Pikkuveljelleni pahoinpitelysyyte... :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ev
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ev

Vieras
Olen palstallakin kertonut tilanteesta. Veljeni siis seurustelee erittäin epävakaan naisen kanssa. Nainen ottaa alistaa henkisesti sekä fyysisesti, repii hiuksista, tönii pitkin seiniä jne. Huutaa, solvaa jne...

No nyt oli taas menny yli.... Tää nainen oli yksi aamu ottanut raivot veljelleni, tosin aiheesta, mutta tilanne meni liian pitkälle. Nainen alkoi taas repiä hiuksista, töni jne. Naisen repiessä veljeni tukkaa, oli veli yrittänyt saada itseään vapaaksi, sillä seurauksella että nainen lensi lattialle ja olkapää meni sijoiltaan. Ja nyt tämä nainen syyttää veljeäni väkivaltaisuudesta ja kuulemma nostaa syytteet. No, se on veljen menoa se. Se on mies jota nainen syyttää väkivallasta. Toki naista uskotaan. Ambulanssin kun veljeni oli kutsunut paikalle oli nainen sepittänyt tarinaa kuinka veljeni on kuulemma "pyörittänyt mua pitkin kämppää".... Nainen oli tehnyt tilanteen toivottoman traagiseksi vaikka koko homma kesti veljeni mukaan vain n. 10-15sek.

Kuulostaa samalta kuin mun exän touhu sen nykyisen naisen kanssa.
Nainen pahoinpitelee ja kun mies itseään puolustaakseen tekee jotain, poliisit vie miehen :(
Mä tiedän tasan tarkkaan että mun exä ei ole väkivaltainen.

Kävi miten kävi, niin toivottavasti veljesi ymmärtää erota naisesta. Tiedän (läheisesti) erään tapauksen, jossa vuosien piinan jälkeen miehellä napsahti päässä ja pahoinpiteli vaimonsa kuoliaaksi. Järkyttävä teko mieheltä ja ihan aiheesta joutui vankilaan. Siltikin fakta on, että tuo tapettu nainen oli aivan kauhea miehelle...vuosi toisensa perään. Henkistä ja fyysistä väkivaltaa ja alistamista.

Kunpa mies olisi mieluummin ymmärtänyt häipyä suhteesta. Kaipa hän oli vaan niin alistettu, ettei osannut. Kunnes sitten tosiaan yhtenä päivänä pimeni...synkin seurauksin :(

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
[QUOTE="vieras";21924492]No ettekö te, jotka tilanteen ja naisen tunnette voi mennä veljenne puolesta oikeuteen todistamaan?[/QUOTE]

voiko noin tehdä? eikös oikeudessa vaan tarkastella sitä tilannetta/asiaa miksi siellä oikeudessa ollaan? jos minä menen sinne vikisee että juu, tuo nainen on tehnyt näin ja näin, niin miksi ne uskoisi mua, veljeeni tai ketään muutakaan. ei meillä ole mitään näyttöä tästä naisen toimista.

[QUOTE="iii";21924595]+ veljesi pitää tehdä rikosilmoitus naisesta.[/QUOTE]

mutta ei veljellä ole mitään näyttöä. ei tää nainen muutamaa naarmua enempää ole jälkiä tehnyt veljeeni. kerran oli mustelma jalassa kun potki veljeäni.

[QUOTE="iii";21924574]Ap menee oikeuteen todistamaan millainen nainen oikeasti on. Veljellesi asianajaja[/QUOTE]

Öö luuletteko et kuka tahansa voi mennä sinne oikeuteen todistajaks länkyttää tollasta?? Sinne menee todistajaks vaan jos on nähnyt tuon itse tapahtuman, muulla ei väliä ja voi olla että tää mies saa tuomion tässä tapauksessa.

