Pino Kaikille Vauvakuumeisille Jotka Eivät Halua Pinoutua

Tervetuloa mukaan Espe

Nyt on joulupiparit leivottu lasten kanssa. Ja aika monta syötykin.

SantaMaria. :hug: Yritystä vaan seuraavaan kiertoon.

On tää kumma miten mieli heittelee. Vuosi sitten (kun ite ei vauva ollu mielessä ) olin tosi ilonen kun joku kertoi olevana raskaana, ja toisaalta hirveesti ei vauvauutisia silloin kuullukaan. Nyt tuntuu että kaikki tutut ja kaverit raskautuu. Ja mun on tosi vaikee olla aidosti ilonen kun omaa vauvaa ei kuulu. Eikä tässä nyt vielä kovin kauaa ole yritetty, joten mitkähän on fiilikset jos raskautuminen kestää vielä monta kuukautta.

Taidan mennä piparipurkille ja glögille!

Meillä ei edes vielä yritetä.. Jotenkin taas olo niin aaarrrggg.. Tosin menkkojenkin pitäs alkaa mut silti. Tahtois vaan niin kovasti äidiksi.. Mutta miestä pelottaa kaikki mahdollinen. Tai sit vaan sanoo etttä pelottaa ku ei vie oikeesti haluu kasvaa aikuiseks vaikka pitäs jo olla. Onko mitään neuvoja miten saa mieheni pelkäämään mahdollisimman vähän? Onko kohtalotovereita?

Hei taas. Menkat alko tuossa viikko sitten.. no, eipä siinä mitään, uutta yritystä vain :) Ihan kivaa tää yrittäminenkin on, etenkn kun nyt on vasta toinen yk meneillään :p ei pitäis olla hätähousu :LOL:

Chili: Meillä tuo esikoinen sai alkunsa vähän vahingossa, silloin oli suhdekkin hieman huonossa jamassa.. eli aika shokki oli molemmille. Jotenkin vaa siinä mahan kasvaessa kaikki asiatkin selkeentyi, nyt ollaan onnellisempia kuin ikinä!! Omasta kokemuksesta voisin sanoa sen, että ne asat vaan loksahtaa paikalleen ihan kuin itsestään. Asiat vaan järjestyy. Ne "uhraukset" mitä lapsen takia täytyy tehdä.. ne tekee ihan mielellään =) eikä ne uhrauksilta tunnu ollenkaan. Eikä se elämä lopu lapsen tultua, vastuuta pitää kyllä ottaa ja paljon, mutta lapsen kanssa pärjää paremmin kun ei ota kaikkia asioita niin hirveän vakavasti vaan kuuntelee vaistoaan ja heittäytyy mukaan.

Tervetuloa espe :wave:

Jaa meillä kaikilla näyttää olevan sama homma,että palauduttiin maanpinnalle menkkojen myötä |O

Mulla oli jo 2 päivää myöhässä, mutta sitte alko..:ashamed:

Ei auta kuin piettää peukut ja varpaat pystyssä meille kaikille,että tärppää :saint: :heart:

Kauas te olette jo yrittäneet vauvaa? Mie lopetin pillerit (muistaakseni) heinäkuun puolessa välissä...

tuossa huomasin etten pyhässä yksinkertasuudessa esittäytyny millään tavalla =) . niin siis, oon 28 v yhden 4 v:n äiti ja 14 v:n "äitipuoli" eli tässä nyt sitten ensimmäistä yhteistä, yhteensä kolmatta, lasta yritellään kovasti. olipas taas selkeetä....

menkkoja ei vaan näy. eilen soitin terkkariin ja sieltä sanoivat että tekee vielä ens viikon alussa testin ja sit vartoillaan vielä viikko, jos ei siltikään näy menkkoja, niin sitten lääkärille. katotaan ny miltä sitten ens viikolla näyttää. että eipä tässä omasta navasta ole paljo kertoilemista. ai niin ja pillerit on lopetettu vasta ny marraskuussa.

täältä onkin kaikki hävinny johonkin... no, höpisen sitten itekseni

tänne ei edelleenkään ihmeempiä. nega tuli taas testistä, että voitte laskea peukut ja varpaat alas. eikä se nega (vielä tässä kohtaa) niinkään harmita, vaan ihmettelen missä pirussa se täti luuraa. pittää varmaan ens viikolla sitten ottaa yhteyttä lääkäriin.

tribal - soitin terkkariin siitä ja sanoivat, että apteekin testit on niin luotettava nykyään, että tuskin TK:ssa muuks muuttuu. katotaan ny. aattelin että soitan ens viikolla neuvolan tätille ja pyydän lähetettä labraan jos ei mitään ala tapahtuun. on tää vaan niin outoa, ku ei mul oo koskaan tälläi käyny =)

espe - Tuo on sitte hyvä tietää itelläki,että ei tartte mennä TK:seen tekemään testiä :whistle:

Toivottavasti saat jotaki vastauksia epätietoisuuteen =)

Saas nähhä koska mie saisin testata sen niiiiiin toivotun plussan.. :kieh:

Meidän esikoinen ei ole enää mikään pikkuvauva vaan iso(pieni) tyttö! Eilen otti ekat askeleet ilman tukea ja loppukuusta juhlitaan tytön 1v synttäreitä :flower: Onneksi viihtyy vieläkin sylissä, ainakin joskus ja tulee ihan itse halaamaan :heart:

Ihan hirmu nopeesti on menny vuosi. Hurjaa, ihanaa ja vähän haikeeta.

