Pikkulauantain pärstäkuvaketju. :)

  • Viestiketjun aloittaja virvatuli
  • Ensimmäinen viesti
Kuono
Alkuperäinen kirjoittaja häppärityypit;29901171:
No en varsinaisesti tiennyt millainen häppäri on, ennenkuin jäin sivukaupalla seuraamaan. Mitä enemmän sen viestejä luki sitä enemmän alko se ärsyttämään ja sitten alko ärsyttämään kun tajusi miten se kusettaa kaikkia kokoajan noilla jutuillaan ja kaikki uskoo hymyssä suin.
suus kii
 
häppärityyppi
Miksi sä juttelet täällä ihmisten kanssa jos oletat heidän valehtelevan? Mä luin että sä olet sairauslomalla ja jotain psyykkisiä syitä taustalla. Luulen että sun ei ole hyvä rasittaa itseäsi kuvitellen noin hurjia juttuja ja paisutella ja paisutella, ties mitä kohta kuvittelet jo. Tee palvelus kaikille ja joko hyväksyt tuon luulosi ja lopetat kiusaamisen tai jätä ketju.
Ei mun pääkoppa niin huonossa kunnossa sentäs ole että tästä mitään haittaa olisi. :) Kiitos kun yritöt jelppiä. Sitähän minäkin aikasemmin yritin.
 
Ulla Taalasmaa -tyyli
Onkos tuo Data esiintynyt joskus jossain suomalaisessa elokuvassa, lasten kenties? Tai onko joku samannäköinen näyttelijä? Data ja hänen vaimonsa Astrojotain on kyllä kiva pariskunta, eivät provoile eivätkä provosoidu! Moni voisi heistä ottaa mallia.
 
häppärityyppi
Onkos tuo Data esiintynyt joskus jossain suomalaisessa elokuvassa, lasten kenties? Tai onko joku samannäköinen näyttelijä? Data ja hänen vaimonsa Astrojotain on kyllä kiva pariskunta, eivät provoile eivätkä provosoidu! Moni voisi heistä ottaa mallia.
Ootko sä se sama joka kyseli Peyotelta sen perheestä ja työstä ja pyys Peyoten miehestä kuvaa?

Ja älkää lässyttäkö että nyt oon täysin seonnu, taas luulen sitä ja tätä. Ihan vaan utelen uteliaalta kun en muista sen Peyotelta kyselijän nikkiä.
 
Ulla Taalasmaa -tyyli
Alkuperäinen kirjoittaja häppärityyppi;29901231:
Ootko sä se sama joka kyseli Peyotelta sen perheestä ja työstä ja pyys Peyoten miehestä kuvaa?

Ja älkää lässyttäkö että nyt oon täysin seonnu, taas luulen sitä ja tätä. Ihan vaan utelen uteliaalta kun en muista sen Peyotelta kyselijän nikkiä.
Olen aivan sama! Unohdin tämän nimimerkkini joten laitoin erin. Et siis ole seonnut. :) Olen utelias- Ulla, ja olen kiinnostunut kaikista vakiopalstailijoista.
Ja jos joku tahtoisi kertoa minulle, voiko talkkarinhommia tehdä osapäivätyönä jos on pienen lapsen isä tai äiti, onnistuisikohan se vai onko ainoa vaihtoehto 8 h työpäivä?
 
häppärityyppi
Olen aivan sama! Unohdin tämän nimimerkkini joten laitoin erin. Et siis ole seonnut. :) Olen utelias- Ulla, ja olen kiinnostunut kaikista vakiopalstailijoista.
Ja jos joku tahtoisi kertoa minulle, voiko talkkarinhommia tehdä osapäivätyönä jos on pienen lapsen isä tai äiti, onnistuisikohan se vai onko ainoa vaihtoehto 8 h työpäivä?
Laitoitko sinne oman ammattisi ja kuvan miehestäsi kun joku sitä kysyi? Ihan uteliaisuutta vaan kyselen. Talkkariasiaa en osaa kommentoida.
 
Ulla Taalasmaa -tyyli
Siis kuka on homovihaaja? Miksi vihaat homoja? Onko sinulla jokin trauma? Tiesithän että homous ei ole sairaus ja kaikki ihmiset ovat samanarvoisia. Jos jostain ei pidä, sitä ei ole pakko sanoa ääneen. Hyvät asiat, pienimmätkin, kannattaa sanoa ääneen. Itseä voi toki haukkua. Minä ainakin voin. Olen utelias ja työtön! :)
 
Ulla Taalasmaa -tyyli
Alkuperäinen kirjoittaja häppärityyppi;29901317:
Laitoitko sinne oman ammattisi ja kuvan miehestäsi kun joku sitä kysyi? Ihan uteliaisuutta vaan kyselen. Talkkariasiaa en osaa kommentoida.
En ole laittanut kuvia kun kukaan ei ole pyytänyt, olenko kertonut sukupuoltani ja olenko kertonut olenko naimisissa? :) Kyllähän kysyä saa, vastata ei ole pakko ja nyt kun mietin, oli hyvä ettei Peyote laittanut miehensä kuvaa koska täällä voi saada ilkeää palautetta. Mutta on ihanaa että Data laittoi kuvansa, jotenkin niin sympaattinen pari täällä, eikö! :)
 
häppärityyppi
Siis kuka on homovihaaja? Miksi vihaat homoja? Onko sinulla jokin trauma? Tiesithän että homous ei ole sairaus ja kaikki ihmiset ovat samanarvoisia. Jos jostain ei pidä, sitä ei ole pakko sanoa ääneen. Hyvät asiat, pienimmätkin, kannattaa sanoa ääneen. Itseä voi toki haukkua. Minä ainakin voin. Olen utelias ja työtön! :)
Echo ja Peyote, ne on katsos uskovaisia. Echo etenkin puhuu itse vuolaasti siitä homojen perverssiydestä. Hän on itse eheytynyt biseksuaali.
 

Yhteistyössä