Pikkuveljelleni pahoinpitelysyyte... :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ev
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
lisään että MONI tietää. heidän kaverinsa ovat todistaneet vieressä kun tää nainen on käöynyt veljeni päälle. minä olen puhelimessa kuullut kuinka tää nainen huutaa hysteerisesti veljelleni ja haukkuu ja solvaa. syy oli se että veljeni pyysi tätä naista tulemaan tapaamaan minua. tää nainen huusi ettei häntä vittuakaan kiinnosta tapaa veljeni sukua, olemme kuulemma kaikki oksettavia luusereita ja hänen ei tarvitse olla meidän kanssa tekemisissä. ja siis tuossa vaiheessa tää nainen ei ollut tavannut ketään meistä omaisista ja silti sillä oli tälläiset mielipiteet meistä. se on hullu, ei tuollaista vastaan voi taistella. :(

No huutamisesta ja mielipiteistä ei ketään voida syytteeseen asettaa.

Veljelläsi mustelma jalassa - naisella olkapää sijoiltaan....

Kuulostaa just siltä, että se mies on se pahoinpitelijä.

mun veli on aivan paskana tän asian takia. sanoi ettei olisi voinut koskaan kuvitella että hän tekee näin. mutta kertomansa perusteella hän ei tod tehnyt sitä tahalleen. oli koittanut irti, nainen oli jotenkin kierähnyt lattialle ettei olkapää meni. tunnen veljeni aika hyvin, hän ei ole väkivaltaista tyyppiä. 2v ovat yhdessä olleet ja n. 60krt olen ottanut veljeä luokseni yöksi kun tää nainen on alkanut riehuu kotona jne...

veljeni EI tehnyt oikein, sen olisi pitänyt vaan lähtee menee, mutta uskon kun veli sanoo sen olleen vahinko. veli itki lähes hysteerisesti 2 päivää tuon tapahtuman jälkeen koska koki että vika on hänessä. se nainen on saanut sen aivopestyä että veli on paska paska paska paska.... veljen koko olemus on muuttunut sinä aikana kun ovat tän naisen kanssa yhdessä olleet.

mun veli on aivan paskana tän asian takia. sanoi ettei olisi voinut koskaan kuvitella että hän tekee näin. mutta kertomansa perusteella hän ei tod tehnyt sitä tahalleen. oli koittanut irti, nainen oli jotenkin kierähnyt lattialle ettei olkapää meni. tunnen veljeni aika hyvin, hän ei ole väkivaltaista tyyppiä. 2v ovat yhdessä olleet ja n. 60krt olen ottanut veljeä luokseni yöksi kun tää nainen on alkanut riehuu kotona jne...

veljeni EI tehnyt oikein, sen olisi pitänyt vaan lähtee menee, mutta uskon kun veli sanoo sen olleen vahinko. veli itki lähes hysteerisesti 2 päivää tuon tapahtuman jälkeen koska koki että vika on hänessä. se nainen on saanut sen aivopestyä että veli on paska paska paska paska.... veljen koko olemus on muuttunut sinä aikana kun ovat tän naisen kanssa yhdessä olleet.

Vahinko tai ei, lopputulos on sama.

nokun tätä mäkin just ajattelin. ei ne ota sinne ketä tahansa tuollaisessa tapauksessa todistaa. meillä on tosiaan vaan sana sanaa vastaan. ja tuo juttu on oikeudessa ns. vähäpätöinen juttu ettei sinne oteta KETÄÄN todistaa koska tuon tapahtuman aikaan olivat kaksin. ei niitä kiinnosta mitä nainen on mahdollisesti joskus tehnyt, niitä kiinnostaa se että veljeni toimien takia naiselta meni olkapää sijoiltaan.

Niinpä :/ Meinaatko siis että se oikeesti aikoo nostaa jutun ja keksiä sitten päästään tarinaa? Voihan olla, et se selittää sit niin huonosti et jo tutkinnassa huomataan, ettei se voi olla totta ja veljes välttyy syytteiltä.

[QUOTE="eve";21924836]Aika rajut otteet sun veljelläkin kyllä on ollut.[/QUOTE]

mä juttelin eilen 2h veljen kanssa ja se vakuutta ettei tehnyt kovasti. kai se on tullut se nainen jossain pahassa kulmassa maahan että olkapää pääsi sijoiltaan.

mutta olkoon niin tai näin. saako se nainen retuuttaa mielinmäärin eikä veli saa koittaa itseään irti?

