Pino Kaikille Vauvakuumeisille Jotka Eivät Halua Pinoutua

Eipä tämä tainnu väärä hälytys olla..Vuoto on jatkunut runsaana ja nyt ollu hyytymäklönttejäkin mukana..Mutta ei se mitään, sain niin hyvän työtarjouksen, että ei olis voinu enää parempaan rakoon tulla tämä! :D

myy-09
Moikka moi!

Ihan alkuun lähtee täältä kans pirpsulle ja perhanalle :hug: :hug: :hug: !!!

Tänne kuuluu tällä hetkellä semmosta et edelleen ootellaan menkkoja alkaviks ja täytyy myöntää :ashamed: et yks nega testi on täällä jo tehty...
Ootellaan josko sais viel tehä sen plussa testin ja menkat jäiskin tulematta....

Kovasti on meillä oltu nyt flunssassa ja tuntuu et ei kerkee loppumaan ku toinen jo on alkamassa :(

Kaikille toivottelen oikein paljon plussa onnea!!

Onnea äityli07! :heart: :flower: Harmin paikka Pirpsu, että sit kävi noin. Ihanaa, että osaat ottaa sen noin hyvin ja iloita uudesta työpaikasta. :flower:

Kiitos haleista, ne tuli tarpeeseen. Olo on jo rauhoittunut ja helpottanut eilisestä, se vauvauutinen ei ketuta enää ollenkaan.

Nyt on sit jo ihan uudet ketutuksenaiheet... Mulla on selkä reistaillut puolisen vuotta ja nyt viimein kävin magneettikuvissa. Välilevynpullistuma löytyi ja leikkaustuomio tuli :/ Mikä tarkoittaa tietenkin sitä, että vauvaprojektin voi laittaa hyllylle siihen saakka kun selkä on taas kunnossa :'( Ottaa kyllä henkisesti tosi koville lykätä yritystä, kun sitä on jo jatkunut niin kauan. Järki toki sanoo, että selkä on parempi saada kuntoon ennen raskautta, mutta ottaa silti päähän. Selkä on sillai kunnossa, että ihan normaalisti pystyn toimimaan kotona, mutta kaikkea liikuntaa en pysty harrastamaan ekä esim. kumartumaan kunnolla. Mutta en tosiaan halua ottaa sitä riskiä, että selkä levähtää alta, kun olen raskaana. Siinähän sitä sit oltais.

Mä taidan jättää tän pinon vähäks aikaa, että saan itteni taas kokoiltua täältä itsesäälin syövereistä :snotty: ja selvittelen leikkauksen aikatauluja ym. Tuun sit kertoilemaan, milloin pääsen leikkaukseen ja miten toipuminen alkaa ja koska voidaan taas toivoa raskautta.

Plussia kovasti jokaiikalle!

Perhanalle nyt monen monta jaksu :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

Mulle ei kuulu mitään. Sänkyhommia on ahkeraan harjoiteltu :p :snotty: mutta tuloksen saan selville vasta... joskus :/ en edes lähde arvailemaan koska menkkojen pitäis alkaa. kyllähän ne sieltä tulee kun on tullakseen.
Joten me nyt vaan mennään ilman ehkäisyä eteenpäin ja ihan pikkasen toivotaan josko sieltä plussaa tulis.. edelleen haluaisin että moinen tapahtuis yllättäen. Sen verran sorruin että ovista yritin laskureilla selvitellä. toinen väitti että se olis ollu jo viime viikolla ja toinen taas et tämän viikon alussa. ihan sama mulle, siimahäntiä on tasaiseen tahtiin lähetelty matkaan eikä mikään takaa sitä että ne löytäisivät loppuun asti perille.
sellaisia mietteitä tällä kertaa.

perhanalle vielä että onhan se fiksua laittaa selkä kuntoon, mutta oletko kysynyt siitä että voiko selkä kipeytyä leikkauksesta huolimatta raskauden aikana? toivottavasti asiat selviää :wave:

Kiitos halituksista! Perhanalle tsemppiä leikkaukseen!
Mulla on kans selkäkipee edelleen! Nytkin tässä kärvistelen ja odotan buranan vaikutusta. Ihmetyttää vaan, kun näin jumii, että eikö tuon luulis loppuvan jo, kun on kesken menny raskaus?? Ajattelin vielä kuitenki ostaa yhen testin ja kattoa, että tuleeko siihen negaa vai onko se viiva vaan vahvistunu. Kun sinänsä outoo sekin, että tää vuoto on jo loppumassa, eli vuoti sen kaks päivää runsaammin ja sen jälkee tullu ihan minimaalisesti. :/

Hei kaikki!

