Alkuperäinen kirjoittaja minä::heart:Joku pixelimössö siihen tuli, mutta ei kai se oo niin justiinsa.
Eino Valtanen - No Justiinsa Juu - YouTube
Alkuperäinen kirjoittaja minä::heart:Joku pixelimössö siihen tuli, mutta ei kai se oo niin justiinsa.
Eino Valtanen - No Justiinsa Juu - YouTube
Ihana kuva, todellisuus juuri nyt: Kaksi lahnaa makaa sohvalla karkit välissä tukka hätäponnareilla, naamat nuhjuisena ja mahat pömpöttäen grilliruuasta. Örh..
onko sulla aina noin vahva meikki? tosi kaunis olet
Nätti! Ja paljon nuoremman näköinen kuin mitä luulin :O
Miks kaikki vaihtaa nimeä? Ei peräs pysy Ei mut tosissaa, mikä juttu tää nyt on? Moni näköjää vaihtanu, miks?
Niin noilla joillanhan on joku mummo-mielikuva.Nätti! Ja paljon nuoremman näköinen kuin mitä luulin :O
Voi ei Miltäs me näytettiin sun ajatuksissa?
Ei makiaa näytön täydeltä. Ho ho hooo..spencerin kuva ei näy tahtoo nähdä !
Ei mun pitäny uutta nikkii tehä, tein sit kuiteskin kun en poissakaan osaa olla näköjäänMiks kaikki vaihtaa nimeä? Ei peräs pysy Ei mut tosissaa, mikä juttu tää nyt on? Moni näköjää vaihtanu, miks?
Noi simmut on tooosi kivan siniset...
Niiltä mitä oli kuvaketjussa. Sut ja Peyoten oon nähny et te ette menny pilalle, mut toi yks "mummo" tuolla pilas ny aika paljon.Voi ei Miltäs me näytettiin sun ajatuksissa?
Ei oo. olin vaan treffeillä niin siks oli. Ja olin laittanut semmosta tosi tummaa sinistä, melkein mustaa nämut sit rupesin sähläämään kun vaihdoinkin vihreen paidan niin sit teki mieli laittaa myös vihreää. Ei ois siihen päälle enää kandennut. Ois ollut paljon parempi se pelkkä tumma sinertävä.onko sulla aina noin vahva meikki? tosi kaunis olet
Voi hellanlettat kun olet söötti!:heart:kännykkäkuva - Aijaa.com
Ei todellakaan hyvä kun räpsästy kännykällä illalla sängystä, mut en saanut lisättyä parempaa ( joo en oo juuri käyttänyt tätä aijaa-palvelua ennen)
Niiltä mitä oli kuvaketjussa. Sut ja Peyoten oon nähny et te ette menny pilalle, mut toi yks "mummo" tuolla pilas ny aika paljon.
HEI HALOO sähän haluat palstailla anonyymisti? Siihen ei kuulu naamakuvien laittaminen tänne..kännykkäkuva - Aijaa.com
Ei todellakaan hyvä kun räpsästy kännykällä illalla sängystä, mut en saanut lisättyä parempaa ( joo en oo juuri käyttänyt tätä aijaa-palvelua ennen)