E
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
lisään että MONI tietää. heidän kaverinsa ovat todistaneet vieressä kun tää nainen on käöynyt veljeni päälle. minä olen puhelimessa kuullut kuinka tää nainen huutaa hysteerisesti veljelleni ja haukkuu ja solvaa. syy oli se että veljeni pyysi tätä naista tulemaan tapaamaan minua. tää nainen huusi ettei häntä vittuakaan kiinnosta tapaa veljeni sukua, olemme kuulemma kaikki oksettavia luusereita ja hänen ei tarvitse olla meidän kanssa tekemisissä. ja siis tuossa vaiheessa tää nainen ei ollut tavannut ketään meistä omaisista ja silti sillä oli tälläiset mielipiteet meistä. se on hullu, ei tuollaista vastaan voi taistella.![]()
Veljelläsi mustelma jalassa - naisella olkapää sijoiltaan....
Kuulostaa just siltä, että se mies on se pahoinpitelijä.
mun veli on aivan paskana tän asian takia. sanoi ettei olisi voinut koskaan kuvitella että hän tekee näin. mutta kertomansa perusteella hän ei tod tehnyt sitä tahalleen. oli koittanut irti, nainen oli jotenkin kierähnyt lattialle ettei olkapää meni. tunnen veljeni aika hyvin, hän ei ole väkivaltaista tyyppiä. 2v ovat yhdessä olleet ja n. 60krt olen ottanut veljeä luokseni yöksi kun tää nainen on alkanut riehuu kotona jne...
veljeni EI tehnyt oikein, sen olisi pitänyt vaan lähtee menee, mutta uskon kun veli sanoo sen olleen vahinko. veli itki lähes hysteerisesti 2 päivää tuon tapahtuman jälkeen koska koki että vika on hänessä. se nainen on saanut sen aivopestyä että veli on paska paska paska paska.... veljen koko olemus on muuttunut sinä aikana kun ovat tän naisen kanssa yhdessä olleet.
nokun tätä mäkin just ajattelin. ei ne ota sinne ketä tahansa tuollaisessa tapauksessa todistaa. meillä on tosiaan vaan sana sanaa vastaan. ja tuo juttu on oikeudessa ns. vähäpätöinen juttu ettei sinne oteta KETÄÄN todistaa koska tuon tapahtuman aikaan olivat kaksin. ei niitä kiinnosta mitä nainen on mahdollisesti joskus tehnyt, niitä kiinnostaa se että veljeni toimien takia naiselta meni olkapää sijoiltaan.
Niinpä :/ Meinaatko siis että se oikeesti aikoo nostaa jutun ja keksiä sitten päästään tarinaa? Voihan olla, et se selittää sit niin huonosti et jo tutkinnassa huomataan, ettei se voi olla totta ja veljes välttyy syytteiltä.
kuulin eilen itse livenä kuinka tän naisen kertomus asioiden etenemisestä muuttui kokoajan.
mä juttelin eilen 2h veljen kanssa ja se vakuutta ettei tehnyt kovasti. kai se on tullut se nainen jossain pahassa kulmassa maahan että olkapää pääsi sijoiltaan.
mutta olkoon niin tai näin. saako se nainen retuuttaa mielinmäärin eikä veli saa koittaa itseään irti?