Vasta tässä rekisteröidyin käyttäjäksi. Olen 25-vuotta, ja kuumeillut jo vähän aikaa. Avomiehen kanssa keskusteltiin asiasta ja pillerit on jätetty pois heinäkuussa. Viellä ei ole tärpänny. Miullaon kyllä ollut hieman "outo" olo vähän aikaa jo... Menkkojen pitäsi alkaa ensiviikolla. Kuinka aikasessa vaiheessa raskaustestin voi tehdä tai että se on luottetava?

myy-09
Huomenet kaikille!!!!

Täällä on nyt sit aamusta testailtu ja selkeä plussa tuli testiin :heart: =)
Jotenka mun lyhyt aika täällä puolella nyt sit loppuu ja pitää alkaa ettiä ilmeisesti sopivaa pinoa tuolta odotus puolelta =)
Toivottelen kaikille oikein hyvät syksyt ja paaaaaaaljooon plussia!!!

Kiva pino Strutsi ja muut :wave: Meillä ei laskeskella päiviä ja kiertoja vaikka vauvaa toivotaan kovasti! Mieheni on ma-pe töissä toisella paikkakunnalla,joten sikälikin olisi hankalaa "ajoitella".Viskaan kaikki tuonne LuontoEmon haltuun ja toivon kovasti :heart:

Ja viides nyytteröinen olisi toiveissa meillä :heart:

Juu ei meilläkään päiviä lasketa. Enkä tottapuhuen en ymmärrä oikein ymmärrä miten ne lasketaan, siksi nuo muut "kuume-pinot" tuntu vierailta. Päätettiin avomiehen kanssa että: "Tulee jos on tullakseen." Kassun tavoin luotan että luontoäiti hoitaa homman.

Meillä siis yrittään ensimmäistä :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Pirpsu:
Mä en enää osaa päättää, että haluanko sen kolmannen vai en.. :/ Yhtenä päivänä tuntuu, että olishan se kiva, toisena taas siltä, että jospa nyt odotellaan hetki..On tää vaikeeta..
Kuulostaa niin tutuilta ajatuksilta. Tyttöä odottaessa mietti et mihinköhän sitä on päänsä laittanu vaikka vauva oli enemmänkin kuin toivottu. Mietti et pärjätäänkö lapsen kanssa jne.. Poikaa odottaessa sitä mietti kuinka pärjää 2 pienen kanssa jne.. vaikkakin pojan raskauden aikana mulla oli niitä verenvuotoja rv 13 => ja olin aivan varma että peli oli menetetty niin tuossahan tuo aina niin ENERGINEN poika nyt juoksee.

Nyt kun siitä kolmannesta haaveillaan ja on tervetullut heti kun luontoäiti antaa siihen luvan niin kun oikein molemmat lapsoset saa uhmakohtauksia päivän aikana niin huomaan taas miettiväni että tähänkö vielä pieni vauva..

Kaikista ajatuksista huolimatta rakkaita lapsia nuo ovat ja edelleen haluan niin pirusti vielä sen yhden rakkaan tuohon rinnalle tuhisemaan

:heart:

Nyt taisi löytyä mulle sopiva pino. Ei vaadi kauheaa aktiivisuutta, siis saa olla välillä poiskin koneelta jos ei ehdi, jaksa tai huvita... Ja ei tarvitse osata laskea kiertoja ja tikutella oviksia. Ihan vaan purkaa tuntojaan ja kuumeilla.

Olen pian 24 vuotias yhden ihanaisen tyttösen 08/07 äiti, ihanan miehen vaimo ja kahden toisinaan ihanan koiran emäntä... :LOL: Pikku kakkosesta haaveilen ja toisinaan taas pelkään että mitäs jos. Vauvakuume on kauhea mutta melkein heti perään kun haaveilen kuinka ihanaa olisi olla raskaana ja saada pikku nyytti niin iskee kamala huoli ja pelko että mitä jos tulisin raskaaksi niin mitäs sitten tehtäsiin, kuinka pärjättäisiin, tms. Raskaus aika jännittää mutta silti siitä haaveilee, ihan niin kuin pelottaa taloudellinen toimeentulo ja se kuinka pärjää kahden pienen kanssa. Eli oikein ristiriitainen kuumeilija. :ashamed: Tosin luotan siihen että jos luonto äiti nyt päättäisi että on aika saada toinen pikkuinen niin kyllähän me pärjättäisiin. Varsinaista yritystä meillä ei ole ainakaan tietoisesti aloitettu, mutta ehkäisyäkään meillä ei ole...

Olikos kassu tuolla elokuun 07 porukassa? Jotenkin sellainen muistikuva että oltaisiin joskus oltu samassa ketjussa..?

marleena, tuo oli iha sama juttu ku meil. tyttö tosin vasta vähän vajaa 3kk mutta hirmu nopeesti menee tunteet laidasta laitaan. joskus hirveesti haluis et ois raskaana ja sitte taas ei kuitenkaan ja samaan aikaan sitä pelkää ja toivoo et mitäs jos oiskin raskautunu. meillä kyllä ehkäisy käytössä mutta ei niin tunnollisessa käytössä.

