Pino Kaikille Vauvakuumeisille Jotka Eivät Halua Pinoutua

Tervetuloa uusille :wave:

Kuinka pitkään ootte käyttäneet ehkäisyä ja kauanko teillä on menny ehkäisyn lopettamisen jälkeen, että on tärpänny?

Ite syöny/käyttäny 4,5 vuotta ja lopetin tuossa heinä/elokuussa ja vielä ei ole tärpänny vaikkakin olin näkeväni avomiehen kanssa haamun testissä jonka tein viime perjantaina :eek:

Pitää ootella menkat josko alkaa vaikkakin eivät ole tervetulleet :LOL: Ja testailla sitte uuestaan jos on aiheellista...

Marleena -84;

Kyllä ainakin minun miehelläni tuli suorituspaineita edellistä lasta yrittäessä, luulin jo ettei mitään saada koskaan alullekaan kun aina oviksen aikaan ei tullut yrittämisestä mitään. Avoin keskustelu auttoi ja aika. Ja tietysti se auttoi kun se plussa viimein tuli =)
Tällä kertaa en aio edes kertoa milloin ovuloin enkä painostaa miestä puuhiin, viimeksikin ovis meni ohi mutta en sanonut mitään koska mies oli väsynyt eikä jaksanut. Minun mieheni ainakin on kovin herkkä ja vaikka hän toivoo että tulisin raskaaksi ei hän kestä painetta seksistä suoriutumisesta oviksen aikana. Hankalaa mutta näin se vain on :/

Perhoinen84
Alkuperäinen kirjoittaja Tribal:

Kuinka pitkään ootte käyttäneet ehkäisyä ja kauanko teillä on menny ehkäisyn lopettamisen jälkeen, että on tärpänny?

Ite syöny/käyttäny 4,5 vuotta ja lopetin tuossa heinä/elokuussa ja vielä ei ole tärpänny vaikkakin olin näkeväni avomiehen kanssa haamun testissä jonka tein viime perjantaina :eek:

Pitää ootella menkat josko alkaa vaikkakin eivät ole tervetulleet :LOL: Ja testailla sitte uuestaan jos on aiheellista...
Mulla esikoisen kanssa söin vuoden pillereitä ja heti ekalla kierrolla kun olin lopettanut pilsut tärppäs.Tokaa yrittäessä nappas heti ekalla kierrolla enkä syönyt silloin mitään ehkäisyä.
Nyt olen syönyt puoli vuotta pillereitä ja aijon jättää ne pois heti vuoden vaihteessa,ellei jo kandeis nyt ?(yritys alkaa tammikuuussa)

Perhoinen84

Sullahan on käyny sitte aika hyvin, kun noin nopeasti tärpänny.. Mie jättäsin jo pois pillerit, kun kerta meinaatte kolmannen pyöräyttää ;) Onnea yrityksiin =)

Voipi olla, että on tärpänny jo meilläkin, mutta pitää jaksaa oottaa vielä viikko..

Perhoinen84
Perhoinen84

Sullahan on käyny sitte aika hyvin, kun noin nopeasti tärpänny.. Mie jättäsin jo pois pillerit, kun kerta meinaatte kolmannen pyöräyttää ;) Onnea yrityksiin =)

Voipi olla, että on tärpänny jo meilläkin, mutta pitää jaksaa oottaa vielä viikko..
välillä on tunne että mun ei tarvii kuin nukkua miehen kanssa samassa sängyssä niin tuun raskaaksi :|

Alkuperäinen kirjoittaja Perhoinen84:
Perhoinen84

välillä on tunne että mun ei tarvii kuin nukkua miehen kanssa samassa sängyssä niin tuun raskaaksi :|

Jaahas :snotty: Teillähän on sitte paremmin kuin hyvin asiat :D

Perhoinen84
Perhoinen84

Noo toivottavasti,tai sitten käy niin kun nyt yrittämällä OIKEIN yritetään niin ei tuu mitään :|
Mites tribal oliko se oikee plussa vai ?

Perhoinen84

Noo toivottavasti,tai sitten käy niin kun nyt yrittämällä OIKEIN yritetään niin ei tuu mitään :|
Mites tribal oliko se oikee plussa vai ?

Ei kannata yhtään ottaa ressiä vauvanteosta :)

Kyllähän sitä oottaa tulevaksi kovastikki, mutta pitää ottaa rennosti niin tulee se sieltä kun on tullakseen =)

En mie ole vielä tehny testiä uuestaan, kun ootan eka alkaako menkat vai ei. Haamu se kyllä oli (ainaki näytti siltä) :D

Aika kalliita nääs tehhä nuita testejä niin pitää ootella jännityksellä..

