Pino Kaikille Vauvakuumeisille Jotka Eivät Halua Pinoutua

Alkuperäinen kirjoittaja Pirpsu:
Täällä ei tapahu mitään tai uskon, että jotaki tuolla tapahtuu, mutta testissä se ei näy! :/ Tänään menen labraan antamaan näytteen, niinkun se nyt mitään auttas..Mutta jos nyt jossakin vaiheessa sais tingittyä sen verinäytteenkin!!Täällä on niin kummaa toimintaa, kun eivät voi samantein tehdä verestä testiä, vaikka sanoin, että olen tehny sen 10 tai enemmän testiä ja aina vaan näyttää haaleeta, jos sitäkään..
NO on kyllä kumma :kieh:
jos/KUN se on positiivinen/negatiivinen sano et haluat myös hcg:n verestä..

Alkuperäinen kirjoittaja zuku:
Niin tein, mutta eipä nuo sitä kuulemma ota! negatiivistä näytti siis, joko mä kerroin? Että mitäpä hyötyä labrasta, muuta kun että testin tekeminen on ilmasta.

Niin tein, mutta eipä nuo sitä kuulemma ota! negatiivistä näytti siis, joko mä kerroin? Että mitäpä hyötyä labrasta, muuta kun että testin tekeminen on ilmasta.
ootko ollu neuvolaan yhteydessä?

ootko ollu neuvolaan yhteydessä?
tai mietin et pitäskö kuitenki vielä ainaki viikko ootella, et on selkeesti myöhässä (ja siel labrassa tekevät ne näytteet samaan tyyliin ikullaki, ku koti testit on )

Niin täältäpä ampaisen tähän pinkkaan.(Tätä mä oonkin tarvinnut!) Sekoan näissä kaikenmaailman kp:ssä yms. en jaksa tikutella ovista, enkä jakaa infoa sänkypuuhistani :D

Haaveillaan vielä vaan, varsinaista yritystä ei vielä. Kaksi lasta on jo t05 ja p07 ja vauvakuume on mulla ihan mahoton!! :p mies hillitsee kuumetta minkä kerkeää, on sitä mieltä et 2 riittää..vaan oon nänhy miten silmät loistaen piteli vastasyntynyttä veljenpoikaansa :heart: :heart: :heart:

Joo, neuvolaan olen ollut yhteydessä. Laittovat uuden lähetteen viikon päähän, mutta minäpä tilasin jo uusia testejä. :LOL: Näen ainakin itse, jos siihen tulee minkään sortin haamuviivaa,niin tietää sitten onko viiva vahvistunut yhtään vai mitä..

Kävinpä eilen sitten yksityisellä! Alko niin paljon vaivaamaan tämä asia, että päätin mennä tarkastuttamaan ihan ultralla, että mitä tuolla näkyy..Ja näkyhän siellä, pikkunen sikiöpussi, jossa ei kyllä vielä mitään havaintoa, että onko elävää sikiöö vai ei..Mutta 2vk päästä pitäis mennä kontrolliin, että nähdään, onko alkanut ihan normaali raskaus. =)

Kävinpä eilen sitten yksityisellä! Alko niin paljon vaivaamaan tämä asia, että päätin mennä tarkastuttamaan ihan ultralla, että mitä tuolla näkyy..Ja näkyhän siellä, pikkunen sikiöpussi, jossa ei kyllä vielä mitään havaintoa, että onko elävää sikiöö vai ei..Mutta 2vk päästä pitäis mennä kontrolliin, että nähdään, onko alkanut ihan normaali raskaus. =)
no ohhoh pirpsu nyt sitten vain peukutetaan =)

Alkuperäinen kirjoittaja Levoton Strutsi:
no ohhoh pirpsu nyt sitten vain peukutetaan =)
:D :heart:

Paljon onnea mahdollisille uusille vauvan aluille :heart:

Omaa napaa: tänään kävin antamassa verinäytteen ja otattamassa keuhkokuvat josko oisin paremmassa kunnossa jo. Huomenna menen sitten sinne sairaalaan kuuntelemaan lääkärin mielipiteen, jännittää.. Toivomme täällä niin paljon että saisin terveen paperit ja ei enempää lääkkeitä niin voisimme jatkaa yrittämistä.
Huomenna tulee viikko ilman tupakkaa, oon kyl ylpeä itsestäni vaikka itse sanonkin =)

elikkäs olemme toista nyt yrittäneet heinäkusta.. kuukautiset oli viimeksi elokuun alussa. joten ei viel hmeitä hätiä.. mutta olo on kyl sellainen että josko olisin.. Meillä on vauvakuume kunnolla päällä.. Nyt täällä mietin noita kahta testiä tuolla kaapissa että joko aamulla tekisin. mutta inhoon niin sitä pettymystä, mikä tulee jos nega tulee.