MÄ OLEN RASKAANA!! =) Oon tehny varmaan 4 testiä ennen ku ois pitäny alkaa menkat ja kaikki näyttäny negatiivista, mut tänään, kp 39 taas testasin ja näytti plussaa. HUI! en voi uskoa! Ihanaa!!!!!! Toivottavasti vaan jaksaa mukana pysytellä.... :heart:

Meni lokakuu ja marraskuu... Toivottavasti saan testata ensi viikon ma-ti. Viimeiset kolme päivää on maha ollut sekaisin (ei vatsatautia) ruoasta ja ilman ruokaa, välillä painontunnetta alavatsalla, rintoja on pistellyt 2 viikkoa... Tuota mahan sekaisuutta lukuunottamatta näitä samoja oireita on ollut ennenkin mutta ei ole tarvinnut testata. Km:n jälkeen on se hyvä puoli kuitenkin ollut, että kiertoni on ollut säännöllinen 1-2 päivän vaihtelulla, joten jos siltä näyttää, ensi viikolla toivottavasti saisin testata.

Onnea PojanÄiti!! :flower: Jee!!
Jännää, miten sitä voikaan ihan oikeesti iloita tuntemattoman ihmisen plussasta =)

Toivottavasti lääkärillä on espelle jotain hyvää kerrottavaa..

Mulla venähti tuo edellinen kierto aika pitkäksi, 37 päivää... luulin silloin oviksen olleen joskus kp16 paikkeilla, mutta eipä tainnut olla :LOL: Nyt on menossa kp 18 ja luulin bonganneeni oviksen, mutta saa nähdä nyt.. pitää pelata varmanpäälle ja olla aktiivinen ihan kierron loppuun saakka ;)

G:Missä vaiheessa olette ottaneet ovistikut, lämmönmittailut, greippimehut ym. avuksi??

Itse alunperin ajattelin, että jos ei puolen vuoden yrittämisen jälkeen ole tärpännyt niin voisi jotain apukeinoja käyttöön. Tällä hetkellä menossa vasta yk 2 ja mieli on tuon asian suhteen pysynyt samana. Raskausvitamiineja tosin olen syönyt jo pitkään, siis noita multitabseja. Itseasiassa en missään vaiheessa edellisen raskauden jälkeen ole niiden syöntiä lopettanut, sillä niitähän suositellaan myös imettäville :xmas:

PojanÄiti :flower: :heart: Onneksi olkoon! Aivan mahtava uutinen =)

G: En ole käyttäny mitään noista ainakaan vielä..

Yrityskuukausia on kohta jo 5kk |O

Mie tulin sitte kipeäks... Kurkku kipeä ja yskä :kieh: Tartuttivat työmaalla minut tieten kun siellä on kaikki kipeänä...Tai sitte johtuu, kun olin eilen ilman pipoa liikenteessä ja oli kylmä viima :xmas: :|

Onnea PojanÄiti :flower:

Itse olen käyttänyt ovistikkuja, vitamiinit+ extrafoolihappo, vehnänalkioöljy. Greippimehua kokeilin yhden kierron mutta mulla hävis kaikki limat :x joten hylkäsin sen mulle sopimattomana keinona. Niin ja E-epaa vuorotellen vaö:n kanssa. Vitamiineja ja E-epaa käyttäisin muutenkin. Miehelle syötän myös vitamiineja ja hivenaineita :saint:

Tulin tänne kurkkimaan josko sopisin tähän porukkaan. Kun en oikein semmosta pinoa löytänyt missä vielä pohdittais uutta vaavia. Muutenkaan en noita kiertoja, oviksia ym. seuraa muuta kun sen että rätit on valmiina kerran kuussa. Meillä kyseessä olis sitten jo neljäs muksu jos tässä nyt kehdataan vielä yhtä toivoa.

Chili: miehet on yleensä tosi hitaasti lämpeäviä ja tekee mun mielestä asiasta liian isoon haloon ottaen huomioon että mehän se muksu kannetaan, synnytetään ja imetetään. Jos se miehistä olis kiinni niin kyllä ihmis rotu olis aika lyhyt ikäiseksi jäänyt :LOL:

PojaÄippä: onnea plussasta :flower: (näitä uutisia lukiessa kuume vaan nousee ja nousee :) )

PojanÄiti jumbo ONNITTELUT! tervetuloa elokuisiin :hug:
Mä sain plissan testiin 8,12. Ihan hetkenn mielijohteesta tein testin (nännit oli kippeinä) ja yllätyksekseni plussa kp28, vaik menkkoja en olis viel ootellu kahteen viikkoon. kaks edellistä kiertoa ollu 50 ja sitä edellisetkin pitkiä :eek:

lentää :wave: tänks..Enköhän mie selätä tän räkätaudin jotenki :whistle:
Oon syöny kurkkupastilleja ja juonu kuumaa niin ei ole enää niin paha kurkkukipu tai olo muutenkaan..

Onnea zuku plussasta :flower: :heart:

Teretulemast maximilian mukaan vain :wave: :flower:

Saapa nähä taas ens kuun alusta, että vaihetaanko meillä rättejä vai vaippoja jatkossa :p

Olen koittanu olla ressaamatta asiaa enää, mutta töissä ollessa tulee jännitettyä kroppaa jollain ihmetavalla, kun ikinä ei tiä mitä tapahtuu töissä ollessa :snotty: Joka päivä on erilainen...

Yhteistyössä