Pino epäsovinnaisille vitseille, jotka naurattavat aivan kauheasti

Kaksi erään vähemmistön edustajaa, Rainer ja Terno tapasivat toisensa Euromarketin parkkipaikalla. Terno huomasi välittömästi Rainerin upean auton; kiiltävän hienon Cadillacin. Rainer alkoi vuolaasti kehumaan ajokkiaan ja sanoi, että tämä nimenomainen Cadillac kuului aikanaan itse Elvikselle. Terno lisäsi tähän, että eipä tuo Rainer mitään; Serkkupojalla Tukholmassa on JEESUKSEN VANHA TAUNUS! =)
 
No LOL mitä kommentteja täällä ja sensuuria!
Hauskinta tässä ketjussa on se että tänne tulee oikeasti joitakin ihmisiä tahalteen loukkaantumaan vain saadakseen valittaa, haukkua, arvostella ja pilata omaa fiilistään.. On varmaan tosi kivoja persoonia . NOT! :LOL: :LOL:
Mutta mä repesin kuin luin niitä urputuksia. Ei oo kaikilla helppoa elämä...
 
Tää nyt ei ehkä silleen oo epäsovinnainen, mut naurattaa mua...


Vanhainkodin kaksi asukkia tunsivat pientä vibaa, ja päättivät mennä
naimisiin vielä vanhoilla päivillään. Hääyönä pappa sitten
ehdottelemaan vaakamamboa, kuten asiaan kuuluu.
Mummeli suostui pikkasen epäröiden ja sanoi yhdynnän ehdoksi,
että oli käytettävä kondomia. Pappa ihmetteli, että miksi
kondomia pitää käyttää, eihän raskauden pelkoa ainakaan ole kun
näin vanhoja ollaan. No mummo sanoi kuulleensa, että vanhoista
munista saa salmonellaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Snoopy:
OT... Äitiyslomalainen, yhä yhtenä kappaleena? :wave: =)
Samaa mieltä tuosta tiukkapipoisten urputuksesta; miksi ihmeessä avata koko ketju jos orava kiipeää samantein muuntajaan????? :eek:
Yhä yhtenä kappaleena :D VAIKKAkin nyt alkoi vk 38.. Eli enää en jännitä yhtään vaikka syntyisi.. Ei varmaan olisi liian pieni. Eka kertaa toivoin tänään että ehkä voisi syntyä.. Alkaa olemaan lähes täysin mahdoton nukkua ja isänpäivä olisi ollut ihana päivä syntymiseen :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Onkhosh sshe nhäin?:
Sanoja, joita on vaikea lausua jurrissa:
- suuryritysrypäs, karnevaalikaravaani

Hyvin vaikea lausua:
- sprinkleri, spesialistipsykologi, objektiviteettiperiaate

Mahdotonta lausua:
- ei kiitos, en halua seksiä, ei enää viinaa, en osaa laulaa.
Tää oli eka hyvä.


Kiitos näistä, parhaat naurut tänään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:
Alkuperäinen kirjoittaja Snoopy:
OT... Äitiyslomalainen, yhä yhtenä kappaleena? :wave: =)
Samaa mieltä tuosta tiukkapipoisten urputuksesta; miksi ihmeessä avata koko ketju jos orava kiipeää samantein muuntajaan????? :eek:
Yhä yhtenä kappaleena :D VAIKKAkin nyt alkoi vk 38.. Eli enää en jännitä yhtään vaikka syntyisi.. Ei varmaan olisi liian pieni. Eka kertaa toivoin tänään että ehkä voisi syntyä.. Alkaa olemaan lähes täysin mahdoton nukkua ja isänpäivä olisi ollut ihana päivä syntymiseen :heart:
Varaudu ainakin henkisesti siihen, että menee vähän ylikin. Näin ei vipat viikot tunnu niin h*tin pitkiltä ;) Koeta huilailla vuorokauden ympäri, eihän sitä yöllä pakko nukkua ole :) Teillä on pian jännät paikat edessä!
 
hyi
Alkuperäinen kirjoittaja Magister:
Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:
Kun kysytään.. "Kumpaa muistutat enemmän.. äitiäsi vain isääsi?" Joku vastaa siihen...: "isää kait". Sitten heitetään läppä. > MIkä on pervouden huippu..? Vastaus: Kun poika tulee isäänsä !


Orbit vitsit nauratta silti aina. Orbitin syntymätarina on aivan mainio. :D Kun pikku Orbitin isä meni synnytysosastolle katsomaan pientä suloista syntynyttä poikaansa ja hoitaja ohjasi hänet varovasti vastasyntyneiden osastolle ja sanoi ettei Orbit ole ihan täydellinen ja pahoitteli asiaa. Isä ei siitä välittänyt.. Onhan Orbit hänen rakas poikansa! Isä meni kädettömien vauvojen sänkyjen luo.. Mutta hoitaja ohjasi hänet pois.: "Ei.. Orbit on vakavammin vajaavainen.." Isä meni hieman huolestuneena kädettömien ja jalattomien osastolle.. Ja taas hoitaja sanoi saman.. Isä jo hieman järkyttyi ja meni osastolle jossa oli vauvojen päitä itkemässä kuorossa... Hoitaja oli taas että ei ja otti isää kädestä kiinni ja vei viimeiseen huoneeseen jossa oli vain yksi kehto ja sieltä ei kuulunut pihaustakaan.. Isä katsoi kehton pikku Orbittia ja Orbit oli vain silmä! Mutta hyvin rakas sellainen sanoi isä :heart:
Mä oon kuullut tän vitsin ja se loppui tähän. Lisäyksenä vaan oli, et isä rakastaa siis lastaan, vaikka sillä on pelkkä silmä. Ja sit isä huiskuttaa lapselle ja sanoo: "Hei kulta!" Hoitaja sanoo: " Turhaa hänelle vilkutat, silmä on sokea.."
:LOL: :ashamed: Hirveetä mutta... :D
 
