Pino Kaikille Vauvakuumeisille Jotka Eivät Halua Pinoutua

Testasin tänään negan mutta tyhmää oli edes testata... vasta dpo 9-10. Ei oo kyllä mitään raskausoireitakaan, ajattelin vaan saako kuinka kosteasti juhlia uutta vuotta... kyllä kai pari olutta menee sitten. Tai yksi kyllä meni jo ruuan kanssa :p

Hyvää uutta vuotta kaikille :wave:

Täällä taas...Menkat jo kolmatta päivää myöhässä ;) Ajattelin oottaa ens viikkoon asti ennenkö käyn ostamassa testin, koska kerran ollu pillereitten lopettamisen jälkeen 4 päivää menkat myöhässä..
Mulla on kyllä ollu jonkinlaisia oireita ja pientä lämpöäkin vaikkakin mulla ei ole ollu kuumetta n. 10 vuoteen :eek: Mulla on kyllä kolmatta viikkoa flunssa/yskä,että voi liittyä pieni lämpöily siihenkin :whistle:

Hyvää&Onnellista alkanutta uutta vuotta kaikille :xmas: :heart:

paljon onnea plussanneille!!

Tribalille pidetään peukut pystyssä =)

tänne ei mitään uutta. menkat sit tuli vihdosta viimein n 5 vkoa myöhässä. raskautumisesta ei ole just ny toivoa, kun se vaatis sitä tiettyä intiimiä kanssa käymistä ukon kans ja sitä ei ole ollu :kieh: eli ei tässä sen kummempia....

espe: ei muuta kuin romanttisen illan suunnitteluun niin eiköhän se siitä ;) onhan sulla pari viikkoa aikaa suunnitella :D

Teiskulle onnea seuraavaan yritykseen :hug:

Tribal: älä vielä heitä kirvestä kaivoon! Voihan tuo olla jotain muuta pientä vuotoa..?

Mulla tissit on ihan s..tanan kipeät |O Toivottavasti ei tuu rintatulehdusta. Imetys loppui siis reilu viikko sitten ja maitoa vuotaa edelleen koko ajan ja tissit niin kipeät, että ei voi kunnolla pitää tyttöä sylissä tai mitään :(

Kyllä tänne tuli sitte ihan perinteiset menkat :kieh: S##%#*#!!! Mutta ei auta kuin uutta putkeen vaan! =)

Teisku82 plussarikkaita päiviä sullekkin :heart:

lentää
Toivottavasti paranet pian rintoinesi :) olipa taas hyvä sana.... :whistle:

Morjes!

Tämä on mun eka viesti millekään vauvapalstalle. Tulen nyt ns. vauvakuumekaapista ulos. Ikää on mittarissa 25 vuotta ja noin vuosi sitten havahduin siihen ajatukseen, että oma napero olisi todella hieno juttu. Sinänsä hämmentävää, koska koko aiemman elämäni suhtauduin lapsiin niin, että ihan kivoja on, mut ei mulle kiitos. Ja nyt olen täällä teidän kanssa vauvakuumeilemassa. Aikamoista!

Mun menkkojen piti alkaa 2.1., muttei niitä ole vielä näkynyt. Oksettanut on jo melkein pari viikkoa, mutta tuskin voi johtua mahdollisesta raskaudesta (kun ei nyt NIIN aikaisin voi alkaa oksettaa). Tein eilen raskaustestin, ei tullut selkeää plussaa. Jos oikein pinnisti ja tihrusti, ni saattoi nähdä superhaalean viivan. Mutta enempi se oli ehkä toiveajattelua kuin oikea plussa. Ens viikolla teen uuden testin, jos ei tätiä kuulu hillostamaan.

Tsemppiä kaikille muillekin! :)

Tribal: Onnea seuraavaan yritykseen!! :hug:

Tervetuloa mukaan Salama!
Itsekkin olin nuorempana (vaikka en nyt niin kauhen vanha ole vieläkään) varma, että mä en koskaan lapsia hanki.. no, toisin kävi :D Toivotaan, että Salamalla jää tämä vauvakuumepuolella palstailu lyhyeen ja saat pian kunnon plussan! :)

Mulla tänään kp 2 eli alusta taas aloitetaan kierto. Lentää: mulla auttoi kun pari kertaa ihan hiukan puristelin maitopahkuroita pois suihkussa, sen verran että tuska lievittyi. Rintani olivat ihan dollypartonit varmaan reilun viikon ainakin. Parin viikon kuluttua huomasin että mulla on tuommoset tyhjät nahkapussit enää :LOL: Älä käytä kaarituellisia liivejä nyt, ne voi aiheuttaa tukoksen -> tulehduksen. Mulla kävi niin kuukautta ennen kuin imetys loppui :eek:

Hyvää alkanutta Vuotta kaikille!

Ensiksi onnittelut plussanneille!
Ja sitten tsemppiä ja plussatuulia niille joille ei vielä tärpänny.

SItten omaa napaa. Tällä hetkellä on kp 39, kierron pituus on ollu 28-37 pv, joten vielä en ole testannu. Mitään oireita kumpaankaan suuntaan ei ole joten lienee kyseessä vaan pitkä kierto. Testi on kyllä tuolla kaapissa, aattelin että jos loppuviikosta testailis jos menkat ei ala.

Toivotaan että tämä alkuvuosi tuo meille kaikille plussat

Mulla kierron pituus on yleensä 26 päivää, nyt mennään 30:ssä. Ei näy menkkoja, mutta mahassa kyllä tuntuu, että ovat tulossa. Blääh. Tein nyt aamulla RFSU:n testin, yhtä viivaa vain näytti. Eipä tainnut tärpätä, hö! Mutta mikäs kiire tässä, kyllä se plussa sieltä ehtii vielä tulla.

JeesPoks, menkat alkoivat tänään. Oli tosin vahvasti odotettavissa, kun aamulla sattui mahaa sen verran, että heräsin. Nooh, uutta yritystä putkeen vaan. Ehkä saan plussan joskus myöhemmin tänä vuonna. :heart:

kiitos rohkasusta kaikille =) . mutta eipä tässä ny romanttiset illat auta. tänään otettiin yhteen tuon ukon kans ja siinä samalla tuli asia esiin, sitä ei vaan kiinnosta minkäänlainen seksi. ohhohhoijaa!!! tää on niin tätä.... ny ei sitten puhuta mitään kumpikaan. onpahan hiljasta kerrankin tässä talossa :D

Salama: voi harmi! Onnea seuraavaan kiertoon

Espelle kovasti jaksamista! :hug:

Testasin sitten aamulla negan, mitä kyllä osasin odottaa. Menkoista ei oo mitään tietoa, mihin lie ovat hävinneet. Varasin sitten ajan lääkärille, pakkohan tähän on jotain selvyyttä on saada.
Mutta nyt on mentävä jatkaa legoleikkejä

Ei kuulosta olevan kellään muulla sen raposempaa kuin mullakaan..Menkat kaikilla jne..Nooh eiköhän me kaikki saaha plussa tän vuoden aikana ja ne vauvvatki sitte syliin =) Piämmä lippu korkeella naiset! :attn:

Yhteistyössä