Onnea äityli07! :heart: :flower: Harmin paikka Pirpsu, että sit kävi noin. Ihanaa, että osaat ottaa sen noin hyvin ja iloita uudesta työpaikasta. :flower:
Kiitos haleista, ne tuli tarpeeseen. Olo on jo rauhoittunut ja helpottanut eilisestä, se vauvauutinen ei ketuta enää ollenkaan.
Nyt on sit jo ihan uudet ketutuksenaiheet... Mulla on selkä reistaillut puolisen vuotta ja nyt viimein kävin magneettikuvissa. Välilevynpullistuma löytyi ja leikkaustuomio tuli :/ Mikä tarkoittaa tietenkin sitä, että vauvaprojektin voi laittaa hyllylle siihen saakka kun selkä on taas kunnossa :'( Ottaa kyllä henkisesti tosi koville lykätä yritystä, kun sitä on jo jatkunut niin kauan. Järki toki sanoo, että selkä on parempi saada kuntoon ennen raskautta, mutta ottaa silti päähän. Selkä on sillai kunnossa, että ihan normaalisti pystyn toimimaan kotona, mutta kaikkea liikuntaa en pysty harrastamaan ekä esim. kumartumaan kunnolla. Mutta en tosiaan halua ottaa sitä riskiä, että selkä levähtää alta, kun olen raskaana. Siinähän sitä sit oltais.
Mä taidan jättää tän pinon vähäks aikaa, että saan itteni taas kokoiltua täältä itsesäälin syövereistä :snotty: ja selvittelen leikkauksen aikatauluja ym. Tuun sit kertoilemaan, milloin pääsen leikkaukseen ja miten toipuminen alkaa ja koska voidaan taas toivoa raskautta.
Plussia kovasti jokaiikalle!