miinus
poika:Äiti,äiti!! Mä en pidä pikkuveljestä!!
Äiti: Ole hiljaa, ja syö mitä sinulle annetaan...
Äiti: Ole hiljaa, ja syö mitä sinulle annetaan...
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:- Tarjoa minulle nyt pari paukkua, pyysi nainen mieheltä ravintolassa.
- Sori, mua ei pieretä nyt.
Alkuperäinen kirjoittaja The Urpoileva Helmi:reps ja kopsAlkuperäinen kirjoittaja --:Minusta neekerien mustamaalaaminen on tarpeetonta.
Yllättävän pitkään meni, ennenku kukaan tunnusti tajuavansaAlkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:Alkuperäinen kirjoittaja The Urpoileva Helmi:reps ja kopsAlkuperäinen kirjoittaja --:Minusta neekerien mustamaalaaminen on tarpeetonta.
"mustamaalaaminen" *repee kans*
Hyvin sanottu
Yhä yhtenä kappaleena VAIKKAkin nyt alkoi vk 38.. Eli enää en jännitä yhtään vaikka syntyisi.. Ei varmaan olisi liian pieni. Eka kertaa toivoin tänään että ehkä voisi syntyä.. Alkaa olemaan lähes täysin mahdoton nukkua ja isänpäivä olisi ollut ihana päivä syntymiseen :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Snoopy:OT... Äitiyslomalainen, yhä yhtenä kappaleena? :wave: =)
Samaa mieltä tuosta tiukkapipoisten urputuksesta; miksi ihmeessä avata koko ketju jos orava kiipeää samantein muuntajaan?????
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Taku kaivoi Tikulla....Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tää oli eka hyvä.Alkuperäinen kirjoittaja Onkhosh sshe nhäin?:Sanoja, joita on vaikea lausua jurrissa:
- suuryritysrypäs, karnevaalikaravaani
Hyvin vaikea lausua:
- sprinkleri, spesialistipsykologi, objektiviteettiperiaate
Mahdotonta lausua:
- ei kiitos, en halua seksiä, ei enää viinaa, en osaa laulaa.
Varaudu ainakin henkisesti siihen, että menee vähän ylikin. Näin ei vipat viikot tunnu niin h*tin pitkiltä Koeta huilailla vuorokauden ympäri, eihän sitä yöllä pakko nukkua ole Teillä on pian jännät paikat edessä!Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:Yhä yhtenä kappaleena VAIKKAkin nyt alkoi vk 38.. Eli enää en jännitä yhtään vaikka syntyisi.. Ei varmaan olisi liian pieni. Eka kertaa toivoin tänään että ehkä voisi syntyä.. Alkaa olemaan lähes täysin mahdoton nukkua ja isänpäivä olisi ollut ihana päivä syntymiseen :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Snoopy:OT... Äitiyslomalainen, yhä yhtenä kappaleena? :wave: =)
Samaa mieltä tuosta tiukkapipoisten urputuksesta; miksi ihmeessä avata koko ketju jos orava kiipeää samantein muuntajaan?????
:ashamed: Hirveetä mutta...Alkuperäinen kirjoittaja Magister:Mä oon kuullut tän vitsin ja se loppui tähän. Lisäyksenä vaan oli, et isä rakastaa siis lastaan, vaikka sillä on pelkkä silmä. Ja sit isä huiskuttaa lapselle ja sanoo: "Hei kulta!" Hoitaja sanoo: " Turhaa hänelle vilkutat, silmä on sokea.."Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:Kun kysytään.. "Kumpaa muistutat enemmän.. äitiäsi vain isääsi?" Joku vastaa siihen...: "isää kait". Sitten heitetään läppä. > MIkä on pervouden huippu..? Vastaus: Kun poika tulee isäänsä !
Orbit vitsit nauratta silti aina. Orbitin syntymätarina on aivan mainio. Kun pikku Orbitin isä meni synnytysosastolle katsomaan pientä suloista syntynyttä poikaansa ja hoitaja ohjasi hänet varovasti vastasyntyneiden osastolle ja sanoi ettei Orbit ole ihan täydellinen ja pahoitteli asiaa. Isä ei siitä välittänyt.. Onhan Orbit hänen rakas poikansa! Isä meni kädettömien vauvojen sänkyjen luo.. Mutta hoitaja ohjasi hänet pois.: "Ei.. Orbit on vakavammin vajaavainen.." Isä meni hieman huolestuneena kädettömien ja jalattomien osastolle.. Ja taas hoitaja sanoi saman.. Isä jo hieman järkyttyi ja meni osastolle jossa oli vauvojen päitä itkemässä kuorossa... Hoitaja oli taas että ei ja otti isää kädestä kiinni ja vei viimeiseen huoneeseen jossa oli vain yksi kehto ja sieltä ei kuulunut pihaustakaan.. Isä katsoi kehton pikku Orbittia ja Orbit oli vain silmä! Mutta hyvin rakas sellainen sanoi isä :heart:
Vaíkea varautua :/! Syy= meillä "sukutapa" ollut syntyä yli 3vk aiemmin ja täyskasvuisena ( mun mitat oli 3,3kg, 50,5cm ja 9pistettä ) Broidi vielä isompi.. ja syntyi melkein kuukauden aiemmin ja ei ollu väärin laskettua aika. Mä tavallaan "oletan" että mä kans synnytän näin. Mutta sen näkee sitten. Nyt on maha ollu laskeutunut jo pitkään.. yöunet olleet hullut jo n. viikon ja kohdunsuu pehmentynyt ( tiistaina tutukittiin )Alkuperäinen kirjoittaja Snoopy:Varaudu ainakin henkisesti siihen, että menee vähän ylikin. Näin ei vipat viikot tunnu niin h*tin pitkiltä Koeta huilailla vuorokauden ympäri, eihän sitä yöllä pakko nukkua ole Teillä on pian jännät paikat edessä!Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:Yhä yhtenä kappaleena VAIKKAkin nyt alkoi vk 38.. Eli enää en jännitä yhtään vaikka syntyisi.. Ei varmaan olisi liian pieni. Eka kertaa toivoin tänään että ehkä voisi syntyä.. Alkaa olemaan lähes täysin mahdoton nukkua ja isänpäivä olisi ollut ihana päivä syntymiseen :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Snoopy:OT... Äitiyslomalainen, yhä yhtenä kappaleena? :wave: =)
Missä tän vieraan alkuperäinen teksti on? Ekasivulla?Alkuperäinen kirjoittaja ?::hug: Jos on noin kielteinen huonolle huumorille, niin kannattaa jättää lukematta tällaiset pinot. <3Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Itävallassa nuoret kieltäytyvät asepalveluksesta ja menevät sivariin vappaehtoistyöhön keskitysleirien uhrien hyväksi. Koska he muistavat ja surevat yhä. Mutta jotkut juntit Suomessa vaan nauraa aiheelle. Olen kai nähnyt liikaa maailmaa ja omaan likaa ajattelu+empatiakykyä syttyäkseni tällaisesta huumorista. Sama meininki tässä pinossa kun gladiaattorikisoissa aikoinaan.
Onko tämä ketju oikein modejen suojeluksessa, kun tälläiset vieraan viestit näkyy vain lainauksissa, alkuperäisiä ei ole? Vai onko vieras musta ja poistanut omat viestinsä?Alkuperäinen kirjoittaja TUNDRA vompatinkiihdytin:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tää koko pino on hyvin arveluttava.
Tämä oli varmaan kaikista hauskin.
Tässä ketjussa taitaa olla musta aukko . Monta muutakin on kadonnu.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mihin mun joulukinkkuvitsi katosi?