Olen viiden muksun äiti Kainuusta ja kauhea vauvakuume on ollut päällä viime keväästä lähtien :D Varsinaista yritystä ei ole vasta kuin tästä kuusta alkaen kun on oman aikansa vienyt tuon ukon suostuttelu :snotty: Sen kummemmin en oviksia tikuttele yms. kun sen tietää ilmankin, on niin kauheat kivut :kieh:
Nyt vain kovasti toivon että ei kuukautiset ala ensi kuun alussa, vaikka tuskimpa se heti eka kerrasta tärähtää mutta saahan sitä haaveilla :ashamed:

Tervetuloa kaikille uusille :wave: Kassua myöten ;)

Niinkuin marleena tuossa jo mainitsikin niin tässä pinossa ei tarvi ilmoittautua joka päivä eikä jokaisesta sänky tms. asiasta tarvitse pitää kirjaa :D
Viestiä voi laitella aina ku siltä tuntuu =)

Minäkin siis kuumeilen viidettä, jouluun asti :whistle: jos en raskaudu jouluun mennessä niin sitten meille koittaapi tauko, käväisen töissä ja yritystä jatkellaan ehkä aikaisintaan ensi syksynä =) tai sitten ei :whistle:

Kyllä minäkin niin monta kertaa kaiken räjähtäessä käsiin vannon ja lupaan kauhuissani itselleni että vauvakuume on kuopattu mutta.... :saint: päätös horjuu hyvinkin paljon vielä toistaiseksi :xmas:

esimerkiksi nyt meidän kultamussukat pelaavat sulassa sovussa muistipeliä keittiössä :heart: niin helppoja ja rauhallisia lapsia meillä B) aina joskus :LOL:

Pitääpä ihan kysäistä että onko muut käyttäneet tätä kalenteria? http://www.yourdays.com/ Aina näppärä, jos ei jaksa tai viitsi itse laskeskella mihin aikoihin saattaisi ovis olla, tosin eipä tuota tuu muutenkaan paljon seurailtua. Synnytyksen jälkeen oon kyllä oppinut vähän huomaamaan milloin saattaisi olla, kai sitä oppi kuuntelemaan kroppaansa uudella tavalla. :eek:

Mulla ois tänään hygieniapassi koe. En jaksanut alkaa oottelemaan että milloin meillä päin järkätään kurssi ja koe joten reippaana tyttönä soitin itse ihmiselle joka kokeita pitää ja sovittiin että meen tekee vaan kokeen ja luen itse kotona. Pitäkäähän peukkuja että saan sen läpi! Voisi auttaa työn saantia moinen passi, ainakin yksi paikka ei paljoa edes haastatellut kun kuuli että mulla ei passia ole. Ajattelin että soitan niille uudestaan tänään jos saan kokeen läpi. Oon vaan niin huono lukemaan ja opiskelemaan... :ashamed: Aina kun keksii kaikkea muuta ihan vessan pesusta lähtien ja lukeminen jää (huvikseen kyllä luen). Olen siis työttömänä tällä hetkellä ja koitan kovasti löytää töitä kun ei meinaa kotihoidontuki riittää elämiseen. Vauvahaaveetkaan ei tuntuisi niin pelottavilta jos olisi töitä, eikä tippuisi minimituille. No tulipas nyt kaikkea muuta kuin vauvahaaveita tähän viestiin mutta menköön. =)

Tähän pinoon voisin minäkin liittyä.
Elikäs 4 muksun äippä ( -91,-93,-95,-06) joka kovasti haaveilee viidennestä. Yritystä on ollut heinäkuusta asti mutta ei vielä ole tärpännyt. Mitään ovistestejä ei ole käytetty eikä kyllä varmaan käytetäkään, annetaan luonnon hoitaa homma.
Välillä kyllä tuntuu että miten sitä pärjää jos tässä paletissa olisi vielä vauva, toisaalta aikansa kutakin ja kyllähän noi isommat kasvaa koko ajan

Tässä huomaa että enpä laskeskele kiertopäiviä niin tarkkaan vaan menkat tulee kun tulee.. Nyt joku sai minut ottamaan kalenterin käteen ja menkkojen pitäisi alkaa ylihuomenna. Yleensä tähän mennessä ollut jo tuntemuksia menkoista mutta nyt ei mitään :/ Voisiko se olla mahdollista että kaikesta sairastelusta ja sressistä huolimatta se pieni ihmisen taimen olisi matkalla syliimme :whistle: En uskalla toivoa liikoja jos menkat ovatkin vaan myöhässä ja ne tuntemukset hävinneet jonnekin mutta silti ... :heart:

Yhteistyössä