nimi ei mua miellytä, ei tytön eikä varsinkaan pojan nimi :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja pah:
No aivan älyttömät kriteerit!
ei muka voi ottaa edes sellaista nimeä joka miellyttää, pitää sekin hyljätä jonkun ihme seikan takia. mahtaa lapselles tulla joku kamala ja outo nimi, en uskalla edes kuvitella mikä teidän esikoinen on

pistä vaikka pöljä
Jokaisella omanlaisensa kriteerit ja yleensä niihin on perustelut. Esikoisen nimi on yks noista mainituista ja tosiaan ihan perussuomalainen, vaikkakin harvinaisempi versio. Nimen miellyttävyydestä sen verran, että yksinhän mä en asiaa päätä... Sehän tässä ongelma onkin, kun mies ei voi kuvitella lapselleen sellasia nimiä joista mä tykäisin.

Sun mielestä nimen hylkääminen vaikka sen takia, että on jollain idiootilla, voi olla huono syy... Ite en haluu lapseni muistuttavan mua ihmisestä josta en tykkää ja tuskin oon ainoo joka näin ajattelee. Mimee sä lapses oman mieles mukaan, niin mäkin teen.

kamalia nimiä!!
Sun mielestä.
Mä taas en ikinä antaisi omalleni mitään Miro, Niko, Mico, Veeti- tyylistä nimeä, tai Toivo, Onni, Otso- tyylistä. Oikeastaan yksikään kalenterista löytyvä nimi ei mua miellytä, ei tytön eikä varsinkaan pojan nimi :snotty:
Harmaat taas veetuilee. Taitaa niiden mielestä nimien valinnassa olla vaan yks oikee tapa ja heidän mielestään kivat nimet ainoita hyviä. :whistle:

Mites jo ehdotettu Iikka?
Sekottuu miehen nimeen, kun on niin saman kuulonen. Muuten kyl tykkään.

Alkuperäinen kirjoittaja yksäiti84:
ainiin mutta Peetun sun mies hylkäs jo? =)
Juu, niin teki. :( Ite tykästyin tuohon nimeen jo sillon, ku eka kertaa kuulin. Samoin esikoisen nimeen. Tuli heti sellanen ajatus, että tuon nimen voisin antaa omalle lapselleni.

tuleva mamma
Ihanaa.. mun pojalle suunnittelemaa nimeä ei ole tässä listassa:) ihanaa ettei oo yleinen. Joskus mieleisiä olleet Veeti, Elias yms. mutta tuntuu että ovat joka toisella lapsella jo melkein.. ei sellasta kehtaa laittaa enään..

Ehdottelisin täältä sellaisia kuin:
Herkko
Ante
Veetu

Yhteistyössä