Miili harmailee jälleen
Ahti Karjalainen oli Paavon kanssa jänismetsällä. Saalista ei saatu ja illalla palattiin tyhjin käsin laavulle. Nuotio sytytettiin ja ahti vetäisi kunnon siivut kossupullosta ja nukahti. Paavo putsaili asettaan ja kasasi sen kaikessa rauhassa kun näki jäniksen juoksevan ohi.
Äkkiä ase valmiiksi ja PAM. Paavo haki jäniksen ja pisti lihoiksi. Paavo oli juuri heittämässä sisälmyksiä pois kun hän sai katalan ajatuksen ja tunki sisälmykset Ahdin housuihin. Aamukohmelossa Ahti heräili ja tunsi housuissa jotain märkää ja lähti metsään. Ahti viipyi pitkään ja takaisin tullessaan kertoi: "Kuule, oli nukkuessa suolet valahtanu housuun, mut onneks sain kaikki työnnettyä etusormella takaisin!".
 
Alkuperäinen kirjoittaja Snoopy:
Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:
Alkuperäinen kirjoittaja Snoopy:
OT... Äitiyslomalainen, yhä yhtenä kappaleena? :wave: =)
Samaa mieltä tuosta tiukkapipoisten urputuksesta; miksi ihmeessä avata koko ketju jos orava kiipeää samantein muuntajaan????? :eek:
Yhä yhtenä kappaleena :D VAIKKAkin nyt alkoi vk 38.. Eli enää en jännitä yhtään vaikka syntyisi.. Ei varmaan olisi liian pieni. Eka kertaa toivoin tänään että ehkä voisi syntyä.. Alkaa olemaan lähes täysin mahdoton nukkua ja isänpäivä olisi ollut ihana päivä syntymiseen :heart:
Varaudu ainakin henkisesti siihen, että menee vähän ylikin. Näin ei vipat viikot tunnu niin h*tin pitkiltä ;) Koeta huilailla vuorokauden ympäri, eihän sitä yöllä pakko nukkua ole :) Teillä on pian jännät paikat edessä!
Vaíkea varautua :/! Syy= meillä "sukutapa" ollut syntyä yli 3vk aiemmin ja täyskasvuisena ( mun mitat oli 3,3kg, 50,5cm ja 9pistettä ) Broidi vielä isompi.. ja syntyi melkein kuukauden aiemmin ja ei ollu väärin laskettua aika. Mä tavallaan "oletan" että mä kans synnytän näin. Mutta sen näkee sitten. Nyt on maha ollu laskeutunut jo pitkään.. yöunet olleet hullut jo n. viikon ja kohdunsuu pehmentynyt ( tiistaina tutukittiin ) :p
Mä laitoin aikanaan omaksi veikkaukseksi ( puol vuotta sitten ) 14.11. Muut läheiset laittoivat omia veikkauksiaan myös.. Saa siis nähdä mitä tulee :D
Mutta tosiaan.. ei pelota enää että olisi liian aikainen ja mun odotus on TODELLA pitkä jos mulla menisi yli lasketun ajan.. ja juuri näistä syistä.
 
Mikä on mustalaisen triathlon?
-Kävellen uimahallille ja pyörällä takas.

Mitä saa kun ampuu pyöräilevän mustalaisen?
-Pyöränsä takasin.

Mitä manne sano, kun siltä varastettiin lompakko?
-Siinä meni hyvä lompsa hankinta hintaan.

 
  • Tykkää
Reactions: Millenia
vieras8
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Itävallassa nuoret kieltäytyvät asepalveluksesta ja menevät sivariin vappaehtoistyöhön keskitysleirien uhrien hyväksi. Koska he muistavat ja surevat yhä. Mutta jotkut juntit Suomessa vaan nauraa aiheelle. Olen kai nähnyt liikaa maailmaa ja omaan likaa ajattelu+empatiakykyä syttyäkseni tällaisesta huumorista. Sama meininki tässä pinossa kun gladiaattorikisoissa aikoinaan.
:hug: Jos on noin kielteinen huonolle huumorille, niin kannattaa jättää lukematta tällaiset pinot. <3
Missä tän vieraan alkuperäinen teksti on? Ekasivulla?
 
vieras8
Alkuperäinen kirjoittaja TUNDRA vompatinkiihdytin:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tää koko pino on hyvin arveluttava.


:LOL: Tämä oli varmaan kaikista hauskin.
Onko tämä ketju oikein modejen suojeluksessa, kun tälläiset vieraan viestit näkyy vain lainauksissa, alkuperäisiä ei ole? Vai onko vieras musta ja poistanut omat viestinsä?

 
Tässä epäsovinnainen biisi jota kuuntelen aina hymy korvissa asti :D Suom.- sanat
http://www.youtube.com/watch?v=ec41fUvoDuE

..."aina mietin millaisen lapsen mä kanssasi saisin.. Se varmaan tosi komee otus ois. Jos sen mä saan niin annan heti pois. Sä oot niin ruma! "...
 

Yhteistyössä