Oltiin kyllä aika aktiivisina oviksen aikaan, mutta saa ny nähhä tärppäsikö ;)

tribal sähän pidät meitä suorastaan jännityksessä... Milloinkas sulla olikaan seuraava testipäivä? Pidän täällä sulle peukkuja että haamu jaksaa muuttua vahvaksi plussaksi!

perhoinen84 mä kun aattelin että me saatiin esikoinen helposti, mutta ei kyllä ole mitään verrattuna teihin! Ihanaa että joukkoon mahtuu niitäkin jotka raskautuu helpommin! Antaa vähän toivoa tähän omaan yritykseen.

Mies tuli eilen siihen tulokseen ettei ymmärrä meitä naisia. Mullakin esikoisen odotusaika oli aika hankala ja ei se synnyttäminenkään kuulemma kauheen helpolta näyttänyt (vaikka onkin kiusannut mua että sehän oli vaan sellainen plop plop ja vauva oli maailmassa. Synnytys oli siis kohtalaisen helppo ensisynnyttäjälle, ponnistellakin piti vain parisenkymmentä minuuttia). Mutta että kaiken sen jälkeen haluan uudestaan siihen samaan olotilaan ja tilanteeseen! :eek: Kaikki ne vaivat ja kivut! Ja että haluan sitä vielä näin paljon! Ei mene miehen jakeluun. Kerroin että luonto äiti on ihmeellinen kun saa naisen unohtamaan ne negatiiviset asiat odotuksesta ja synnytyksestä, mutta sehän on suorastaan pakollista evoluution ja lisääntymisen kannalta! Eihän kukaan meistä haluaisi lapsia jos olisi tarkasti muistissa ne ikävät asiat! Hyvä jos edes sitä ensimmäistä tahdottaisiin... Onneksi on luonto äiti keksinyt sellaisen pienen kikan kuin äidin rakkaus ja antanut sen meille niin voimakkaana että se peittää alleen ne huonot puolet! :LOL:

Mutta nyt tämä kuumeilija lähtee töihin kaitsemaan seuraavaa lasta. Palaillaan taasen.

Täällä taas =) Oon ollu töissä niin ei ole kerenny tänne..

Mulla pitäs alkaa ens vklla menkat ja jos ei ala niin sitte testaillaan uuestaan ;)

Ois aika ihana lahja hellulle, jos sais isänpäiväksi plussan :heart:

Kiitos Marleena-84 :hug:

Ja diddlina :hug: sulle ja onnea uuteen kiertoon :)

Diddlina :hug: ja onnea seuraavaan kiertoon.

Raskautumisaikoja joku kyseli: esikoinen sai alkunsa heti kun jätin pillerit pois, toista tehtiin puoli vuotta, kolmas tärppäs heti, neljäs tärppäs 4. yrityskierrosta. Pillerit ollu käytössä ennen esikkoa ja ekan ja tokan välissä. Kolmosen jälkeen oli hormonikierukka 8 vuotta, nelosen jälkeen oli kanssa hormonikierukka vuoden verran. Nyt on siis yritystä ollut heinäkuusta asti.

Marlena: niin se menee että äidin rakkaus saa unohtamaan raskausajan vaivat ja synnytyksen tuskat. Joku on joskus lohkassu että jos äidit ja isät olis vuorotellen raskaana ja synnyttäis, ei perheissä olis kuin max 3 lasta, eka äiti, sitten isä, sitten äiti ja isät ei siihen hommaan enään uudelleen ryhtyis :LOL:

Joo, tänne ei sen kummosempaa. Tasasesti on peittoja heiluteltu mutta vielä ei kannata moneen viikkoon edes ajatella testailevansa.

plussatuulia kaikille

mä söin monta monituista vuotta pillereitä, sittenkun esikoista alettiin tehtailemaan, niin kolmannesta kierrosta tärppäsi, kakkosen aikaan taas sitten het ekasta kierrosta. itselle oli pieni järkytys että nytkö jo se tärppäsi, näin heti, että apua enhän mä kerennyt valmistautua yhtään! :D mähän kärsin valtavasta synnytyspelosta mutta kaikki meni kuitenkin ihan hyvin vaikka koko raskaus menikin panikoidessa.

mites muut, onko teillä aikasemmat raskaudet sujuneet hyvin? kute jo aikasemmin mainitsin, kakkosen aikaan kärsin ihan järkyttävästä synnytyspelosta joka varjosti raskautta. nyt kun vielä ollaan haaveilu asteella niin olen ollut ihan rauhallisin mielin mutta sittenkun kolmosen alkaa olla ajankohtainen niin tiedän että pelko alkaa nostaa taas päätään ja sekin vähän hidastaa tätä meidän vauvanteko projektia...