ihmetyksellà vàhàn olen lueskellut tààllà nàità pinoja... aika vauhkoa toimintaa! =) tàà tuntuis omimmalta.

ihan on alussa tààllà yrittely mutta kaikenmaailman oireita on ollut tàssà kierrossa ja nyt en ymmàrrà ettà alkoiko menkat vai ei... oon appivanhempien luona lomailemassa enkà kyllà ala tààllà testejà tekemààn! :p kotiin vajaan viikon kuluttua, sitten kàyn (ekan!!) testin ostamassa jos nàyttàà olevan tarpeen..

liityn mukaan tähän =)
toisesta haaveilen, ja mies haaveilee vähän jarrutellen, mutta kuitenkin jo esikoiselle(poika 06) höpisi tänään vauvasta/pikkusisaruksesta :D
ehkäsystä luovuttiin tän viikon alussa, joten yritys ihan alussa..
menkat on mulla tooosi epäsäännölliset normisti, niinkuin täällä parilla muullakin, mutta uskon, että mun luottolekuri määrää taas legesteronit käyttöön jos tarve vaatii.. söin sitä ennen ekaa raskautumista myös..

onnea kaikille tasapuolisesti yritykseen :flower:

Mukavaa, kun tulee uusia taas tähän ketjuun, tervetuloa! =)
Vauhti-ipanoiden äiti, tsemppiä tälle päivälle! Toivottavasti kaikki on hyvin!
äityli07, sullahan menee aikataulu niinkun täälläkin, itselläkin oli menkat viimeks elokuun alkupuolella. Normaalistihan jotain pitäs jo testissä näkyä, mutta mulla vaan ei..Mutta onneks nyt tiedän kuitenkin mikä on tilanne.. :)
Ja onnea muillekin yritykseen...
Mun pitäs vissiin olla jo tuolla odotuspuolella, mutta kun tässä voi vielä tapahtua mitä vaan, niin pysyttelen täällä.

Jippii :wave:

Tämä äippä ilmoittautuu takas terveiden kirjoihin. Tulehdusarvot tulleet alas normitasolle ja keuhkokin näyttäisi nyt puhtaalta =) Ja ei enää lääkekuureja jonka takia yritys lapsesta ollut "jäissä"..

Mäkin eksyin tänne :ashamed: .

Ois kiva saada pikkukakkonen, joskaan sen aika ei ole ihan vielä. Mulla on ehkäisykapselikin kädessä ja ollaan puhuttu että poistaisin sen aikaisintaan ensi keväänä. Eli miehen pehmitystä tässä lähinnä... Ikävä sitä kauheeta kuusi kuukautta kestänyttä oksentelua ei ole, mutta sitten se kaikki hässäkkä mitä siinä mukana tulee on tervetullutta.

Että ei ole meilläkään yritystä vielä, mutta mun kuume on kova -- sääli vaan ettei näistä asioista voi päättää yksin, mulla ois varmaan kymmenen tenavaa jo muuten.

kp 20 ja haamu ovis tikussa..(itseasiassa oli jo eilen illalla) pitää viel tikutella, jospa se sieltä vahvistus ja jos vaik :p . niin ajattelin tän kierron tikutella et saa vähän etes hajua et ovuloinko.. tiiä sitte..se imetys taitaa pakkaa sekottaa :ashamed:

Kiva kun mukaan mahtuu! kyllà tààllà tàti tuli kylààn, toivottavasti ei viivy pitkààn! ;) ajattelin ettà vielà yritellààn ihan ilman ovistestailuja kun tosiaan ei olla montaa kiertoa vielà ehditty, ja menkatkin on olleet aika sàànnòlliset viimeaikoina. jos ei ala kuulumaan niin sitten.

Peukut pystyssà pirpsu[/b]lle ja onnea matkaan muille! :wave:

Huomasin tuolla muualla lukiessani ettà oli keskustelua otsikon aiheesta. Kuinkas teillà?

Itse olen kertonut vaan yhdelle ystàvàlle jolla on kokemusta tàssà maassa synnyttàmisestà (etelà-Euroopassa asun) jotta jonkinmoista tukea saisin verikokeisiin ja gynekàynteihin ym. liittyen. Muuten en kenellekààn. Aidille mieluusti kertioisin, mutta toisaalta tasapuolisuuden vuoksi en kerro kun en anopille halua vielà mainita asiasta! Ja ollaan jo sovitttu ettà ei kerrota muutenkaan sukulaisille ihan heti kun/jos raskaaksi. Anoppi kyllà siità loukkaantuu, tiedàn sen..... :D Jotenkin vaan tuntuu ettà haluaa pitàà asian meidàn keskeisenà ja jànnàtà vaan ihan rauhassa ilman ulkopuolisia paineita!

