Alkuperäinen kirjoittaja nyt harmaana:Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:Alkuperäinen kirjoittaja nyt harmaana:Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:Alkuperäinen kirjoittaja nyt harmaana:Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:Lapsesi elämä kun on alkuunsa pilattu huijaamisella.
Ei lapsi ole syntymäänsä ja olemiseensa mitenkään syypää!!!!!!!!!!!!!!!!!! Voi jummijammi, että pitää olla typerää... MUN LAPSI ON SAANU PARHAAN MAHDOLLISEN KODIN JA VANHEMMAT MEISTÄ!
Ei ole, sinä olet. Itsekäs, olisit ajatellut lasta silloin etkä itseäsi. Ei muuta sanottavaa.
Itsekäs voin olla, mutta en ole lapseni elämää piannu millään muotoa. Tai, että lapsen elämä olisi yhtä suurta huijausta. Siitä sun on turha alkaa v*ttuilee.
Joo ei, mutta sä olet yhtä huijausta. Tai no, huijari. Enkä mä vittuile, asia vaan on niin.
No, mulle on se ja sama, mitä SINÄ ajattelet minusta.
Minulla on tällä hetkellä kuitenkin lapseni isään lähes 10 vuotta kestänyt suhde takana, meillä riittää rakkautta toisillemme ja lapsellemme.
Että älä tuomitse minua, koska et anna minun tuomita sinuakaan.
Sulla ei ole syytä tuomita mua, eikä kiinnostais vaikka niin tekisitkin
Anna mun ajatella mitä ajattelen, turhaan sä vastaan tappelet ku tekoas en hyväksy kirveelläkään ja tulen sen tuomitsemaan päivieni loppuun asti.