Pino Kaikille Vauvakuumeisille Jotka Eivät Halua Pinoutua

Oliko tarpeeksi vastenhakoinen otsikko? :D

No mutta. mulla tilanne tämä; viime menkat alkaneet 8.7, eli kierto on nyt toooosi pitkällä. ei menkkoja ja testit negoja. Viidettä mukeloa toivoisin kovasti :ashamed:

Liekö saan ketään tänne kaveriksi kirjoittelemaan? :wave:
 
Tervehdys sinulle =) Melko samankaltaisessa tilanteessa ollaan. Viime menkat alkaneet 11.7. , mutta kaksi nega-testiä tehtynä. Minulla olisi neljäs haaveissa. Ikä kyllä meikäläisellä vähän jo painaa 43 vuoden edestä. Sinä taidat olla reilusti nuorempi? Kaikkea hyvää sinulle! =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja ikiemo:
Tervehdys sinulle =) Melko samankaltaisessa tilanteessa ollaan. Viime menkat alkaneet 11.7. , mutta kaksi nega-testiä tehtynä. Minulla olisi neljäs haaveissa. Ikä kyllä meikäläisellä vähän jo painaa 43 vuoden edestä. Sinä taidat olla reilusti nuorempi? Kaikkea hyvää sinulle! =)
mitäs merkitystä iällä on jos päämäärä on sama? ;)

 
Tavallaan olet oikeassa. Mahiksiin se vaan taitaa väistämättä vaikuttaa :/ Mitä olet tuumannut, mistä moinen viivästys kohdallasi johtuisi? Onko sinulla ennen ollut vastaavaa?
Itse vaan pelkään, ettei tämä minun kohdallani meinaisi hieman ennenaikaisia vaihdevuosia... :(
Mutta ilosta iltaa sinulle! =)
ps. kirjoittelen tuolla 40+so what?-pinossa (oikein mainio pino), mutta otsikkosi sai minut kurkkaamaan mistä on kyse ja sitten tilanteesikin oli minulle varsin tutun kuuloinen =)
 
ikiemo mulla on aina ollut epäsäännöllinen kierto :headwall: joten tämä on vaan kestettävä. kai se pitää hakeutua lääkäriin jos ei jotain ala tapahtumaan seuraavan viikon sisällä =)

Kaipailisin tänne muitakin kirjoittelemaan. ihan vaikka minkälaisista asioista :wave:
Ei väliä kuumeileeko ekaa, tokaa , vikaa taikka kymmenettä. Ihan vaan juteltais kaikenlaisista asioista? :D
 
ihan oma pino!! Ärsyttää nuo pinot yleensä, onneks joku keksi meille ihan oman :D
Mulla nyt menossa joku 23/30 tai jotain, en ole laskenut..viime maanantaina oli kuitenkin selkee ovis ja nyt semmonen olo, niinku olis raskautunut..Mutta saa nähdä..
Meillä siis 3v poika ja tyttö nyt 7kk, molemmat tullu sektiolla ja lääkäriltä sain luvan raskautua nyt jo, jos haluan. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Piparjuuri:
Ai te teitte sitten tän pinon. :LOL: Ihanaa.
tottahan toki tällänen piti tehdä :D

Katotaan nyt saadaanko tuulta purjeisiin :wave:

Mut tässä pinossa ainakin sit joku vastaa omaan aloitukseen, kun muuten tuntuu että kukaan ei kommentoi... tai ainakin minulla on sellainen olo :snotty:

ai ni, mulla alkoi menkat tänään, jippii! kierron pituudeksi tuli sitten 49 päivää :headwall: :headwall: ärrrsssyttää tollanen pitkä kierto :(
 
Mä tuun ja tähän pinoon, jos täällä ei tarvii kertoa kierron pituutta ja yrityskertoja tai yrityskuukautta (mistä mulla ei ole edes varmuutta :) ) Muut saa siis kertoa jos haluaa, mut mä en jaksa niistä intoilla B) Meillä siis kolmas yrityksessä, tyttö on 5 ja poika kohta 3. Viime syksystä ollaan koitettu raskautua, mutta taitaa ottaa oman aikansa tämäkin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Perhana:
Mä tuun ja tähän pinoon, jos täällä ei tarvii kertoa kierron pituutta ja yrityskertoja tai yrityskuukautta (mistä mulla ei ole edes varmuutta :) ) Muut saa siis kertoa jos haluaa, mut mä en jaksa niistä intoilla B) Meillä siis kolmas yrityksessä, tyttö on 5 ja poika kohta 3. Viime syksystä ollaan koitettu raskautua, mutta taitaa ottaa oman aikansa tämäkin.
tämä on juuri tälläiseen jutteluun tarkoitettu pino. minä en myöskään seuraa yk:ta. ei tartte olla selvillä kiertonsa pituudesta eikä lämmöistä, eikä kertoilla niistä täällä!
Täällä vaan odotellaan raskauden alkamista ;) vähän leppoisemmissa merkeissä =)

muoks* jokainen kertokoon sellaisia asioita vauvan yrityksestään kuin huvittaa :D
 
Tää on sit hyvä pino :D Mua kun vähän ahdistaa toi, että pitää tietää niin tarkalleen kaikki kierrosta ja kertoa kaikille, kuinka monta kertaa on peittoja heiluteltu.. ja ne ovislimajutut on vähän :x Mutta kukin tyylillään, mulle sopii paremmin tää :) Sen verran voin kertoa, että tästä kierrosta en varmaankaan raskaudu, koska otolliseen aikaan ei oltu kovin aktiivisia... Mutta ens kuussa sitten uutta yritystä.

