Ihana nimi, ei mennyt läpi miehelläni, kun pojalle nimeä mietittiin.Alkuperäinen kirjoittaja pehmix:Jos meille vielä joskus tulisi poika (tooooodella epätodennäköistä), tulisi nimeksi:
Noel
Ei tosin sovi muuten sun ehtoihin kuin harvinaisuudellaan.
Mitkä on olleet mieleisiä?Alkuperäinen kirjoittaja Myy-80:Harvinaisia seassa. Mietintään...
Sisu ja Oula ainakin... Tosin en o tarkistanu täyttääkö harvinaisuuskriteerit. Miehelle tuskin menis läpi, kun pitäis sointua esikoisen nimeen. (jota en paljasta harvinaisuuden takia)Alkuperäinen kirjoittaja jarna36:Mitkä on olleet mieleisiä?Alkuperäinen kirjoittaja Myy-80:Harvinaisia seassa. Mietintään...
Näin jossain ohjelmassa tilaston... Sepä siinä.Alkuperäinen kirjoittaja jarna36:Veetihän on tällä hetkellä kolmen ylesimmän nimen joukossa Suomessa
Et haluis kertoo...? :saint:Alkuperäinen kirjoittaja jarna36:Meidän pojan nimisiä ei ole kuin yksi Suomessa ja on silti suuhun sopiva suomalainen nimi =)
Mun mielestä Viljami on tosi yleinen tällä hetkellä.... Tiedän monta pientä Viljamia.Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:Viljami, ei kovin yleinen etunimenä, toisena ja kolmantena nimenä enemmän. :heart:
Mun pikkuveli on Martti, eipä oo muita Martteja vastaan tullut.
Alkuperäinen kirjoittaja Ainakin:Jooa- nimisiä on tällä hetkellä 252
No ehkä niinkin. En vaan haluu sellasta nimee lapselleni, jonka tiedän tulevan joka toisella kadun kulmalla vastaan tai luokalle osuvan kolme samaa tms. Esikoisen nimi on vanha perussuomalainen, harvinaisempi versio vaan. Samaa linjaa haluisin jatkaa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksi sen pitää olla niin harvinainen, että alle 5000 pitäis olla? Minusta olisi paljon parempi valita itselle mieleinen nimi ja lapselle sopiva kuin väen vängällä etsiä jotain tiettyä harvinaisuusluokkaa.
Kaikenlisäksi yleensä nämä harvinaiset nimet on seuraavana vuonna top ten nimiä eli vaikka ois nyt alle 5000 niin kohta niitä on ja paljon.
Mulla ihan sama juttu... Tulee se kimitys mieleen ja ne ilmeettömät kasvot. Eikä millään pahalla kyseistä henkilöä kohtaan.Alkuperäinen kirjoittaja SuukkoSuulle:Kimi ois ihana, mut en tykkää ku sit assosioituu Räikköseen. Mitäs muita Kim alkusia/vastaavia kauniita nimiä olis?
Juu Noide vuoks en siitä nimestä pidä vaiks muuten kaunis nimi on mu mielestä.. :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Myy-80:Mulla ihan sama juttu... Tulee se kimitys mieleen ja ne ilmeettömät kasvot. Eikä millään pahalla kyseistä henkilöä kohtaan.Alkuperäinen kirjoittaja SuukkoSuulle:Kimi ois ihana, mut en tykkää ku sit assosioituu Räikköseen. Mitäs muita Kim alkusia/vastaavia kauniita nimiä olis?
Olisin halunnut pojastani Joakim nimisen, mutta mieheni ei sitä kutsumanimeksi kelpuuttanut, kum ei ole kunnon suomalainen simi ja vääntyy kuitenkin Kimiksi.Alkuperäinen kirjoittaja SuukkoSuulle:Kimi ois ihana, mut en tykkää ku sit assosioituu Räikköseen. Mitäs muita Kim alkusia/vastaavia kauniita nimiä olis?
Pentti, yäk!Alkuperäinen kirjoittaja täs:jerkko, jetro, jenri, miikka, jarkko, jaakko, tuukka, pertti, vertti, mortti, pentti...