Öö luuletteko et kuka tahansa voi mennä sinne oikeuteen todistajaks länkyttää tollasta?? Sinne menee todistajaks vaan jos on nähnyt tuon itse tapahtuman, muulla ei väliä ja voi olla että tää mies saa tuomion tässä tapauksessa.

nokun tätä mäkin just ajattelin. ei ne ota sinne ketä tahansa tuollaisessa tapauksessa todistaa. meillä on tosiaan vaan sana sanaa vastaan. ja tuo juttu on oikeudessa ns. vähäpätöinen juttu ettei sinne oteta KETÄÄN todistaa koska tuon tapahtuman aikaan olivat kaksin. ei niitä kiinnosta mitä nainen on mahdollisesti joskus tehnyt, niitä kiinnostaa se että veljeni toimien takia naiselta meni olkapää sijoiltaan.

Jos useampi tietää tuosta luonteesta niin ei muuta ko todistamaan. Ja veljes tekkee jo kuulusteluissa selväksi millanen se nainen on. Kyllä ne kuule uskoo.... Aika hyvin ossaavat urkkia selville ihan kaiken.

veli oli jo yhteydessä asianajaan tässä asiassa ja se oli sanonut että ainoa mikä tässä tilanteessa voi auttaa on se että veljeni saa nauhalle esim. puhelimessa sen että tää nainen myöntää käyneensä ensin veljeni päälle.

luuleks tosissaan että poliisi lähtee meitä omaisia pyytää todistajiksi tälläisessä asiassa....

Joo, ei sinne kuka tahansa menekkään, mut poliisia voi kiinnostaa tutkinnan aikana. Kirjaavat ylös kaikki sivuseikat, kummanki osapuolen tarinan ja todisteet.

nokun tätä mäkin just ajattelin. ei ne ota sinne ketä tahansa tuollaisessa tapauksessa todistaa. meillä on tosiaan vaan sana sanaa vastaan. ja tuo juttu on oikeudessa ns. vähäpätöinen juttu ettei sinne oteta KETÄÄN todistaa koska tuon tapahtuman aikaan olivat kaksin. ei niitä kiinnosta mitä nainen on mahdollisesti joskus tehnyt, niitä kiinnostaa se että veljeni toimien takia naiselta meni olkapää sijoiltaan.

Jos nainen on (joskus) pahoinpidellyt veljeäsi, eikö veljesi kannattaisi nostaa siitä itse syyte? Pelkästään ilkeästi sanominen (vaikka se todistettaisiinkin) ei ole syy heittäytyä väkivaltaiseksi.

veli oli jo yhteydessä asianajaan tässä asiassa ja se oli sanonut että ainoa mikä tässä tilanteessa voi auttaa on se että veljeni saa nauhalle esim. puhelimessa sen että tää nainen myöntää käyneensä ensin veljeni päälle.

luuleks tosissaan että poliisi lähtee meitä omaisia pyytää todistajiksi tälläisessä asiassa....

Mie olen istunu sen sata kuulustelua läpi ja nähny vaikka ja mitä toimintaa.... Kuten myös oikeudessaki olen persausta kuluttanu monet kerrat. Ei ne oikeuteen kettään pyyä todistaan mut kyllä niitä tutkinnan aikana voi kiinnostaa paljonki se naikkonen ja sen toimet.

Jos useampi tietää tuosta luonteesta niin ei muuta ko todistamaan. Ja veljes tekkee jo kuulusteluissa selväksi millanen se nainen on. Kyllä ne kuule uskoo.... Aika hyvin ossaavat urkkia selville ihan kaiken.

lisään että MONI tietää. heidän kaverinsa ovat todistaneet vieressä kun tää nainen on käöynyt veljeni päälle. minä olen puhelimessa kuullut kuinka tää nainen huutaa hysteerisesti veljelleni ja haukkuu ja solvaa. syy oli se että veljeni pyysi tätä naista tulemaan tapaamaan minua. tää nainen huusi ettei häntä vittuakaan kiinnosta tapaa veljeni sukua, olemme kuulemma kaikki oksettavia luusereita ja hänen ei tarvitse olla meidän kanssa tekemisissä. ja siis tuossa vaiheessa tää nainen ei ollut tavannut ketään meistä omaisista ja silti sillä oli tälläiset mielipiteet meistä. se on hullu, ei tuollaista vastaan voi taistella. :(

Yhteistyössä