Se siitä raskaudesta...kait..Eilen alko yhtäkkiä runsas vuoto, kirkasta verta..Sitten se muuttu joksikin limansekaseks vuodoks, eikä siitä nyt oikein ota selvää. Jotenkin vaan tuntuu, että kesken menee, kun ei ne testitkään oikein kunnolla mitään näyttäny..Sinänsä ei harmita, vaikka näin käviskin, kun en nyt kuitenkaan vielä riemuinnut tästä raskaudesta, kun oli jo alusta asti niin epäselvää..

Jaa, että kelle olen kertonut..No aika monella kaverille olen sanonut, mutta onneks oon jokaiselle maininnut, että vielä ei kannata iloita, eikä onnitella. Äidilleni kerroin myös, ymmärsi kuitenkin olla vielä varuillaan.

Mies tuossa jo totes, että ens kuussa sitten joka päivä jyystämistä, että saadaan uus alkuun! :LOL:

Pirpsulle :hug: Ja pakko myöntää että miehesi kommentti kuulostaa samalta joka mieheltäni pääsee joka kuukausi kun menkat ovatkin alkaneet :D

Ja kenelle olemme kertoneet vauvahaaveista. Lähisuku (siis äitini ja siskoni sekä veljeni) ja todella hyvät ystävät tietää asiasta. Töissä myös pari läheisintä työkaveria tietää. Muut saakoon sitten huomata kun masu rupee kasvamaan. Kun nyt ensin sen plussan saisin. En enää uskalla "huudella" tuolla että masussa kasvaa vauva kun pelottaa vieläkin takaraivossa pojan raskausaika ongelmineen ja pelkoineen.

Jotenkin nyt ottaa paljon rauhallisemmin tän yrittämisen kun aikaisemmin.. Ehkä kun on oppinut elämään "päivä kerrallaan" elämää viime aikojen tapahtumien vuoksi niin nauttii tästä päivästä paljon enemmän.. Ja onhan meillä jo nuo 2 suloista pikkuista :heart:

mä ehkä hieman varovasti voisin tänne ilmoittautua.

oon 24v ja esikko synty kesäkuussa ja vaikka kuinka sillon aattelin et ei moneen vuoteen toista ni tässä sitä ollaan. tyttö on nyt siis 2,5kk ja ei mulla ole edes menkat alkanu ja täysimetyksellä mennään eli ei varmaan hetkeen menkkoja viel kuulukaan. seksiä ku ollaan harrasteltu ni ei kuitenkaan kauheen tunnollisia olla oltu ehkäisyn kanssa. mieheltä kyselin että mitäs mieltä se on jos vahinko käy ni se sano että sittenhän sille ei mtn voi :D mut kun nyt järjellä mietin ni ois ehkä fiksua oottaa siihen asti et tyttö olis vuoden ikänen.

mahan kaipuu on kuitenkin kova. olis ihanaa olla taas raskaana :heart: ja se varmastikin olis sitte viimene kerta ku oon raskaana koska en o ikinä halunnu enempää ku kaks lasta ni varmaankin siitä raskaudesta sitte nauttiskin iha täysillä. toivottavasti.

Voi Pirpsu! :hug: Kurja juttu :( Mutta voi kun tuo olis kuitenkin väärä hälytys ja raskaus jatkuis.

Mulla v*tuttaa |O Hyvä kaveri kertoi aamulla olevansa raskaana ja ihana uutinenhan se siis on. Mutta kun niillä ei ole ollut yritystä, kunhan ovat vähän riskillä menneet. Olen siis tosi onnellinen heidän puolestaan tästä "vahingosta", mutta omasta puolesta ottaa päähän niiiin paljon. Miks mä en voi tulla raskaaks?!?! Prkl, ahistaa. Joo, tiedän että toisten raskaudet ei ole multa pois jne. mutta silti, tää on epistä!! |O Kun meillä on vielä niin vähän äksöniä makkarissakin (ei mun puolelta..), niin tuntuu niin toivottomalta.

Joo, helpotti vähän, kiitos ja anteeksi :ashamed: :ashamed:

Niin, ja kiva kun tulee uusia tyyppejä tähän pinoon =)

pirpsulle :hug: :hug: ja perhanalle myös :hug: :hug: :hug:

Mä tiedän tunteen. kun oikein kovasti toivoo itse vauvaa niin se pitäisi saada heti. eikä ennen sitä saisi ketään muu tulla raskaaksi :ashamed:
ei auta kuin toivoa että itsellänsä kävisi vielä "tuuri". tuuristahan kaikki on kiinni :snotty:

Yhteistyössä