Pikkulauantain pärstäkuvaketju. :)

  • Viestiketjun aloittaja virvatuli
  • Ensimmäinen viesti
hä??
Ei millää pahalla, mutta hg:n juttujen perusteella ja miten se itseään on kuvaillu melkein "jumalan lahjaksi" miehille niin olen aika pettynyt ja musta tuntuu, että hänellä on vääristynyt kuva itsestään.
 
"mies1"
Kunpä nyt tästäkin ketjusta ei vaan tulisi miesykkösen naismieltymysketju. Tuskin kukaan on kiinnostunut saamaan häneltä mitään ulkonäkövinkkejä. Niinkuin ei me siinä runoketjussakaan oltais haluttu et hän tulee muiden runoja "korjailemaan" :/
Kyllä joka ihmiselle on hyvä kuulla palautetta ulkonäöstään, koska kaikki voivat kehittää itseään. Etenkin naiselle tärkeää sillä ulkonäkö on meille miehille useasti osatekijä naisessa :)

Itse asiassa runouskaan ei ole ihan se ja sama.
 
[QUOTE="mies1";29872265]Kyllä joka ihmiselle on hyvä kuulla palautetta ulkonäöstään, koska kaikki voivat kehittää itseään. Etenkin naiselle tärkeää sillä ulkonäkö on meille miehille useasti osatekijä naisessa :)

Itse asiassa runouskaan ei ole ihan se ja sama.[/QUOTE]

Jokaiselle on ottajansa ja jokainen huolehtikoot tai olkoon huolehtimatta ulkonäöstään. Meillä on siihen mahdollisuus ihan niin kuin miehilläkin. En minäkään huoli miestä joka ei huolehdi itsestään tai on liian vanha.
 
  • Tykkää
Reactions: Minna77
"mies1"
Jokaiselle on ottajansa ja jokainen huolehtikoot tai olkoon huolehtimatta ulkonäöstään. Meillä on siihen mahdollisuus ihan niin kuin miehilläkin. En minäkään huoli miestä joka ei huolehdi itsestään tai on liian vanha.
Totta, jokaisellahan on oikeus olla peseytymättä, kampaamatta, jne., kuten jokainen saa esimerkiksi kalustaa kotinsa miten haluaa tai olla kalustamatta.

Mutta kyllä asiasta voidaan silti keskustella. Harvoin esimerkiksi itsestään huolehtimaton/kotiaan kalustamaton ihminen on houkutteleva tai psyykeltä terve.
 
"wieras"
[QUOTE="mies1";29872265]Kyllä joka ihmiselle on hyvä kuulla palautetta ulkonäöstään, koska kaikki voivat kehittää itseään. Etenkin naiselle tärkeää sillä ulkonäkö on meille miehille useasti osatekijä naisessa :)

Itse asiassa runouskaan ei ole ihan se ja sama.[/QUOTE]

Pistäpä mies1 sitten kuvaa kehiin, niin annamme mielellämme palautetta ulkonäöstäsi. Sinullakin on varmasti kehitettävää itsessäsi. Ulkonäkö on meille naisille useasti osatekijä miehessä. :)
 
"mies1"
Palaute ja keskustelu on tärkeää kaikilla elämänaloilla sillä kukaan meistä ei ole itsenäinen, irrallinen saareke. Kaikki myös hyötyvät palautteesta ja uusista näkökulmista. Palaute on merkittävässä osassa mm. työyhteisöjä nykyisin.
 
"mies1"
[QUOTE="wieras";29872313]Pistäpä mies1 sitten kuvaa kehiin, niin annamme mielellämme palautetta ulkonäöstäsi. Sinullakin on varmasti kehitettävää itsessäsi. Ulkonäkö on meille naisille useasti osatekijä miehessä. :)[/QUOTE]

Mulla ei oo niin kuvia itsestäni koneella enkä oo ikinä käyttänyt tuollaista kuvapalvelua :( Ja ehkä suojelen yksityisyyttäni sillä en halua profiloitua mammapalstan kävijäksi työni puolesta.
 
[QUOTE="mies1";29872352]No voin sen verran kertoa että mua on sanottu Tuomas Kurttilan näköiseksi ja ehkä vähän muistutan häntä, en kuitenkaan valtavasti.[/QUOTE]

 
Peyote
[QUOTE="mies1";29872352]No voin sen verran kertoa että mua on sanottu Tuomas Kurttilan näköiseksi ja ehkä vähän muistutan häntä, en kuitenkaan valtavasti.[/QUOTE]

Eipä kiinnosta. Täytät ketjua koko ajan tyhjillä ja turhilla viesteillä.
 
  • Tykkää
Reactions: Ciervo
"wieras"
[QUOTE="mies1";29872330]Mulla ei oo niin kuvia itsestäni koneella enkä oo ikinä käyttänyt tuollaista kuvapalvelua :( Ja ehkä suojelen yksityisyyttäni sillä en halua profiloitua mammapalstan kävijäksi työni puolesta.[/QUOTE]
Mitä, etkö halua kehittyä? :O Vai oletko kenties irrallinen, itsenäin saareke, joka ei hyödy palautteesta ja uusista näkökulmista? Jos näin on, sehän on aivan mahdottoman surullista. :(

Kuvia saa koneelle ottamalla niitä kameralla tai kännykällä ja siirtämällä sitten ne koneelle. Useissa koneissa on myös jo itsessään kamera, jolloin siirtämistä ei edes tarvita. Ja kuvapalvelun käyttö ei ole rakettitiedettä, tämänhän kertoo jo se, että palstamammatkin sen hallitsevat vallan suvereenisti. :) Rohkeasti toimeen vaan!
 
"mies1"
[QUOTE="wieras";29872367]Mitä, etkö halua kehittyä? :O Vai oletko kenties irrallinen, itsenäin saareke, joka ei hyödy palautteesta ja uusista näkökulmista? Jos näin on, sehän on aivan mahdottoman surullista. :(

Kuvia saa koneelle ottamalla niitä kameralla tai kännykällä ja siirtämällä sitten ne koneelle. Useissa koneissa on myös jo itsessään kamera, jolloin siirtämistä ei edes tarvita. Ja kuvapalvelun käyttö ei ole rakettitiedettä, tämänhän kertoo jo se, että palstamammatkin sen hallitsevat vallan suvereenisti. :) Rohkeasti toimeen vaan![/QUOTE]

Hyödyn kyllä, ja pidän yleensä kovasti palautteesta ja haluan kuulla näkemyksiä itsestäni, mutta minun on ajateltava imagoani. Annoin jo vähän vihjettä ulkonäöstäni, se riittäköön ;)
 
Taktikoitu juttu.:rolleyes:

Mä myönnän että menin halpaan!:D
Pitkän aikaa kului ennen kuin hiffasin että Ciervo on vanha tuttu.:heart:

Oli tosi hyvä ja onnistunut vedätys!:D

Tosi kaunis nainen!:)
Palstan kaunottaren titteliä ent. Forttuuna on kantanut jo useamman vuoden.:flower:
 

Yhteistyössä