Pino Kaikille Vauvakuumeisille Jotka Eivät Halua Pinoutua

Ihan vaan tällanen ilmotusluontonen asia: Tutkailin kalenteria ja päätin, että aikaisintaan 1.1 on testipäivä jos ei menkat sitä ennen ala. En aio sitä ennen edes ostaa testiä. Päätetty ja se pitää :D Onneksi on joulu ja tytön synttärit ja uusivuosi ja kaikkee niin ei ehdi hermoilemaan.

Zuku: onnea plussasta :flower:

Hitsi mun ei kyllä pitäs roikkua täällä kuumeilemassa, vaan saada itteni järkiin ja tyytyä näihin palleroihin mitä mulla jo on. Mutta kun ei voi mitään :headwall: :D

Näköjään vuoden vaihtee jälkeen oon täällä sitten jännät paikat plussailujen suhteen toivottavasti kaikkia onnistaa..

Pojan äiti: ONNEA
Zuku: ONNEA

Maximillian: tervetuloa mukaan.
G: ei oo mitään käytössä, ihan vaan luomusti yritellään. Nyt on jo 6. yrityskierto.

Nyt on ollu aikalailla touhua ton joulun kanssa joten ei hirveästi ole tullut vauva-asiaa mietittyä. Jos menkat ei ala niin taidan testata vasta ensi vuoden puolella. Ollaan lähdössä reissuunkin sukuloimaan joulun jälkeen joten ehkä maltan mieleni. Mukavampi testailla kotona, oli tulos mikä tahansa.

Oikein rauhallista Joulun aikaa kaikille!

Taas alkaa nuo ajatukset karkailla raskauteen ja uuteen vauvaa joka toivottavasti joskus saadaan! Taas kun kierto alkaa kallistua loppupuolelle... jännitys kasvaa. Tilannetta ei kyllä yhtään parantanut se, että yli vuoden lainassa ollut odotus-kirja palautui takaisin mulle... pakkohan sitä oli selailla ja tuli niin hirveä ikävä vauvamasua ja sitä vauvaa masussa.

lentää samat fiilikset itelläki =) Ens vuojen puolella sen näkee, että joko plussaillaan..Sie sait kirjan jota selata, mutta mie kattelen netistä melkein päivittäin kaikkea raskauteen/vauvoihin liittyvää :p Näin viime yönä untaki taas, että meille tuli vauva.... |O Muuttus jo todeksi nuo unet!!! :ashamed: :xmas: :heart: :heart:

Joulu oli aivan ihana, mutta meni vähän turhan pian ohi kun joulupäivänä oli jo töitä..

Tänään taitaa olla kp 28/28-30 ja se edellinen kierto venähti aika pitkäksi (36 tai 37 en nyt enää muista), joten vielä ihan rauhallisin mielin tässä odotellaan mitä tuleman pitää :)

Tänään on siis kp 30.. jep jep. Pikkasen alkaa jo jännitys kohoamaan. No ensinmäiseen päivään asti ajattelin antaa menkoille aikaa tulla. Tänään olis tarkoitus testi käydä ostamassa kun on muutenkin apteekkiin asiaa. Mies varotteli, että en sais testata liian aikaisin, ettei taas tulis paha mieli :|

Minkäänlaisia raskausoireita ei ole esiintynyt, mutta ei kyllä mitään menkkoja enteilevääkään ole ollut. Sitähän voi pitää hyvänä merkkinä, eikö? :D Tai sitten taas on tulossa piiitkä kierto :headwall:

Minkäslaisia uudenvuoden suunnitelmia teillä on??
Me varmaan vaan kotona tehdään jotain hyvää ruokaa ja katellaan kun muut ampuu raketteja =)

Kaikki taitaa olle vielä lomatunnelmissa ja poissa koneelta.. mulla täällä menossa monologi :D

Tarkoitus oli olla ihan hermoilematta tässä kierrossa, mutta eipä tuo nyt oikein onnistunut.. olo on kuin tulisilla hiilillä :headwall: Oon päättänyt, että tällä kertaa en sorru testailemaan liian aikaisin ja tuo päätös on koko ajan vaan vaikeampi pitää.. mulla on TAAS sellainen olo, että ihan varmana olen raskaana vaikka mitään oireita ei ole edes ollut. Tuo menkkoja ennakoivien oireiden poissaolo sai toivon heräämään.

diddlina :flower: :heart: onneksi olkoon plussasta =)

Teisku82 Tervetuloa sekavaan seurakuntaamme :wave: :p

Noniin... Mitäs se lentää hermoilee täällä? :) Kyllä mie uskon että, kyllä teillekki tulee se paljon toivottu plussa vielä joku pv ;)

Mie täällä oottelen että alkaako ne menkat vai ei parin päivän sisällä...TAAS :kieh:

Mites teän joulu sujui palstalaiset? :xmas:

diddlina paljon onnea suuresta pienestä joululahjasta..
ja tervetulos uusille jännäilijöille!!
Heilun vielä täällä teidän seassa, ku en oikein usko et tuol masussa on jotain, ennen kun np-ulra on ohi..
sukkapari=zuku ja peeni alku 7+3

Meillä tuntuu olevan kaveripiirissä nyt meneillään joku vauvabuumi. Tänään taas kuulin yhden raskausuutisen! Mulla taitaa alottaa pian kaikki kaverit vauvaloman 2009...

Itsellä tällä hetkellä menossa kp 23. Yleensä kierto jotain 25-30 välillä. Joten, oireita aletaan pikkupikkuhiljaa odotella täälläkin...

Teisku: Meillä kävi tuollainen vauvabuumi silloin kun odotin esikoista. Puolen vuoden sisällä meidän esikoisen syntymästä syntyi viidelle mun kaverille tai sukulaiselle vauva :D

Lopetin nyt sitten imettämisen esikoisen 1v synttäreiden kunniaksi. Aika tyly synttärilahja :xmas: Enää ei sitten sekään ole hidastamassa mahdollista raskaaksi tulemista.

Yhteistyössä