Pikkulauantain pärstäkuvaketju. :)

  • Viestiketjun aloittaja virvatuli
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras.";29871804]HG:lle suomennos ihmettelyistä: "olet erinäköinen kuin kuvittelin" = "kuvittelin kauniiksi"[/QUOTE]

no voi kiitos - mutta se on kyllä nyt ihan katsojassa, tuossa kuvassa naama kiiltää ja oon aivan tärähtänyt. Sitten laittautuneena oon ihan ok. :D
 
"mies1"
  • Tykkää
Reactions: Happygirl-91
9MM
pakko sanoo sen verran et skidimpänä luulin et just noi kuvat on koulu kiusaajat parhaimmallaan noh ku katoin ni hymyileviä ootte ne tähdet tuikkii

ps luulin et tääkin ois ollu sellanen mielikuvia mitä tulee mieleen ketju
en klikannu linkkei mut kai se on ny pakko
 
[QUOTE="mies1";29871909]Sulle vois myös sopia pidempi tukka. :)[/QUOTE]

ne on pitkät mut tuossa ne on mytyssä tyynyn alla ja nyt oon värjännyt joten on vähän enempi kiiltoa ym. Mutta tiedätkös miten paljon vaivaa isoista hiuksista on? :attn: Ärsyttävää kun miehet aina sanoo että haluavat pitkähiuksisen naisen, mutta heillä ei ole mitään hajua siitä työstä jonka eteen joudut tekee!! Kuivaaminen kestää ihan liian kauan ja kaikki:mad:
 
"mies1"
ne on pitkät mut tuossa ne on mytyssä tyynyn alla ja nyt oon värjännyt joten on vähän enempi kiiltoa ym. Mutta tiedätkös miten paljon vaivaa isoista hiuksista on? :attn: Ärsyttävää kun miehet aina sanoo että haluavat pitkähiuksisen naisen, mutta heillä ei ole mitään hajua siitä työstä jonka eteen joudut tekee!! Kuivaaminen kestää ihan liian kauan ja kaikki:mad:
Ok :) No joo, kyl niistä varmasti on lisävaivaa. Mut on vaan kivat. Mulle henk. koht. hiukset on suht tärkee asia naisen ulkonäössä. Ja sit tykkään usein myös jos naisen niska näkyy eli hiukset on kiinni niin.

No meen pian nukkuun. Öitä!
 
minä,
ne on pitkät mut tuossa ne on mytyssä tyynyn alla ja nyt oon värjännyt joten on vähän enempi kiiltoa ym. Mutta tiedätkös miten paljon vaivaa isoista hiuksista on? :attn: Ärsyttävää kun miehet aina sanoo että haluavat pitkähiuksisen naisen, mutta heillä ei ole mitään hajua siitä työstä jonka eteen joudut tekee!! Kuivaaminen kestää ihan liian kauan ja kaikki:mad:
Sulla on korkeintaan puolipitkät :)
 
Peyote
Kunpä nyt tästäkin ketjusta ei vaan tulisi miesykkösen naismieltymysketju. Tuskin kukaan on kiinnostunut saamaan häneltä mitään ulkonäkövinkkejä. Niinkuin ei me siinä runoketjussakaan oltais haluttu et hän tulee muiden runoja "korjailemaan" :/
 

Yhteistyössä