Mukavaa että tämä pino on saanut uusia jäseniä ja pysynyt hengissä :wave:

Kaikille hirmuisesti plussaonnea :heart:
toivottelee Ls ja 10+0 =)
kovasti odottelen ultra-aikaa että näkisi onko kaikki hyvin....

Muistatte olla stressaamatta liikoja :hug:

Heippa kaikki! Teen sunnuntai-aamuna testin vaikka kk pitäs alkaa vasta ti, haluan kuitenkin varmistua onko isänpäivälahjaa vai ei =) Odotukset ei oo kyllä hirmu korkeella, ainoastaan yks pupuilukerta otolliseen aikaan, ja silloinkin ovis saattoi jo olla ohi... Tästä seuraakin kysymys:

Onko kellään tuntumaa oviskivuista, että alkavatko jo ennen kuin munasolu irtoaa vai juuri silloin? Mulla tuntuu joskus sellainen vihlaiseva isompi kipu munasarjassa ja olen ajatellut että se on solun irtoaminen. Tässä kierrossa kuitenkin jomotti hulluna mahaa ensin yksi päivä ja sitten pari päivää vähän vähemmän, ja silloin vihloikin, tai sitten kuvittelin vain koska jos ovis oli se eka päivä niin sitten meni ohi. No, pian se nähdään :D

tuliko isänpäivä plussia? Mun oli tarkotus testata, mut en päässy loppuviikosta testiä ostamaan ja noonhän siinä kävi et tänään kp2 :headwall: :headwall: et alko sit kp 43 :headwall: mua alkaa niiiin ärsyttään tämä mun kierron epäsäännöllisyys/pituus...

MOOI Levoton strutsi, kiva kun käväsit täälläkin!!! =)
Mulla ollu pari päivää menkat, kohta jo itseasiassa lopuillaan..
Kerkisin tehä neljä testiä!! :LOL:
Mut oli ihan hyvä ettei alkanu ni sain lopetettua noi lääkkeet mitä ei saa raskaana ollessa käyttää,
joku kyseli muuten niist paniikkihäiriö lääkkeist, on olemassa sellasia jotka raskauden aikana käy, mut kannattaa kysellä omalt lääkärilt..
Kohta me voitais rupee jo plussailee ku ei vähään aikaan olla plussailtu.

Meijän eka tuli ilman yritystä, se oli täys vahinko, ku kortsun käyttö oli vähän niin ja näin... Mut maailman ihanin sellainen :) Nyt oli jo yks kierto mahollista tulla raskaaks.

Heippa taas! Jos nyt kukaan enää muistaa... Kirjoittelin viimeks jossain 3. sivulla nikillä Perhana. Nikki on vaihtunut ja tilanne taas muuttunut. Viimeksi siis tuskailin välilevynpullistumaani ja selän leikkausta.

Selkä on mennyt parempaan päin itsekseen ja sitä ei tarvitsekaan leikata!!! Jee :) Kiropraktikon ja lääkärin mielestä raskautta voi taas alkaa yrittää, kunhan pitää lihakset kunnossa. Odotellaan vielä vähän aikaa ja kuulostellaan tilannetta, ettei ainakaan heti tule ikäviä yllätyksiä. Mutta nyt uskallan taas kuumeilla, vaikka yritystä ei ole vielä hetkeen. Voi että mä odotan, että pääsee taas jännäämään. Ja toivon niin paljon, ettei tarttis enää kauaa odottaa raskautta. En tiedä, joko tästä kierrosta aletaan yrittää vai ehkä seuraavasta vasta. Mut palaan kertomaan kuulumisia.

Tosi paljon onnea kaikille plussanneille! :flower: :heart:

Moikka kaikille.
Ajattelin kans liittyä tänne ku vaikutti niin kivalta. En kans tykkää noista kaikista limoista kertoo :) Mun tilanne on tää et ukko on vähän näyttänyt jo vihreetä valoo mut ei silti vielä olla yritys ajankohtaa sovittu. Pallo on nyt niinku ukolla. Ekasta haaveilen. Mun suunnitelma olis et tos tammikuun alussa jättäsin pillerit pois ja sit yhet menkat ja sit alkais yrittään. Kaapissa kun olis sinne asti vie pillereitä :) Tietty toivoisin et ukko haluis alkaa yrittään aikasemmin. Pelkään vaan niin kovasti sitä et menee tosi kauan ku tärppää.
Mut kiitti kovasti kivasta ei pinosta tai jotain :D

Perhoinen84
Mä tipahdan pois täältäkin pinosta.eli Tällä hetkellä olen pitkäaikaisella lääkekuurilla ja tänään terkkarissa sanottiin että en saa raskautua missään nimessä sen aikana joten saadaan unohtaa tammikuun yritykset :'(

Yhteistyössä