Kovasti tsemppiä kaikille ja toivottavasti Pirpsun tuntemukset osuu oikeaan ja saat plussata!
 
:wave: aiku kiva mä ilmottaudun tänne kans :wave: mulla toinen lapsi yrityksissä kierto on jotain ihan päin helvettiä taas..6päivää oon ovistikuilla testaillu ja aion testata niin kauan ku tulee positiivinen tai menkat alkaa |O ja vuoden tai jtn ollaa yritetty.mut joo siinäpä se.sori jos tuli liikaa infoa :LOL:
 
No mä jo meinasin, että joko tää töksähti koko pino! oon testaillu mammaksin testeillä jotaki epämäärästä, testit ollu ehkä hieman viallisia tai jotain..Pitää vissii yrittää kärvistellä ensviikkoon tän testailun kanssa.
 
Onnea L.Strutsi menkkojen johdosta! :flower: Tuovat tietyn selkeyden tullessaan.
Itse en ole tuota selkeyttä vielä saanut... :( Lääkäriin on aika parin viikon päästä. Jos en ennen sitä ala vuotaa, niin jo on aika jotain tehdä asialle. :/
Mutta onneksi muuten elämä on ihan mallillaan. Sitä pitää varoa, ettei ajatukset liikaa pyöri näissä vauvahaaveissa. Vai mitä? =)
iloista iltaa kaikille! :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pirpsu:
No mä jo meinasin, että joko tää töksähti koko pino! oon testaillu mammaksin testeillä jotaki epämäärästä, testit ollu ehkä hieman viallisia tai jotain..Pitää vissii yrittää kärvistellä ensviikkoon tän testailun kanssa.
ei tää mihkää töksähdä. mut mä en varmaan ihan joka päivä tänne juttua kirjoittele :D Jotenkin tuntuu kaikenlisäksi niin kaukaiselta ja mahdollisuus tulla ennen joulua raskaaksi :whistle:
meillä on siis ihan aikarajakin sovittu miehen kanssa. Ihan sen takia et mein nuorin täyttää elokuussa -09 3 vuotta ja toivoisin vauvan syntyvän ennen sitä, että voisin jatkaa putkeen olemista kotona.
Olis sit hankalaakin löytää työpaikka ihan pariks kuukaudeks sinne syksyyn tai silleesti... et jos nyt ei jouluun mennessä tärppää niin kattoo sit jos ens kesänä jatketaan yrittämistä. mut ainakin tulee puolen vuoden tauko hommiin.... nääh, ymmärsiköhän kukaan yhtään mitään :snotty:

En siis halua olla työttömänä sitä aikaa joka tulis ton kotihoidontuen loppumisen ja äitiyspäivärahan alkamisen väliin :D tiivistetty versio :whistle: vaan sit ois kiva olla ees se puol vuotta töissä jne... =)
 
myy-09
Mahtuisko joukkoon vielä yks uus joka ei kans tuijota moita kiertopäiviä yms?!?!?
Kolmatta lasta täällä haaveiltais -> yritystä ei oo viel alotettu mut mies on jo näyttäny asialle vihreetä valoa :D
Ennestään meiltä siis löytyy kaks prinsessaa vm.2005 ja 2006....
Mut jokatapauksessa tää pino kuulostais just sellasselt missä tuntus mukavalta kirjotella joten jos hualitte joukkoon mukaan ni olis kiva =)
 
Täällä kans yks joka ei seuraa kiertopäiviä eikä kyttää ovista(vaikka sitä ei voi olla huomaamatta kun tuntuu siltä, että puhkeisi umppari, vain välillä väärältä puolelta:) )
Meillä on vasta ensimäinen lapsi haaveissa, saa tulla jos on tullakseen, mitään pakkopullaa ei tästä haluta tehdä.

 
:wave:

Nyt tais löytyä mulle sopiva pino. En joka päivää kerkee kirjoittelemaan ja en myöskää jaksa laskeskellä kiertopäiviä yms..

Kolmatta lapsukaista täällä toivotaan, entuudestaan meillä tyttö 01/05 ja poika 07/06.
Kuukaus yritystä nyt takana joten alkutekijöissä tässä vielä ollaan. Kyllä se positiivinen testi sieltä sitten joskus tulee, vaikka en kyllä vastaan laittaisi vaikka tulisi jo nopeastikin :p
 
täällähän väki lisääntyy!!Hienoo! Joks on menkat alkanu?? Toivottelen mukavia hilloviikkoja, jos näin kivasti on jollekkin käynyt! :D Mulla olis alkamassa ensviikolla, mutta saapa nähdä, jääkö väliin vai ei.... :whistle:
 

Yhteistyössä