[QUOTE="eve";21924882]Vahinko tai ei, lopputulos on sama.[/QUOTE]

tiedämme tämän. mutta vituttaa että veli laitetaan nyt "kamala mies" kategoriaan tuon asian vuoksi. tuo nainen kaipaa hoitoa.

Ei pahalla mutta se ken leikkiin lähtee se leikin kestökööt ;) Että ei paljon kannata seurustella ja alkaa olemaan erittäin epävakaan ihmisen kanssa siitä kun ei koskaan seuraa hyvää jollei sitten halua leikkiä hoitajaa tällaiselle ihmiselle.

mä juttelin eilen 2h veljen kanssa ja se vakuutta ettei tehnyt kovasti. kai se on tullut se nainen jossain pahassa kulmassa maahan että olkapää pääsi sijoiltaan.

mutta olkoon niin tai näin. saako se nainen retuuttaa mielinmäärin eikä veli saa koittaa itseään irti?

Riiippuu vähän ihmisestä minkä verran tarvii kolahtaa että mennee olkapää sijoiltaan. Mulla kaveri liukastu yhtenä talvena, vierestä näin, eikä ees pahasti kaatunu mut silti meni sijoiltaan. Tai joku olkavamma voi myös aiheuttaa, niinku minun miehellä, ei paljoa tarvi että pamahtaa pois paikoiltaan.

No joka tapauksessa veljesi pitäisi käydä lääkärissä.. ihan jo nuiden psyykkisten oireiden takia! Aina pahoinpitely tilanteessa on sana sanaa vastaan jos ei ole silminnäkiöitä ja kyl ne siellä osaavat katsoa kuka valehtelee ja kuka ei.. siis jos veljesi tyttöystävä käy tekemässä ilmoituksen ja kertoo kovinki monta värikästä tapahtumaa tilanteesta, ni tuskin häntä silloin uskotaan!
Jos tekee ilmoituksen ni mä tekisin veljenäsi myös ilmoituksen ja ilmoittaisin aikeista myös vastapuolelle..

[QUOTE="Kaisa";21924970]No joka tapauksessa veljesi pitäisi käydä lääkärissä.. ihan jo nuiden psyykkisten oireiden takia! Aina pahoinpitely tilanteessa on sana sanaa vastaan jos ei ole silminnäkiöitä ja kyl ne siellä osaavat katsoa kuka valehtelee ja kuka ei.. siis jos veljesi tyttöystävä käy tekemässä ilmoituksen ja kertoo kovinki monta värikästä tapahtumaa tilanteesta, ni tuskin häntä silloin uskotaan!
Jos tekee ilmoituksen ni mä tekisin veljenäsi myös ilmoituksen ja ilmoittaisin aikeista myös vastapuolelle..[/QUOTE]

mä ehdotin eilen veljelle että sekin tekisi ilmoituksen sen naisen toistuvista pahoinpitelyistä mutta veli on niin maassa että hokee vaan ettei se mitään auta. hän ottaa kuulemma vastaan sen mitä tulee. toisaalta hänellä on tarve puolustautua. siitä kertoo se että otti jo yhteyttä asianajajaan vaikka tää nainen ei VIELÄ olekaan tehnyt rikosilmoitusta. mä vaan toivon että tää nainen luopuu aikeestaan kunhan suuttumus hieman laskee.

Mut vähintä mitä tuossa voi tehdä on hankkiutua eroon pikaisesti tuollaisesta emännästä.. vaik se uhkais mitä (voi nimittäin uhata syytteellä jos veljes ottaa eron, mut siitä huolimatta ero on oikea ratkaisu).

[QUOTE="utelias";21925029]Miksi ihmeessä veljesi on tuommoisen otuksen kanssa?[/QUOTE]

niin, sanopa se. veli ei itsekään tiedä. miksi hakkaavan miehen vaimo ei lähde? näitä asioita ei aina ulkopuolinen ymmärrä.

mutta kyllä veli puhui siihen malliin nyt että tämä oli tässä, piste iin päälle ja et he olisivat eronneet.

Yhteistyössä